13.6.2024 | Svátek má Antonín


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Farniente 29.1.2007 22:08

A co Sudetští Němci?

Ti musí trpně přihlížet, jak česká soldateska rozdává jejich Heimat aniž se omluví. (Nic jiného přece opravdu nechtějí). V jakém žoldu jste na ně zapomněl, pane Doležale? Cožpak nevíte, že si přejí Heimat bez raket, bez Židů a bez Čechů...............  A co původní majitelé, kteří tak dojemně pečovali o pobělohorský konfiskát po nějakém pověšeném čechovi, které nejdřív ožebračila pozemková reforma a teď klidně dáme jejich panství Američanům, kteří už dvakrát arogantně napadli Německo, mírumilovně uplatňující své nezadatelné právo vybudovat v Evropě německý pořádek. Fuj.

Cruton 29.1.2007 22:04

Re: Re: Re: Ostré, leč reálné.

Patříme do NATO a své spojenecké závazky si řádně plníme. Naši vojáci v souvislosti s událostmi 9. září v USA nyní bojují v Afghánistánu. (Na rozdíl od mnoha dalších států NATO.) Protiraketový systém je však výhradně americký systém, se kterým NATO nemá nic společného. Ostatní spojenci v NATO k tomuto systému přistupují dosti vlažně.

qwert 29.1.2007 21:59

Re: Re: Re: Re: Nechápu proč tolik emocí

v příkladu s ambasádou jde o to, že si to tam klidně mohou podle postavit (na obranu svého objektu) a zádný politik ani odpůrce základen nebude moci ani pípnout. Jinými slovy:

kdyby se rozhodli, že to zítra smontují v Dejvicích, tak to prostě udělají a mají na to právo a nikdo jim v tom nezabrání. Z tohodle úhlu pohledu je celá debata o přesunutí radaru o 50 km vedle do Brd směšná!!

certik 29.1.2007 21:59

Re: Pane Doležale, naprostý souhlas, ALE zapomněl jste ještě

prosimvas jakej nepritel, a co nastolovat? To jako do Cech ma vtrhnout nepremozitelna iranska armada? Dyt je to cely pitomost. Supervelmoc nedokaze ukrotit jeden roztristenej a demoralizovanej stat, a vy tady predkladate tuhle vizi, ze Iranci nejspis po velkym tazeni pres Sibir zakotvej v Praze a budou tam slavne vladnout.

To je pozoruhodny, jak to jednoduse funguje. Chcete prodat eraru superdrahou vojenskou techniku. Proste jen pustite do eteru par uplnejch nesmyslu (jako ty ajatolahove co budou zakazovat veprovy apod) a voni za vama este prijdou, zebrat budou, a pohadky jeden druhymu budou vypravet, jak uz je vlk za dverma. I kdyz vlkovi chybej zuby, je na druhy strane koule, je to mrne, trpi zaduchou, a na zada mu dejcha rozdrazdenej slon.

qwert 29.1.2007 21:55

Re: Re: Re: Re: Nechápu proč tolik emocí

Jiště, pokud ten radar má dosah několik tisíc kilometrů, klidně sí může lítat na orbitě.

Triangl pasivních antén vůbec nemusí být na zemi, dokonce jednotlivé antény (vrcholy trojůhelníka) mohou být i vůči sobě v pohybu, sw to dopočítá, jako kdyby byly přibitý. Co na tom nechápeš?

Asi jsi nepochopil, že pulz od nějakého radaru, který dopadne na kov lze zachytit pomocí pasivního systému na odlišných frekvencích. Ne že tam nic není, je tam zatím vždy dost velký kus kovu.  Teoreticky by stačilo vysílat pravidlné mega-pulzy na odražeč na Měsíci, jejich odraz by dopadl na celou polokouli (možná ještě o pár procent více) a pasivním systémem pochytat sekundární odrazy .

Klokan 29.1.2007 21:48

Re: Re: Re: Ostré, leč reálné.

Nějak to skočilo pod jiný příspěvek, ale snad si to adresát najde.

Farniente 29.1.2007 21:47

NAKRESLI SI TO

Raketa vypálená z Iránu na USA bude mít tak vysokou balistisckou dráhu, že ji možná opravdu dřív  zachytí radar ve Skotsku a nebo na Islandu, než na Brdech. Takže se spíše přikláním k tomu, že základna má chránit spíš Evropu - alespoň primárně - jistě ale osluhy nebudou cvičeny k tomu, aby si řekly " to je nějak vysoko, to na Paříž nejde, spím dál."

Cruton 29.1.2007 21:47

Re: Re: Re: Ostré, leč reálné.

Máte nějaká FAKTA? Spekulace mne nezajímají.

Klokan 29.1.2007 21:46

Re: Re: Ostré, leč reálné.

No, Crutone, nikdo nezpochybňuje naše právo základnu nebo radar odmítnout. Ale prezentovat se jako spojenci, škemrat o zrušení víz a na druhé straně kopnout spojence do zadku když od nás něco chce, navíc neco co by nás nestálo ani korunu a v budoucnosti by mohlo i fungovat v náš prospěch, to vyžaduje být velká špína. Česky se tomu říká - jseš výbornej, ale za kámoše bych tě nechtěl.

EmilXX 29.1.2007 21:37

Re: Re: Ostré, leč reálné.

Chemický Alí se přiznal k plynovému útoku na Kurdy. A ZHN mohly z Iráku zmizet stejným směrem, jako ve válce v zálivu část iráckého letectva...

EmilXX 29.1.2007 21:35

Pane Doležale, naprostý souhlas, ALE zapomněl jste ještě

DVA velice podstatné faktory

1) To že Češi nechtějí bojovat za sebe, VŮBEC NEZNAMENÁ že nemohou být později donuceni bojovat za zájmy nějaké okupační mocnosti. WW2 jsme z tohoto hlediska vlastně přečkali v pohodě (resp. ti, kdo neměli tu smůlu, že byli židovského původu). Heydrich sice plánoval zavedení vojenské skužby i pro Čechy, ale zásluhou těch, kteří nesdíleli obecnou zbabělost to jaksi nestihl.

2) Režim který zde nepřítel nastolí může být toho typu, že jak sovětská tak i hitlerovská okupace bude proti tomu selanka, Vzpomněl jste Indočínu a tak hned přijde na mysl Kambodža. Kdyby ti naivkové ve městech věděli, co je čeká, hnali by s americkou pomocí komunisty až do Hanoje (že se Pol Pot se svými o stupeň méně krvavými spojenci rozešel na tomto faktu nic nemění).

Michal 29.1.2007 21:33

Re: Jak si sudetoněmecký poskok Doležal představuje českého člověka.

Vas si tu nemusi ovsem nikdo predstavovat, jste tu dost  "slavnej". ;-D

magor 29.1.2007 21:32

české hovado

Doležal trefně popsal české hovado,které když má přispět k vlastní obraně připosere se.Tak tomu

bylo vždy.Mnichovskou dohodu hodnotíme jako zradu,protože Oni nám nepomohli.Že bychom si

také mohli pomoci sami nás ani nenapadne.Plebejská mentalita.

Skepticus Maximus 29.1.2007 21:27

Jak si sudetoněmecký poskok Doležal představuje českého člověka.

:-/

Cruton 29.1.2007 21:25

Re: Ostré, leč reálné.

Nějak podobně tady před třemi lety vykřikovali místní "válečníci" o nebezpečí z Íráku. A všichni víme jak to dopadlo. Přesto je mnoho těchto "válečných aktivistů" nepoučitelných. :-)

Cruton 29.1.2007 21:14

Re: Re: Bože, to je slátanina!

Nerozumím Vaší otázce. Můžete ji upřesnit?

AeroKarel 29.1.2007 21:08

Re: "Válka ve Vietnamu nebyla válkou k porážce nepřítele..."

Ne, byla na obranu před útočícím nepřítelem. Ale to zřejmě vadí/vadí.

AeroKarel 29.1.2007 21:07

Re: Ze se jeste dnes nekdo odavzi prijit s tvrzenim

Raději něco takového neříkejte před Kurdy, Iránci a Kuvajťany, pokud nejste mistr světa v běhu.

AeroKarel 29.1.2007 21:04

Re: Bože, to je slátanina!

Byl by nějaký příklad toho vyhrožování z dob, kdy Izrael a USA Irán neohrožoval nebo se o to nepokoušel?

AeroKarel 29.1.2007 21:03

Ostré, leč reálné.

Nějak podobně jako místní "mírové" reakce se chovali Frantíci, když šlo v roce 1938 o spojenectví s námi. Jejich osud známe, nebo bychom znát měli. Přesto je mnoho "mírových aktivistů" nepoučitelných.

PetrN 29.1.2007 20:36

Ani na Love Parade, ani na Oktoberfest...

Ani na Love Parade, ani na Oktoberfest, správný korektní Euroněmec se půjde bavit na Gay Pride... ;-)

Cruton 29.1.2007 19:52

Bože, to je slátanina!

Ad) "Írán, ztělesnění této militantní náboženské ideologie, má k dispozici balistické střely, které buď už jsou, nebo v krátké době budou schopny zasáhnout střední Evropu."

Bože! Nepřipomíná Vám ta dikce o "ztělesnění" bývalého politruka? A ta průzračně logická forma! ("...má střely, které buď už jsou nebo brzy budou schopny..."). No, Doležal si jako obvykle s fakty hlavu nedělá a usilovně píše podle zadání, které dostal.

Takže, Írán NEMÁ k dispozici balistické střely, které jsou schopné zasáhnout střední Evropu. Írán má k dispozici rakety Shabab-3, které sotva dosáhnou na čáru Řecko-Turecko. Írán také NEMÁ žádný motiv útočit na Evropu. Ze západu (tj. v Íráku) jsou američtí vojáci, na východě (tj. v Afghánistánu jsou vojáci NATO). Navíc mu Izrael a USA zcela nepokrytě vyhožují napadením. Írán tak má dost problémů a dost nepřátel, než aby si dělat nepřátele z relativně neutrálních evropských států. Úderem na Evropu by se navíc sám odzbrojil a na sebe by přivolal soudný den.

Kopr 29.1.2007 19:49

Re: Re: Re: Re: oslí můstek

Jabe,nebo lepe Benesi v US je galon zhruba za $2.5, je u vas litr za 52 kacek, troubo.

Ax 29.1.2007 19:46

Re: Asi agitka

Ne, je to uplne jinak a mame pro to vecne argumety... Poslouchal jsem rozhovor s starosty "postizenych" mist. Po vecnych argumentech ani slechu ale pocitu, domenek spoustu. Jen ta nafta chybela, ale tesne...

XYZ 29.1.2007 19:18

Re: Re: Hezky napsáno

A vy jste co?

mag 29.1.2007 19:18

Osobně jsem pro radar.

Ale ajatoláhy (či "jenom ajatoláha")  to odůvodňovat se mizdá také poslabší. Těch důvodů proč by u nás měla být alespoň jedna část moderního obranného systému je mnoho. Ale tuším, že odpůrce radaru, argumenty protivníků jejich "Pasivity" nezajímají ...  :-/

Cruton 29.1.2007 19:15

Re: Opravdu typická, doležalovská, hluboká analýza problému

Pěkný komentář Royi - díky.

Cruton 29.1.2007 19:13

Re: Pan Doležal tentokrát není ve formě

Souhlas s Vaškem.

XYZ 29.1.2007 19:07

Re: Ze se jeste dnes nekdo odavzi prijit s tvrzenim

A odkud tohle vsechno viš?Ti jsi nejspíš asi génius,co?

jirka.s. 29.1.2007 18:54

Re: Re: Re: Nešťastný národ...

Zaostalý a omezený člověk? Proboha, nač ty eufemismy!!!