29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
neobelhaný 28.11.2007 10:09

Re: Re: Normálně jsem slušný a volgární reakce přímo nenávidím

Nejde o chybu, ale o obsah příspěvku. Je to hrozné, jistě pravdivé, ale nehodí se k článku a k paní Bobošíkové ? Omluva by byla na místě.

neobelhaný 28.11.2007 10:03

Re: Normálně jsem slušný a volgární reakce přímo nenávidím

Přečtěte si článek paní Bobošíkové ještě jednou. Prosím.

neobelhaný 28.11.2007 9:56

Re: nějak zaspala dobu?

Myslím, že jste slova paní Bobošíkové nepochopila, není s Vámi v rozporu.Poslankyně Bobošíková je inteligentní, ví co mluví a neargumentuje nikdy názorem o kterém není přesvědčena.Nehraje líbivou politiku. Vážim si ji a dovedu si ji představit jako prezidenta ČESKA.

Hrad 26.11.2007 21:52

Re: Re: Re: Re: Re: Bobonadace

Opravuji "z".

Hrad 26.11.2007 21:51

Re: Re: Re: Re: Bobonadace

To víte, že ano. Mrazí mě s těch diskusních příspěvků, které zde čtu. Většina těch lidí netuší, kam svými názory směřují. Vám se omlouvám.

Monte Christo 26.11.2007 19:27

Cesky narod o zebracke holy...

Jak jsem mel tu moznost poslechnout si pana min.Necase...Tak,jsem usoudil,ze neco v CR silne zapacha...Takovy min.prace a soc.veci kaze nasim otcum a maminkam dnes dosahujici duchodovy vek,ze je vse v poradku,kdyz najemne s poplatky bude v pristim roce cinit okolo 8000 a duchodci budou brat prumerny duchod 9000...Samozrejme je treba dodat dalsi poplatky za lekare atd...Je videt a to scela evidentne,ze tito lide asi neumeji pocitat...A to prosim maji vysokoskolske vzdelani...S cela verejne prosim tyto lidi,aby vratily,sve vysokoskolske diplomy,protoze jich ve skole nenaucily zakladni veci jako jsou pocty.Nicmene na jejich studia se skladaly vsichni,kteri tenkrate pracovaly a odvadely dane statu...A co za to tito lide dostanou ?Zebracenku....Monte Christo Washington DC Illegality Ma zeme Me srdce

Vavie 26.11.2007 10:40

nějak zaspala dobu?

Paní Bobošíková, cca v r. 2002 jsem byla s decerou hospitalizována v nemocnici. Na svou žádost. Dcera měla víc jak 6 let. Bez mihnutí oka jsem si zaplatila 840Kč za 7 dnů, protože jsem prostě nechtěla nechat dceru samotnou. Jsem matka - samoživitelka a Vy si myslíte, že doma bych nejedla, nesvítila, nesrchovala se? Proboha, vy ani nevíte, čí jste.

vládík 26.11.2007 10:22

Re: Normálně jsem slušný a volgární reakce přímo nenávidím

Proboha: nebeská!!!   I já jsem blb.

vládík 26.11.2007 10:21

Normálně jsem slušný a volgární reakce přímo nenávidím

Ale tady nelze" Ta krávo nebezská!!  Máš představu, kolik utrtatí dva lidé za jídlo? Máš dojem, že hodně pod 90 korun? Měsíčně za vodé a ohřev vody, za elektrickou energii. A i za takovou drobnost jako je toaletní papír.  Je to opravdu tvoje blbost, nebo tak černá zlovůle.

BOMBON 26.11.2007 8:47

Re: Re: Re: Re: Bobonadace

myslite, ze za to dostanou nejake body od pojistoven? nebo jak se k tem penezum dostanou?

-pp-) 26.11.2007 8:33

Re: Re: Re: Re: Bobonadace

Hm, školy nemám, jak stojí v Cimrmanovi, ale kdyby se stalo, že bude nějaká nemocnice něco takového platit, zaplatí to podle mě z čeho? Z pojištění. Obdobně když soukromý doktor udělá škodu a bude ji hradit, musí holt proti tomu být pojištěný, asi nefunguje že by napsal zdravotním pojišťovnám, ať mu na to dají. Daně bych do toho netahal.

honza 26.11.2007 8:28

Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

Neobcházejme skutečnost a řekněme to rovnou: je to vůl a nepochybně člen ODS

bohuš 26.11.2007 3:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

Bl be, že o něm píšeš neznamená, že mu rozumíš.

´kvetla 25.11.2007 23:55

Re: Re: Zlatí komunisté-to si snad děláte srandu a vědomě .....

...1.nemocnice vydávaly vlastní neschopenky,za které vám byla vyplácena jen 60.% nemocenská.Zpravidla byby značené červeným pruhem.Při propuštění vám ji nemocnice ukončila a obvoďák vám vystavil svou "normálníů a v té jste teprve pokračoval do "vyléčení".A pokud jste se nekéčil dostatečně rychle a marodil jste déle než měsíc,šel jste před LPK -lékařskou posudkovou komisi- která zpravidla ,pokud jste byl alespoň tělesně celý"doporučovala "jak na běžícím pásu okamžité ukončení neschopnosti a přechod na ambulantní léčbu.Měl-li jste kliku,doporučila třeba nějaké úlevy v zaměstnání - třeba 14 dní bezprašného pracoviště,nebo 14 dní bez jen jednosměnný provoz ap.;-€.

A léků zachraňujících život,či jej zplnohodnocovat, co tu nebylo a dovážely se na náš lékařský předpis jakoby od příbuzných....škoda mluvit.Zeptejte se jen bývalých pilotů a letušek,železničářů,TIRáků...;-€;-€;-€

Jana 25.11.2007 23:53

Re: Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

Naprosto s vámi souhlasím. Tchán s tchýní mají na hlavu větší příjem, než naše rodina (je pravda, že tchýně si přivydělává v naší firmičce, čímž si jejich rodinný příjem zvyšuje), ale neustále brečí, že se všechno zdražuje. Přitom zapomínají na svoje vlastní rodiče, jak ti měli "vysoké" důchody v 70. letech a jak je museli jejich děti podporovat, aby přežili. Nebo z těch 90 Kčs, co brala moje prababička, jak se asi žilo. Nebýt mého dědečka, tak za komunistů opravdu umřela hlady. Tchýně si ze svého skromného důchodu chudák dovolí jet jen dvakrát ročně na dovolenou k moři a teď nadává, že nebude mít na léky. No tak holt pojede k moři jenom jednou.

chudí a nemocní 25.11.2007 23:41

Re: Re: Re: Bobonadace

Jak říkám, jste debil. Nezapomeňte, že se to může stát i vám. A nikdy  nikomu nedokážete, že jste ten"dárek"získali právě tam a tam.Jak po 15 letech dokážete svou pravdu, že nejste ani promiskuitní, ani narkoman, ani alkoholik a nikdy jste ani nebyl? A z čeho chcete platit právníky? Jak dokážete, že z vaší zdravotní dokumentace zmizely určité doklady? Jak vám bude po 30 letech práce a placení daní na sociální a zdravotní pojištění, když budete každý měsíc platit okolo 500 za léky a čekat na transplantaci? Jak se s tím vyrovnáte, že někdo zemře, abyste mohl žít? Tím končím , vaše Máňa, jak říkal můj děda.

´kvetla 25.11.2007 23:34

Re: Re: Soukromé volitelné a pecialit¨zvoané pojištění už existuje.

Tuším,o čem mluváte,a přeji Vám jen,abyste se,budete-li žádat o plnění z této pojistky nedočkala zklamání.Když ptáčka lapají...Já ale měla na mysli jiný aspekt.proč ženská,která o sebe dbá,platí stejné pojištění jako - schálně,přeženu to- tlustý ožrala,co kouří a fetuje.Proč ten,kdo denně dojíždí do práce autem,platí stejné pojištění,jako jiný,který řidičák ani nechce.Proč ženská v kanceláři musí platit stejné pojištění jako ten,který denně pracuje na fréze nebo cirkulárce.....Dnes se stalo módou,nenechávat se očkovat.Pakliže ale dotyčná onemocní,a i přes léčbu ní ta nemoc zanechá trvalé následky,  bude zřejmě čerpat na léčbu stejné diagnozy neskonale více prostředků,než ta, která se chovala odpovědně.A to už nemluvím o extrémech,jako bylo úmyslné, přes včasné varování porození siamských dvojčat.....Někde se prostě vytratila v l a s t n í odpovědnost za vlastní zdraví.A tenhle přístup -on to někdo zaplatí-  mi hrozně  vadí.8-o.

IS 25.11.2007 23:08

Re: omyl, soudců je kupodivu přebytek.

Kdyby jen praktici, brněnská fakultní nemocnice má na krku žaloby za miliony. Jenže funguje lékařská solidarita, a tak nemajetný pacient nemá proti houfu právníků šanci.

IS 25.11.2007 23:05

Re: Zlatí komunisté

Zvládli až neuvěřitelné situace včetně "hotelových služeb" v porovnání s nářkem v současnosti. To asi myslíte jako vtip, že za poplatek 30 Kč dostanete špičkové léky. Už nyní se vedou soudní spory o milionové odškodné za poškození či smrt za předpsání udajně špičkovými léky (Vioxx aj.). zaplstit 30 Kč za lék budete muset, ale soudit se můžete 10 let. Ze zahraničí se se před rokem 1989 opravdu léky pašovaly. Známý je případ brufenu - nyní ibuprofen, nurofen nebo ibalgin, o kterých nadšenci placení za prohlašují , že takové laciné léky (kdysi úpřece pašované se slávou) si každý může koupit. naše zdravotnictví mělo přiměřený sortiment léků m(dovoz i vlastní výroba), není třeba týž lék vyrábět pod různými značkami a pacient měl právo v případě potřeby záískat  i zahraniční lék. Moje máti to sice využila v případě valia, ale to se začalo u nás vyrábět jako diazepam za pár korun.  30 Kč může být hodně. Pře několika lety  někteří poslanci zkusili vyžít měsíc s minimální mzdou a podařilo se to jen jednomu. kdyb měli platiti navíc za léky a ošetření, asi to nezvládne nikdo. Minimální mzdy nmeznamená ze zákona žádnou hmotnou nouzi s odpuštěním poplatků. Filozofire, já jsem zdravy, a tak mi placení nevadí, je zcela zcestná, i vy umřete.

´kvetla 25.11.2007 22:53

Re: Pči dnešní úrovni zdrav.péče

Naprostý souhlas. Jen si myslím že tenhle hlas se novinářům do krámu nehodí. Nevyvolával by totiý patřičkou davovou hysterii.Ale za sebe jsem rád,že s tímhle vědomím je nás více.

Na druhou stranu mi není jasné,proč jsou lékařké přístroje a prostory  využívány mnohdy jen několik hodin denně a jen několik hodin v týdnu. slavnostně instalované přístroje za desetimiliony stárnou ,oprašovány v zamčených ordinacích,protože si je pořídili pro zvýšení své prestiže...a nakonec nemají doktora či inženýry s příslušnou atestací,který by je obsluhoval a výsledky vyhodnocoval.To není plýtvání???To se ale také nehodí do krámu.R^R^R^

IS 25.11.2007 22:42

Re: Soukromé volitelné a pecialit¨zvoané pojištění už existuje.

Životní pojistku jsem uzavřela až po líkařské prohlídce a sohledem na riziko aktivity.. Musí se ovšem platit i pojištění ze zákona a bez ohledu na souktomé pojištění poplatky.  Takže dostanu plnění - náhradu mzdy  i v prvních třech dnech nemoci (oficiální nemocenská není). Poplatky však budu platit, na ty se pojistit nebudu moci. Možná je zaplatí zamětsnavatel. Do jaké kolonky nákladů to nude moci vykázat není jisté a protože je to pro mně příjerm, pravděpodobně se mi zdaní.

IS 25.11.2007 22:34

Re: Re: Re: Re: Re: joel - zase jedna ulejvácká hyena

Stává se opravdu, že po zemřelých zůstané množství léků. Zapomíná se, že jde převážné staré osoby ,u nichž se projevují různé psychické poruchy, zejména .paměti a že nejsou schopni přesně léky užívat. Mám zkušenost z lázní, že asi třčetina starých pacientů si chodila pro léky k sestře, protože nebyla schopna sama zvládnout jejich užívání. Některé pak zaváděli  na pokoj. Nečiňme si iluse, že s prodlužování věku dožití se prodlužuje také období duševní svěžesti.  U mladých lidí, nejsou-li to hypochondři nebo psychicky narušení, k hromadění léků nedochází, protože jsou zdraví a k lékaři nedocházejí. Ale znala jsem kdysi osobu, která zásadně házela léky do odpadu, protože prý nějaké  komunistické svinstvo nebude užívat.

´kvetla 25.11.2007 22:31

Vysvětlá mi někdo z moudrých,proč se zdravotní pojištění nekoncipuje podobně,jako pojištění

auta -povinné+ havarijní+ různá připojištění.I zde by se přeci dal definovat základní povinný standart léčby za povinnou pojistku s povinou spoluúčastí na  úhradě např.500Kč/ diagnosu a povině volitelnou  pojistnou částí podle rizikovosti pojištěnce,s rovněž s volitelnou spoluúčastí třeba od 1000,-Kč/diagnosu. Pak by byly nabízeny nepoviné druhy pojistek,jako volitelné nástavbové připojištění následků různě rizikových činností na př.řidičů,letců,potápěčů,horníků,hasičů,sportovců,truhlářů.zdravotníků...Je přeci rozdíl,ohrožuje-li např.fakturantku-účetní práce s počítačovou myší ,únava zraku,kyfoza,atd a truhlářem ohroženým prací na točivých strojích,či řidiči (i amatéry),riskujícími denodenně zmrzačení při havárii.??? 

urson 25.11.2007 22:18

Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

ty chytrolíne já ti dám dar,36 let jsem platil a ted mi nikdo nebude říkat že mám důchod darem a nech si vyšetřit hlavu ,budu chtít vidět až to dotáhneš do důchodového věku a někdo bude říkat máš to darem .....

urson 25.11.2007 22:11

Re: Re: Re: Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

 bylo toho tady dost ,ale měli bychom se ptát spíše těch co to tady nechali rozkrást a všechno zdevastovat , rubáš nemá žádné kapsy nikdo z nich si to do truhly sebou nevezme !!!!

urson 25.11.2007 22:05

Re: Re: Re: Bobonadace

to hrad.......jestli jste to nemyslel ironicky, tak jste u mě hovado !!

lucina 25.11.2007 21:23

Pči dnešní úrovni zdrav.péče

Je třeba se rozhodnout, co lze od zdravotnictví očekávat. Pokud očekáváte v nemocnici hotelové služby zdarma, pak nemůžete chtít špičkovou zdravotní péči. Když jste doma, tak přeci taky platíte své jídlo, prádlo, energie. Proč to má platit zdravotnictví? A těch 30 kč rozhodně není tolik, aby to někoho porazilo. Jsem chronicky nemocná, mám nevelký důchod, ale taky mám oči a vidím, kolik co stojí. Nebo se můžeme vrátit před 89., mít léčení "zadarmo" a shánět si a pašovat léky ze zahraničí. Navíc je mi jasné, že to, co mi celý pracovní život strhávali pod záminkou zdravotního a sociálního pojištění rozhodně nikde na žádném kontě nezůstalo, takže sice se toho můžu (marně) dožadovat, ale to je asi všechno. Pokud jde o placení za kojence, jen se podívejte, kolik peněz jsou rodiče ochotni vydat za jednorázové pleny, takže o tom, jestli mají na lékaře, je zbytečné mluvit.

strejda 25.11.2007 20:35

Re: Re: Re: Bobonadace

BIMBONE, když to vyhraje, hádejte, kdo to zaplatí? Ta nemocnice! A z čeho? No z peněz na zdravotnictví! Kdo jí ty peníze dává? Ti, co platí daně! Platíte daně? Tak cálujte! ;-D;-D;-D

strejda 25.11.2007 20:30

Re: Re: Re: Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

Po přechodném období se mohou penze zrušit, mně je to jedno a vám to může být také jedno, stejně budete makat do doby, než bude váš konec. Díval jsem se také, jak ODS poslanci rozdávali přes 2 miliardy Kč, takové malé domů. Nerozdávali ze svého, ale z daní, rozdávali cizí peníze.;-D

strejda 25.11.2007 20:26

Re: Re: Re: Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

bohouši, dokážete přečíst text delší než jedna věta a pochopit ho? Vždyť o něm píši. Jediné, co umíte je urážet, žádná velká sláva. Máte rád tykve?