9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
;-( 8.2.2007 12:56

blicí listy Re: radary

jsou senzařní. Souzním s nima každý večer cca od 23:00 +- 12 min.

Hugos 8.2.2007 12:54

Re: Re: Dojemné

Ano, takže jakmile něco provedou, rychle se schovají za plot a jsou v pohodě... Nikde na světě proti nim nikdo nic nezmůže, ostatně taky neuznávají mezinárodní soud. Takže to uznání naší jurisdikce je jenom blábol, který má uklidnit masy.

8.2.2007 12:54

Re: Okamžitě podepsat

na věčné časy, a nikdy jinak ! ;-D

XXL 8.2.2007 12:53

AeroKarle lidi vaseho typu znam,

ti si nazory meni podle toho, jak jim to vyhovuje.Nejlepe to jde videt na prikladu narodniho smutku za zemrele.Byli smutni, kdyz umrel Masaryk, pak plakali kdyz umrel Heydrich a za par let ronili slzy za Gottwalda.Neuveritelne, ze?

Tomáš X. 8.2.2007 12:51

Re: Re: Zajímalo by mě, zda někdo domýšlí

Pořád jsme byli se všemi přáteli a nikdy to nebylo nic platné, protože nás nejprve zotročovalo Německo, pak Rakousko-Uhersko, pak zase Německo a pak Rusko. Na samoztatné přátelské Česko si každý zaútočí rád, diktátoři a demagogové nevyznávají čestné jednání, ale na základnu a spojence USA se až tak beztrestně neútočí.

už zase Havel 8.2.2007 12:51

Re: Re: Re: Re: Podpisuju všema deseti

zase jeden, co uvažuje hlavou, a nevykřikuje své pro, či proti. Kde jste se tu vzal ? ;-)

Brmboš 8.2.2007 12:50

Re: Soudruhu Perunovi

Tak Čechu jak se říká na hrubý pytel hrubá záplata. Co je na tom pravdy, že ty jsi byl členem zakázaného spolku mladých komunistů? Ty si myslíš že utajíš svoji tvář. Prý máš za úkol psát takové prasárny proti lidem v diskuzích, neboť jsi údajně placený provokatér?

už zase Havel 8.2.2007 12:49

lynxi, nepoužívejte hlavu

to postbolševická éra, jako Karel, nikdy, ale nikdy, nepochopí ;-D

Bimbác 8.2.2007 12:48

Re: Pane Havel už dejte pokoj.

Dobrý příspěvek, jen by potřeboval být vyhlášen hodně hlasitě a ve všech synagogách..... 

XXL 8.2.2007 12:48

Re: Re: jsme si rovni nebo rovnější

Hodte link na ten vas nezavisly pruzkum, vy zvanivej slimejsi.

Bimbác 8.2.2007 12:47

Re: Pane Havel už dejte pokoj.

Dobrý příspěvek, jen by potřeboval být vyhlášen hodně hlasitě a ve všech synagogách..... 

už zase Havel 8.2.2007 12:46

Re: Re: Dočasné umístění vojáků bratrské americké armády na našem území ?

vážený pane. Myslíte, že když si bolševik navlékne modrý kabát, zbaví se bolševického totalitního myšlení? ;-)

Pepa Jetel 8.2.2007 12:46

Re: Samozřejmě, že radar má sloužit k ochraně území USA,

Z Vašeho příspěvku mám pocit, že byste byl nejraději, aby se Česko stalo 51. státem USA. Nemyslím to jako urážku, ale nesouhlasím.

max 8.2.2007 12:46

díky

díky pane Havle

Brmboš 8.2.2007 12:45

Re: Bimbošovi

Ty jsi pracující lid? Tak ahoj soudruhu v kolektivu BSP.

Ivan lochner 8.2.2007 12:44

Souhlasím s Havlem

Václav Havel mě v tomto směru nezklamal. Nečekal jsem nic jiného, jen jsem netrpělivě čekal, kdy se takto vyjádří. Naprosto souhlasím s jeho názory na tento problém.  Ikdyž s mnoha jeho jinými názory, na uspořádání světa (ekologie) a Evropy zvláště, mám velký problém. Jsem zcela jednoznačně pro umístění radaru. 

Rastas 8.2.2007 12:43

Re: Re: Re: Podpisuju všema deseti

Pro značnou část obyvatel, včetně těch v hlavním městě, by ta případná pomoc přišla až po té, co by radar na Brdech odpařila jaderná hlavice nepřátelské rakety. Se všemi průvodními efekty. Doufám, že onen budoucí nepřítel nepoužije megatunovou vodíkovou bombu, a že bydlím dostatečně daleko, abych přežil okamžité následky výbuchu. Želbohu, vzhledem k převládajícímu proudění mě radioaktivní spad po výbuchu nemine. Fakt o to tak stojíte? Mimochodem, napadá někoho, proč si USA vybraly ausgerechnet Brdy, když Libavá je blíž hrozbě, je to náhorní plošina a je daleko od metropole a největšího tuzemského letiště? Nebude to proto, že Libavá je záložní místo pro rakety, kdyby Polsko odmítlo? Protože tamní politici opravdu hájí bezpečnost a zájmy svých spoluobčanů. Na rozdíl od té zkorumpované, prolhané a zlodějské verbeže, co máme u nás!

už zase Havel 8.2.2007 12:43

Re: Václav Havel zase mlží

R^

F. Čech 8.2.2007 12:41

Tlusťochovi XXL

Evropská integrace mně příliš nevoní, ale ne proto, abych byl "presidentem suverénního státu" a ne státu federalizované Evropy - což je důvod Klausův. Mně Evropská integrace nevoní proto, že velká část Evropy je z jakéhosi divného komplexu protiamerická. Pokud tyto tendence neskončí, tak ať raději skončí i EU! A váš oblíbenec Klaus je opravdu  zemský škůdce a populistický šašek, na rozdíl od zásadového a statečného antikomunisty Havla. 

XXL 8.2.2007 12:41

No shrnu to, nepoliticky politik Havel dokazal zrusit slovensky prumysl

natolik, ze Klausovi uz nic jineho nezbylo, nez si s Meciarem placnout a chvalabohu se se Slovaky rozejit bez vystrelu.Dale tento exot svymi zvasty rozkurazil Zidovku Korbelovou(dcerku bolsevickeho potentata) k rozbiti Srbska a postupnemu vzniku islamistickeho statu v Evrope.Dale tento exot vyrvaval, aby se s Irakem tvrde zatocilo, Zid Rumsfeld tak ucinil k jeho nemale radosti.A co na to Klaus?Ten aspon nepise takove hovadiny a Bushovi neleze do zadele, ten alespon premysli a pak jedna.I kdyz si nejsem jisty, jestli nakonec bude take pro zakladnu.Ale jeho statnicky rozhled a ohled na nase zajmy jsou nebetycne rozdilne, nez zvasty byvaleho kulisaka.

Brmboš 8.2.2007 12:41

Re: Zajímalo by mě, zda někdo domýšlí

Kdy pochopíte že zničit tuto zemičku s radarem či bez radaru, s raketami či bez raket by netrvalo ani deset minut. Nebylo by pro nás lepší být zemí, která nebude nepřítelem, ani USA, ani Ruska, ale ani Německa, Anglie či Francie. Chcete mě namluvit že je ostuda být státem, který se snaží o udržení míru? Myslíte si, že je správné to jak jsme se zachovali k Srbsku, které bylo našim přítelem po staletí? Myslíte si, že nás něco s USA spojuje pokud odmyslíme naše eskapády při amerických velmocenských výpadech. Já si myslím, že už pro svého údajného spojence platíme víc jak za sověty po celém světě. Za sebe mohu říci jediné než hulváti z Ameriky raději Eskymáky.

už zase Havel 8.2.2007 12:39

Re: Re: Havla opravdu ne

Tento článek navíc postrádající kritické myšlení a nezávislý úsudek, zcela odpovídá protagonistovi. Zase nepřiznal, k čemu má radar sloužit, jen manipuluje. Nevěřím mu.

Jestli něco obhajuje člověk, jako právě Havel, je třeba se mít hodně na pozoru. !!

už zase Havel 8.2.2007 12:39

Re: Havla opravdu ne

avel hodně zklamal v politice. Nejvíc se to projevilo při rozpadu Československa. To by se rozpadlo tak, jako tak, i když Havel k tomu svou politikou ( mj. i tolerance bolševiků, z kterých se stali národovci, aby se udrželi u moci ) hodně přispěl. Měl stát jako první muž státu v čele. Bojovat za to, co pokládal za správné do poslední chvíle. Pak bychom mohli říct, že udělal vše, co mohl. Ale Havel to vzdal. Nechal jiné , a sám se hodil účelově marod. Můžeme jen děkovat Bohu, že ČR v té době nehrozilo nějaké skutečné nebezpečí.

Vždy jednal v zájmu současného Imperia. Byl v USA předváděn jako výsledek úspěšné politiky USA, cvičená opice. Získával zde tituly univerzit - ne za své vědecké práce, ale jako symbol. A peníze a podporu. Přednášel o lepším světě, díky levičáckému sociálnímu inženýrství. Měl vazby na tehdy vládnoucí americkou levici, se kterou má pořád společné vize, jako zrušení tradičních hodnot, sociálního inženýrství, ustupování darebákům, podpory palestinských teroristů , a tak dále. Impérium se záhy začalo zajímat o Balkán, kde bylo právě, po rozpadu SSSR, a díky marasmu v Jelcinově Rusku mocenské vakuum. Svým chlebodárcům se odměnil, a vyplatil. Právě on naplnil orwellovský newspeak, vymyslel např. termín "humanitární bombardování". Aliju Izetbegoviče, autora Islámské deklarace, kde nastínil svou vizi Evropy ovládané islámem, a osud dhimmi, tedy i nás, nazýval demokratem. Vědomě tak odváděl veřejnost od podstaty problému. Kryl zvěrstva americké strany, démonizoval jen jednu stranu. Neměl problém vyrovnat se s američany iniciovanou etnickou čistkou Kosova, nebo balkánským řáděním islámských teroristů z celého světa. Tehdy Usámova al Kaida a USA byli spojenci. Nejen v Afghánistánu. USA al Kaidě poskytovaly peníze, a ta hájila jejich politiku ve světě, a při tom dělala svou politiku vlastní..za 11 září nikdo z amerických odpovědných činitelů nebyl pohnán k bezpečnosti..

už zase Havel 8.2.2007 12:38

Havla opravdu ne

Havel nikdy nebyl dobrý dramatik, novodobý Shakespeare. Pouze západ potřeboval nějaký symbol. Jeho hry v demokracii vyšuměly, protože to hry ani nejsou.

Nikdy nebyl dobrý manžel. Nestaral se o rodinu, jen o ženské. Když Olga umírala na rakovinu, užíval si lásky jinde, po smrti nepočkal ani rok, a hned do chomoutu.Vyženěná dcera měla hraběcí svatbu v Lánech...

Dostal se k moci jako symbol protinormalizačního odporu. Vyznačoval se nekompetentností, neschopností zasáhnout proti gaunerům, rozkrádačům, nepravostem, které trápily společnost. Lidé by za ním tehdy šli. Naopak mu vzali bez odporu všechny kompetence. Havel tak pouze dostával peníze za funkci, a byl na výsluní, cestoval po světě, psal moralistické projevy, které nikoho nezajímaly, a pak už nudily, aniž by podle nich žil on sám. Velmi dbal, aby se komunistickým zločincům nic nestalo. Nejsme jako oni - čímž nastatoval marasmus naší společnosti. Právě on se začal OMLOUVAT SUDETSKÝM NĚMCŮM, čímž rozpoutal nárokovou smršť, tlak na ČR, a vyhrožování z jejich strany. Zpochybnil až dosud platné mezinárodní právo, a výsledek světové války.

Touha být u moci, nebo u něj spíš na výsluní, se ukázala být zřejmá. Zezačátku tvrdil, že prezidentem být nechce, že je jím proti své vůli. Po svobodných volbách pokračoval ve funkci. Po rozpadu státu rovněž, ačkoli byl prezident ČSR, ne ČR. V posledních volbách, které se konaly jen díky právnickým kličkám, už působil dojem, že se tam drží jak žaba na prameni. Jiní se přitom moci bez problémů vzdali, např. Michal Kocáb, který splnil svůj politický program, a vrátil se k občanskému životu, a další... Prosazoval své známé, pokud se dopustili např. rozkrádání, omilostnil je. Pro stát tehdy už byl brzdou, přátelé potvrzovali, jak moc se změnil. Nemohu nevzpomenout Hutkovu novou verzi písničky Havlíčku Havle, kterou zazpíval na Havlově bombastické oslavě narozenin. I na to, jak se Havel, který byl zvyklý jen na chválu a pochlebování, tvářil..:o)

H

lola 8.2.2007 12:37

Re: Dočasné umístění vojáků bratrské americké armády na našem území ?

ty blbe !

Tomáš X. 8.2.2007 12:35

Hranice mezi světy

Na světě existují státy nebo spíše společnosti, které bez diktatury a vymývání mozků neumí žít. Pak jsou na světě státy, jejichž občané svobodu psychicky zvládnou, demokracii ukočírují a o důstojnost a svobodnou budoucnost se nenechají připravit, protože ji nepřepočítávají na prachy a na výhody. Češi balancují někde mezi, na samé hranici. Z této diskuze mám blbý pocit, že je svoboda, demokracie, důstojnost, právo na odpovědnost za vlastní chyby pro nebezpečně vysoké procento lidí nepodstatný balast, pokud se nedá přepočítat na prachy do vlastní kasičky.

lola 8.2.2007 12:35

Re: medzinárodný hochštapler Havel zabudol odpovedať na tieto otázky

Perune,vrať se domů bačovat a neraď nám ,co a jak.

Brmboš 8.2.2007 12:32

Re: Re: Re: Podpisuju všema deseti

Ty jsi se tady vzal odkud. Chceš říci, že pro své šovinistické zájmy je schopna se spojit s kýmkoli. Nebo snad máš jediný příklad kdy šlo USA o spojence a ne o ni samotnou. Buď tak laskav a napiš něco o tom.

F. Čech 8.2.2007 12:32

Bimbošovi

Jistě zase, jak je u vás komunistů dobrým zvykem, mluvíte jménem "všeho pracujícího lidu a socialismu oddané inteligence". Děkujeme vám za příspěvek a můžete slézt z rudé tribuny a zapojit se do budování komunismu - ale v Česku už ne. Vyzkoušejte to tentokrát napřed na zvířatech (pokud vám to ale ochránci zvířat dovolí).

M. Dřevojánek 8.2.2007 12:32

Souhlas

S článkem samozřejmě nelze než souhlasit; rozumně shrnuje argumenty pro základnu a je příkladem státnické moudrosti, které už se dnešnímu prezidentovi pohříchu nedostává, jak o tom svědčí i jeho alibistický postoj k této otázce  - ale hlas lidu stejně dál bude raději velebit populistu ...