1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Helmut Schroeder 8.3.2007 21:42

Mylite se

Šumavák nema s jadernou loby nic spolecneho. Jen se u nej takto projevuje 30 let stravenych u pohranicnin straze CSSR a nasledna privatizace nekterych kasaren.

Helmut Schroeder 8.3.2007 21:37

Mylite se

Šumavák nema s jadernou loby nic spolecneho. Jen se u nej takto projevuje 30 let stravenych u pohranicnin straze CSSR a nasledna privatizace nekterych kasaren.

Radko Pavlovec 8.3.2007 19:14

Re: Re: nepracujete náhodou v AMI linz?

Vážený pane,

nedivte se podivné reakci na Váš fundovaný příspěvek. Jedná se totiž zjevně o placený nick jaderné lobby, stejně jako emp, delfin apod.

artista 8.3.2007 16:19

Re: nepracujete náhodou v AMI linz?

Nie nepracujem v AMI Linz.  Ináč čo má spoločné profesionálna zodpovednosť za životy iných, z nejakou konkrétnou firmou. Namiesto aby ste sa pozastavil nad lajdáckosťou pracovníkov ČEZu. Otvoriť odkalovací ventil na maximum , tak že ho museli dvaja zatvárať, je  vážne porušenie pracovnej discilpíny. Mohli ho poškodiť a ČO POTOM ????  Myslím , že by mali mať častejšie prakticke havarijné cvičenia a preskúšania z spôsobilosti pracovať AE. Nezľahčujte to!!! Ja bývam od Temelína 400km, vy ale bližšie. Radioaktívne zamorenie je svinstvo. Vyzerá to tak , že názor iných nechcete počuť. Váš názor je správny?, dokonalý?

Šumavák 8.3.2007 12:18

nepracujete náhodou v AMI linz?

ds 8.3.2007 6:35

Pane Tylci!

Spôsob ako bagatelizuje neschopnosť a lajdáckosť vašich podriadených je zarážajúca. Dnes malá armatútra , zajtra čo???? Nerobíte v Orionke. Keď vytečie čokoláda nič sa nestane. Lopatou je nahádžete späť. Tiež som vedúci zmeny, iba v chemickej fabrike. Ale z tým , že odkalovací ventil na rozvode kvapalín môže byť otvorený aj na 110% pri odstavení zariadenia a následnom nabiehani zariadnia sa  bežne stretávame aj my . Preto o otvorení a zatvorení  armatúr, ktoré nie su bežne otvorené pri prevádzke si robíme záznam a pri spúšťaní zariadenia ako "hlúpy Janovia " odfajkúvame tieto armatúry. Vy máte asi lepší spôsob prevádzkovania . Nám toto prikazuje pracovná inštrukcia pri netradičných prácach. Budeme si musieť zobrať príklad od vás . Vy ste slávny a po nás ani pes neštekne. Aj my chceme by slávny. Veď kohu už len pozná rakúsky kancelár po mene.;-D;-D;-D

Angela Merkel 7.3.2007 23:08

Pan kolega

asi běhá po Temelíně a zavíra všechny ventily sám, nebo už není v tomto shluku chaotů zaměstnán.

Jazzy 7.3.2007 19:33

Re: Nové informace k poslednímu úniku

Pane jo, to by se mi taky líbilo, být placenej za psaní hysterických kydů na internet jako Herr Pawlovetz :) Porozhlídnu se, jestli neexistuje nějaká  "Platforma proti rakouskému lanovkovému nebezpečí", možná, že by jí mohli založit čeští vlekaři proti konkurenci, tak jako to udělali Rakušáci v energetice proti konkurenci Temelína ;-D. Jestli tady někdo může takhle hysterčit kvůli úniku vody, tak by se upozorňováním na nebezpečí rakouských lanovek dal vydělat majlant - vždyť co je to nějakých 1500 litrů vody radioaktivní asi jako voda v jáchymovských lázních proti takovým 155 mrtvým z Kaprunu, že :)))

Šumavák 7.3.2007 19:23

Ano, na korozivní účinky vody jsou v Rakousku citliví !

V prosinci 2006 bouchla AMI - chemička v Linci = dva mrtví, šest raněných.

Zdůvodnění:mírně alkalická voda způsobovala korozi tanků  ve kterých byla, tím se vyvíjel vodík, který se shromažďoval pod víkem a se vzdušným kyslíkem vytvořil třaskavou směs........oni umějí přivést k výbuchu i vodu.......

no nekupte to !

Odkaz ZDE* 

Jirka 7.3.2007 19:11

Re: Re: Děkuji za pravdivý příspěvek

Dejte včas vědět, určitě přijedu;-DR^

Šumavák 7.3.2007 19:10

Tak znovu :

Platí ho hornorakouská vláda, která je 100% vlastníkem energetické společnosti Energie A.G. , které Temelín přímo konkuruje a snižuje jí zisky. Předsedou dozorčí rady E-A.G. je Landeshauptman Puehringer, který zároveň jako finanční refent hornorakouské vlády přiděluje peníze občanským sdružením, tedy i "Akčnímu výboru pro boj s Temelínem"!

SIGI 7.3.2007 17:49

Re: Re: další únik radioaktivní vody-

Pane kolego mohl byste mi odpovědět na včerejší příspěvek a to :

nechci chytat za slovíčka, ale Vy si v tom co píšete tak protiřečíte , že to ani nijak jinak nejde. Tohle a podobné zlehčování podobných průšvihů a nedůsledností ( nechci psát " bordelu) dle mého nejvíc vadí našim jižním sousedů. Temelín možná bezpečný je, ale největším nebezpečím je sama obsluha. Teď  však k tomu slovíčkaření : 1) bylo-li čerpadlo předáváno z GO, zajisté na něj byl vystaven BS příkaz - takže naopak se naprosto přesně  vědělo kdo na něj šáhl naposledy ( nebo Vy BS příkazy nepoužíváte ?!! ),  2) Js - 0, málo místa, ale utahovali- povolovali  to dva -no dobrý ( druhý bod pro Rakušáky) , 3) jak píšete obsluhy ví jak otevírat a nechat otevřenou armaturu , bohužel  jak jste se přesvědčil tak neví,  4) po 6 letech na této fci je možná zacvičený - o zkušenostech bych radeji moc nemluvil.

A teď na konec pokud za tento průšvih nebyl dotyčný a Vy krácen na odměnách je alarmující, protože jaký ještě větší průšvih chcete aby Vám tam udělal. Můžu Vás ujistit, že u nás by se porovnatelný průšvih řešil podstatně tvrším způsobem s dopadem na všechny .

Jinak Váš plat mě nezajímá, ten si dovedu docela přesně představit.

Ten dnešek na tom nic nemění, jen potvrzuje co jsem už  psal.

Radko Pavlovec 7.3.2007 17:21

Nové informace k poslednímu úniku

Právě jsem obdržel nové informace. Zřejmě to nebylo tak jednoduché, jak se to zde zástupci jaderné lobby snažili znázornit. Došlo totiž k úniku kontaminivaného roztoku kyseliny borité z primárního okruhu. Kapalina neodtekla jednoduše "do záchytné nádrže, pro tyto případy určené", jak zde jeden expert uvedl, ale kontaminovala značnou část reaktoru.

Protože kyselina boritá má silné korozní účinky právě na materiál tlakové nádoby, musí být kontaminované části zpřístupněny, dekontaminovány a vyčištěny. To způsobí prodloužení odstávky o zhruba 2 týdny.

Náklady této akce v důsledku výpadku výroby je možno odhadnout na zhruba 420 miliónů korun. Náklady na práci při čištění ať laskavě dodá pan Tyc.

Stanley+++++++++++++++++++++++ 7.3.2007 16:55

Re: Včera odpoledne znovu uniklo 1500 litrů!

  Pane Pavlovče, Vy nekritizujete, Vy rozpoutáváte hysterii ! O co Vám jde?  Kdo Vás platí ? Na otázky , které jsem Vám včera položil , jste neodpověděl.   Vy si pořád vedete jen tu svou !

Psí vrah Čumil 7.3.2007 15:38

Re: Re: No, upřímnou soustrast, pane Týci -

No, jen jestli to nebyl náhodou spíš Karel Jaromír s tou Zlatovláskou.... :-))

Ale jinak měl pan král velký recht - a taky mu to bylo prd platné... Jiřík přelil a král přišel o život, protože někdo popletl živou a mrtvou vodu. Česká tradice.

cesky spotrebitel 7.3.2007 14:42

Re: Re: další únik radioaktivní vody-

Dobry den,

kolik to bude stat a koho? Pokud technici nedostanou premie, tak s tim bychom se jako spotrebitel smirili Pokud nam to ve finale necha majitel elektrarny zaplatit v cene elektriny, tak s tim nesouhlasim.

Angela Merkel 7.3.2007 14:31

Neřekla bych, že Temelín je nebezpečný.

Ale nebezpečný je tam personál i s panem Tycem. Tohle už není v žádném případě omluvitelné.

To už není žádna vnitřní záležitost elektrárny, tady musí začít vyšetřovat státní zástupce.

Angela Merkel 7.3.2007 14:27

V Temelíně znovu unikla radioaktivní voda

Tak pane Tyci, dá se s tím ještě neco dělat, nebo b udete muset zavřít.  Vaše veškerá ujištění se mi zdají být jaksi nedůvěryhodná.

Ještě včera jste nás tu ujišťoval, že jste se poučili.

Zní totiž úplně stejně, jako ujištěni personalu z Černobýlu.

baltazar 7.3.2007 14:21

Re: No, upřímnou soustrast, pane Týci -

Jo, dej si pozor, Jiříku, abys nepřelil -- za to byla u Němcový hned hlava dolů ;-D

Dušan Mátl 7.3.2007 13:08

Re: Re: další únik radioaktivní vody-

OK, Díky!

Jiří Tyc 7.3.2007 12:53

Re: další únik radioaktivní vody-

Buďte si jist, že již apeluji a apelovat budu. Tentokrát to není chyba provozního personálu, ale pracovníků dodavatelské firmy. Z hlediska jaderné bezpečnosti žádný problém, ale tentokrát to bude drahé.

Hezký den!

Jazzy 7.3.2007 11:54

Re: Včera odpoledne znovu uniklo 1500 litrů!

"Uniklo 1500 litrů" ??? Pane Pavlovče, můžete mi říct, KAM těch 1500 litrů vody uniklo ? Z vašich slintů by jeden nabyl dojmu, že to snad uniklo do Vltavy :) A voda zatím tekla do záchytné nádrže, pro tyto případy určené,  jestli tady něco přesahuje všechny meze, tak je to vaše arogance. (Y)

Psí vrah Čumil 7.3.2007 11:40

No, upřímnou soustrast, pane Týci -

nestálo by už za to s těmi sklerotickými techniky opravdu něco udělat? Proč, ksakru, dáváte pořád panu Pavlovcovi a spol. do ruky klacek s nápisem ČESKÁ ŠLAMPERAJ?!

ladik53 7.3.2007 11:39

Re: Včera odpoledne znovu uniklo 1500 litrů!

Jak vidíte Temelín je skutečně nebezpečný, ale jen ten blok, který nejede. Jen ho zpustíme pošlape jak hodinky!

Dušan Mátl 7.3.2007 11:36

další únik radioaktivní vody-

No, pane Tyci, já bych Vám doporučoval, místo PR práce navenek , více apelovat dovnitř elektrárny na odpovědné pracovníky....Z

vita 7.3.2007 10:42

No, Angelo, každá kontrola a každé zabezpečení

se obvykle projektuje tak, aby bylo úměrné nebezpečí. Tady utekly dva kubíky vody, upravené vody, což vedlo ke ztrátě v řádu desítek tisíc korun. Nemá smysl něco, co může způsobit takovou škodu, kontrolovat pomocí zařízení, které by bylo výrazně dražší - a muselo by být certifikované, průběžně kontrolované a vůbec obhospodařované.

Vyteklo něco vody, ta natekla tam, kam natéct v takovém případě má, viník byl zjištěn, provozní nesprávnost vyhodnocena a včas nahlášena. Dokonce předčasně i vzhledem k tomu nesmyslnému Protokolu z Melku, který dodržuje pouze česká strana, zatímco pro rakouskou je to cár papíru. Cár papíru ve chvíli, kdy by Rakousko mělo něco plnit - a klacek, když se hodí mlátit die Tschechen...

Radko Pavlovec 7.3.2007 10:37

Včera odpoledne znovu uniklo 1500 litrů!

Vážený pane Tyc, to už přesahuje všechny meze. Proč jste zde o tom neinformoval? Na stránkách ČEZu, SÚJB a ČTK žádná informace. Myslím, že to dostatečně demonstruje bezpečnostní kulturu v JE Temelín.

fox 7.3.2007 10:30

Re: Re: Odborník

Ježíšmaria vy jste asi nikdy nepouštěl ani vodu z vodovodu.Hysterie hodná rakušáků!!!

fox 7.3.2007 10:20

Re: Re: Melkská dohoda

Už to proběhlo netem.Snad se nepletu,tuším,že ne 2000MW(Temelín),je třeba 6x tolik oceli a 10x tolik betonu.To je ovšem strašné.Navíc ty větrníky jsou vzužitelné jen 10-15 % času.Nevím,jestli je toto do toho započítáno,ale pokud ne ,může to být ještě 6-10x  víc.A to stále nemusíte dostat ani kW.Musíte mít zálohu.STAVĚT JADERKY -A RYCHLE!!!!!!!!!

fox 7.3.2007 10:12

Re: Kdyby vyhodnotil, že armaturu nelze uzavřít, ihned by to samozřejmě hlásil. Tečka.

Protože je to armatura ruční,bez signalizace.Článek pana Týce je dobrý,s největší pravděpodobností se tak stalo.Co mne mrzí nejvíce je to,že ČR BYLA V ROCE 89 vyspělá země schopná postavit JE téměř sama.Byli jsme schopni vyrobit reaktorovou nádobu včetně komponent,primární potrubí včt.čerpadel,parogenerátory,sekundární potrubí,turbinu,napájecí a jiná čerpadla,většinu armatur,ocelové konstrukce ,stavbu atd.Protože se nepokračovalo v další výstavbě JE,např.další 2 bloky Temelína,Kecerovce a p.tento potenciál se vytratil,podniky zkrachovali,byly prodány-třeba i Rusům,zanikli.Pracovníci odešli do penze,našli si jiné zaměstnání.Přišli jsme o exportní schopnosti,dříve významné,mizí odborníci i pro diskuzi s pitomcema typu Pavlovec.To přerušení a diskuze o 2 blocích Temelína nás přijdou draho.Ve vedení státu mají být technokrati.Havel kdysi prohlásil:"Mojí největší chybou bylo,že jsem nezastavil Temelín...."Snad dnes už má jiný názor,ale pozdě.Už jsme to podělali.Kde jsme mohli být!!!!!Teď máme ve vládě ty špenátníky,to se máme na co těšit!Nejlepší jsou ty hlášky o eko-technologiích s využitím vodíku.Bude-li dost JE,je o tom možno hovořit.Vodík se musí totiž nejdřív vyrobit.Zákon zachování energie stále platí. Jen v JE se mění hmota na energii,jak dokázal Eistein.