25.6.2024 | Svátek má Ivan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 18.3.2008 10:23

Re: Pan Schwarzenberg

Zlatá slova, mohu jen podepsat.

Xaver 82.117 18.3.2008 11:28

No vida, já myslel, že nejvíc prosotoru k vládnutí

tu mají předsedové vlády a von prezident... Tím netvrdím, že Havel byl bez chyb. Ale skutečně za všechny problémy může jen Havel nebo Klaus?8-o;-)

Archetyp 18.3.2008 15:49

Re: Pan Schwarzenberg

Pro Kosteleckého, máte pravdu, Havel byl a je utopista, nihilista. Zbořit staré pořádky, ale nemít realný plán, je utopismus. zavadět nějaký nový lepší svět, bez stran, politiky, v pubertáílním období po roku 1989 se to líbilo, ale zakonitosti politického vývoje jsou dané, nikdo nic nového nevymyslí.

 

Budíš 18.3.2008 9:33

Jediná záchrana

Jediná záchrana je nevolit osobnosti (neosobnosti), kteří nám už skoro 20 let dokazují , že nedovedou nic a my je stále jako stádo pitomců volíme.Lžou,podváděj,intrikařej ve svůj a prospěch pol.stran.Politická scéna je děs a určitá skupina  demagogů stále fandí diletanství nekulturnosti a podvodům.Dobře nám tak.Jsem nevěříci,ale bože ,kdy už konečně budeme schopni nelhat sami sobě ,vážit si druhého a jeho názoru. Proč se každý bojí změn k lepšímu.

Xaver 82.117 18.3.2008 11:26

Jediná záchrana neexistuje

Proč se každý bojí změn k lepšímu? Zaprvé ne každý, za druhé je nutno říct jakých změn a umět nést odpovědnost. Vláda, která vyzve k utažení opasků a sama si jej povolí moc důvěry ke změnám k lepšímu nevyvolá.

petrph 18.3.2008 9:14

ale posledně to říkal jinak

V článku se píše "když své účetnictví předá nezávislé auditorské firmě, která ho posoudí, a Karel Schwarzenberg ho pak vyvěsí na internetu a panu Čunkovi se omluví." Pokud se pamatuji na TV rozhovor s panem Schwarzenbergem, tak uváděl, že mu pan Čunek ukáže soukromě svůj účetní audit, a důvod proč soukromě byl právě ten, že přece jenom veřejnost nemá právo se hrabat v cizích financích. No dejme tomu, i když jde o politika - a najednou že prý ho vyvěsí na internetu? A to mu pan Čunek dovolí? Proč už to neudělal dávno sám? Ostatně - z článku vyplývá že audit se bude teprve (možná) dělat - kdy a jak dlouho? Co se stane, když pan Čunek bude ve vládě a audit ještě nebude hotov? Tak mu pan Schwarzenberg "pár dní počká" ???

Kajkan 18.3.2008 9:51

Re: ale posledně to říkal jinak

Pan Hvížďala je u mě jeden z nehloupějších novinářů. Ale hlavně je to užitečný blbounek pro pradu a lásku.

jirka.s. 18.3.2008 11:22

Re: Re: ale posledně to říkal jinak

A ty jsi užitečný svému okolí asi tak čím? :-/

BOMBON 18.3.2008 9:10

nerozumim...

politici na "zapade" jsou mensi dobytci nez ti nasi? co watergate? a co kohlovy cerne fondy? pravdomluvny nezkoureny (nevdechoval), lec vykoureny clinton? šukna sefa ECB vyhodne umistena ke korytu?... opravdu to neni tak, ze obdobny system generuje na miste politiku obdobna prasata?

dokud bude prace "politika" spocivat v dojeni obcanu a vnucovani jim, jak maji zit, je prakticky vylouceno, aby se do politiky cpal nekdo slusny, protoze slusnemu cloveku by se neco takoveho pricilo. a to plati mezinarodne.

to by ovsem nekdo musel te luze na ulici rici, ze korupce se odstrani tim, ze politikum a urednikum nedame zadne penize na prerozdelovani (a ukradeni), ze vsechna cinnost statu a obci musi byt naprosto a uplne transparentni... ze vsichni ti, co luze slibuji, ze jsou to prave oni, kdo nejlepe okradou jejich bohatsi spoluobcany a rozdeli luze jejich majetek, jsou lhari a dobytci, kteri v prve rade nezapominaji na sebe... to by ovsem intelektualni "elity" nesmely byt tupe a neschopne...

a co ma znamenat ten finalni blabol o tom, "že celý liberální hospodářský systém nevznikl prvotně z volného trhu, ale z nezávislého soudce"??? tak on nezavisly soudce zajistil, aby stat nestrkal cumak tam kam nema? on soudce tvori zakony? nebo muze rozhodovat na zakonech nezavisle? co to je za cypovinu? cely liberalni hospodarsky system vzniknul primarne z toho, ze se zadny debilni stat nes*al do veci, do kterych se s*at nema. neurcoval co si muzou lidi mezi sebou domluvit, ale hlidal, aby splnili co si slibili... a, pohrichu, o liberalnim prostredi uz nemuzeme mluvit prakticky nikde... :-/ cely clanek je typickym prikladem intelektulaniho selhani...

www.liho.cz

ok 18.3.2008 9:44

Re: nerozumim...

rozdíl je v tom, že na západě to stále ještě nepovažují za standard. Třeba taková Merkelová určitě neblábolí z cesty jako Čunek - předseda politické strany, který má problém se základy logického vyjadřování.

BOMBON 18.3.2008 10:42

Re: Re: nerozumim...

ja si tim neblabolenim nejsem tak jisty...

i kdyz pravdou je, ze projevy merkelove dopodrobna neznam (asi narozdil od vas). pravdou ovsem take je, ze i lepe se maskujici dobytek zustava dobytkem.

Prazak 18.3.2008 10:33

Re: nerozumim...

S*rat znamena s. Rath?

BOMBON 18.3.2008 12:43

Re: Re: nerozumim...

ne, tento druh "humoru" je mi cizi i kdyz jsem zhuleny

atom.y 18.3.2008 9:07

Schwarzenberg

Pan kníže Schvarcenberk - pánové a dámy je čerstvý vítr do naší politiky, budmerádi že tu někdo takovej je. Mimo Klause a Havla je to jedinej člověk, kterého si dovedu představit jako důstojného prezidenta vlasti .... Víc takovech by to chtělo ...

M. Zima 18.3.2008 9:15

Jo, srovnávat

Schwarzenberga s Čalfovými poskoky mu určitě udělá radost.

Finrod Felagund 18.3.2008 8:58

Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Knížecí titul panu ministru patří asi tak, jako rodové příjmení Schwarzenberg. Že Masaryk po levičácku (sám byl socialista jako řemen) zrušil šlechtické tituly ještě nic neznamená - také se znárodňovalo a znárodňování se po revoluci anulovalo. Kromě toho tím, že oslovuji pana ministra i s jeho knížecím titulem neprokazuji historickou neznalost, jak se domnívá pan Kanuk, nýbrž touhu vrátit zpět poměry Cíařství a Království Rakousko-Uherského. ;-) za Rakouska byla v českých zemích opravdu prosperita a v posledních letech před válkou i taková svoboda, jakou obyvatelé českých zemí (neplést si se slovem Češi) od té doby už nikdy nepoznali. První republika utiskovala všechny národnosti kromě Čechů a ničila jim jejich identitu (trvání na čechoslovakismu, snahy o počeštění Rusínů, Poláků na Těšínsku, Maďarů, Němců, ...) a to, co přišlo potom, nestojí ani za komentář, neb nechci sprostou mluvu užívati.

Kníže Schwarzenberg na hrad! Ale ne jako president - jako král Českého království! :-)

NP 18.3.2008 9:10

Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Soudě podle vašeho přístupu by se jednalo o novodobou Rakousko- Uherskou říši. Slováci by neexistovali a České království by tvořil Středočeský kraj.

AndyO 18.3.2008 9:30

Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

no a to by bylo špatné nebo dobré? Já se domnívám, že dobré:)

NP 18.3.2008 9:34

Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Už to tu jednou bylo. Nejmenovalo se to království ale na říši to úzký kontakt mělo. Já to nepamatuji. Jsou lidi , co si to dodnes pochvalují.  

AndyO 18.3.2008 9:36

Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

žvaníte nesmysly.

Jura Jurax 18.3.2008 11:50

Re: Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Nežvaní :-D

AndyO 18.3.2008 12:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

žvaní;-D

-ferry- 18.3.2008 10:24

Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Šlechtické tituly kdysi uděloval král,nebo císař.O nich se tehdy předpokládalo,že jsou králi,či císaři od Boha.Takže vlastně celá ta šlechta jakoby od Boha byla.Středověké myšlení je nám dnes (aspoň většině z nás) k smíchu.k smíchu proto jsou (či měly by být) i šlechtické tituly.Není na nich dobrého ...

 Šlechta kdysi vlastnívala obrovské pozemky i s vesnicemi a tedy i s lidmi.Schwarzenbergovi také ... Umíte si představit,že by vás vlastnili on,nebo Coloredo - Mansfeld,nebo Kinský,nebo kdokoli z této společnosti? Jestli k tomu dojde ( a při pitomosti těch,kteří si dnes hrají na vládce k tomu brzy dojde) budete mít třeba možnost přistěhovat se do takové vsi a makat tam na knížata ap.a kníže vám pak uspořádá dožínky,vy dáte kněžně věnec a ona řekna : tópr čech ... ja vas mít rada ...  A vy se zblázníte blahem ...VV!

Pišta 18.3.2008 10:38

Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Ono jaksi dříve všechno někdo vlastnil.Tu šlechta, tu panovník, tu klášter , tu město. Takový Tábor, když bojoval za vítězství pracujícího pokrokového lidu, t.j. v patnáctém století, také vlastnil pár vesnic a jestli se domníváte, že jim odpouštěl daně, tak se zatraceně mýlíte.

čtenář 18.3.2008 13:38

Re: Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi Pohled do historie

F e u d a l i s m u s  :   vlastnictví  = krádež (krádež  = vlastnictví).

Nevolnictví bylo u nás zrušeno v roce 1781, v Rusku 1864.

Robota a desátek církvi byly zrušeny v roce 1848.

Volební právo žen bylo zavedeno v roce 1920.

PS    K. H. Borovský, rok 1851:   Píseń českého lidu  (o Sch...) :    Zle matičko zle, Š....

NP 18.3.2008 10:44

Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Takových je zde dost. Když byl Havel u vesla tak mu lezli do zadele. Dneska je to pro ně špína. Před Jeho Jasností ohýbají hřbety a až odejde z politiky bude pro ně dement.

jirka.s. 18.3.2008 11:35

Re: Re: Re: Re: No, vidíš, rudokožče!

A já si docela dobře dovedu představit, že by mne "vlastnil" třeba takový Kinský! S jedním z nich jsem totiž chodil na gympl a na rozdíl od takových absolventů VUMLu jako jsi ty, to byl (bohužel již zemřel) velice vzdělaný, slušný a inteligentní pán, který nevzal bičík nikdy ani na svého koně! U tvé maličkosti bych si ovšem již tak jistý nebyl! ;-D

P.S.: A můžeš být ujištěn, že by mi rozhodně  jeho milá, též vzdělaná a inteligentní paní "kněžna", rozhodně nenabízela o dožínkách věnec! K smíchu je totiž právě tvé přesvědčení, že se dnešní šlechta chová podle autorů VUMLáckých učebnic! (Y)

Jura Jurax 18.3.2008 11:54

Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

Jojo, a za bolševika všechno vlastnil všeholid. A jménem všeholidu se taky vládlo ... napadlo Vás, že vůbec vždycky takměř všechno v civilizovaných krajích někomu patřilo?

A v Anglii mají lordy do teď, ve Francii zase rytíře (čestné legie) ... nepřijde Vám, že v těch titulech to jaksi nebude?

MLOK1 18.3.2008 13:52

Re: Re: Re: Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

ferry, kdybych si mohl vybrat, kdo mi bude vládnout, vyhrála by to šlechta před komunistickými vrahy. Nejraději bych si ovšem vládl sám sobě:-)

Jura Jurax 18.3.2008 11:49

Re: Ad používání titulu "kníže" v diskusi

za Rakouska byla v českých zemích opravdu prosperita a v posledních letech před válkou i taková svoboda, jakou obyvatelé českých zemí (neplést si se slovem Češi) od té doby už nikdy nepoznali.

První republika utiskovala všechny národnosti kromě Čechů a ničila jim jejich identitu (trvání na čechoslovakismu, snahy o počeštění Rusínů, Poláků na Těšínsku, Maďarů, Němců, ...)

No, mladý muži, Vy nemáte tušení o čem píšete ... nestojí to ani za komentář, neb nechci sprostou mluvu užívati. (Y)