27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
slon75 8.5.2008 0:28

Re: Orwel by se nemusel stydět za takový článek a souhlasné reakce.

Ani jeden z lidí, kteří na tenhle článek nadávají, se nevyjádřil byť k jedinému jeho konkrétnímu bodu.

Nepříjemná fakta vzbuzují vztek a ten zase ukazuje skutečnou tvář nadávajícího. Takže své názory diskvalifukujete sami už svým přístupem.

tomy 7.5.2008 18:46

antiradartisté jsou už trapní a mají smůlu..

Nevím o čem chtějí odpůrci radaru neustále diskutovat... Obávám se, že už skoro nebudou mít o čem,  zejména po včerejším ujištění gen. taj. NATo Sheffera.

Výsledky Summitu NATO: Pro Čechy hlavně podpora radaru. Zdroj zde:

http://www.natoaktual.cz/vysledky-summitu-nato-pro-cechy-hlavne-podpora-radaru-p1p-/na_zpravy.asp?c=A080404_233239_na_zpravy_m02

Myslím, že všichni antiradaristé, bolševici a levičáci jsou už nekonečně trapní... Kdyby popírali naše členství v NATO, mohli by rovnou tvrdit, že čtvereček je kulatý..  Radar zde tedy BUDE s podporou NATO, nidko se už nemůže trapně vymlouvat a lhát, že jde o solo projekt USA... Mám-li se rozmyslet, jestli mám věřit panu Shefferovi nebo komunistickým vidlákům z Brd, ke  komu se asi přikloním, co myslíte???

Viki 11.5.2008 22:15

Re: antiradartisté jsou už trapní a mají smůlu..

Ty asi nemáš mít ten radar za humny, že ne ?? každý kdo nesouhlasí je komunistický vidlák - ty jsi mi ale vskutku demokrat . Ještě že s takovými trouby nemusím jednat...

Jojo 7.5.2008 15:04

Dunquerke

Jo, včera večer zrovna v pěkném pořadu v televizi bylo vidět, kam zatahují národ zbabělci, kteří si myslí, že když se budou před agresorem plazit po břiše, dá jim velkoryse pokoj. Pěkně se přihrbíme, budeme se uklánět na všechny strany, nebudeme ničím provokovat a on si nás nikdo na našem zaprděném záhumenku nevšimne, že?

Míra Ch. 8.5.2008 7:45

Re: Dunquerke

 Popleto, před Ruskem se nikdo neplazí.

tomy 7.5.2008 14:33

I kdyby byl...

tento článek napsán v mnohem mírnějším stylu, nic  to nemění na faktu, že povedená iniciativa nezakladnam.cz skutečněhájí zájmy Ruska a Iránu a lže o nulovém nebezpečí raketového útoku.. Oni mají totiž jeden základní problém, který zde nikdo nevysvětluje: nic neřeší, pouze negují a hrají na spodní city nepřemýšlících lidí, kteří samozřejmě přijímají libivější tvrzení.  Dokud tu nemáme radar, všichni včetně Iránu jsou naši kamarádi a nikdo žádné zbraně nemá. Ale běda, kdyby tu byl radar, hned bychom byli terčem č.1....Takže zbraně (rakety) tedy existují. Ať nejdříve hloupí antiradaristé a bolševici vysvětlí tuto svou demagogickou protimluvu...

 Když je tedy tento "většinový lid" chytřejší a kvalifikovanější, než celá vláda, generální tajemník NATO nebo Bílý dům, co tedy prosím předkládá kromě hysterických negací???  Nepotřebuji emtitivní ladění tohoto článku k tomu, abych přišel na to, že sympatizovat s někým, kdo hájí zájmy Ruska a Iránu je hanebné..

slon75 8.5.2008 0:31

Re: I kdyby byl...

Další pěkný protimluv antiradaristů je, že Írán (ani nikdo jiný) žádné rakety nemá, ale přesto se instalací radaru staneme terčem raketových útoků - viz ten slavný terč Greenpeace na kótě, u níž má radar stát.

A. 8.5.2008 20:59

Re: Re: I kdyby byl...

to jste opravdu tak hloupí jak tu všichni předvádíte?8-o

tomy 9.5.2008 1:12

Re: Re: Re: I kdyby byl...

Prosím radějí k věci a argumenty...

www.grovik.net 9.5.2008 15:02

Re: Re: Re: Re: I kdyby byl...

ach jo... i desetilete dite si to dokaze predstavit.

Iran rakety nema, jenze a to uz se prosaklo i u Topolanka, je radar primarne namiren na Rusko, proto se mu taky neliby (a neni se cemu divit).

V pripade ze USA (a ty k tomu maji nejbliz) zkusi napadnout napriklad prave ono Rusko, prvni kam dopadnou ruske rakety bude radar.

Stale jeste nechapete tu souvislost?  Nebo mate skutecne mezi usima karfiol a nepochopite ani tak jednoduchou premisu?

tomy 9.5.2008 15:17

Re: Re: Re: Re: Re: I kdyby byl...

Hm, takže pak generální tajemník NATO má podle vás mezi usima karfiol, jen skupina kolem nezakladnam a s. Neorala má patent na rozum... To jsem opravu nevěděl.. Malé dítě pochopí, že radar je obranný systém a proto není proti NIKOMU namířen, t.zn. ani proti Rusku...

Horác McKoziáš 7.5.2008 14:02

Zaprodanci

Každému poctivému občanu musí být odporní tito prokomunističtí oportunisté, zaprodanci a zkrachovalci,  rozvraceči, agenti Moskvy nebo arabského  islamofašismu.   Chtějí rozleptat naše reformní úsilí, posílají k nám najaté vrahy, špiony a diversanty.

nedement 7.5.2008 12:46

už jsme se naučili číst mezi řádky

celý článek mi připomíná komunistickou propagandu o štvavých vysílačkách atp.

Mistr Jan Hus 7.5.2008 12:12

Ty budeš asi Žid, ne?

;-D

balthasar 7.5.2008 15:42

Re: Ty budeš asi Žid, ne?

Jo, Eretz Blauštajn na to vypadá. ;-) Vo jakym to teda vlastně mluví národě?

Banjo 7.5.2008 8:21

Jsem sice pro základnu

Jsem pro základnu. Proti bych byl, kdyby byla čistě americká a my neměli možnost kontroly. Pokud je součástí obrany NATO, je to dle mého v pořádku.

Ale tenhle článek je fakt udavačský hnus. Zveřejňovat částky z cizích kont a dovozovat z toho cosi o majiteli konta, to je snad protizákonné... Leda snad že by tak autor činil se souhlasem majitele účtu (což pochybuju).

tomy 7.5.2008 11:28

Re: Jsem sice pro základnu

Poukazování na již zveřejněné informace je totéž, co zveřejňování cizích kont ?? Tento článek ukazuje pravdu zveřejňováním ukázek informací, které jsou již veřejné!!! Nebo snad internetové stránky nejsou veřejné?? Ukazuje jen a jen pravdu, s kým sympatizuje tato povedená iniciativa a s kým si také podává ruce ten, kdo je považuje za seriózní oponenty..

Banjo: I kdyby ten článek nebyl napsán tak, jak je napsán, je zřejmé, že tato iniciativa hájí zájmy Ruska a Iránu a proto sympatizovat s nimi je hanebné!! Na pováženou je i fakt, že mnohým lidem tato inicitiva tak zahraje na spodní city, že již dále nepřemýšlí a jen řvou se stádem!!

Ondra 7.5.2008 12:19

Součást NATO

No, to je právě ten problém, ta základna se od začátku v NATO vůbec neřeší, až dodatečně bylo přislíbeno, že jakýsi díl integrace proběhne (budou sdílena data, ale základna bude nadále výhradně pod americkým velením, viz http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=604317 nebo http://otevreny-obcasnik.euweb.cz/index.php?cislo=2&kap=3, poslední bod).

 No, možná že to nakonec skončí tak, že základna bude v NATO integrovaná daleko více, než je naznačováno teď. Každopádně toto nebylo od začátku vůbec zřejmé a i dnes je to zatím spekulativní.

Michal 7.5.2008 0:44

Maxi, to je ale hnus. Už radši nic nepiš a jdi se léčit.

Maxi, to je ale hnus. Už radši nic nepiš. V 21. století bych nevěřil, že je někdo schopen něco podobného napsat. Zdá se, že jsi nemocný člověk, který potřebuje pomoci. Neváhej dokud je čas.

Necros 6.5.2008 16:36

Novinari

... jsou poplatni omezenci. Zeman mel pravdu, tenhle clanek to jen dokazuje.

karel 6.5.2008 21:46

Re: Novinari

jo

Honza 6.5.2008 16:05

Look at this:) s českejma titulkama

Něco lehčího: http://www.youtube.com/watch?v=z0owiLPNv6Y&NR=1

Historik 6.5.2008 21:10

Re: Look at this:) s českejma titulkama

To nemá chybu ;-D, díky za odkaz. Řval jsem u toho smíchy. Dlouho jsem se tak nezasmál.

T 8.5.2008 2:26

Re: Re: Look at this:) s českejma titulkama

Neco tak primitivniho nedokazali zplacat ani bolsevici.At se podiva na tu dnesni Ameriku banky v trilionech dluhu, prumyslova zakladna odstehovana do Ciny a stredni vrstva obcanstva ztraci baraky zatim co FED rozdava investicnim bankam na burze triliony papirovejch dolaru.Jo pane Amerika je v krizi a jediny vychodisko co zna valky zabijeni a zlodejnu.

Jirka 6.5.2008 15:55

Hlavně

že se Jyrka Křováků kamarádí se saúdskou královskou rodinou, která nám sem s jeho požehnání importuje wahabistický islám, obávám se že se tady hledá viník tam kde není

Pet 6.5.2008 15:42

Nemravné je také radar podporovat

Podle logiky článku je ale také nemravné radar podporovat. Vždyť ho prosazuje stát schvalující mučení zajatců, nedodržující mezinárodní právo, okupující jiné státy - a ještě se diví, že proti okupačním silám existuje ozbrojený odpor.

Měli bychom ne jen slepě přijímat diktát od vlády, která dostala žádost o radar i s konceptem odpovědi 1 den po svém vzniku !- to snad hovoří za vše - ale diskutovat např. o tom, zda se chceme ocitnout v roli spoluviníka třeba další invaze USA v zájmu "ochrany amerických zájmů" kdekoli po světě.

A z minulosti víme, že USA tak činí i bez ohledů na názory svých partnerů v NATO nebo OSN.

bbb 7.5.2008 7:19

Re: Nemravné je také radar podporovat

R^ přesněR^ Jak říká Zeman, zvlášť natvrdlý novinář.

petr 6.5.2008 15:14

tenhle článek

je stejně tak sionistickej, jako je celej tento web a jeho tvůrce

slon75 7.5.2008 5:38

Re: tenhle článek

Už ti někdo vysvětlil, co znamená slovo sionismus, nebo jen víš, že máš být rozhodně proti? :-P

wwwwwww 6.5.2008 14:48

NE RADARU

Kolaboranti vylézají z děr jako krysy. Cítí, že budou mít za chvíli za zády mocnou US army, která násilím potlačí veškerý odpor proti novodové okupaci ČR.  1938 - 1968 - 2008.  Následky budou v každém případě strašlivé.