23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
třetí 18.3.2008 12:13

Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

To on, Jirka.s. musí tuto svoji kopírovanou větu napsat alespoň třikrát denně. Asi se tak ukájí. A taky, pane Jirko.s., absolvente gymnázia ,zopakovat  kdy se píše mě, kdy mně a kdy mne.

jirka.s. 18.3.2008 16:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

Správně, soudruhu milicionáři ! Jura přece mluvil něco o fekáliích mimo mísu, viď ? To bys rád zapomínal, že? Jsou to ale někteří lidé mrchy, že ? Nedají zapomenout a nedají! (Y)

jirka.s. 18.3.2008 16:14

Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

Nebyla náhodou řeč o zapomínání? To on by soudruh milicionář "třetí" strašně rád, aby mu tu jeho milicionářskou uniformu už nikdo nikdy nepřipomínal! Tož vzhledem k tomuto tématu to je přímo v té Vaší zmiňované míse! ;-)

Prazak 18.3.2008 16:47

Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

Pardon pane radoby-intelektuale. Nevim sice, kdo jsou Valihrach a Muzikarova, ale k tomu, abych se mohl kvalifikovane zabyvat funkcionalni analyzou a modernimi fyzikalnimi teoriemi mi to vubec, ale vubec nechybi. 

jirka.s. 18.3.2008 17:45

Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

Ano, správně! I tak se dá klasifikovat tzv. profesionální analfabet! To bude divení, až se třeba po příštích volbách budeš muset zabývat funkcionální analýzou z hlediska marxismu-leninismu (nutně si budeš muset doplnit své vzdělání několika zkouškami ze zmiňovaného). A to budeš ještě moc rád, když soudruzi  neoznačí celý ten tvůj obor za buržoasní pavědu, jako tak kdysi učinili s kybernetikou! ;-(

Prazak 18.3.2008 18:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

Mily soudruhu (pokud vim tykali si pouze soudruzi). Kdyby se tu neco zvrtlo, pujdu tu funkcionalni analyzu delat do ameriky. Tam mne nikdo nebude nutit zabyvat se takovymi ptakovinami, jako je zjistovani kdo je kdo.     

jirka.s. 18.3.2008 18:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

Ty budeš asi pěkný Rambo, když si troufáš se prostřílet přes dráty na hranicích jako bratři Mašínové! A tedy pro tvou informaci! Danuše Muzikářová a Standa Valehrach byli mladí lidé z Brna, které zavraždili 21. srpna 1969 v Brně soudruzi lidoví milicionáři, prostě podobný ksindl jako je soudruh "třetí"! ;-€;-€;-€

Prazak 18.3.2008 20:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

Ale Jirko. Ty to vidis moc cerne. Jinak dekuji za pouceni. Ale ta moje neznalost neni vyjimecna. Ptal jsem se svych deti i svych vnuku, ale nikdo ta jmena nezna. Jinak preji prijemny vecer.  

Prazak 18.3.2008 18:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic se nestane.

P.S. Porad cekam, ze mne nekdo pouci. Misto toho tady ctu pouze vulgarni vypady. 

BuBu 18.3.2008 7:11

Čunka neočistí nic a nikdo !

Ten se tak vyválel ve svých vlastních lejnech, že žádná pračka na světě nedokáže -  ty jeho nesmyslné kydy . . . to jeho trapné vysvětlování - "vyprat" !

A to nemluvím o tom faktu, že Čunek je svým přehledem . . . svým politickým myšlením - že je to politik maximálně tak okresního formátu !

A to mu ještě silně lichotím !

Vocílka 18.3.2008 8:42

Re: Čunka neočistí nic a nikdo !

Čunka očistilo státní zastupitelství!

Pišta 18.3.2008 10:34

Re: Re: Čunka neočistí nic a nikdo !

Jestli myslíte Stachanova nebo Mišku Kvakina, tak ten by hravě očistil i Jurenského s Cimlem co zabili cvočkáře Dandu, kdyby natupírovaná slípka jen naznačila, že je to potřebné pro blaho ODS.

Loki_F 18.3.2008 5:43

Nenechte se vysmát, pane autore...

Politika selhává (v celé známé historii lidstva) všude tam, kde je uzákoněno, zavedeno a přijato všeobecné volební právo, tj. v okamžiku, kdy lůza začne mít vliv na politiku, účastní se politiky a je sama sebou volena...

};D)

Ostatní jsou jenom řečičky. "Politicky korektní."

Luboš z venkova 18.3.2008 6:18

Re: Nenechte se vysmát, pane autore...

Absolutní souhlas. Částečně by to šlo ovšem řešit váhou hlasů ve volbách dle zaplacených daní - kdo neplatí daně, nevolí, kdo platí např. dvojnásobek průměru, jeho hlas má dvojnásobnou váhu. Takto by se alespoň vyloučila ta nejhorší lůza, která nás vyžírá, žije z našich peněz - samozřejmě volí socany, kteří si je pak různými dávkami "kupují".

John 18.3.2008 8:28

Re: Re: Nenechte se vysmát, pane autore...

Před časem jsem navrhl, (z legrace), aby každý volič spolu s volebním lístkem obdržel malý dotazníček, v němž by musel zatrhnout pár odpovědí z minima občanských znalostí - jako například co je to populismus a p. No a ten by pak sloužil jako váha jeho hlasu. (Je to ovšem pitomost, nikdy by to nemohlo projít, ale dovedu si to představit.)

Vocílka 18.3.2008 8:30

Re: Re: Nenechte se vysmát, pane autore...

Ano to by bylo zajímavé a volby by byly podstatně jednodušší. na příklad za sto tisíc daně z příjmu jwden hlas. ale byly dz i jiná možnost - každému občanovi dát třeba tisíc korun a kdo by šel volit odevzal by  je. i to by  řadu lidí z voleb vyloučilo. 

Moja 18.3.2008 5:35

Pan kníže

je velikánem české politiky a se svým názorem na něho narazil i ten "nejchytřejší" z nás, a velice dlouho trvalo, než se chytil za nos! Čecháček se rád vydává ze to, co není. komunisti tento národ zprznili jak zákon káže. Naučili lidi přetvářce, lhaní a lemplování. Výroky pana knížete o českém národu sedí jako (Y)na nočník:-D

vajan 18.3.2008 8:06

Re: Pan kníže

Samozřejmě historie naší přetvářky je daleko starší. Pokud ne od Slavníkovců, tak určitě od Libuše, husitství, obrození etc.etc. Prý jen vyčůraný národ dokázal přežít mezi východem a západem. Asi je to pravda.

Kanuk 18.3.2008 5:30

Pan "kníže" Schwarzenberg.

Proti panu Schwarzenbergovi nic nemám, a oceňuji ho jako ministra zahraničních věcí České republiky. Ale používání aristokratických titulů bylo zrušeno už na počátku 1. republiky. Jestli to dělají nějací psáči, tak buď neznají dějiny ČSR, nebo by se z nějakého důvodu chtěli vrátit do dob c. a k. - to teda pěkně děkuji. Jestli ten titul používá p. Schwarzenberg, tak by to byla snad jediná věc, která by se mi na něm nelíbila.

Moja 18.3.2008 5:37

Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

to však nijak nesráží jeho velikost, soudruhu prletáři Kundaku:-D

AndyO 18.3.2008 5:47

Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

nepoužívá ho, můžete být v klidu.

Pokud se o něm hovoří, titul zpravidla nechybí, ale ne jako vyjádření nějaké poddanosti k KS, ale protože to je výrazná součást KS image v očích lidí, kteří o něm jinak nic moc nevědí a protože jen tak zrušit něco, co trvalo staletí prostě nejde. V ČR byla šlechta po válce vesměs vypráskána ze země a tak jsme neměli moc možností ji poznat jako občany a také ji tak brát.

Osobně vůbec v řeči o KS ten titul nepoužívám, přesto mu ho neberu- ono když přestanete říkat blondýnce blondýnko, tak jí vlasy neztmavnou.

Kanuk 18.3.2008 6:34

Re: Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

...nejde zrušit něco, co trvalo staletí... Byla zrušena Svatá říše římská, bylo zrušeno Rakousko-Uhersko, tak proč by nemohly být zrušeny tituly?

...ˇ´šlechta byla vypráskána ze země...Byl jim zabaven majetek (po WW2), to je pravda, ale pokud vím, na př. pan Šternberk zůstal v ČSSR, a i když neměl na růžích ustláno, komunisté ho nechali celkem na pokoji. Pan Jiří Lobkovic dokonce vystudoval medicinu. Takže vypráskáni byli šlechtici, kteří měli nějaké techtle s Němci, a nebylo jich málo, mnoho jich odešlo dobrovolně, a někteří zůstali a komunismus přežili. Je možné, že někteří byli zavřeni, ale to bylo mnoho lidí, kteří šlechtici nebyli.

...šlechtic zůstane šlechticem i bez titulu... To jen svině, které narostly rohy, nejvíc trká.

Kanuk 18.3.2008 6:45

Re: Re: Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

... a ti nejzuřivější komunisti jsou dnes nejzuřivější rudobijci.

Bartas 18.3.2008 7:48

Re: Re: Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

Panu Šternberkovi komunisti nedali pokoj a on odešel do Rakouska a po revoluci se vrátil, Lobkovic, o kterém píšete, byl z "nemajetné" větve. Není pravda, že majetek byl zabaven jen šlechtě, která měla techtle mechtle s Němci. Byl zabaven všem. Než napíšete takovou pitomost, tak si o tom alespoň něco přečtěte!!

Jinak souhlasím, že šlechtic zůstane šlechticem i bez titulu. A k užívání titulu: za totáče jsem si navařila pěknou kašíi když jsem zatvrzele o své kolegyni mluvila jako o paní a ne o soudružce!

Ona byla nejdřív paní a teprve potom možná soudružka - tedy alespoň podle mého soudu.

Kanuk 18.3.2008 18:30

Re: Re: Re: Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

Ono těch Šternberků možná bylo víc.  Ten, o kterém vím já, za komunistů dělal průvodce po hradu Šternberku/Sáz. Ten "nemajetný" p. Lobkovic měl šuplík plný řádů Zlatého rouna, které jeho předkové dostávali od rakouských monarchů. V 68. roce to bylo někde v novinách, s fotografií. A prosil bych, čtěte poněkud pečlivěji. Já nepsal, že majetek byl zabaven jen těm, kteří táhli s Němci, ale že tito "tahouni" byli vypráskáni. Majetek byl zabaven všem, nebo skoro všem. Jinak já si nemusím o oné době číst, já si to pamatuji, dost dobře. Asi na rozdíl od vás (Bartas).

AndyO 18.3.2008 8:39

Re: Re: Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

kanuku, nebuďte hloupý. Když nechápete psaný text, zdržte se komentářů.

A 18.3.2008 10:54

Re: Re: Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

V tom odtažení se od duchovní a morální elity, které začalo zákazem šlechctických titulů a skončilo jejich okradením se jen posílila mentalita národa sluhů, jak jí kdysi definoval tatíček Masaryk. No z národa s mentalitou sluhů ani nemohou vzejít politici s jinou mentalitou. Jen v té politice nezůstává u kradení stříbrných lžiček ale jde už o miliony a miliardy.

BTW: Myšlenka, že je možné šlechtici zakázat vyhláškou jeho šlechtictví je excelentní ukázkou plebejství v krystalické formě.

Kanuk 18.3.2008 22:42

Re: Re: Re: Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

Podívejte, krystalická formo, nikdo nepsal o zakázání šlechtictví, pouze o zrušení titulů. Podle mne to jsou nebe a dudy. Podle vás je to asi to samé.

WC 18.3.2008 23:11

Re: Pan "kníže" Schwarzenberg.

Pane Kanuku,Vy jste opravdu ducha mdlého;je-li někdo prokazatelně šlechtic,tak ho tohoto rodokmenu žádný lidový osel nemůže žádným zákonem zbavit.To Vás zřejmě prokazatelně deptá a zřejmě žárlíte i na jeho inteligenci a přehled.Tak se na to radši vykašlete,utřete si sopel u nosu,řekněte rodičům,že vychovali kastrovaného býka s oslí hlavou,požádejte stát o vrácení školného a začněte studovat ty správné světové dějiny,ne ty bolševické.  

martino 18.3.2008 1:52

Kniže

Kníže je vzácný člověk. Možná poslední mezi současnými žijícími politiky. Kdyby žil Pavel Tigrid, jistě by jeho názor podpořil. Čunek je evidentní týpek ksindla, který může dělat kariéru jen díky zkorumpovanímu systému politické a soudní moci v ČR.Veskrze mafiánský způsob, jakým ho duo Vesecká-Salichov "ochránili" před spravedlností, dává za pravdu  /mně/ jinak  nesympatické M.Benešové. Už proto postoj K. Schwarzenberga vysoce oceňuji a jsem zvědav, kdo se k němu přidá.