6.6.2024 | Svátek má Norbert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ouha 11.5.2006 7:39

Re: pane pehe

Pan profesor je SAMOZREJME sveho druhu legalni agent ODS, umisteny ha Hrade. Fakta a pristup hovori jasnou reci. Vy o tom snad pochybujete?

Ladislav N. 11.5.2006 7:42

Re: Re: pane pehe

No, on tam taky někdy funguje coby Zdravý Rozum, který vetuje ty nejkřiklavější nesmysly kolektivní blbosti rudé většiny v PS - PČR.... ;-)

Ouha 11.5.2006 7:45

Re: Re: Re: pane pehe

No, vite, hodne lidem ten rozum nepripada moc jako zdravy, spis jako zaujaty, podobne, jako vase reakce ...

Myslite si, ze je vic nazor jednoho postarsiho politika, nebo nazor parlamentni vetsiny?

jarda 11.5.2006 9:22

Re: Re: Re: Re: pane pehe

Ouho- on upratňuej svůj názor a parlament také svůj- to je demokracie a je to v pořádku

Ouha 11.5.2006 9:49

Re: Re: Re: Re: Re: pane pehe

V poradku to samozrejme je. Pravdou ovsem take je, ze prezident zastava dost vyhraneny politicky postoj (coz je pro politika samozrejme v poradku), ale v poradku uz se mi moc nezda, ze nastroje prezidentske funkce pouziva k prosazeni tohoto politickeho nazoru.

Trpi tim aspekt "nestrannosti" prezidenta, bohuzel.

Jiří 11.5.2006 9:39

Re: Re: Re: Re: pane pehe

jako všichni levičáci máš hubu plnou lidu, to vám komančům vždy šlo;-€,pokud bude parlamentní většinu tvořit ksčssd;-€(Y) je přímo jeho povinností tomuto zabránit>-

Ouha 11.5.2006 9:55

Re: Re: Re: Re: Re: pane pehe

Rozhodne to muze zkouset.

Ovsem zastupuje-li parlamentni vetsina vetsinu volicu, je primo jeji povinnosti jej prehlasovat.

Jiří 11.5.2006 11:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane pehe

ještě 24 dnů a máte po spolupráci na vládní úrovni (s ksčm) , od 5. 6. 2006 už budete hodně malilinkatí a po praseti bradavičnatým a jeho vládě " talentů ", superzlodějů a mafiánů zbyde ve strakovce jen trochu smradu (Paroubek prej děsně smrdí potem), tak si tady ještě chvíli krafej a pochvaluj vládu, brzy jí budeš už dlouhá léta jen nadávat, čau blbej komunisto

jarda 11.5.2006 9:21

Re: Re: pane pehe

Ouho, zase vedle,  člověk, o kterém se předem ví, jaké názory bude prosazovat a on to pak dělá, není agentem,v tomto případě je zvolen Parlementem- včetně komunistů. Komunisty dosazený agent ODS - tos tomu dal               

Ouha 11.5.2006 9:44

Re: Re: Re: pane pehe

Agent to je, to bohuzel nezpochybnite, je to evidentni.

Chova se jako korektni, vzdy si zada kryjici, legalni agent ODS. Tot hola pravda.

Slava 11.5.2006 2:37

Nemusíte mít rádi Pehe, ale píše pravdu

Nechápu, odkud se ta adorace Klause bere. Pan "profesor" má samozřejmě vždy pravdu, ústava sem, ústava tam. Kam se na něj hrabe nějaký parlament. Však on pan "profesor" s tou demokracií jaksepatří zatočí.

VŠUDE TEN KLAUN 11.5.2006 6:27

Re: Nemusíte mít rádi Pehe, ale píše pravdu

 UŽ se zase bojím otevřít konzervu- skoro, jako za bolševika....

tomas 11.5.2006 0:34

Dr Hehe

jezisio kriste procč pořád něco píšete ,najděte si nějakou jinou kratochvíli.

P.S.Neumím si představit ,že Vás za to platí

Ouha 11.5.2006 7:39

Re: Dr Hehe

Vam se ty nazory nelibi, ze, moc nelibi ... no jo no, kazdy mame nejaky :-)

kocour 11.5.2006 0:29

Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

jestli si chtějí aspoň výhledově říkat politolog:

ABSOLUTNÍ NEZÁVISLOST JUSTICE JE POPŘENÍM DĚLBY MOCI, nikoli jejím naplněním. Absolutní nezávislost justice znamená soudcokracii, a je jedno, jestli ji decentně zahalíme do pláštíku zvaného "výklad zákona". Vyložit se dá cokoli a jakkoli, pokud se chce, a tady se zjevně chtělo.

Darja 11.5.2006 7:22

Re: Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

Možná by neškodilo na obou stranách barikády trochu méně emocí a trochu více úsilí o jasnou formulaci postavení soudů ve vztahu k administrativě, opírající se o solidní teoretické základy. Třeba v A.Merklovi, máme-li rádi normativisty, lze leccos najít...

šakal 11.5.2006 7:52

...hele...vy právníci s "teoretickejma základama"...

...jste to PRAKTICKY dopracovali tak daleko, že jste tuhle zemi s pomocí Ústavního soudu opět po patnácti letech dovedli do postavení autonomní oblasti - něco jako taková "místní pobočka" Evropské říše. Tak radši koukejte držet zobák, než si ten poslední nález lidi přečtou a dojdou pro vidle! ;-P

S pozdravem: "NO TAXATION WITHOUT REPRESENTATION!"

šakal jefferson

Darja 11.5.2006 8:12

Re: ...hele...vy právníci s "teoretickejma základama"...

Vy si fakt myslíte, že to vymysleli ti s těma teoretickejma základama?8-oNo potěš... Alenotakjo, už ani nemuknu;-)

šakal 11.5.2006 8:19

...no...Bůh dal úřad...Bůh dal rozum...

;-P :-/

kocour 11.5.2006 13:41

Re: Re: Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

Ano, na Merkla se chystám. I když raději Weyra.

Darja 11.5.2006 18:01

Re: Re: Re: Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

Konkrétně jsem měla na mysli Obecné právo správní, díl.I., Praha - Brno 1931. U Weyra jsem zatím k tématu nic nenašla, jestli víte, naznačte...

Darja 11.5.2006 18:06

Re: Re: Re: Re: Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

P.S.Omlouvám se za vláknění, dopředu už nepůjdu, neb šelmy skvrnité mi jdou po krku...

kocour 11.5.2006 22:35

Re: Re: Re: Re: Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

No, já raději obecnou teorii, která je stejná pro všechna odvětví - může mne vzít čert, když vidím, jak se nějaký právní obor uměle vyděluje a tváří se jako něco výjímečného. Takže Merkl, správní právo, bude jistě zajímavý,ale:

- bude to prvorepublikové státní právo, a

- to, co je nadčasové a co by mělo platit obecně, taková ta lex specialis a základní pojmy jako je pravomoc či působnost (obecně), by se našly i v tom Weyrovi.

kocour 11.5.2006 22:39

Re: Re: Re: Re: Re: Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

Kdysi na Albeři se na to vykládal vtip, jak si na jakési konferenci vzal slovo slovutný kdosi, i jal se lobbovat za vyddělení ze správního práva samostatného odvětví dopravního práva a vysvětloval, jak moc se to liší a je naprosto nezbytně nutné to oddělit. Načež si vzal slovo jeho slovutný kolega a jen suše doplnil, že v takovém případě požaduje, aby se dopravní právo členilo na dvě pododvětví, a to na právo pro dopravu tam a na právo pro dopravu zpět.

Mne zajímá, co je společné a trvalé, ne to, co je pomíjivé, speciální a účelové.

Darja 11.5.2006 23:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže, Pehe, vrátěj se do lavic a píšou si,

hezký :)

a zcela od věci mi to připomělo pravdivou historku od očitého svědka, jak Weyr při přednášce  o Kantově kauzalitě právě zaujatě popisoval, že nemůže býti následku bez příčiny, když se k úžasu jeho i posluchačů sám od sebe rozhoupal lustr v aule... holt všechno je relativní.

Bubik 11.5.2006 0:28

já jsem věděl, že ten článek nemám otvírat

že bude zase jen o tom starém známém - zničit Klause

Kdysi mi maminka říkala, že hlupáci odjakživa nemohou vystát lidi chytřejší, než jsou oni sami. Něco na tom milé Pehe je.....

roz 11.5.2006 2:09

Re: já jsem věděl, že ten článek nemám otvírat

Ale no tak! Pehe přece už dávno ví, že většího blba než je sám těžko najde. Ale když mu ty kraviny tisknou, tak proč by je nepsal?

nup 11.5.2006 10:52

Re: já jsem věděl, že ten článek nemám otvírat

Bať, proto nemůžete vystát pana Pehe ;-)

kocour 11.5.2006 0:26

Ano, zajisté:

Nejvyšší správní soud rozhodl, že Země je placatá, a protože je to soud a má vždycky pravdu, tak Země je opravdu placatá.

Nejvyšší správní soud rozhodl, že koule je hranatá, a protože je to soud a má vždycky pravdu, tak je koule opravdu hranatá.

Přepiště učebnice a přírodní zákony, hned a bez odmlouvání.

A teď k věci: Nejvyšší správní soud NEROZHODL, že čekatelé mají pravdu, NEŘEKL, že Klaus je povinen je jmenovat, řekl jen, že Klaus je povinen své rozhodnutí odůvodnit. Bohužel už neřekl, jak má ptrezident odůvodnit rozhodnutí, které neučinil, NSS jaksi nedošlo, že odůvodnit lze toliko zamítnutí nebo vyhovění žádosti nebo rozhodnutí učiněné z vlastní iniciativy, ale nelze odůvodnit nečinnost. To by si totiž Klaus musel vzít telefonní seznam a všem občanům poslat dopis s vysvětlením, proč je nejmenoval soudcem. Sice by se divili, ale NSS to zjevně chce ... a to nemluvím o tom, že těm čekatelům chyběla aktivní legitimace.

A dál, dělba moci není jen o oddělenosti mocí, ale také o jejich VZÁJEMNÉ závislosti: Zákonodárce je závislý na exekutivě i justice, exekutiva na zákonodárci i justici, justice na zákonodárci i exekutivě. To, čeho jsme svědky a co se snažil sdělit dr. Bárta je pokus justice se z této závislosti vymanit a stát se ABSOLUTNĚ nezávislou.

Bubik 11.5.2006 0:32

Re: Ano, zajisté:

kocoure, Pehemu o rozbor a správnost výkladu nejde.

Jeho článek jsou jen slova, slova, slova. On není právník, on je "politolog";-D

A navíc jak on tak moc KLAUSE NENÁVIDÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!