22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Eva D. 17.9.2008 17:10

Re: Re: Re: Češi jsou levičáci

Jen bych podotkla : mnozí lidé nechtějí nést odpovědnost .... V Čechách je to procento hodně vysoké, to je fakt. A mě to štve, já nestojím o to, aby se mi někdo moc vrtal do života, ani v zájmu mého "dobra" ne, takže k těm mnohým nepatřím. A ať koukám jak koukám, z těch reálných politických stran , ni té relativní svobody nabízí nejvíc ODS. I těch reforem, i když řádně okleštěných koaličním vládnutím. A můj poslanec mi zatím vyhovuje, náš hejtman taky, tak proč je trestat za Moravu či Tlustého či Topolánka?

Eva D. 17.9.2008 16:57

Re: Vyprázdněný je poměrný volební systém

R^R^R^

Eva D. 17.9.2008 16:56

Re: Re: Re: ANO

Jaký si to uděláš, takový to máš.Každý člen. Tak buď tam nebýt, nebo se ozvat tam, kde to má efekt. Ale být tam, volit jiné a naříkat? Proč?

Eva D. 17.9.2008 16:53

Re: Re: ANO

R^

Eva D. 17.9.2008 16:53

Re: Příspěvek skřípe!

Na Vašem příspěvku je hodně pravdy! Jenže je jaksi snazší volat po lepší morálce jiných a na sebe zapomínat. Takže, fakt se radši starat, aby člověk sám dostál svým přísným nárokům na slušnost u druhých. Snažím se, je to náročné. :-)VV

portwyn 17.9.2008 16:50

Re: Re: PORTWYN

Děkuji - považuji se za konzervativce mírně napravo, ale levice je pro mne nutnou součástí scény. Vyvažuje houpačku.

Ladislav N 17.9.2008 16:50

Re: Re: Re: Re: JANORYNA

Paroubek je komunista myšlením. A navíc ještě šílenej vůl... ;-P

Klička 17.9.2008 16:49

Re: Re: vážený pane, naopak byste měl podpořit v ODS v době, kdy

Skromně se připojuji. Předesílám, že jsem silně pravicového zaměření. Vezmete-li si definice pojmů občan a demokracie, potom prosím vysvětlete, co je na ODS občanského a demokratického.Vezmete-li si výsledky posledních voleb a započítáte-li 40% voličů, kteří nevolili, protože neměli koho, zjistíte velice rychle, že ODS získala s bídou 20% hlasů všech voličů. 80% občanů-voličů ji tedy nevolilo, asi pro to měli důvod. Co je tedy na ODS občanského? ODS zarputile bojkotuje snahy o uzákonění všeobecného referenda, jakožto jediného institutu, jímž lze zjistit vůli občanů (lidu) k důležitým otázkám,které se těchto občanů týkají. Jak je známo, demokracie je vláda lidu ( občanů), což vyplývá už z jejího názvu - demos kritos.Co je tedy na ODS demokratického? Podobně, ne-li stejně jsou na tom všechny parlamentní strany.

Ladislav N 17.9.2008 16:48

Re: Re: Re: Diskutujícím

No, tak mi ukažte nějakou stranu, kde se lze opřít o něco jiného, než o barvu dresu...;-D;-P Všude  rudo a se zelenejma je to jako s melounem... ;-)

Eva D. 17.9.2008 16:47

Re: Máte pravdu, nevolte ODS ........

Mýlíte se, většinou se na ty s nejnižším příjmem bere ohled, odtrpí to ti se středními příjmy. To je fakt! Je jen otázka, jak si osobně definujeme ten svůj vlastní příjem. ;-)

Chris Kelvin 17.9.2008 16:44

Re: Re: Diskutujícím

Pokud budeme volit stále stejné strany jenom podle barvy dresu (nic jiného v tom dneska u nás není), získají navíc dojem naprosté beztrestnosti. Pardon...... již získaly ;-(

Eva D. 17.9.2008 16:43

Re: Re: nesouhlasím

Sunny, co se oprostit od generalizace. někteří politici to vědí, někteří ne. někteří jsou slušní ( ano, věřím tomu), někteří ne. Stejně jako někteří pekaři a někteří učitelé a někteří doktoři.

Takže, co si takhle spočítat, kde mám kolik jakých a zaměřit se na fakta, ne mediální dojmy.

Chodím-li s někým do stejného klubu či zaměstnání, až ho chytnou při krádeži v obchodě, budu taky za zloděje, i když jsem neschopná si něco přisvojit, kvůli svým "naivním" morálním zábranám?

JE 17.9.2008 16:40

Re: Re: Re: Re: " JE "

Drtinová nebo jiná nána, to je fuk.

JE 17.9.2008 16:40

Re: Re: Chtělo by to něco nového - jiné tváře a program

No Hitler talky začínal s pár soukmenovci a kam to dotáhl, že?

JE 17.9.2008 16:37

Re: Re: Re: " JE "

Když vidím moderátorku, jak na zprávách ČT1 valí bulvy při deklamování "headline" příspěvku s nejnovější s.ačkovou kauzou, jako by šlo o světobornou událost ...;-(:-/:-(8-o(Y)

kurbet 17.9.2008 16:36

osvícení

Pane politologu,to se vám rozjasnilo až po dokončení universitního vzdělání?A s čím se chcete rozejít,se současnou politikou ODS?To jste ještě nebyl na světě když si dva technologové moci Klaus a Zeman porcovali moc v podivuhodné opoziční smlouvě?V této době dosáhla česká politická špička k vrcholům bahna(zde již bez rozdílu kdo je kdo,pravice,levice) a na této cestě pokračovala dál a dál.Současný stav je jen zákonitým vyustěním této cesty a naprostým odtržením politiky od reálného života.Česká politika si vystači sama pro sebe,začnou pro ní platit Parkinsonovy zákony.

Eva D. 17.9.2008 16:35

Re: Lituji, ale jsouto hraběcí rady.

Přesné. K poslední větě jen poznámká: Taky v každé straně, stává li se vládnoucí, členů tak nějak příbývá....

JE 17.9.2008 16:33

Re: Diskutujícím

A které to jsou, ty nezkompromitované strany? Pouze ty, které dosud čekají, až se dostanou ke korytu, aby se zkompromitovaly.

janoryna 17.9.2008 16:31

Re: Re: Re: JANORYNA

když něco hájím tak důsledně, když někoho miluju, tak i s chybami. a co je na tom bolševického ? a co je to komunista paroubkova ražení ? kdy byl paroubek komunistou ? pokud vím, na radnici spolupracoval s ods docela dobře.

George 17.9.2008 16:27

Diskutujícím

Nechci se zapojovat do podobných diskusí,ale setrváním u volby "vybrané" ,a to kterékoli politické strany,musí volič věřit,že straníci jsou schopni sami vybrat kandidáty,kteří stranu a tedy i její politiku, mohou očistit a osvěžit...Mé zkušenosti ukazují ,že před takovou utopií je třeba důrazně varovat.

Není jiné varianty,než zkompromitované strany NEVOLIT!

Ladislav N :-))) 17.9.2008 16:23

Re: Pája 45 IP: 89.102.145.xxx

Soudný volič, který dokáže rozlišit východ od západu a sever od jihu, nemůže jako "alternativu" k ODS volit ČSSD. Kdo tohle udělá, nemá to v hlavě v pořádku.

milkom 17.9.2008 16:22

Podivný Skřipský

Radí nevolit ODS ve volbách kde se volí regionální politici? Proč? Tyto volby jsou právě těmi kde není v zájmu občana volit podle stranického klíče, ale podle skutečného dění v jeho nejbližším okolí. Další zajímavý prvek je v tom jak si odvodil, že Dalík vlastní fotky z Mrázkova archívu. Troufám si tvrdit, že autor nemá starost o budoucnost ODS jak se snaží předstírat, jen si léčí mindrák z Lisabonu a ze zelených karet (to já taky). Jestli chce jinou ODS tak ať tam vstoupí a mění a mění...

Ladislav N 17.9.2008 16:16

Re: Frank IP: 77.48.85.xxx

Vy samozřejmě (jako vždy) budete volit komunisty, tahle diskuse není pro vás. ;-)

Pája 45 17.9.2008 16:15

Re: LADISLAV N

Již vaše zadání, které jste si dal sám, "ladislave", vám neumožňuje jiné řešení než ODS. Vaše rétorika, cituji: "kde je nějaká další partaj, která by se mohla postavit komunistické polovině v parlamentu ještě s kudlou lidovců a Zelených v zádech? Žádnou takovou nevidím. Jenom lidovce a zelené magory, kteří se pro získání vládního křesla rádi s Paroubkem domluví na rozdělení prebend".

Vaše štěstí je , že nepřímo nerad používám vaše vulgarizmi. Neznám vás, nevím čím se živíte, jaké máte vzdělání atp. Nazýváte článek blábolem (a to jej psal pravičák), ale co váš příspěvek? V úvodu jen vulgarismi a poté nám mluvíte o prkotině (kterou zavinil Paroubek) a myslíte si že zaplácěm s vámi, ne, Zapláčem, ale nad vámi. Pod modrou demagogií a naklvaňováním  od ptákostrany s vami je diskuze strátou času.

Ladislav N :-))) 17.9.2008 16:12

Re: Re: Re: Češi jsou divní lidé.

Komouš "Slava" slyšel něco o "tisícovce", a žádnou nedostal, ač volil komunisty... Tak teď píše, že ho "ODS podvedla"... ;-D

Sunny 17.9.2008 16:10

Re: Re: SUNNY

Jak souvisí zákaz politických shromáždění se supermarkety? Tuto -na první pohled ne zcela zřejmou- souvislost mi jistě hravě objasníte:-)

Ladislav N 17.9.2008 16:08

Re: Milan IP: 89.102.113.xxx

Blábolíte už zase nesmysly; celoplošný odposlech a archivaci telefonních hovorů nikdo nechystá. Na to  je stále potřeba souhlas soudu.

JE 17.9.2008 16:05

Re: Podobnou slátaninu jsem už dlouho nečetl

Já myslím, že autor kandiduje za konzervativce. To je jeho motivace.

Ladislav N :-))) 17.9.2008 16:05

Re: Re: JANORYNA

"Jan Oryna" se na NP dlouhodobě prezentuje jako skalní komunista Paroubkova ražení. Víc snad psát netřeba.

JE 17.9.2008 16:04

Re: Re: M. ZIMA

Zimovi to nepomuze. Ten je imunni.