24.6.2024 | Svátek má Jan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
krater 14.7.2007 10:22

poradce Pan M.

Pentagon si bez pana Machálka ani nevrzne(Y)

Skelnik 14.7.2007 10:04

RADAR: Americký protiraketový systém nefunguje...

Chce autor naznačit že každý tank, dělo, samopal který nezasáhne cíl každou ranou je zbyttečný šmejd??

RZ 14.7.2007 10:20

Re: RADAR: Americký protiraketový systém nefunguje...

Tak jest. A navíc si p. Machálek odmítá uvědomit, že radar je pro nás mj. cedule s nápisem "Vstup zakázán", otočená směrem k Rusku.

Esmerald 14.7.2007 11:26

Re: Re: RADAR: Americký protiraketový systém nefunguje...

B.I.N.G.O. !! Díky RZ.

Jiří K. 14.7.2007 11:27

Re: Re: RADAR: Americký protiraketový systém nefunguje...

Tím, co bude mít zakázáno vstup míníte ropu a plyn?

ondys 14.7.2007 12:50

Re: Re: RADAR: Americký protiraketový systém nefunguje...

Že to dokonale fungovalo s mnohem větší vojenskou základnou na Kubě v nejbližším sousedství USA?;-D

Arnie 14.7.2007 9:31

Tohle uz tady bylo

Ale to vubec nevadi, uroven priznivcu Neffidomeho psa je beztak velcie nizka.

Houmr 14.7.2007 8:23

Milý študente,

pořádně se učte, třeba zmoudříte, nebo zůstanete jen dalším intelektuálským tlachalem.

thunderbolt 14.7.2007 8:38

Re: Milý študente,

ale vždyť on se učí, jen závěry po rozebrání problému mu ještě nejdou :-). když je něco nepřesné, tak se to musí zpřesnit a k tomu jsou potřeba " ...informace, informace, ......" a proto chtějí další radar a asi není poslední. a další věc, kdo by zkoušel, je-li systém opravdu funkční. ta nejistota funguje dokonale = nemám šanci, nebo jen blafujou ..... ta je i pro obranu k nezaplacení .... :-)

odborar 14.7.2007 7:59

Pokud selhal test protiraketové obrany, že cílová raketa nedosáhla své dráhy při testu,

pak to neznamená, že systém je neúčinný.Prostě vystřelená stará raketa s prošlou lhůtou motorů i paliva, která měla být cílem a jejíž likvidace by byla zbytečně drahá, selhala. Pokud si pisatel článku myslí včetně mudrlantů z American Institute of Physics, že na testy se budou používat jako cíl rakety nové, tak je zřejmě divoce naivní. To, že se dělají testy i v nižších výškách, je právě úmyslem těchto testů, otestovat možnost sestřelení rakety při vzestupné i sestupné dráze letu. Mimochodem i úspěšnost v nižších výškách pokud by opravdu byla 50% a více je v době testů dobrý výsledek.  A Rusové to moc dobře vědí. Proto tak vyvádějí.

čtenář 14.7.2007 13:00

Re: Pokud selhal test protiraketové obrany, že cílová raketa nedosáhla své dráhy při testu,

Mně se nejvíc líbí ten jejich pokřik, že se ten systém testuje v nikoliv bojových podmínkách. Oni prostě trvají na tom, aby se vyvolal nějaký skutečný konflikt a v něm se provedl průzkum systému bojem. Jinak to nelze vysvětlit, protože všechny zbraně a zbraňové systémy se doposud testovaly v simulovaných podmínkách.

P.S.: svědčí to o dokonalé ignoranci protiradaristů a odpůrců protiraketové obrany. Takže lze jenom sotva svěřit do jejich rukou obrany státu a spojenců v nějakém referendu. Raději ani náhodou.

ulik 15.7.2007 0:36

Re: Re: Pokud selhal test protiraketové obrany, že cílová raketa nedosáhla své dráhy při testu,

Nebojove podminky napriklad znamena, ze 'nepratelska' raketa sama vysila te, co ji ma sestrelit, sve souradnice. To se pri skutecnem utoku vetsinou nedeje. Navic, 'nepratelska' raketa neobsahuje klamne cile, leti porad rovne atd.

čtenář 14.7.2007 6:29

Sakra, tenhle myšlenkový průjem tu už přece jednou visel.

Rv

Arnie 14.7.2007 9:33

Re: Sakra, tenhle myšlenkový průjem tu už přece jednou visel.

To sem dal Wagner podruhe, aby to jako vypadalo ze odpurci radru nemaji zadne argumenty,m zatimco priznivci zde postuji nove clanky denne. Klasicka goebbelsovska klicka, zde se pouziva az prilis casto.

Esmerald 14.7.2007 11:30

Re: Sakra, tenhle myšlenkový průjem tu už přece jednou visel.

Ano, visel, proto mne to rozčiluje již podruhé. Ale " student " má asi předplacenou zpáteční jízdenku.

Špáďa 14.7.2007 5:34

Trochu poezie pro příznivce i odpůrce radaru hned po ránu snad neuškodí

Do notečky odpůrcům:

http://sweb.cz/VladaSpada/POEZIE/LEGRACKY/AGITACNI/Pychavka-obrovska.htm

a příznivcům:

http://sweb.cz/VladaSpada/POEZIE/LEGRACKY/AGITACNI/Pozdravy-z-Tyranu.htm

NobodyWasHere 14.7.2007 5:00

to sem ty svý blbiny bude tenhle neužitečný idiot cpát každý týden v nezměněné podobě ?

tohle je z 6.7. :

http://neviditelnypes.lidovky.cz/radar-pochyby-o-obrannem-projektu-drk-/p_politika.asp?c=A070705_094959_p_politika_wag

Martin 14.7.2007 5:18

mozna NP vychazi ze zasady

opakovani matka moudrosti a to konec koncu ushujerum skodit nemuye :-D 

68 14.7.2007 7:32

Re: mozna NP vychazi ze zasady

Marty, už mám dnes zase takové pokušení požádat, jestli bys nemohl pro dnešek poněkud  "šatapovat", vždyt už jsi napísal tolik. - Pokušení nakonec podléhám.

F r n ž a l k a 14.7.2007 14:50

Re: to sem ty svý blbiny bude tenhle neužitečný idiot cpát každý týden v nezměněné podobě ?

Tak se mě zdá, že jědině ty "blbiny neužitečného idiota" mají v této debatě hlavu a patu. Čauec, jdu si počíst  zase někam jinam.

bruner 14.7.2007 3:50

obranný systém,

jehož je radar součástí není od toho, aby fungoval.On je od toho, aby byl a vytvářel dojem, že něco obraňuje. A za tuto iluzi americký poplatník ( a nejen on) musí platit.

68 14.7.2007 6:36

Re: obranný systém,

Chudáci lidi tam.

Esmerald 14.7.2007 11:47

Re: obranný systém,

Brunere. Americký poplatník není vůbec Vaše lítostivá starost. Spíše ruský poplatník to od...e teď, protože musí opět "dohnat a předehnat " válečné štváče i kdyby na sůl nebylo. Ruské imperium musí být za každou cenu viděno, že je viděno a český poplatník BUDE těžce PLATIT v budoucnosti, pokud ten radar či jiné zařízení západu zde nebude viděno, že je viděno . 

bruner 14.7.2007 12:05

Re: Re: obranný systém,

z mého příspěvku najisto nevyplývá, že mám o am.poplatníka starost a dokonce lítostivou. Jen jsem suše popsal stav věcí resp.stav, jak jej vidím já. A jako reakci očekávám buď argumentačně dobrou protireakci nebo ticho.

Esmerald 14.7.2007 13:42

Re: Re: Re: obranný systém,

Argumentačně dobré protireakce se Vám, brunere, dostalo. Stačí ji číst a současně vnímat. Ticho z mé strany na důležitá temata by mohlo nastat až po návratu bolševické lůzy a jejich trestního řádu . Proto chci ten radar, aby se to stát nemohlo.

Bohuš 14.7.2007 2:37

Pár otázek.

Zajímalo by mě, jaký má vliv na zkoušky antiraket denní světlo? Žeby radar v noci neviděl a nebo počitače fungují na solární články? A jak by to chtěl pán vyzkoušet než za simulovaných podmínek? Nebo si myslí, že by bylo lépe vyvolat jaderný konflikt?

Martin 14.7.2007 3:41

Re: Pár otázek.

napriklad pouzitim rakety, ktera se chova stejne jako potencialni cile, to nebylo ucineno ani jednou

pokud se antirakety jsou schopny trefovat jen do cilu, ktere je samy na sebe navedou, nepokousi se je nijak mast, system zna presne jejich drahu atd. tak to asi nebude to prave orechove, ze ?

bohuš 14.7.2007 13:43

Re: Re: Pár otázek.

Martine, přečti si o tom něco,pak nebudeš psát hlouposti.

Martin 14.7.2007 14:47

Re: Re: Re: Pár otázek.

a co si mam pocist ? mladou frontu a vykriky jak to zasahuje cil ? ja si prave neco pocetl o umelych podminkach, a pocetl jsem si i vytky americkych kongresmanu v podobnem duchu, oni s pristupem k vic papirum nez si dovedeme predstavit asi taky zvatorej hlouposti

MB. 14.7.2007 10:23

Re: Pár otázek.

Ne, pohani to veverky v kole, ale ty v noci spi....