29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

ENERGIE: Fotovoltaičtí parazité

Stalo se módou instalovat fotovoltaické panely na střechách, i jinde. Jen se přitom v rámci zelené ideologie zavřely oči před ekonomikou a elementární spravedlností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 26.3.2023 18:50

Etanol je typický produkt zelených magorů z kategorie tzv. biopaliv, který je vyprodukován za vysokých energetických nákladů přesahujících ceny benzínu a za využití energie fosilních paliv.

Dobrý příklad ZELENÉHO ;-O PODVODU S BIOPALIVY a jejich "ekologickou nezávadností"... :-P

M. Moser 26.3.2023 18:49

Opravdu? Nějaký zdroj? Protože nějak nemohu nic takového najít...

M. Moser 26.3.2023 18:49

Opravdu? Nějaký zdroj? Protože nějak nemohu nic takového najít...

M. Moser 26.3.2023 18:46

Protože tady je 90% důchodců, co si jsou jisti že za jejich mladých let byl svět v pořádku a vše bylo lepší.

Jako většina starců v historii.

Myslím že o něčem takovém psal už Homér.

M. Moser 26.3.2023 18:46

Protože tady je 90% důchodců, co si jsou jisti že za jejich mladých let byl svět v pořádku a vše bylo lepší.

Jako většina starců v historii.

Myslím že o něčem takovém psal už Homér.

M. Moser 26.3.2023 18:44

Melete nesmysly. Pojišťovny ve svých statistikách rizik zohledňují krom jiného i staří vozidel a najdete km. A elektroauto má menší riziko požáru.

Jen hledáte jak pravdu, co se vám nehodí do krámu negovat, ale jste na to moc hloupý.

L. Novák 26.3.2023 18:43

Celá ta zmíněná norma je typická EU-kravina. Přesně to popsal Martin Hrdlička, Vedoucí vývoje motorů Škoda: Norma Euro 7 je momentálně nesplnitelná (30 min videozáznam)

Zdrcující kritika nesmyslů z EU/EK !!

https://youtu.be/NM52_0PgO_k

M. Moser 26.3.2023 18:42

Jasně dědo.

L. Novák 26.3.2023 18:41

Energošmejdi...

M. Moser 26.3.2023 18:40

Jasně, všichni jsou blbý, jen Novak chytrej. Nsbo obráceně?

L. Novák 26.3.2023 18:39

Jo, Elektrina-s-dotacemi.cz To je tvůj tunelářský byznys!!

L. Novák 26.3.2023 18:37

Tvoje zanícené ZELENÉ ŽVÁSTY NEJSOU ARGUMENTY. :-P !!

O. Vašíček 26.3.2023 18:35

Ale oni ten problém už legislativně řeší. Dobíjecí stanici nebo stání pro auto už pod barákem nebo přímo u něj nepostavíte.

L. Novák 26.3.2023 18:34

Jsi obyčejný ZELENÝ ;-O GRÁZL, který překrucuje to, co bylo psáno. Každý, kdo má mozek neprožraný zelenou plísní, tomu, co jsem napsal, rozumí. !!

O. Vašíček 26.3.2023 18:31

Pár otázek.

Když se ten fond, plněný fosilními zdroji, nevyčerpá, tak ty peníze ta čekají na další zájemce o FVE?

Pokud bude zájemců o FVE více než je naplnění fondu fosilními zdroji, tak tito zájemci už dotaci nedostanou?

Pokud každá otázka bude NE, tak je to placeno z našich daní. :) Ty zdroje můžou být využity jinak.

Kolik uhelných elektráren se mohlo zrušit instalací FVE na střechy? Zatím jsem o žádné neslyšel. Ani jsem neslyšel, že by nějaká uhelná elektrárna omezovala provoz.

L. Novák 26.3.2023 18:31

ZELENÁ TOTALITA agentů ;-O Greenpeace v EU a EK dřív nebo později padne. Banda zelených magorů, která nesmyslnou normu o rozsahu 7000 stran technického textu psaného právnickým slovníkem zplodila, se bude muse začít živit něčím užitečnějším. :-P

L. Novák 26.3.2023 18:26

Pravda vadí zeleným komunistům stejně, jako těm rudým... :-P

L. Novák 26.3.2023 18:24

Jo, cena za litr už klesá pod 40,- Kč/litr (38,-) u slunečnicového oleje. :-)

M. Moser 26.3.2023 18:22

Takže říkáte že pojišťovny jsou blbé a vy jste chytřejší?

Fakt myslíte že pojišťovny neumí takové nuance ve svých statistikách (pojistné matematice) zohlednit?

To byste jim to asi měl zajít říct.

M. Pivoda 26.3.2023 18:21

Magor potvrdil svoje magorství.

L. Novák 26.3.2023 18:21

;-D Norové jsou líp zmasírovaní zelenou propagandou...:-P

M. Pivoda 26.3.2023 18:20

1. Já jsem chtěl říci, že když by se provedla jakási systémová změna, zavádění elektromobilů by se zlevnilo pro nemajetné.

Nezáleželo by tedy jen na kvalitě a životnosti baterie elektromobilu (Tesla). Lepší baterií vývoj směřuje právě ke změně jen jedné jediné komponenty ve stávajícím systému.

2. Pokud jde o snižování emisí a negativním vlivu emisí na klima, nemohu posoudit. Nejsem klimatolog. Jak ale poznáte nestranného kvalifikovaného klimatologa experta? Aha?

L. Novák 26.3.2023 18:18

Data pojišťoven pochází z nepatrného množství elektromobilů a jejich krátké historie v provozu. Tudíž nemohou být srovnatelná s dlouhodobými statistikami provozu aut se spalovacími motory za desítky let. :-)

M. Moser 26.3.2023 18:16

Já viděl.chytnout auto a za 20 minut z něj byla jen hořela kostra.

Oboje to případ od případu.

Jak u benzínu, tak u baterií.

Ale pro novináře je lákavé zveřejňovat články, na které lidé klikají a pod kterými se nadává. V některých případech není ani nutné aby byl článek pravdivý.

L. Novák 26.3.2023 18:14

Elektromobilů je u nás tak málo, že je hořet jen tak snadno neuvidíte. Ale několik případů už bylo zveřejněno.

M. Moser 26.3.2023 18:14

Je vidět že vám chybí argumenty.

M. Moser 26.3.2023 18:14

Je vidět že vám chybí argumenty.

M. Moser 26.3.2023 18:14

Pokles z nějakých 90% (nové prodaných) je sice poklesem, ale i tak je.vysledns hodnota vyšší než kdekoliv jinde.

L. Novák 26.3.2023 18:11

Putinovu pátou kolonu máš pod úvodníkem. Nestraš tady... !!

L. Novák 26.3.2023 18:09

:-) To ale není žádný DŮKAZ NEEXISTENCE problému. Zásadní problém mají - o elektromobily přestal být zájem. Prodej klesl na historické minimum po zrušení masívních státních dotací. :-P