3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

PRÁVO: Covidistický nápad na placení léčby

Někteří vnucovači covidového očkování přišli s nápadem k nucení na „dobrovolné“ covidové očkování tím, že by si neočkovaní léčbu hradili. S nápadem nesouhlasím, ale rozeberme jej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 24.11.2021 5:44

Přesně tak. To jsou ale přece účelně vynaložené peníze, že? ;-€

S. Ševeček 24.11.2021 0:53

pandemie paniky, neodvahy politiků a jejich následné zvůle. vítězí "demokratická většina". politikům se podařilo svalit vinu na neočkované.

/demokracie vede vždy do totality.

/"Pokud vás někdo musí přesvědčovat, napomínat, tlačit, lhát, lákat na pobídky, nutit, zastrašovat, odhalovat, obviňovat, vyhrožovat, trestat a kriminalizovat... Pokud je toto všechno považováno za nezbytné k získání vašeho souhlasu – můžete si být naprosto jisti, že to, co se propaguje, není pro vaše dobro."

Ian Watson

J. Vintr 24.11.2021 1:31

Přesně tak. Večer jsem v nějakých zprávách zaslechl že Kubek a další šmejdi vyřvávají, že by politici měli zavést povinné očkování.....

S. Kubů 24.11.2021 1:38

Prezident České lékařské komory fakticky otevřel diskusi o zrušení povinného členství v tomto spolku. Ví se dostatečně, že všichni lékaři v ČR jsou ze zákona povinnými členy ČLK ?

M. Grundmann 24.11.2021 0:14

Autor nebere v úvahu některé důležité skutečnosti. Očkování je velice jednoduchá věc, která nevyžaduje žádné dlouhodobé či celoživotní úsilí či oběti. A kvůli asociálnímu chování těchto neočkovaných lidí, kteří pak zahlcují naše nemocnice, se hroutí celá naše společnost. Proto vůbec není možné srovnávat toto chování s jiným rizikovým chováním, jehož důsledky pro nás všechny nejsou tak vážné jako chování dnešních neočkovaných lidí.

V. Sember 24.11.2021 0:19

Luciferova covidová zpověď

https://www.neviditelnycert.cz/blog/pel-mel/3027-luciferova-covidova-zpoved.html

M. Grundmann 24.11.2021 0:43

Problém covidové krize spočívá v tom, že lidé současně vyžadují právo se nenechat očkovat a přitom po ostatních požadují, aby je masově ošetřovali v nemocnicích, když se tam kvůli svému vlastnímu rozhodnutí dostanou. Kdyby neočkovaní nemocní lidé zůstali doma a případně tam umřeli, celá společnost by žádné problémy neměla. Celý problém je v tom, že musíme tyto zbytečně nemocné lidi hromadně zachraňovat.

V minulosti by takový problém nebyl, naši předci neměli žádný problém s tím, když někdo kvůli své hlouposti zemřel.

J. Janotová 24.11.2021 1:34

Naši prapředci ještě měli rozum v hlavě

P. Vychodil 24.11.2021 7:36

:-):-):-), dneska jej mnozí mají v pr....

J. Vintr 24.11.2021 1:47

A co když se do nemocnice dostanou lidé právě proto, že se z blbosti nechali očkovat nějakým pokusným sajrajtem?

M. Šálek 24.11.2021 7:32

Proboha, kolik je takových oproti pacientům s Covidem? Zkuste trochu myslet. Ta vakcína opravdu není žádný "pokusný sajrajt", klidně tím nechám naočkovat vlastní děti, i když je možná bude dva dny bolet hlava.

J. Vintr 24.11.2021 7:59

Pacienti "s covidem" vůbec nemusí mít covid. Můžou mít jinou nemoc a falešně pozitivní test. Zato zdravotní následky očkování jsou prokazatelně.

J. Lukavsky 24.11.2021 7:58

"Kdyby neočkovaní nemocní lidé zůstali doma a případně tam umřeli, celá společnost by žádné problémy neměla." ale měla, skoro po každém umrlém zůstane vdova a sirotci které je nutno živit. A prázdné pracovní místo které je nutno zaplnit. Čili problémy by byly i kdyby covidisti umírali tiše doma. Akorát pohřební služby by prosperovaly. J.L. end

M. Grundmann 24.11.2021 8:10

Ve 14. století proběhly obrovské morové epidemie a počet obyvatel v Evropě se výrazně snížil. Důsledkem bylo výrazné zlepšení životní úrovně zbylých lidí a celkový rozvoj celé evropské civilizace.

Sníženi počtu obyvatel způsobených epidemií by vedlo ke zvýšení životní úrovně zbylého obyvatelstva. Okamžitě by se například vyřešil nedostatek bytů a nedostatečná infrastruktura jako taková.

A. Stárek 24.11.2021 7:27

No je slušný blábol...

K. Machala 24.11.2021 0:35

Jednoduchá pro vás. Cítíte se chráněn, pak nepotřebujete od neočkovaných nic. Nebo se chráněn necítíte a pak tlačíte jiným, čemu sám nevěříte. Dnes už je jasné, že s Tečkou i trojtečkou jste byl podveden, že průkaz bezinfekčnosti po vx je čistá lež, že přenášet mohou i očkovaní, že nemají nižší virovou nálož, že není tedy žadný důvod k diskriminaci, že jde v lepším případě o prachy, že levné účinné terapie jsou potlačovány, což stálo mnoho životú, a že povinné vx zavede jen nenávist, rozbroje a vztek, a taky emigraci části ekonomicky aktivní populace. Probuďte se prosím, než budete muset na pátou dávku, nebo myslíte, že zvládne vaše tělo vytváření spike proteinů po tři týdny pětkrát, a to ješté na úplně jinou mutaci?

M. Grundmann 24.11.2021 1:09

Osobně se necítím ohrožen přímo Covidem, ale důsledky lockdownů a zahlcení nemocnic. Osobně se nechám naočkovat a od ostatních čekám jenom základní pravidla ohleduplnosti v normálním životě. Tato základní ohleduplnost naštěstí lidem nechybí, takže se opravdu osobně ohrožen necítím a od ostatních žádám jediné : aby svým chováním nezpůsobovali rozklad našeho státu a naší ekonomiky.

Pokud jde o Tečku, tak asi opravdu nic moc neřeší. Rovněž nemá cenu hromadně očkovat lidi, kteří nemocnice nezahlcují. Jinak mi osobně nevadí, pokud budu chodit na očkování každých 6 měsíců případně až do konce života, pokud nenajdeme jiný způsob, jak zastavit rozpad naší společnosti. Nebuďme pesimističtí, zatím naše těla očkování zvládají a je málo pravděpodobné, že by očkování přestalo v budoucnu fungovat. Pokud by k této situaci skutečně došlo, tak by se muselo hledat nějaké jiné řešení. Ale nač stahovat kalhoty, když brod ještě daleko.

Mimochodem, k žádné emigraci nedojde, protože není kam emigrovat. Nikde není situace lepší. Sám jsem prožil desítky let v zahraničí a mohu skutečně potvrdit, že jinde lépe není.

J. Vintr 24.11.2021 1:54

Myslíte že by se mělo vyžadovat jako projev ohleduplnosti, že když si někdo třeba zlomí nohu, tak by si ji ostatní kolem měli ohleduplně zlomit také?

S. Ševeček 24.11.2021 0:52

jak to zahlcování ti asociální neočkovaní dělají, když nikam nemůžou ?

M. Grundmann 24.11.2021 0:55

Oni bohužel můžou do nemocnice, když onemocní Covidem, a nemocnice zahlcují. To je jádro celého problému. Vše ostatní je druhotné.

J. Vintr 24.11.2021 2:00

Osobně si myslím, že covidem neonemocní nikdo, ale s různými respiračními i jinými onemocněními jsou v nemocnicích očkovaní zastoupení minimálně stejně, nebo spíš o dost víc než neočkovaní. On ten pokusný sajrajt mnoha lidem neudělá dobře. A to ještě nevíme, co to udělá v budoucnu.

S. Kubů 24.11.2021 0:56

Tlačit do očkování "děti a mládež", čímž není myšlena jenom mládež pod 18 let věku, neovlivní žádný z podstatných parametrů epidemie ani o fous: Tito v nemocnicích nekončí - a přenášet virus SARS-CoV-2 mohou, jak známo, očkovaní i neočkovaní... Totéž platí snad ještě víc u lidí, kteří covid-19 již v minulosti prokazateln měli.

Viz též

https://www.tydenikhrot.cz/clanek/uz-je-to-tady-zase-covid-nouzovy-stav-lockdown (22.11.21)

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/110345/hamplova-neockovani-ztratili-zakladni-ustavni-prava-zitra-se-to-muze-stat-i-ostatnim.html (23.11.21)

Neoznačujte občany za lidi druhé kategorie - Echo24.cz (23.11.21)

M. Grundmann 24.11.2021 1:14

V tom máte pravděpodobně pravdu. Aspoň mi to tak zatím připadá. I když můžeme v budoucnu zjistit, že je všemu jinak. Proto si v tomto okamžiku myslím, že lidé, kterým nehrozí, že skončí v nemocnici, by asi k očkování být nuceni neměli.

Ale starší generace, ne pouze ty nejstarší, by se však měly povinně očkovat. Aspoň za současné situace.

S. Kubů 24.11.2021 1:34

Ano, s povinným očkováním proti covid-19, řekněme 65+, problém nemám.

Zároveň je potřeba jasně říct, že přítomnost jakkoliv vysoké hladiny protilátek proti viru SARS-CoV-2 u neočkovaných je JASNÝM důkazem o prodělání covid-19 v předchozím období a musí se na ně vztahovat minimálně stejná pravidla jako na lidi proti této nemoci očkované.

M. Grundmann 24.11.2021 7:56

Kdyby naše nemocnice zahlcovali pouze pacienti starší 65 let, mělo by to smysl. Ale v nemocnicích se objevují hromadně i lidé podstatně mladší. Osobně bych viděl očkovací povinnost pro všechny lidi nad 50 let. Ale je na odbornících spočítat, zda je tato hranice správná či nikoliv.

Ideálním ochranou je očkování a současně prodělání nemoci. A nejlépe by bylo, kdyby byli lidé nejprve očkováni a pak prodělali nemoc s lehkým průběhem díky očkování.

J. Janotová 24.11.2021 1:54

Hezky popisuje možnou cestu z covidové epidemie prof. Beran- především zvládat přednemocniční léčbu ,zejména ohrožených pacientů. Na rozdíl od předešlých vln tu dnes již možnosti léčby jsou. Pak by se tito lidé do nemocnic vůbec nedostávali

S. Kubů 24.11.2021 2:01

Samozřejmě vlastní léčba covid-19, a zejména ta přednemocniční, je doposud pole ne zcela orané.

Je potřeba říct, že kvůli současné hysterii a testovací mánii mají lidé se skutečnými příznaky covid-19 často problém se dostat jak na test, tak i ke svému lékaři...

J. Janotová 24.11.2021 2:42

Máte samozřejmě pravdu. Jestliže čekáte na výsledek PCR testu 2-3 dny, pak vás praktik ,po vyplnění kupy papírů, objedná na infuzi protilátek na nejbližší volný termín za 6-8 dní. tak už jsou vám houby platné. A doktoři za to nemůžou, ti dělají i nemožné..., ale někdo úplně jiný.

M. Grundmann 24.11.2021 8:12

Pokud by něco takového fungovalo, tak proč ne. Ale zatím tomu tak není a nemocní se hrnou do nemocnic. A nával do nemocnic je zcela reálný a nezpochybnitelný.

J. Janotová 24.11.2021 11:13

Ano, ale proč ten stav vznikl? Protože se testují jen neočkovaní. Proč ne i očkovaní, když už se několik měsíců ví, že mohou virus také přenášet? Protože se z očkování udělala politická superotázka a tím stát nechal vzniknout sporům očkovanců a neočkovanců. Protože se do očkování nutí i mladí a zdraví a sledují se celková čísla proočkovanosti. Místo toho aby se zdravotnictví mohlo zaměřit na rizikové skupiny, jednak na očkování, ale hlavně na přednemocniční péči o ty, kteří už Covid chytili - neočkovaní i očkovaní (už dost dlouho je známo, že očkování 100 procentně před nákazou nechrání. Jednak mutace, druhak ochrana po očkování časem slábne). Když zdravotníci konečně prosadili užití monoklonálních protilátek v přednemocniční péči o rizikové skupiny, stát se diví, že v nemocnicích docházejí a žee jee buude nuutno oobjednat. Najděte si videa prof. Berana na tubce...

A já dodávám, že čím víc je zdravotnictví socialistické, tím hůř.