1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Roy Boehm 29.1.2007 15:16

Re: Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

No, to opravdu netuším. Pan farář nám v katechismu nic takového neříkal. Co je ortodroma vím, dokonce jsem schopen základních výpočtů na sférické ploše. A vy? Dokažte mi, že prostřední třetina ortodromy z Iránu, Sýrie, Palestiny, Iráku do ČR leží v dosahu interceptorů, a že doba letu je dostatečně dlouhá, aby systém stačil zareagovat. Pomůcka: minimální vzdálenost pro zásah raketou GMD je 1000km. Co se týče doby letu, to už Vám neporadím, co já vím, co lstiví Iránci mají. Pokud by někdo z pánů politiků věděl, že onen mýtický deštník bude mít i další části (pro nás třeba na Ukrajině), jistě by se s tím pochlubil.

h 29.1.2007 14:43

Re: Bezvadný článek

Je to s ceskym narodem tezke. Uz Honza Zeman si stezoval na cesky narod "co v horecce vykrikoval nesmysly". Nakonec vsak se nejen Honza, Mastalir a vlastne cely narod dockali. Proto neklesejte na mysli, mozna prijdou osvoboditele i k nam.

FRANTA 29.1.2007 14:40

Nijak

Český člověk si ji už dávno nepředstavuje nijak. Armáda a tím i vlast se mu odcizila, každodenní starosti ho zaměstnávají natolik že miliardy vynaložené neúčelně, jenom proto aby si politici namastili kapsy bez možnosti to ovlivnit se ho netýkají. Aktivitu vyvíjejí pouze ti zainteresovaní, finančně či zaůkolováním aby demonstrovaly v zájmu Ruska. Zapamatujte si jejich jména, to jsou budoucí vůdci lidu.

Český člověk si ji už dávno nepředstavuje nijak. Armáda a tím i vlast se mu odcizila, každodenní starosti ho zaměstnávají natolik že miliardy vynaložené neúčelně, jenom proto aby si politici namastili kapsy bez možnosti to ovlivnit se ho netýkají. Aktivitu vyvíjejí pouze ti zainteresovaní, finančně či zaůkolováním aby demonstrovaly v zájmu Ruska. Zapamatujte si jejich jména, to jsou budoucí vůdci lidu.

r 29.1.2007 14:28

Re: Re: Ale ať to probírám, jak to probírám

Kantore v nejhorším  budeš kolaborovat,jako vždy.

Kantor 29.1.2007 14:15

Re: Obrana je špatná, protože nehumánní, nekorektní a vůbec špatná.

To je přeci jednoduché, když po Vás bude vrchnost chtít, abyste pro její blaho zhebnul, tak jste pro ni Občan.Poddaným jste ve všech ostatních případech, především tehdy, když chcete referendum.;-(

Buvol 29.1.2007 14:14

Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

Oprava: viděli ..... pardon ....

Šelma 29.1.2007 14:13

Hlavní chybou je soustavné lhání a zamlžování politiků

Já se ani nedivím, že názory pro a proti jsou tak 50:50. A oba tábory si hrají na experty. Hlavní chybou je, že vojenští experti a politici už mají svůj názor daný a aby z veřejnosti udělali hloupé ovečky, tak ji vůbec nevysvětlí seriózně a objektivně vlastnosti a technické možnosti použití zmiňovaného radarového systému. Není pak divu, že zástanci pro tvrdí, že je to pro obranu naší země příp. blízkých sousedů a další naopak tvrdí že je to pro obranu pouze Američanů. Jsem přesvědčen, že úplnou pravdu nemá ani jedna skupina a že pravda je "uprostřed" - jenže kde uprostřed? To nám neřekne nikdo z těch mudrlantů v této diskusi a to by nám měli říct právě politici a vojenští experti, je to jejich "psí povinnost".

Bohužel ale jsme se dostali už za hranici věrohodnosti politiků a tudíž, i kdyby tentokrát (zázrakem) konečně byli ochotni veřejnosti všechno objektivně vysvětlit, všechna pro i proti, už jen málokdo by jim věřil. Bohužel, až sem sme se dopracovali - tedy naši politici....(Y)

Fojt 29.1.2007 14:12

Re: Re: Pan Doležal tentokrát není ve formě

Bezva nápad. A kdo nám ty radary a antirakety, které by uměly sestřelovat střely ze středního východu postaví? Škoda simply clever či Hyundai?

Kantor 29.1.2007 14:11

Re: Hezky napsáno

Vy ráčíte býti čímpak?Pravdoláskou a humanitární bombometčicí?:-(

jurijv 29.1.2007 14:11

Re: Re: Re: spíš by se dalo zeptat jak se pozná spojenec Čechů

Přesně vyjádřeno. Díky.

Buvol 29.1.2007 14:10

Re: Re: Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

"národ slouhů s tím souhlasím" jo jo,  tak by nás radi vyděli právě takoví doležalové, kteří jsou samy slouhy .... sudeťáků ....

Fojt 29.1.2007 14:09

Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

Roy Boehm zřejmě neví, že zeměkoule je kulatá a kudy tak mohou vést trajektorie střel. Ví vůbec, co je to ortodroma? A ví také o tom, jak má ten raketový "deštník" vypadat až bude hotový?

Kantor 29.1.2007 14:08

Re: Ale ať to probírám, jak to probírám

Ježíšmarjá nestrašte, nemám vybudovaný žádný kryt, nenakoupeny prostředky  PCHOJ a dostatek zásob na přežití.To zřejmě bude vyjednané jako offsety pro české firmy.:-)

Frank 29.1.2007 14:05

Re: Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

Pokud si myslíte, že to byl trefný komentář, tak to svědčí opravdu o hlouposti, ale vaší. že jsme národ slouhů s tím souhlasím.

Fojt 29.1.2007 14:04

Re: Nechápu proč tolik emocí

pokud vím, radary tohoto typu (přesněji řečeno pasivní přijímače, protože nic nevysílají) jsou založeny na tom, že cíl vysílá. Proto také neumí identifikovat jakýkoli cíl, pokud ten cíl neemituje elektromagnetické vlnění. Pokud bude hlavice naváděna inerciální soustavou či GPS, tak nic vysílat nebude a ani nová maruška ( či jak se ten nový "radar" bude jmenovat) nic nepořídí. Leda že by nový rador uměl sledovat kvantovou pěnu o čemž dost pochybuji.

Sch.nekorektní, hnusnej a odpo 29.1.2007 14:02

Obrana je špatná, protože nehumánní, nekorektní a vůbec špatná.

Proč bránit spojence, když není důvod bránit vlastní stát. Proč bránit vlastní stát, který neplní základní funkci, který občana ani nebrání a pro ten případ mu ani nedovoluje aby se účinně bránil sám. Na obraně, jak je vidět, je něco špatného. Tak proč.  Zvláště když  ani ten spojenec není ochotný se sám účinně bránit tím, že místo aby stavěl ploty, zdi, radary a jiné zbytečnosti, nepřítele nezničí včas kdy to ještě jde. Jistě, stálo by to mnoho životů poddaných nepřítele. Ale nejsou snad životy vlastních občanů cennější ? Nebo že by ne občanů, ale také jen poddaných ?

Fojt 29.1.2007 14:00

Bezvadný článek

zvláště podmínky, za kterých je malý český člověk ochoten se bránit jsou obzvláště vypečené. Bohužel máte pravdu a já osobně se stydím za všechny demonstranty demonstrující hlavně svůj zakrnělý mozek.

Svet 29.1.2007 13:57

Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

Trochu úcty mladíku

Linda 29.1.2007 13:55

Hezky napsáno

Díky, pane Doležele. (Bohužel) Máte zase pravdu... Je to tristní býti také Čechem.

Linda 29.1.2007 13:52

Re: místo řešení skutečných problémů lidstva s máme prát a válčit ?

Zajeď se podívat to Pakistánu nebo Iránu - jseš hloupej zápaďák a barbaři bez zábran Tě snědí i s chlupama (a mudrováním). Už mi není divné, jak mohli barbaři položit Řím - taky už tam jen rozmařile žvanili...

Svet 29.1.2007 13:52

Re: Ale ať to probírám, jak to probírám

Blbečku

Buvol 29.1.2007 13:51

Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

"ale dle fotky to vidím na důchod." Já na černou kroniku a na prosekturu  ....

Linda 29.1.2007 13:48

Re: Pan Doležal tentokrát není ve formě

Fakt tam vraždí Amíci? Já slyšela ještě před pádem Saddáma diskusi s místními (emigranty), kteří chtěli radši 50% ztráty než Saddáma u moci...

Linda 29.1.2007 13:46

Re: Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

No, pan Doležel mívá většinou velmi trefné komentáře a bojím se, že spíš Vás ohrožuje vlastní hloupost než jeho stařecká demence. Jsme národ slouhů, diskuse to jen dokládá.

Amst 29.1.2007 13:44

Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

Pokud radarová základna pomůže Spojeným státům, měli bychom ji zde instalovat. USA nám pomohou jinak, je to náš spojenec, jediný, který proti terorismu vážně bojuje. Roy Boehm představuje tu tupou část veřejnosti, obývající českou kotlinu.

qwert 29.1.2007 13:41

Nechápu proč tolik emocí

Pánové a dámy, než se postaví radar, o který se vede tato emotivní diskuse, budou mít autoři radiolokátoru Věra v prototypu konstrukci, která vysoce předčí radar, o který se hádáte ;-P;-P;-P. Američané ho koupí, tak proč jim nedat příležitost, a postavit jim zde doma sokl pro novou variantu Věry, když ten radar stejně vznikne tady.

Roy Boehm 29.1.2007 13:38

Ale ať to probírám, jak to probírám

radar u nás bude. Ona už se na tom ODS se SocDem dohodla. To by mě zajímalo, co za to ti termiti dostanou. Zadarmo to jistě nedělají, natolik své pappenheimské známe. Takže mě těší aspoň dvě věci: 1) Radar se dá zničit taktickou atomovkou. Takže škody nebudou tak hrozné, jako v případě ničení raketových sil. 2) Bydlím dostatečně daleko od Jinců. Snad se ti Rusáci trefí hned napoprvé.

Kantor 29.1.2007 13:30

Re: Re: u$a

Kdepak byste ho bez Arabu vzal?8-o

PRASI DENT 29.1.2007 13:28

Re: Re: Nešťastný národ...

 Ony kocábky prý posléze zakoupil na dluh jistý Onasis coby šrot a dovezl na nich ještě dodávky pro UNRU, čímž splatil onen dluh a ještě nehorázně vydělal.....Nadávat na Amíky je možná moderní, ale prozatím ještě pořád HLOUPÉ.....Nadáváme tím vlastně sami na sebe....

Frank 29.1.2007 13:27

Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

Naprostý souhlas. Neví, kolik je p. Doležalovi let, ale dle fotky to vidím na důchod. A nejen dle fotky, ale i dle jeho projevu. Tak především nějak pozapomněl, že případný radar na našem území se samozřejmě vůbec netýká bezpečnosti ČR a ani Evropy.Jestli mate veřejnost záměrně, či je to skleróza, to nevím. Výsledek je ale stejný- plácá tady nesmysly a možná, že jim i věří. Za minulého režimu v televizi vystupoval specialista na vojensko-politické otázky /už si nevzpomenu, jak se jmenoval/ a ten vždy blbému národu vysvětlovat, jak se věci mají a jak to ti amíci vlastně myslí. Pane Doležale, pokud ČT něco podobného zřídí, mohl by jste si přivydělávat. Žvanit umíte dost. A jestli se cítíte být něčím ohrožen, tak raketami určitě ne, spíše stářím.