20.6.2024 | Svátek má Květa


J. Kostelanský 19.4.2024 6:26

... kde z jedné strany byl několik desítek metrů vzdálený kostel, a z druhé strany několik desítek metrů vzdáleny paneláky. Logiku to sice nemá, ale vlastně má: to jsou Rusové, u nich nikdy nevíte, jaké mají myšlenkové pochody. :-) Podle mně ale jsou alespoň natolik schopni používat svůj rozum, aby případný masový hrob "odklidili" někam jinam. 300 těl se dá odvézt na 3 - 5 náklaďácích a rotě vojáků to nezabere více jak půl dne.

Krom toho existují články z počátku dubna, které situaci v Buči líčí jinak. Žádné zprávy o masovém hrobu, "jenom" bizarní panoptikum různě naskládaných mrtvol na jedné ulici.

Před několika týdny jsem chtěl najít ty původní články z 3. nebo 4. dubna 2022. Není snadné je najít, ale po jejich přečtení jsem utrpěl menší civilizační šok. Ty články byl všude zpětně pozměněny. Všude. Nebo alespoň Google dává odkazy na pozměněné články. Obsah je víceméně stejný, jen formulace je změněna tak, aby více odpovídala pozdějším interpretacím události v Buči. Něco v článcích chybí, něco je řečeno jinak, něco doplněno. Dokonce aj fotky jsou jiné. Ale běžný čtenář nic nepozná.

Já sem to těch článcích na NP psal snad 10 krát. Dával jsem na ně link, ale také z nich citoval. Ty články mi byly důvěrně známé.

A nejen to. Koukl jsem se taky na zpravodajství Reuters z 3. a 4. dubna 2022 a tam to samé - mírné přeformulování obsahu. Reuters byla totiž první agentura, která o Buči informovala, a médiá po celé Evropě to v první den jen přebrala. Některá podrobněji, jiná jen zevrubně.

Někdo si tedy dal tu práci, aby na internetu "změnil historii". Ne moc, aby to nebilo do očí, ale dost na to, aby sa to po přečtení "původních" informací jevilo v jiném světle.

Rozumím, že mnozí, kteří to čtou, si myslí, že si to nepamatuji, potažmo si to pamatuji tak, jak se to nikdy nestalo. Není tomu dávno, co o tomhle fenoménu byly dlouhé články: že mnozí lidé si události pamatují jinak než se skutečně staly.

Na to je relativně snadné

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 19.4.2024 17:47

Hm. Takže víme nic, jen spekulujeme. Ale politicky, tóó jóó!!

I. Němec 19.4.2024 16:11

Zajímalo by mě, jestli ti kteří věří tomu že Západ donutil Ukrajinu ukončit mírová jednání ci to vůbec přečetli?

Vždyť pokud by Západ dohodu podpoří a tím se zavázal že při další ruském útoku se do konfliktu vloží, tak dneska se už NATO dánvo posílá vojáky na východ :-( ??

P. Diviš 19.4.2024 16:25

Hledáte logiku tam, kde žádná není, jen ruské pohádky.

V. Čermák 19.4.2024 17:20

Že do případné dohody, či jednání hodil vidle ježatý Boris už dneska ví každý nenosící klapky. Kde mu je dnes Konec.....

R. Langer 19.4.2024 17:50

No vida souhlas, ale pohádky jsou SOVĚTSKÉ, z obou stran. ;-D

P. Diviš 19.4.2024 20:30

Agresor po ruském/sovětském/ruském stylu jen na jedné straně, té rašistické.

J. Urban 19.4.2024 17:52

množství přímých účastníků, bývalý americký úředník, dle svědků....všechno zcela "konkrétní" a "důvěryhodné" zdroje;-D....to k Vrběticím máme aspoň jména a data

V. Čermák 19.4.2024 17:54

Ale od Koudelky, a ten to má zase od CIA...;-D

J. Urban 19.4.2024 18:46

nj, přece čučkaři;-D ale na ruSSáky furt stačejR^

A. Teplý 19.4.2024 18:49

Dvojité "S" je příznakem ohromujícího intelektu...

P. Diviš 19.4.2024 20:31

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sov%C4%9Btskaja_Rossija

R. Langer 19.4.2024 17:57

Jo? A jaká? ;-D ;-D ;-D

J. Urban 19.4.2024 18:45

ani to si neumíš dohledat? no twl, to je materiál8-o

A. Teplý 19.4.2024 18:47

Příliš rychlá reakce pane Diviši.

P. Němec sice píše poněkud nesrozumitelně - ale řekl bych, že spíš podporuje "protiruskou" pohádku.

Že by po uzavření dohody došlo k ruskému útoku, na který by už muselo NATO reagovat přímo...

M. Dvořák 19.4.2024 15:53

Bohužel jde "pouze o vítězství" kohokoliv nad kýmkoliv a o lidské životy vůbec nejde. Jde především o zisk.

P. Diviš 19.4.2024 15:56

Jak komu. Ledaskomu o život, jiným zase o svobodu.

R. Langer 19.4.2024 16:05

Ano. A jistě je úplně nejlepší o tu svobodu bojovat do posledního Ukrajince, když vy o tom leda tak melete hubou. Zkuste se na to zeptat těch, co sem utekli, jestli s tím souhlasí. :-P

P. Diviš 19.4.2024 16:28

V vy jste se ptal těch na frontě? Protože nebýt jich, tak už Putin Ukrajinu okupoval.

Nikde a nikdy nechtějí bojovat všichni. Jen si ta maně představuji, co by třeba při napadení Česka dělal nějaký R. Langer ....

V. Čermák 19.4.2024 17:28

No, Okupoval, asi stejným způsobem jako ji nyní Okupují Anglo Američané. Prostě by tam vytvořil Rusku přátelskou vládu...:-/

R. Langer 19.4.2024 17:51

Ne, neptal. Ale běžte se tam zeptat VY, chytráku meloucí jenom hubou. Máte možnost. :-P

P. Diviš 19.4.2024 20:34

No vidíte, a keců máte, co opice moči.

R. Langer 19.4.2024 17:54

A ano, za vašeho Putinova bruseloušského Fyjalu bych se fakt nenamáhal, soudruzi. Ale chtěl bych vás vidět v první linii, hrdinové, zatím totiž jenom melete hubou, chudáci. ;-€

V. Čermák 19.4.2024 17:56

S prckou pevně zapuštěnou v gauči...:-/

J. Urban 19.4.2024 18:48

kdepak asi mají čermák s langerem zapuštěnou prcku....;-D;-D;-D

P. Diviš 19.4.2024 20:37

Myšlení je zřejmě u obou mimo jejich rozsah. U multiSvědka Čermáka průkazně a zábavně. Langer jen tak poštěkává.

P. Diviš 19.4.2024 20:35

Někdo hubou, někdo (vy) klábosnicí, to si nevyberete.

A. Teplý 19.4.2024 19:18

Výkony Ukrajinců na frontě opravdu zasluhují obdiv.

O to mi přijde hroznější, že jsou zabíjeni a mrzačeni naprosto zbytečně - jen pro zájmy USA.

P. Diviš 19.4.2024 20:39

Nejhroznější je, když někdo (jako třeba vy) podporuje zájmy agresivního rašistického Ruska. Zvlášť někdo ve státě, který byl SSSR/Ruskem okupován. To je opravdu "chucpe".

A. Teplý 20.4.2024 14:08

Nepodporuji zájmy Ruska.

Pouze jsem proti agresi USA, která černomořský region rozvrátila v touze "zatlačovat Rusko".

Nemám rád žádné okupanty - ani když přicházejí z USA.

J. Farda 19.4.2024 16:51

Zatím to pane Langře vypadá, že do posledního Ukrajince se rozhodli bojovat Pútinovci ... :-/