16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BOMBON 25.11.2007 15:57

njn, autorka klasicky pouziva instinkt misto mozku...

kdyz uz pominu popisovany problem, ktery je v mori celkove zdravotni pece snad malou kapickou, na kterou pani europoslankyne jiste rada prispeje ze sveho, neb ji tolik lezi na srdci, pak je to stale o jednom zakladnim principu: budto a) si lekarkou peci zaplati kazdy sam, nebo b) lekarskou peci jednoho zaplati nekdo jiny.

a musim se priznat, mili spoluobcane, je mi jedno, jestli umrete nebo jestli mate nejake zdravotni problemy, na jejichz reseni nemate penize. ne, samozrejme vam to nepreju, ale pokud to tak je, nemuzu (nechci) s tim nic delat. kdyz bych s tim neco delat mohl/chtel, pak vam dam penize ze sveho a nebudu konejsit sve spatne svedomi cizimi penezi.

Kunďaba 25.11.2007 15:29

Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

 Pročpak? Vy snad máte tak malý důchod, že si z něj nejste schopen zaplatit skromný příbytek, najíst se, aby jste neměl hlad a zaplatit v ordinaci poplatek? Ve svém okolí neznám jediného důchodce, který by neměl vyšší příjem na hlavu(svůj důchod) než libovolně kterákoliv rodina s dvěma malými dětmi v dělnických profesích. Přičemž ty rodiče přispívají vlastně na důchod důchodcům. Běžné rodiny s dětmi vlastně třou bídu s nouzí podle výše příjmu důchodce.

 Korunu vaší hlouposti si klidně ponechejte.

Glosator 25.11.2007 15:21

Re: Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

R^R^R^

To teda jo.

MUDr Jiří Kilian 25.11.2007 15:20

Re: Re: Re: Re: Re: nerad ,ale opět připomínám

Pročtěte si zákon 261 v oddíle regulačních poplatků.

Glosator 25.11.2007 15:20

V tom USA je to složitější, on totiž životně důležité lékařské zákroky

MUSÍ dostat každý, i když nemá peníze. Na to ale nepřispívá stát, ale skládají se na to de fakto platící pacient příslušného zdravotního zařízeníi. No a ti chudší zjistí, že minimální pojištění je pro ně poměrně drahé a o moc více, než tutu ze zákona povinnou péči, která je zadarmo za to nedostanou.

Jarda 25.11.2007 15:20

Re: Re: Re: Re: Re: joel - zase jedna ulejvácká hyena

Pro joel vše marné, lék proti blbosti nebyl ještě objeven.

Jarda 25.11.2007 15:13

Re: Když si nedokážu vydělat na poplatky...

K Vašim názozům na důchod: Pane, Vy jste korunovanej!

Kunďaba 25.11.2007 15:09

Re: Re: Státní zdravotnictví

 Právě proto je povinné platit do společného solidárního měchu, aby bylo možné těžké zdravotní potíže léčit. A proto, že tyhle solidární peníze zdaleka nestačí i na běžný lékařský provoz, je nutné individuálně si i platit aspoň minimální poplatky. Totiž jinak nám nebude solidární nemocenská platba stačit na skutečně drahé lékařské zákroky, které si nezaplatí ani ti nejmovitější, natož tak běžný pracující.

 Co na tom nemůžete pochopit?

Monika 25.11.2007 15:08

Re: Re: Julínka bych....

Pane Vy jste blázen!;-(

Kunďaba 25.11.2007 14:50

Když si nedokážu vydělat na poplatky...

...u lékaře a pobyt v nemocnici, na co si dokážu vlastně vydělat? Na nezbytné jídlo a bydlení. Mám-li nezbytné jídlo a příbytek, jsem-li přitom schopen si zaplatit poplatky u lékaře, mám se jako král oproti jiným v jiných končinách světa.

 Když si nedokážu vydělat na tyhle tři věci, je něco špatně. Otázka je, CO je špatně. Jestli je špatně něco na mé straně a nebo, jestli se o mně zapoměli postarat, nakrmit mně, obléct, ubytovat a když omarodím, zapomenou za mně zaplatit za tuhle službu lékařskému personálu. V tom případě se ale jedná o neschopného základních životních funkcí. Na takového se nesmí zapomínat z humanitárních důvodů. Ostatní musí dokázat na tyhle nejzákladnější věci vydělat peníze. Teprve když vydělají více peněz než na základní potřeby, pak teprve mohou utratit peníze třeba za televizi, pivo, cigára, hi-fi věže, počítače, auta, vily, pozemky, nezřízenou zábavu, případně drogy atd.

 V případě důchodců si musí tito být vědomi, že důchodová penze jsou peníze věnované ostatními v současné době pracujícími. Je to tedy dar ten důchod. Z něj si musí důchodce zaplatit základní potřeby - jídlo, příbytek a lékařské poplatky. Na ostatní (pokud na to nemá důchod) si měl vydělat a ušetřit dříve, popřípadě své děti vychovat tak, aby se obětovaly pro svého rodiče.

 Takže nevím, co je na tom novém systému s placením za lékaře ap. nepochopitelné.

Monika 25.11.2007 14:45

Re: Re: Re: Re: Re: Přesně tak! Jedná se vpodstatě o euthanásii seniorů a osamělých lidí, ale nedobrovolnou!

Ty má svatá prostoto!

Kuku 25.11.2007 14:39

Re: Státní zdravotnictví

Tak si kupl ledvinu k transplantaci, hlavo vepřová,  (myslím, že její transplantace by pro vás byla přínosem)....

ANTI-OD-SS 25.11.2007 13:51

Re: Zdravotnictví a zboží

V USA NEMÁ ŽÁDNÉ ZDRAVOTNÍ POJIŠTĚNÍ VÍCE NEŽ 45.MILONŮ OBČANŮ, DŮVOD? NEMAJÍ NA TO PENÍZE,TO JE TO CO NÁS ČEKÁ POKUD SE NÁROD NEPROBUDÍ  A NEZRUŠÍ VE VOLBÁCH ,,MODRÉ BANDITY"

Kon 25.11.2007 13:39

Státní zdravotnictví

Státní zdravotnictví je socialistický omyl. Lékařské služby jsou zboží jako každé jiné zboží nebo služby. Státní organizace je neefektivní, je nutno celý systém privatizovat a lékařskou péči hradit přes vzájemně si konkurující zdravotní pojišťovny. Proč naříkáme, že musíme za zdraví něco platit když nenaříkáme, že potraviny také nehradí stát, t.j. spoluobčané přes daně? Jsou snad potraviny méně důležité pro život než lékař?

Klaudius 25.11.2007 13:33

Re: Re: Re: Re: joel - zase jedna ulejvácká hyena

Na to, jak se léky skutečně užívají, existují rozsáhlé kontrolované studie. T.zv. výborná compliance byly zjištěna u jedné šestiny pacientů. U dalších dvou šestin byla akceptovatelná, u zbývajících tří šestin byly špatná až nulová. Po některých zemřelých pacientech zůstávají kilogramy neotevřených balení léků, Nestačí, co vidíte ve svém malém okruhu. Já také znám několik manželství, ktará nebyly rozvedena, přitom celostátně je rozvodovost 50%.

kejki2 25.11.2007 13:32

Re: Re: BOBO

Na tu nejsou lázně.R^

Frank 25.11.2007 12:41

Re: BOBO

Ano, paní Bobošíková zapomněla na jednu z nejvážnějších chorob-debilitu.

no comment 25.11.2007 12:09

nedodělek

Přečtěte si novelu, pak reakce politiků, kteří ji vymysleli, ale zároveň neví, co v ní je, a pak tady diskutujte.. Kromě toho, politikaření si nechte, v té pr... jsme jak za přispění modrých, tak i rudých jedinců, kteří musí být stále u koryt.

no comment 25.11.2007 12:03

Re: BOBO

Přečtěte si k novele zdravotnictví všechno. a pak pište.

StandaT 25.11.2007 11:49

populistické

Když kolektivističtí populisté nemohou škodit přímo, alespoň sejí strach.

MUDr Jiří Kilian 25.11.2007 11:43

Re: Zdravotnictví a zboží

akorát že tady jsou všichni tzv. pojištěni - pojištění je povinné, má tedy charakter daně, není to pravé pojištění, ale kvazi.

jezevec 25.11.2007 11:40

Re: Re: Re: Re: nerad ,ale opět připomínám

To není regulace, to je příspěvek. Zdravotnictví zdarma neznamená hotelové služby zdarma a neznamená jídlo zdarma. Ostatně pokud někdo radši nechá dvě děti chcípnout než aby jim zadotoval deset (padesát) zisíc za záchranu života v nemocnici - by mu měly být děti odebrány a poslán do dolů.

jezevec 25.11.2007 11:31

Re: Re: Re: Re: Nemám rád petržel,

kdo nechá svoje děti chcípnout nebo zmrzačit, aby ušetřil třicet korun (nebo třicet tisíc, to je fuk) by zasloužil boží trest.

Kon 25.11.2007 11:18

Zdravotnictví a zboží

Když si jdu koupit rohlíky, nenapadne mně, že by měly být zadarmo, t.j. že by jejich cenu za mně měl hradit stát, t.j. jiní občané prostřednictvím daní. Podobně je to ve sféře služeb. Za dopravu veřejnými dopravními prostředky nebo za zájezd k moři si platí každý sám. Jak to tedy, že většina občanů má za samozřejmé, že zdravotní službu musejí buýt "zadarmo"? Že v případě vážného onemocnění by na to neměl? Když někomu vyhoří vlastní dům, také obyčejně nemá na nový, ale je soukromě pojištěn a nestane se z něho bezdomovec. Proč by to nemohlo fungovat i ve zdravotnictví - když to tak funguje třeba v USA? Že se někdo dobrovolně nepojistí a pak na to doplatí? To je přece jeho chyba - jak se říká "za blbolst se platí"

eva 25.11.2007 11:18

Re: Re: Re: joel - zase jedna ulejvácká hyena

Souhlasím , staří lidé léky užívají a to velice pečlivě.Ale znám lékaře, kteří léky starým už nepředepisují, naordunují jim tímto smrt, protože někdo starý např.s vysokým krevním tlakem dlouho žít nemůže - děsím se stáří, o takovouto eutanásii nemím zájem

jirka.s. 25.11.2007 11:15

Re: Re: Re: Paní Bobošíková je dáma,

A čímpak bys to asi tak chtěl udělat, rezavej vejfuku? ;-D

eva 25.11.2007 11:09

Re: Re: Re: joel - zase jedna ulejvácká hyena

Souhlasím,staří léky užívají, ale také znám lékaře, kteří starým lidem léky nepředepisují, PROČ také, ať už raději zemřou, moc tu zaclánějí a stát jim platí důchody, které jsou přeci tak VELIKÁNSKÉ a že jsi si důchodče tolik starý, celý život na důchod přispíval a byl zdráv a až nyní již potřebuješ lék? To máš smůlu, teď překážíš - toto vskutku již existuje, prostě dnes buď buď zdáv, nebo zemři. Držím osmdesátnikovi palce a přeji ještě hodně pěkných dnů života

jirka.s. 25.11.2007 11:09

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedrmane!

Vyrozumněl jsem, že jste mladý člověk! Ač čerstvý důchodce, zaplať  pánbůh za to, že se ještě objevují sem tam takoví mladí, jako jste Vy! ;-)

jirka.s. 25.11.2007 11:01

Re: Re: Úroveň českého zdravotnictví

Jó, po volbách se holt diví každý blbec! Proč bys ty měl být výjimkou? ;-D

jirka.s. 25.11.2007 10:58

Re: Re: Re: Re: joel - zase jedna ulejvácká hyena

Pán zřejmě nějaké ty léky spíše zneužívá, že? Přo tom jediné, co bys měl, chlapče užívat, je nějaké antihypertenzivum! ;-D;-D;-D