2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
rafp 4.6.2007 18:06

Re: Pan Wagner alias "Neviditelny hrom"

to jsou zcela legitimní otázky a pan bém je zcela jistě hravě zodpoví.

Sch.glosátor 4.6.2007 14:04

Jakýpak střet zájmů, vždyť my spolu s autorem dobře víme,

že Bém byl na léčení ve Švýcarsku ;-D

StaStu 4.6.2007 14:16

Re: Jakýpak střet zájmů, vždyť my spolu s autorem dobře víme,

Otázky stále zůstávají: Psal pan Wágner své články o Bémovi z léčebny ve Švýcarsku? Léčí se pan Wágner ze zápalu hromových ran?

Xaver 82.117 4.6.2007 14:31

Je pan Wágner Anička?

To by mě fakt zajímalo. Nicméně ten sponzoring by měl být transparentnější....

honzak 4.6.2007 14:59

Re: Je pan Wágner Anička?

Anička byl Bém. Co mu narostly fousy tak musel přestat. To by poznali i v Klokánku,že není Anička.

Malý Aston 4.6.2007 16:01

Re: Re: Je pan Wágner Anička?

Ono to bude složitější.Znám jednu paní co se podobá panu Bémovi,když přiletěl z Himalájí.Ten její manžel má zájem aby ho černokněžníci navrhli na prezidenta.A on potřebuje omladit svou paní aby byla jako Anička jenže to v Klokánku pohnojili neboť chtěli přijmout děvu ve věku 13 let ale klon měl být na 34 let.Nechci někoho jmenovat,neboť Stb bdí a sleduje co si tady píšeme.On si totiž ten novinář popletl adresu,místo do Klokánku měl Aničku přivést do domova důchodců a tam se měla ta paní proměnit v první dámu a ta paní na Béma.On by to nikdo nepoznal.:-D

Paní Bémová, 5.6.2007 9:05

Re: Re: Re: Je pan Wágner Anička?

už dost, prosím!

roninW 4.6.2007 14:01

bláboly bláboly

autor tohoto blábolu neumí aní číst, když i já, který se problémem Bém-Everest moc nezaobírám z hlavy vím, víc než on, např., že výstup byl s kyslíkem. Z článku čiší závist a nevědomost a snaha za každou cenu něco najít.  Fuj  - styďte se

jerry 4.6.2007 12:11

jedna otázka pro pana W@gnera

Kdypak se omluvíte panu Bémovi za své tvrzení, že nikam do Himalájí nejede a bude pobývat ve švýcarském nervovém sanatoriu? Také mu vůbec nefandím, ale to snad ještě neznamená, že o něm budu šířit nesmysly.Nebo snad ano?:-)

kocour 4.6.2007 13:14

Re: jedna otázka pro pana W@gnera

Ano, přesně na to bych se taky rád zeptal.

Psí vrah Čumil 4.6.2007 13:46

Re: jedna otázka pro pana W@gnera

Ale jerry, kde to žijete? Tomu se přece v určitých kruzích říká politická práce...:-)

Xaver 82.117 4.6.2007 14:33

...ale jenom pod NAŠÍM praporem !

Jó udělat to NÁM, to by bylo pěkně podlé svinstvo...

Psí vrah Čumil 4.6.2007 14:35

Re: ...ale jenom pod NAŠÍM praporem !

R^:-)

Vodák 4.6.2007 13:51

Re: jedna otázka pro pana W@gnera

Na to bych se také rád zeptal. Takovou slátaninu nemůže napsat normální člověk.

MUDr Jiří Kilian 4.6.2007 13:52

Re: jedna otázka pro pana W@gnera

Ale zase : kdeže v tom článku jsou nesmysly ?  Já jsem tam našel popis a otázky.

Mirek 4.6.2007 14:01

Re: Re: jedna otázka pro pana W@gnera

Problém je v tom, že pan Wagner reaguje na to, co si přečetl v novinách a na drby.  Na to se opravdu těžko reaguje. Vůbec se panu Bémovi nedivím, že na to nereaguje.

rtyrtytyr 4.6.2007 14:12

Re: Re: jedna otázka pro pana W@gnera

Nesmysl je napriklad to, ze kdyz nekdo mluvi o horlezeckem klubu, tak si to nekdo chytrej zkousi overit na svazu a dela tady divadlo, kdyz o tom na svazu nevedi. To je ukazka naproste neznalosti horolezeckeho sveta.

Dalsi autorovo "pozastaveni" je nad zpravou stycneho dustojnika. To mel jit stycny dustojnik s Bemem nahoru? Vzdyt to je uplne obycejny urednik hlidajici, jestli lezou jenom ti, co si to zaplatili, a jenom tam, kam si to zaplatili, a snem vsech expedic je, aby tohle povolani vyhynulo. Jde o penize, ostatne stejne jako v pripade viza.

Jeste ke zprave stycneho dustojnika. Je tam uveden Vlado Zboja. At si autor o tomto chlapikovi neco precte. Uz jsem tu zminoval Petra Hamora, sli tenkrat na vrchol spolu a co z toho novinari a medialni poradci HZDS dokazali udelat, to byl mazec. Ja jsem cetl knizku sestavenou z rozhovoru s ucastniky te expedice a to by bylo sousto pro Wagnera. Vubec se nedivim, ze jsou tedka skoupi na slovo.

rtyrtytyr 4.6.2007 15:20

Re: Re: Re: jedna otázka pro pana W@gnera

Tiskovka zaznamenana horolezcem:

http://www.horyinfo.cz/view.php?cisloclanku=2007050017

Muj omyl: Hamor s nima nejel. Nevim, jak jsem na to prisel.

Ale jinak dobry popis tiskovky. Vsak taky Petr Jandik neni "novinar" jako tady mistr Wagner.

TBB - falešný mormonský kněz 4.6.2007 11:10

Pane Wagnere, úlet

Vážený pane Wagnere,

na rozdíl od Vás se nedomnívám, že výstup primátora Béma (nezaměňovat prosím se starostou, tím byl v Praze 6) je pouze virtuální realita. Lidi jsou různí a někteří opravdu nemusí být v soukromí středem pozornosti, jako naše "celebrity" v Blesku, AHA, Šípu a kdejakém dalším škváru.

Nevolím ODS ani další z etablovaných stran, tudíž mě těžko někdo může obvinit z předpojatosti. Ale jsem přesvědčen, že p. Bém si zaslouží trochu slušnější zacházení. Pokud mě argumentačně přesvědčíte, že se mýlím, rád to přiznám.

Asi je nezpochybnitelné, že p. Bém na Everest vylezl. Argumentaci těch, kteří v životě nejvýše vyjeli na Petřín lanovkou, neberu. Stejně jako neberu připomínky "horolezců, kteří se smějí" - že Bémovi nestačí to, že běhá - je to "jedna paní povídala". Rád bych komentátorům nabídnul účast aspoň na půlmaratónu, který Bém nepochybně zvládnul. V horách je to ovšem trochu jinak, nadmořská výška a nízký tlak vzduchu (spolu s úbytkem kyslíku) dělají věci, které si ten, co nevylezl nad hranici 3000 m, nedokáže představit. Pak ovšem trénovaný člověk vítězí a tlustý přispěvatel Psa hyne a je potupně snášen dolů.

Nejvýše jsem vystoupal na Elbrus (nějakých 5462 m - západní štít). Byl jsem tam se slovenskými horolezci, kteří za sebou mělí 7 tisícovky v Pamíru). Leč všichni - trénovaní/netrénovaní jsme se v sedle /5416 m/ poblili. Dostal jsem vysvětlení, že to je kritická výška a pak už to půjde líp. A šlo. Jelikož jsme měli na aklimatizaci asi tak 3 dny (a Bém 3 neděle) , dokážu si představit, že fyzicky dobře disponovaný jedinec, který zvládá horolezeckou techniku, za příznivých podmínek (a ty byly) na ten vrchol světa vyleze. VY BYSTE TO JISTĚ NEZVLÁDL, JÁ DNES UŽ TAKY NE, ALE V DOBÁCH ELBRUSU ZA PŘÍZNIVÝCH PODMÍNEK MOŽNÁ. Ona totiž asi opravdu existuje kritická výška - jak pro poblití, tak pro prokázání toho, že dotyčný/á je opravdu chlap/žena. Takže se pane Wagnere zkuste vyplazit aspoň na Říp - v případě potíží Vás tam Klaus dostrká.

Tomáš Fiala - oprsklý důchodce 4.6.2007 11:45

Re: Pane Wagnere, úlet

Jo, špatně - Elbrus 5642 - to víte, staré prsty.

Psí vrah Čumil 4.6.2007 13:47

Re: Re: Pane Wagnere, úlet

A taky pozor na nick. Ten Alzheimer...;-(

Tomáš Fiala - oprsklý důchodce 4.6.2007 13:55

Re: Re: Re: Pane Wagnere, úlet

Tleskám, jak se dá, dostal jste mě - to víte schizofrenie, dělím si to podle přihrádek. Ale až přijdete na něco, co je úplně blbé z pohledu logiky, slušnosti a komentáře od celkem normálního dědka, dejte mi prosím vědět, v pokoře je síla.

oakman 4.6.2007 10:43

Řekl bych to takhle

pan Wágner mohl rozjet takovouhle kampaň u příležitosti:

1.Neschopnosti magistrátu přinutit stát , k plnění slibů s termíny okruhu. 2. Politiku ODS ve veřejných zakázkách (je známo, že "levné" věci neprojdou) 3. Neřešení Pražského Kočkodromu 4. Vynalézání složitých řešení městské dopravy za souč. ignorace železnice.

...no bodů by se našlo.....

Wagner se evidentně bojí jít do témat důležitých, tak vyhlásil křížovou výpravu do Himálaje..... každý, kdo kdy na expedici byl, se směje - vidí, že Wágner vůbec nic neví o financování takového "kopce" jako je Everest. Kdyby se ten břídil zeptal Josky Raka nebo Pepíka Nežerky, případně i našeho dnešního "horáka č.1" Jaroše, nevypadal by zde jako ynteligent, který se trojčlenkou snaží odhalit tajemství kumulovaného úročení....

Wágner, fakt si kopete hezkej hrob...:-D

Joska 4.6.2007 13:23

Re: Řekl bych to takhle

Nezvolili jsme si právě Béma za primátora,aby řešil právě Vámi uvedené problémy v Praze ?Viz bod 1 oakmana.Nakonec,proč by to měl řešit Wagner? Já bych polemizoval s jinou otázkou.Pan Bém by si měl ujasnit,jestli si chce splnit svoje klukovské přání,nebo se nechat zvolit primátorem.Co by asi řekl majitel nějaké firmy,kdyby mu vedoucí manažer řekl o neplacené volno na dva měsíce,že si chce splnit svoje dávné přání.Nepochybuji jaká by byla odpověď.Vyberte si:buď polezete na hory,nebo budete pracovat u nás.Pokud by mu přesto udělil volno a po dvou měsících zjistil,že to i bez něj šlo,co by asi udělal?

oakman 4.6.2007 13:57

No, ono je to tak,

že kvartální neplacené volno si bere každý expediční horolezec - teda kromě těch, kteří mají ty Wagnerovy tajné firmy na korupční spacáky, lana, boty, mačky a jiné potřebné krámy. Mít ve firmě frajera, který vyleze jakoukoliv "osmu" je snad dobré - on totiž narozdíl od břídilů v nížině někam došel. Ono v horách je to prostě jednoduché - buď jsi na vršku byl, nebo ne. Mezitím nic není. Pokud se otočíš metr pod vrcholem, prostě jsi tam nebyl. Každý, kdo se dokáže dostat až nahoru po svých a vrátí se živ, je frajer. To se počtem "dobyvatelů" nemění.

Jo a nakonec, břídilové - na kopec se leze, dobývá se uhlí!!!

Joska 6.6.2007 4:09

Re: No, ono je to tak,

Nevím,proč by mělo být pro firmu dobré,mít frajera?Zvýší to nějak prestiž firmy?Prodám více svých výrobků?Boží prostoto,to si snad nemyslíte?

Vodák 4.6.2007 14:21

Re: Re: Řekl bych to takhle

V mnoha firmách, jesliže by měli vedoucího manažera, který by byl schopen vylézt na Everest, tak by si ho vážili a nejen, že by mu cestu umožnili ale dle možností podpořili. Firma postavená tak, že se neobejde bez jakéhokoli člověka po určitý čas, je špatná firma. Člověk, který dokáže vylézt na Everest nemůže být žvanil ale musí mít vlastnosti, které velkému množství našich politiků chybí. Bém  vybočil z řady. A to komunisticky vychovaní občané neodpouští.

sanborn 4.6.2007 15:06

Re: Re: Re: Řekl bych to takhle

Plácáš,tady nejde vo firmu ale o magistrát,a navíc každej kdo bude žádat vo nelacený volno si napřad musí vybrat řádnou dovolenou.

Stanislav Ševeček 4.6.2007 10:28

Béma nemusím, ale

od autora je to jenom skrývaný plagiát na téma  Američani na Měsíci nebyli.

Blabol 4.6.2007 10:28

Třeba to je o Béma marketingový tah

Bleskově napíše knihu a tam bude vše. Proto toho dnes moc neříká. Uvidíme.