26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kolt 1.2.2006 14:55

Re: Re: Současná EU a Německo (dokončení)

Jenom offtopic poznamka: Proc si myslite, ze nekdo nemuze byt fasista jenom proto, ze je prislusnik narodnosti, kterou chtel duce zlikvidovat? V ceskem - slovanskem, menecenem - narode - urcenem k likvidaci po valce - je dnes spousta (neo)nacistu.
vita 1.2.2006 15:17

Re: Re: Současná EU a Německo (dokončení)

Další trotl, který si myslí, že cena nevzniká na trhu, ale nějak si ji stanoví výrobce nebo SPK. I když, pravda, ta by mohla... Kdyby přežila plyšák...
Jan Baltus 1.2.2006 12:34

Odpovědnost pana Neffa?

Starý pan Neff by se asi musl hluboce zastydět, co v časopise jeho syna vychází za hovadiny a dnes už i zhovadilosti nebezpečné lidem. Neuvěřitelné!
Čumil 1.2.2006 14:32

Vážený pane Baltusi,

máte naprostou pravdu, ale obávám se, že panu Neffovi je to zcela jedno.
Prostě zveřejňuje texty, které odpovídají úrovni a zájmu zdejšího publika.  
vita 1.2.2006 15:18

Re: Vážený pane Baltusi,

Prostě zveřejňuje texty, které mu zaručí hodně diskusních příspěvků a tedy hodně kliknutí.
Čumil 1.2.2006 16:21

Ale jistě, vito, otázka pak ovšem je, zda vůbec stojí za to na takové voliviny reagovat.

Vnímajíce tyto kecy za hodna komentáře, posilujeme páně majitelovy sklony podhazovat čtenářstvu materiály čím dál blbější. To je klasická mediální smyčka, na niž Pes nasedl. Blbne spolu se svým publikem a zároveň zblbnutí publika generuje. Viz komerční TV a všeliké velké vyvovolené. Je pomalu čas vystoupit...
Jinak zdravím!
Harwey 1.2.2006 12:05

???

Bože to je blábol
kapitán 1.2.2006 11:57

Saša píše

Hitler byl skutečně fanatickým ochráncem zvířat. Stačí si přečíst některé jeho projevy a monology k této věci.
Ostatně náš zákon na ochranu zvířat je v podstatě opisem Hitlerova zákona na ochranu zvířat.
Hitler má všechny atributy ideálního vzoru moderního ekoteroristy: byl vegetarián, nekouřil, nepil alkohol, miloval a chránil zvířata, považol svět za přelidněný a vyžadoval životní prostor pro eugenicky kvalitní obyvatelstvo, jehož reprodukce měla být vědecky řízena...
kapitán 1.2.2006 11:59

Re: Saša píše

Souhlasím, ale pro upřimné nadšence typu Brontosaurů je to moc silná káva.
Ostatně i Dubčekovci se nechtěli nechat srovnávat se Stalinem.
Saša 1.2.2006 11:44

Obsah smlouvy praotce Noa s Bohem ukazuje na nepřijatelnost ekoteroristického sociálismu pro všechny křesťany, židy i muslimy.

9,1  Bůh Noemu a jeho synům požehnal a řekl jim: "Ploďte a množte se a naplňte zemi. 9,2  Bázeň před vámi a děs z vás padnou na všechnu zemskou zvěř i na všechno nebeské ptactvo; se vším, co se hýbe na zemi, i se všemi mořskými rybami jsou vám vydáni do rukou. 9,3  Každý pohybující se živočich vám bude za pokrm; jako zelenou bylinu vám dávám i toto všechno. 9,4  Jen maso oživené krví nesmíte jíst. 9,5  A krev která vás oživuje, budu vyhledávat. Budu za ni volat k odpovědnosti každé zvíře i člověka; za život člověka budu volat k odpovědnosti každého jeho bratra. 9,6  Kdo prolije krev člověka toho krev bude člověkem prolita, neboť člověka Bůh učinil, aby byl obrazem Božím. 9,7  Vy pak se ploďte a množte, hemžete se na zemi a množte se na ní."
kapitán 1.2.2006 11:51

Re: Obsah smlouvy praotce Noa s Bohem ukazuje na nepřijatelnost ekoteroristického sociálismu pro všechny křesťany, židy i muslimy.

Příroda byla vydána do rukou člověka - jako dobrému HOSPODÁŘI.
sociolog 1.2.2006 11:35

pojem ekologie vznikl sice v Nemecku,

ale vytvoril ho ucitel Konrada Lorenze svym dilkem 1932 "Streifzüge duch Umwelten der Pflazen, der Tiere und es Menschen". Jmenoval se Jakob v. Uexküll a byl nacisty pronasledovan coby emigrant z Pobalti, ktery se cely zivor chapal jako poddany Jeho Velicenstva cara. 
kapitán 1.2.2006 11:41

Re: pojem ekologie vznikl sice v Nemecku,

Nejde o ekologii ale o EKOLOGISMUS
sociolog 1.2.2006 12:58

Komu jde o ekologii? A komu o ekologismus?

Pokud vim termin ekologie je prekladem pojmu Umweltwissenschaft zmineneho Jakoba v. Uexkülla^. Jeho svedsky neprimy pribuzny stejneho jmena zalozil mimochodem alternativni Nobelovu cenu. Tez post- fasista?
Termin "Ekologismus" vymyslel pokud vim na pan prezident podobne jako termin NGOismus, aby zostudil na state nezavisle organisace. Zrejme Klaus dosud postrada  instrumenty Putina, ktery tyto organizace nedavno rovnou postavil mimo  zakon.
 
Jinymi slovy:  Termin "ekologismus" slouzi nasim modrym postkomunistum a la Tlusty ci svazak Necas v jejich budovani vsemocneho dirigistickeho statu, davajiciho jen svobodu tunelrum dle mota:  "spinave penize neexistuji". Toto podobne obludne tvrzeni jak znamo vzniklo u stejneho zdroje v srdci Evropy, totiz v Klausove mozku.  Kdy se natolik debosevizujeme, ze se za takovy primat zacneme stydet?
vita 1.2.2006 15:22

Re: Komu jde o ekologii? A komu o ekologismus?

Ekologismus je velmi případný terminus technicus, sloužící k oddělení ekologistů, ekoteroristů a ekofašistů od ekologů a ekologie jako vědy.
Protože tím výše jmenovaní přicházejí o maskování, úporně se tomuto pojmu brání a snaží se dále parazitovat na pojmech veskrze kladných, jako je ekologie a ochrana životního prostředí.
sociolog 1.2.2006 11:31

neslyseli jste projev Bushe. Zy by tez produkt nemeckeho nacionalismu?

Prvni zakon na ochranu prirody vydala mimochodem Marie Terezie. "Berge nehmen ab" se jmenoval a vyjadroval des z toho, ze ubyvaji lesy. Dnes mame mnohem vice zalesnenho prostoru nez bylo v 18. stoleti... Za kazdy porazeny strom se od te doby v celem civilizovanem svete sazi novy. Ze by tez nemecky nacionalismus? V te te dobe ovsem zadni Nemci neexistovali. Jen prusky dvur v Berline, kde se mluvilo francouzsky. Neni uz na case, aby i Cesi se zaradili do postmoderniho sveta, ktery prekonava adikci na oleji, jak Bush dnes rekl, ti, ze se sazi na obnovitelne zdroje?
kapitán 1.2.2006 11:48

Re: ALTERNATIVNÍ

EKOLOGISTůM se nezavděčíte, nejdříve si v Německu vydupali alternativní větrníky - a teď je žalují, že ohrožujou ptactvo atd.
Kolt 1.2.2006 11:57

Re: Re: ALTERNATIVNÍ

Vetrne tunely, pardon elektrarny, a jejich zabijeni ptaku ekologistum nevadi. Vadi to ochrancum prirody, mezi nez se v sirsim smyslu pocitam tez.
kapitán 1.2.2006 12:00

Re: Re: Re: ALTERNATIVNÍ

A jak Vás mám ROZLIŠIT
Kolt 1.2.2006 12:08

Re: Re: Re: Re: ALTERNATIVNÍ

Většinou snadno :-).
kapitán 1.2.2006 12:26

Re: Re: Re: Re: Re: ALTERNATIVNÍ

Patočka k vám patří nebo ne ?
On totiž tvrdil, že vy k němu patříte.
Kolt 1.2.2006 12:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALTERNATIVNÍ

Komunisti napriklad tvrdili, ze za nimi stoji vsechen lid. :-)
kapitán 1.2.2006 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALTERNATIVNÍ

Tak proč ochranáři neřvou, že s Patočkou a spol. nemají nic společného ?
Jinak jte jeho záštitou.
Kolt 1.2.2006 14:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALTERNATIVNÍ

Pri nejblizsi prilezitosti vydam tiskove prohlaseni, ze jako nikde neorganizovany clovek: jmeno, RC, misto narozeni, kteremu neni lhostejne niceni prirody, nemam nic spolecneho s Patockou, CSSD, ODS, KDU, KSCM, Havlem,Pinochetem, Hitlerem, Stalinem, Arafatem a Mozartem. Prilezitostne budu seznam doplnovat. :-)
VladaPing 1.2.2006 12:02

"Berge nehmen ab" se jmenoval a vyjadroval des z toho, ze ubyvaji lesy.

Bergen = lesy?
Toť pro mne novinka.......
sociolog 1.2.2006 12:26

Re: "Berge nehmen ab" se jmenoval a vyjadroval des z toho, ze ubyvaji lesy.

v 18. stoleti melo slovo "Berge" mnohem sirci vyznam nez dnesni "horstvvo". Chapaly se tim in na nich vyrostltle lesni porosty. Proto se zmineny  patent Marie Terezie jmenuje tak jak se jmenuje. Klidne si u jejiho potomka, sefe panevropskeho hnuti postezujte.    
sociolog 1.2.2006 12:47

Ludwig Klages coby nasledovnik F. Nietscheho

mimo jine jako svetove unzvanay odbornik zalozil grafologii a opravdu argumentoval v  tehdejsi obvykle terminologii  vitalisticke filosofie. Ovsem oznacovat ho jako fasistu muze snad jen ten, kdo je vzdelan v marxistickem dialektickem duchu. To by platilo i na fracouzskeho filosofa Bergsona.
Wandervögel byly pokud vim  coby anrachisticke hnuti vyznavajici navrat k prirode Hitlerem zakazani. 
Vidim jen jedinou logiku v clanku pana autora. CO je nemecke, to je fasisticke, ze ano? Na druhe strane hranice vosme urcite kruhy argumentuji opacne a presto stejne. Cesi jsou nevylecitelni bolseivici volici za kazdou levici. Pokud nekdo cte autoruv clanek, mohl by takovym predsudkum verit.
 
Argumentace autora ja nacionalisticky sofinisticka. A uz vubec nechapu, co chtel rici neprimym odkazem na Marxuv odkaz: "Chceme nahradit vykoristovani cloveka clovekem vykoristovanim prirodfy clovekem". Je to pro nej alternativou k fasismu? Copak stavba prvniho dalnicniho totalniho systemu v Evrope, uskutechnena v Hitlerem v druhe polovine 30. let,  neni predevsim prikladem, kolik se nacisti naucili u Marxe? Jak chce autor hodnotit produkce Vokswagenu, hoiistoricky prvniho "lidoveho auta", ktere bylo nabidnuto sirokym masam. Ze by to Evrozeleni ve svem nadseni pro vse fasisticke prehlidli?
 
A predevsim zaliba v genetice. Neni kazdy genetik zakem Hitlera? Neni teorie, ze jsme geneticky nejciscimi predstaviteli keltske rasy v Evrope, coz k velkemu rozcarovani Hitlera, ktery Cechy nenavidel, zjistili jeho vedci a coz se v 90. ltech moderni genetikou prokazalo, tez zavrzenihodne dedictvi nacisticke ideologie? Cim vic nad tim clankem premyslim, tim vic si preji, aby si autor precetl dnesni projev Bushe, ktery venoval znacnou cast sve hodninove reci rozvijeni novych technologii kvuli nasi "adikci na olej". Naci?   
 
  
Mysch 1.2.2006 11:00

vidim,

co se vsechno da sesmolit k uzitku cehokoliv.
autor urcite vystudoval novinarskou fakultu v csssr.
kapitán 1.2.2006 11:05

Re: vidim,

A co jste SESMOLIL Vy  pane ???
Mysch 1.2.2006 11:14

pane kapitane,

ja nejsem novinar, a kdyz o necem pisu, tak o vecech, kterejm rozumim.
pokud chcete neco ode mne cist, podivejte se na emc journal. pokud tomu ovsem budete rozumet.