15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
brblal 17.9.2008 12:16

Re: Re: Češi jsou levičáci

Marat byl revolucionář,demokrat a to Vy pane,nejste!!

brblal 17.9.2008 12:14

Re: Češi jsou divní lidé.

V roce 1946 byla doba zcela jiná,nežli dnes.Lidé si během války a po ní uvědomovali,kolik nespravedlnosti bylo v té slavné první republice,ale hlavně,které partaje nejvíce kolaborovaly s nacisty.Že to byli hlavně bohatí,kteří raději volili okupaci,jen aby nepřišli o majeteček.Nakonec přišli i o život.Proto ta touha lidu po změně,po jiném politickém uspořádání.Tehd,tak jako po roce 89 něco selhalo,dostali se k moci šíbři a z ideálů národa mu předhodili ohlodanou kost.Tehdy i dnes.Je v zájmu národa rozprodat zdravotnictví?Je v zájmu národa žašmelit veškerý státní majetek?Rozhodně nikoliv.Ale k tomu spějeme rozkrádáním všeho pod správou O D S,která dokáže ukrást i to,co je přišroubované či přivařené.Stát,kterému nic nepatří nežli vlajka,nemá právo existence.

duii 17.9.2008 12:05

ta diskuse je rozprávka s hluchými

  Nevím proč tady všichni píšete jen o !levici" nobo "pravici".My,my bychom především měli mít vládu odborníků,proč mám volit stále dokola pět stran,jsou všichni stejní-konečně se vzbuďme a dejme šanci jiným-úplně novým tvářím, o kterých víme,že něco už vykonali ve svém oboru a politika je ani nezajímá.TOŠOVSKÝ BYL PODLE MĚ DOBRÝ!!!R^

I-Worm 17.9.2008 12:04

Re: Češi jsou divní lidé.

zrovna tak, jako vy,  argumentovali v těch  šedesátých, sedmdesátých letech komanči - srovnávání m se situací před rokem 48!

slava 17.9.2008 12:00

Re: Re: Ne podle slov, ale podle činů poznáte je.

Pan Milan si nedělá srandu. JE TO TAK. To, co píšete, je možné vyvrátit bod po bodu.

anima 17.9.2008 11:59

Re: Češi jsou divní lidé.

V souladu s orientálním příslovím už nebudu volit ODS, byla by mi hanba, kdybych si naběhl podruhé....

slava 17.9.2008 11:56

Re: Češi jsou divní lidé.

Jenže naposledy nás prokazatelně podvedla ODS. Viz smlouva s občany, programové prohlášení vlády etc etc. Takže "hanba vám", protože ODS vás podvede i podruhé. Ona zatím voliče podvedla po každých volbách.

Marat 17.9.2008 11:50

Re: Češi jsou levičáci

Přesně ! V ČR nikdy nemůže být pravicová vláda.Nikdy by češi takové politiky nevolili.Češi mají levičáckou krev a pitomé socialistické teorie jími přímo cloumají,přímo mlátí o zem.Vždyť už po několik generaci jsou oblbování tak,až jím to přešlo do krve.

Honza 17.9.2008 11:49

Re: Re: nevolit ODS znamená volit KSČSSD

Do nich, jen jim to nandejte.

Marat 17.9.2008 11:46

Češi jsou divní lidé.

Proboha,proč tak mnozí kvílíte nad současnou dobou.Tá I.republika byla ve všech směrech daleko horší a přesto ti,kdo nyní tak zoufale kvílí,tu nekdejší republiku vychvalují. Věci nejsou zdaleka tak špatné jak mnozí soudíte.Pokud ale budte volit socany,tak se daleko horší stát můžou.Málo kdo z vás pamatuje na předvolební i povolební agitace komunistu a jiných levičáku.Tak zblbli celý národ,že je v 46 dostal k moci a výsledky se ukázaly velice brzo.Na vašem místě bych dával převelice dobrý pozor,aby se komouši se socany nedostali znova k lizu.

Mějte na paměti jedno moudré  orientální přísloví,které říká : Hanba tomu kdo mě podvede a hanba mě,když mě podvede po druhé !

Nu a vy jste na nejlepší cestě,jak levičákum skočit znovu na návnadu.Necháp nad čím, tak kvílíte.Nezaměstnanost nepatrná.Miliony českých lidí jezdí na dovolenou i do vzdáleného zahraničí.Vaše školou poviná dítka prožvaní na mobilních telefonech stovky korun měsíčně.Baštíte až se vám dělají boule za ušima,baštíte tak,jak se za koumunistu jste  baštit nemohli,pokud jste nepatřili do nomenklatůry, tak co vlastně chcete? Chtěli by ste mít zadarmo doktora,kterého jste za komunistu zadarmo také neměli.Tu lékařskou péčí jste tak jako tak museli platit ze svých daní.Jenže to jste neviděli a nevěděli.Co tedy vlastně chcete?A politici? Ti jsou všude ve světě stejní,nedělejte si iluze,že socdemácí a komunisté jsou lepší.Jsou daleko horší,jak pro některé z vás odesáci.Ti politici,jsou přesně to samé jako vy.Ani vy byste nebyli lepší,kdyby ste měli možnosti,jaké mají oni.

Jaryna 17.9.2008 11:43

Re: Potrestat republiku Paroubkem!

Vadí vám taky příměr ODS, nebo Paroubek. Když ODS, tedy taky ČSSD. Nic zlého nikomu nepřeju, ale p. Paroubek tam nemusí vládnout věčně. Je jedno koho budete volit, ale měli bychom volit především program té které strany a nikoliv jejich nepovedené vůdce.Já osobně bych volila stranu, která bojuje za "zrzavé veverky" jenom proto, aby tihle arogantní hoši odešli s dlouhými nosy. Fedrujou a tlačí silou svých třech přeběhlíků.

Mard 17.9.2008 11:42

Vážení čtenáři, obdivuji Vás!

Jak jsem z diskuze s překvapením zjistil, někteří vyčetli z textu nějakou ideu, myšlenku. Jsem nadšen jak z takového plytkého slovního průjmu váženého autora, dovedou lidé být moudří. (Ne modří ale moudří! Vysvětlivka pro oligofreniky)! Jen tak dál přátelé. Časem si lidi začnou číst v telefonním seznamu jako v beletrii!

karas 17.9.2008 11:31

Re: Moudrý článek.

R^!!

karas 17.9.2008 11:30

výborně vystiženo,

škoda, že mnozí voliči stále zavírají oči :-(

Sunny 17.9.2008 11:28

Re: Ne podle slov, ale podle činů poznáte je.

Vy si, pane Milane, děláte srandu? Taky jsem některými věcmi hodně zklamaná, ale pokouším se být objektivní. Jakých zákazů, příkazů a regulací podle Vás přibylo? Jaká  politická shromáždění byla zakázána? Nevšimnul jste si třeba toho, že se řada věcí naopak zjednodušila a ubylo byrokracie? Jistě, pořád je co zlepšovat...Ale myslím, že Vaše hodnocení je hodně nespravedlivé.

huhu 17.9.2008 11:28

Re: Tak co dělá ve vládě?

řešením je , aby se ods s čssd dohodly na funkčním volebním systému, produkujícím vládní většinu jené strany s jasnou zodpovědností

Marat 17.9.2008 11:27

Re: Z historie víme, že politicky nejpitomější část nátoda jsou studenti humanitních věd.

Nejen stuedenti humanitních "věd" jsou těmi nejpitomějšími a jen politický.Stejně pitomí jsou ti,kdo jím přednášejí své pitomé teorie a stejně pitomí jsou i absolventi těchto humanitních fakult.Z ních jsou všichni levičáčtí agitátoři.Měl by se dělat rozdíl mezi intreligenty a mezi intelektuály.Ti intelektuálové neumí a neznají nic jiného,jak neustále mnixovat a přežvykovat teorie nemající s realitou nic skutečného.

Ti řádící studenti z 68 jsou dnes rektory,děkany a profesory těchto humanitních fakult a jen ti udělovali Havlovi ty "čestné doktoráty".(Tedy "pěkná" čest.)

cha 17.9.2008 11:22

Re: Potrestat republiku Paroubkem!

souhlas.

Didi 17.9.2008 11:21

Re: Ne podle slov, ale podle činů poznáte je.

Ehmm, vlády ODS? Já myslel že máme koaliční vládu, kde sice nejvíce hlasů získala ODS, ale jakékoliv pořádné alespoň trochu pravicovostí zavánějící rozhodování je omezováno lidovci a zelenými.

Bokonon 17.9.2008 11:18

Češi jsou levičáci

Bohužel. V ČR nikdy nevznikne ryze pravicová vláda - tedy nikdy nebude prosazen žádný pravicový program bez korekcí. Dodám, že Topolánek je pro mne mnohem lepší premiér než impotentní rétor Klaus. Prosadí-li v dané konstelaci Topolánek radar, je pro mě nejlepším premiérem ever.

Xaver 82.117 17.9.2008 11:17

Tak co dělá ve vládě?

8-o8-o8-o Hlavně to svést na ty druhé, v tom jsme mistři. Jenom ne žádnou odpovědnost....Rv

Xaver 82.117 17.9.2008 11:15

Jo, zase jeden, co se raduje, když se dílo nedaří...

Rv!!

huhu 17.9.2008 11:15

Re: Ne podle slov, ale podle činů poznáte je.

ona vládne ODS ? díky zparchantělému volebnímu systému nemá šanci vládnout...

Spirit 17.9.2008 11:12

Moudrý článek.

Jeho kritikové jen dokazují, jak je jim v tom současném modrém bahně dobře. Sociální demokrati nejsou ovšem lepší. I oni prodávají své ideály za mísu čočovice. Mimochodem, je úsměvné pozorovat, jak s modrým lidem cloumá ta dávná komunistická nenávist k inteligenci a ke vzdělání. To je jen jedno: ať humanitní, ať technické. Svět potřebuje obojí.

Milan 17.9.2008 11:10

Ne podle slov, ale podle činů poznáte je.

Jaké jsou tedy výsledky krátké vlády ODS?

Přibylo zákazů, příkazů a regulací. Vzrostl počet sankcionovaných jednání. Horní hranice různých pokut vzrostly.

A také se prohloubilo omezování svobody slova a přibylo zakázaných politických shromáždění.

I-Worm 17.9.2008 11:08

Zdá se, že Topolánek dobře ví,co dělá

když má svoje voliče za blázny.

Didi 17.9.2008 11:05

Re: Re: Re: Poťapaný teoretik mele nesmysly (dokončení)

Sunny má v podstatě pravdu. Pravicověliberární volič nemá u nás koho volit.

Nebo snad víte o straně, která by byla schopna prosadit zastavení nárůstu výdajů státu (a do budoucna jejich postupné nicméně vytrvalé snižování), začít odstraňovat škody napáchané minulými socialistickými vládami (bujení byrokracie, stále se zvyšující zadlužení,...) a neházela klacky pod nohy střední třídě.

Jinak předpokládám, že Saulova zmínka o "pravé pravici" byla přehnanou nadsázkou, stopy pravicovosti na amébovitě beztvaré politice lidovců by nenašel ani Sherlock Holmes. Připouštím, že tím, že jejich snaha zasahovat do života občanů je vedena spíše po společenské linii než přímo přes peněženky, je levicovost lidovců částěčně maskována.

O ultralevicovosti zelených snad není důvod pochybovat, možná že některé voliče (narozdíl od komunistů) mate jejich vysoký korupční potenciál, kdy pomocí ekologistického nátlaku jsou schopni cokoliv blokovat, dokud se nezaplatí jim spřízněným spolkům.

Saul 17.9.2008 11:04

Re: Re: Re: Re: Poťapaný teoretik mele nesmysly (dokončení)

Podle mého je problém v tom, že připravíte o jeden hlas (mám na mysli hlas, který "se počítá") pravici, což samozřejmě prospěje levici. Mám ostatně dojem, že právě o to usiluje autor článku. Tím nechci nijak popírat oprávněnost kritiky ODS, jen bych podotkl, že kritizující čehokoliv mívá alespoň zčásti pravdu v každém případě, což platí samozřejmě i o kritice ODS.

Rybák 17.9.2008 10:52

Re: Autor je bud naivni, nebo skryty socan

 Máte buhužel pravdu!

Bubik 17.9.2008 10:42

tak Marek Skřipský nebude volit občanské demokraty

hmmm......jeho volba.......ryze soukromá....

No a ?