3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
eTony 4.12.2009 7:29

Re: Jančurovi jde o to,

a jak to víte ?

Střelec 4.12.2009 7:25

Re: no, problém je, že

Průser drah je, že ruší regionální tratě, ale odmítají je prodat soukromým zájemcům o jejich provozování. A pokud je nakonec na nátlak obcí prodají, pak za nehorázné ceny, s totálně rozkradeným vybavením (včetně kolejí). Přepravní podmínky pro nákladní dopravu byly nastaveny tak, aby se přeprava po dráze nevyplatila. A cestující, Odbory v dojemné spolupráci s vedením dělají všechno proto, aby vlakem nikdo nejezdil.....

Ahasver 4.12.2009 7:25

Jančurovi jde o to,

vyžrat ty nejlukrativnější spoje.

eTony 4.12.2009 7:15

Re: Finančně to nevychází

a kde máte současné náklady bez dotací ?

KROKODYL 4.12.2009 6:52

Re: no, problém je, že

Proc by ti mel soukromy subjekt neco vysvetlovat ? Zvlast neco co je tak jasne... tedy pokud mas v hlave mozek a ne socanskou zavist. Ale prozradim ti to: Cena je zavisla na POPTAVCE a proto cena TAK muze byt jina nez cesta ZPET....

Takze preji soudruhu nebo priteli ? zalezi jakeho jsi levicoveho vyznani, zaloz si sam dopravni firmu a natri to tomu Jancurovi... Jenze na to nemas, hlavne odvahu. Ale nadavat na netu a u piva , to jsi jiste mistr...(Y)

j 4.12.2009 6:51

Re: Machu, jel jsi

ten kdo nic neplatí tomu asi nemůžete snížit

j 4.12.2009 6:49

Re: bitva

České dráhy a kapitalisti;-D, od kdy jsou odboráři kapitalisti nebo si myslíte, že tam šéfuje někdo jiný;-)

pepi gebls 4.12.2009 6:42

bitva

o dotace nic vic a nic meně kapitalista bez dotace od statu je mrtvej muž tak nějak vypada tržni hospodařstvi v diře zname jako češsko(Y)>-(Y)

honzak 4.12.2009 6:15

Machu, jel jsi

někdy vlakem?Zvonku to vyzerá že ne. Nebo maximálně s Šebestovou a věnovali jste se sluchátku.

O kolik bys mi snížil ty daně? Moc by mě to zajímalo! Nebo bych si mohl náklady na dopravu do zaměstnání (PROKAZATELNÉ) konečně odečíst od základu daně ze mzdy???? Dělá to u mě, dojížděče vlakem a uživatele pražské MHD cca 7 000,- Kč ročně.

Svez se vlakem a pak zase něco napiš!

V. Hoffman 4.12.2009 2:41

No, od vas to neprekvapi, ale aj tak

"Jediné správné řešení je dotace na dopravní obslužnost zrušit a lidem snížit daně." - Aj keby sa tie dane znizovali regresivne, stale si to prostrednictvom rastu vydavkov  schytaju dochodcovia, studenti, zeny na materskej a nezamestnani. To ste zjavne nepostrehli alebo vam to je sumafuk.  

ranbow 4.12.2009 1:22

Re: no, problém je, že

Mají zajímavou kalkulaci cen - jak jsem se teď díval na jejich ceník : kreditová jízdenka Praha - Liberec 70Kč, Liberec - Praha 50 Kč. Že by bylo delší a dražší spojení z Prahy do Liberence než z Liberece do Prahy???

Ještě zajímavější je ceník Karlovy Vary - Praha : Kreditní jízdenka 80Kč, Jízdenka na pevné datum 140Kč. Skutečně tím že si objednám jízdenku přes internet ušetřím SA 60Kč?? A bylo by Student Agency schopno a ochotno udržet takové zajímavé kalkulace, pokud by dostalo od státu přiklepnuty nějaké regionální, nízkoprofitové tratě???

ranbow 4.12.2009 1:11

Finančně to nevychází

Když se podíváte na výroční zprávu Dopravního podniku Praha, tak zjistíte že to výhodné pro cestující nebude. Dle tam uvedených údajů :

Se během roku 2008 převezlo 1 261 839 000 osob. Takže, kdyby každý zaplatit za jízdné stovku, o kolik by dostal DP Praha víc? Počítejme každý v průměru o 80 Kč víc (někdo platí lístek, někdo předplatné), čili to máme přes 80 000 000 000 korun navíc. Přitom, současné celkové dotace jsou pouze

5 641 420 000. Tak si říkám, jestli nejste příbuzný někoho z DP Praha

mráz 4.12.2009 1:06

Re: no, problém je, že

jeníčku, zkus se s nimi svézt na malé trati!!!! Velké vzdálenosti vždy vynáší zisk a ten se musí investovat do těch menších tratí. Jen mu fanděte a plno lidí se ze své vesnice do žádného města nedostane. Národ musí zřejmě padnout úplně na hubu, aby pozřel. Není znám žádný soukromník, který by nezištně pomáhal. Takže kecáš kraviny ty jeníčku!!!!!!!!

ranbow 4.12.2009 0:51

Jen tu větu dokončete

České dráhy uzavřely s ministerstvem dopravy smlouvu na provoz rychlíků na deset let. Na provoz rychlíků, které mohou být dejme tomu profitové, a v rámci nich si ČD umaže část ztráty z regionálních tratí.Čili, než se provoz rychlíků rozdá soukromým firmám, stálo by za to položit firmám otázku : Byly by ochotny (třeba Student Agency) ,za stejných podmínek a dotací jako nyní ČD převzít obslužnost všech regionálních tratí ? Popřípadě, byly by ČD ochotny provozovat regionální tratě, za stejných podmínek a dotací, jako nyní, bez profitu z rychlíků???

Skutečnost tomu moc neodpovídá ani v autobusově dopravě. Student Agency se totiž orientuje výhradně na profitové dálkově tratě,a i u nich jsou základní ceny jízdného (kromě kreditových jízdenek a zaváděcích cen) skoro stejné jako u konkurence. a nijak (třeba díky této konkurenci neklesají, spíš naopak)..

jenicek 4.12.2009 0:34

Re: no, problém je, že

Kecáš kraviny, racku. Jezdím s nima mezi Prahou a Libercem za 80 Kč, v ceně je mýtné, nafta 25Kč/l, stewardka, nový klimatizovaný bus, jízdenky přes net/sms, jakési kafe/čokoláda/čaj, časopisy/noviny, batoh v ceně; všechno halda nákladů. ČSAD před 5 lety jezdila za 74-100 (nevím jak určovali cenu na konkrétní spoj) batoh za příplatek 9Kč, nevrlej dědek, místo občas na stojáka, občas ani to, internet/smsky/otevřený lístky neznali (rok 2004!), stewardka? kafe? noviny?8-o mýto nebylo, nafta stála 20Kč/l. Za korunu jezdili 14 dní (pouze směr LB-PR, nikdy jsem nejel), když jim ČSAD bránila ve vjezdu na nádraží v LB. Teď jim konkuruje DPML, služby samo horší, ale jezdí do centra na terminál a jim to nechce povolit...

strejda 4.12.2009 0:30

Výborný nápad

Zrušit dotace na dopravu je výborný nápad. Na zkoušku bych začal s MHD v Praze. Ani korunu dotací a jízdenku za stovku. Nebál bych se toho. Úspory za naftu, elektřinu, nové vozy a mzdy by byly obrovské, milardové. Až se to osvědčí,  zavedl bych to všude. A odpovídající snížení daní? Jistě. Dal bych DPH na potraviny na nulu. Co je to za společnost, která vám od huby utrhne desetinu jídla? To nebylo NIKDY dříve.

www racek 4.12.2009 0:15

no, problém je, že

právě oan jančula je příkladem podnikatele likvidujícího konkurenci velice nekalými metodami ... nicméně zatím mu to prochází. tedy, jste ouplně vedle, pane mach, s tím jančulou.

samozřejmě, konkurence musí být. nelze ji vlastně nahradit.  ale tohle není ten správný příklad  ...

Jakub S. 4.12.2009 0:08

Držím p. Jančurovi všecky palce!