22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ladislav 21.8.2008 7:12

Autore Koláři

Ty jsi ale vůůůůůůůůl, to snad ani není možné.Takhle se psaly agitky v padesátých letech. Budeš žádat za svobodný názor prezidenta také jeho hlavu ,blbečku ?

také Láďa 21.8.2008 8:29

Re: Autore Koláři

Máte pravdu! A přitom na fotce vypadal jako ježíšek, ....

milkom 21.8.2008 7:07

K zblití

Tak tohle je opravdu ubohá glosa. Stejně jako několik jí podobných zveřejněných na Psovi se ani náznakem nesnaží přiblížit realitu konfliktu v Gruzii. Stejně jako ostatní nevěnuje špetku pozornosti celkem podstatnému problému masakrovaných civilistů v Osetii. Stejně jako ostatní si neláme hlavu s pravděpodobným scénářem vývoje situace, ke kterému by došlo kdyby rusko nezasáhlo. (Dokonce i spisovatel sci-fi O. Neff, se raději vyhnul odhadu rozsahu možné humanitární katastrofy ). Stejně jako ostatní povzneseně zavírá oči nad rezolucemi OSN o statutu Abcházie a Osetie. G.W. Bush řekl rusům velmi přiléhavou větu - "takhle se problémy v jedenadvacátém století neřeší" - škoda, že ji neřekl i Saakašvilimu - mrtví v Gruzii mohli dál žít...

Pozorovatel 21.8.2008 7:03

Jako málokdy

Jako málokdy je mi tentokrát postoj Klause sympatický. Jeho postoj odpovídá Pekařově pravdě padni komu padni, který se také v jeho době mnoha ani trochu nelíbil. Z článku pana Koláře mám pocit jakoby měl člověk  věci, které se reálně staly vnímat a  jejich hodnocení vhodně pružně měnit podle aktuální  politické situace. Čili dneska zlé Rusko, zítra zlá Gruzie pozítří  třeba zlí Osetinci atd.

loula 21.8.2008 7:07

Re: Jako málokdy

Ano, dříve se takovému pružnému pohledu říkal třídní pohled a marxistická dialektika. Např Tito byl hrdina protinacistického odboje,a pak byl stejný Tito krvavý pes.

loula 21.8.2008 6:34

Zajímavé

Cituji z vašeho článku:"Pokud někde začne válka, tak agresor je vždycky ten, kdo je výrazně silnější. Zvlášť pokud leze jiným do země. Motiv a síla jsou určující. Kdo si takzvaně začal, je v podstatě bezpředmětné." Takže podle této citace ve všech válkách, které USA vedli od konce 2. světové, byly USA agresorem. Včetně té současné v Iráku i v Avganistánu. To jsou mi věci...

Netřeba 21.8.2008 6:54

Re: Zajímavé

USA nemůžou být agresorem. Od toho tady máme Rusko.

loula 21.8.2008 7:03

Re: Re: Zajímavé

Ano, ovšem potom tam má pan Kolář logickou chybu. Správně tam tedy má být:

1. USA nikdy není agresorem

2. Pokud někde  začne válka, tak agresor je vždycky ten (netýká se USA) ......

Netřeba 21.8.2008 7:18

Re: Re: Re: Zajímavé

A co Malvíny? Těch chyb začíná pan Kolář nějak vršit.

loula 21.8.2008 7:28

Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Ano, máte pravdu. Británie do těch výjimek také patří. Prostě pan kolář se pokusil napsat "politický" axiom a nějak se mu to zvrtlo.

pp 21.8.2008 8:26

Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Malvíny? Neznám. Znám akorát Falkland Islands.

orange 21.8.2008 10:03

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Falkland Islands ovšem neznají argentinci, a to je asi podstatné.

milkom 21.8.2008 7:39

Re: Re: Re: Zajímavé

Musím upřesnit bod 1.:  Členové NATO a země jimž členové NATO případně vyjádří podporu, nikdy nejsou agresorem.

A přidám bod 3. Jakékoliv pochybnosti jsou důkazem, že osoba jež je vysloví je v KGB, FSB, GRU či alespoň poslušným Putinovým vazalem a rusofilem.

eTony 21.8.2008 6:28

autore,

račte na www.klaus.cz, články a eseje..." Zase už se hraje ......... "

Alamo 21.8.2008 6:25

Nádhera !!!

Rusi môžu len radostne konštatovať: Ten Saakašvili je ešte podstatne väčší blbec, ako sme dúfali...

Či už sám roztočil ten samovražedný kolotoč, alebo sa dal k nemu vyprovokovať Rusmi, resp. americkými poradcami (druhej verzii nasvedčuje podozrivo mnoho okolností), každopádne pomohol Ruskej federácii jediným úderom vyriešiť prakticky všetky problémy a splniť skoro všetky ambície.  Proste ke´d niekto ide vo veľkej politike vabank a nemá na to, tak potom ho netreba ľutovať, je to beznádejný vôl...

Daneš 21.8.2008 6:18

Klaus má pravdu a Klaus má úroven. Kolářovi jeho blbost/bezcharakternost už nikdo neodpáře.

VLADIMÍR 21.8.2008 6:55

Re: Klaus má pravdu a Klaus má úroven. Kolářovi jeho blbost/bezcharakternost už nikdo neodpáře.

Popište jakou máte představu o úrovni, ješitnost, mít pravdu jenom já, opovrhovat ostatními co jsou méně vzdělaní, toto máte na mysli ?

PROKOP BUBEN 21.8.2008 5:44

NO ANO

kLaus a inteligentní......Spíše duševně nemocný a úskočný, podobně, jako mnoho jeho soukmenovců.......

Jan 21.8.2008 4:54

DNES JE 40.VÝROČÍ RUSKÉ OKUPACE-TAK NECHVALME RUSKOU OKUPACI

VÁCLAV KLAUS (KGB): NAŠI RUSOVÉ  KONEČNĚ ZABRALI GRUZÍNSKÉ SUDETY!!!

HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                     

Jarda 21.8.2008 4:45

Jako kazdy konflikt

Ma i tento dve sporne strany a jako vzdy odpovednost je vzdy na te druhe strane. Soudny clovek clovek vdycky pozna nejprve nazory obou a pak si udela usudek. V ceskych novinach a TV bylo zverejneno jen oficialni oznameni ruske vlady ktera hermeticky uzavrela hlavni mesto j. Ossetie a znemoznila overeni situace nezavislymi zdroji.. Vyjadreni gruzinske vlady dosud zverejneno nebylo, zapadni prameny mely jen ruske prohlaseni ke kteremu vzdycky pripojili "allegedly", cesky udajne, zatim neoverene.Verit neoverenemu muze jen bezvyhradny rusofil nabo naivni prostacek. Bohuzel k jednem z tech dvou patri i cesky prezident. Pan Kolar ma pravdu.

Petr Kohout 21.8.2008 7:55

Re: Jako kazdy konflikt

Pan senátor Štětina noc netuše potvrdil RUSKÝ nýzor - Gruzínc podle něj obsadili Cchinvali a vzápetí obyvatelům "otvřeli" humanitární koridor k odchodu. Jinými slovy, vyhnali je.

Alfons 21.8.2008 4:23

Dívejte se na svět pozitivně

Západní demokracie osvobodí svět od tyranů a teroristů. Díky USA za jejich citlivou a obětavou práci v této oblasti. V

certik 21.8.2008 4:13

tak o to nejde

Pan Kolar si mysli, ze vubec nejde o to, proc Saakasvili, potencialne kamarad a hlava statu NATO za ktery budou cesti vojaci nasazovat krky, ktery sedi na dulezitem ropovodu/plynovodu, proc tenhle clovek vyprovokoval ozbrojeny konflikt s Ruskem.

Ta provokace byla dost velka, razantni a cilena na to, aby se nedala srovnat s nejakym zvacim dopisem. Kdyby byla Gruzie clenem NATO, tak mame na krku malem treti svetovou. A pan Kolar prisel na to, ze nejde o to, proc Saakasvili takhle vyvadi. Jojo.

Niky 21.8.2008 3:48

Zahraničnípolitika USA a EU se začíná,

až nápadně podobat nacismu,s bombardováním Jugoslávie a uznáním Kosova to začalo a lavinovitě to pokračuje,tisíce nevinných lidí zemřelo v zájmu strategických cílů,když k tomu přidáte neustále zákazy,regulace nesmyslné směrnice,buzerace lidí atd.Vážím si našeho pana presidenta,který viděl a vidí dál,než ta nebezpečná banda politických diletantů,kteří si říkají světový politici.Místo aby z Ruskem úzce spolupracovali,tak ho zahánějí do kouta a to je velmi nebezpečné.Vezměte si lži o globálním oteplováním prý zaviněné člověkem.V.Klaus tvdí,že nejde o klima,ale o svobodu a měl a má pravdu!

An 21.8.2008 6:26

Re: Zahraničnípolitika USA a EU se začíná,

Jake lzi?

Vašek 21.8.2008 9:01

Re: Re: Zahraničnípolitika USA a EU se začíná,

nehorázné

Honza 21.8.2008 3:17

Reakce

Pane Koláři, po přečtení Vašeho článku je to poprvé po dlouhé době, co jsem v něčem na Klausově straně. Dokonce už chápu, co tím míní, když řekne "falešný intelektuál". Doufám, že se od Vás v nějakém dalším článku dozvíme, že USA je v Iráku jasný agresor (jsou přece silnější). To je ale pro Vás bezpochyby něco jiného, protože Západu přece měříme jiným metrem. Nejsem odpůrcem amerického zásahu v Iráku, ale z Vaší logiky takový názor jednoznačně vyplývá.

Vašek 21.8.2008 7:55

Re: Reakce

Jasný agresor - USA v Kuvajtu.

jakub 21.8.2008 2:48

manipulace pokračuje

velký demokrat saakasvili poslal na vlastní lidi tanky, když to udělali číňané, tak jsou to

diktátoři

Alfons 21.8.2008 2:13

Rakety jsou primitivní HW, který je už dávno překonaný

jinými prostředky na ničení nepřítele. Dnes se dělá všechno softwerově. V Z nějakých létajících rour s rozbuškami se není třeba strachovat. Nejhorší a nejůčinnější je diplomatická a ideologická diverze. SW na zničení nepřítele pomocí vyvolávání strachu funguje čím dál lépe.  :-D Přece se nebudeme mlátit kyjema, když stačí pustit za plotem sirénu a štěkot několika vlčáků, z čehož soused časem úplně zblbne. Zkuste se vymanit ze starého způsobu myšlení. Už to, jak se zde stále hádáte svědčí o vnitřním rozkladu a nejednotě. Na hradě doleva, v podhradí doprava. To je úspěch ideologických diverzantů, kteří rozkládají náš stát zevnitř bez použití fyzické síly.>-Našinci se zlikvidují psychicky sami mezi sebou.:-D Na PSU je to krásně vidět.