21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Zeman vyhrál

Miloš Zeman porazil Jiřího Drahoše, vyhrál o 150 tisíc hlasů. Nad slušností a argumenty zvítězily lži o Drahošově vítačství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 27.1.2018 10:26

Re: Drahoš nemluvil pravdu

https://zpravy.idnes.cz/nemecko-odlozeni-diskuze-prerozdelovani-uprchliku-thomas-de-maiziere-1z9-/zahranicni.aspx?c=A180125_093800_zahranicni_kha

Ok. Máte pradu, ale dalo se věřit..

R. Sorge 27.1.2018 10:31

Re: Drahoš nemluvil pravdu

To jsem četl, píše se tam jenom o odkladu diskuze o kvótách. Kvóty jsou trvalý německý požadavek.

Takže nikdo nemohl věřit tomu, že jsou definitivně ze stolu. To nám pán Drahoš lhal.

J. Schořík 27.1.2018 10:32

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Když přidáte vyjádření Tuska, tak bylo možno věřit. Vy samozřejmě ne, protože dokud se neřekne doslovně tak se ani věřit nedá. Ok.

Jak zabrání kvótám Zeman, nebo co pro to udělá pane Sorge?

R. Sorge 27.1.2018 10:36

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Nepsal jsem o tom, že Zeman dokáže zabránit kvótám.

Psal jsem o tom, že kvóty jsou trvalý německý požadavek a Drahoš a jeho agitátoři by neměli lhát.

J. Schořík 27.1.2018 10:39

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Pak máte fakticky pravdu,. Holt nejste tak optimistický ohledně EU jako já.

R. Sorge 27.1.2018 10:46

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Optimistický ohledně EU nejsem a jsem pro pravdivé informování občanů ohledně takto závažných otázek.

M. Moravcová 27.1.2018 10:26

Re: Drahoš nemluvil pravdu

A to mu Witovská ještě musela napovědět

P. Zinga 27.1.2018 10:31

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Ale pane Schoříku, nikdy ze stolu nebyly. Že to nevíte Vy, mi nepřekvapuje, ale kandidát na presidenta?

Všechny ty kecy v Čechách byla pouze zbožná přání a možná i "Fake News" pro oslabení pozice Zemana.

Němci, neschopni zarazit své vládě "migrační" politiku, doufají alespoň, že jim ti doktoři nezůstanou všichni. Žádný politik se Němcům neodváží říct, že kvóty nebudou.Budou. Byly, jsou a budou na stole. Co říká Dublin ?

J. Schořík 27.1.2018 10:33

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Co stím Zeman udělá pane Zingo? To samé co dělal doteď? A co to bylo?

P. Hlosta 27.1.2018 10:40

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Otázka by měla znít jinak. Co s tím uděláme my občané? Pak lze očekávat, že na stranu občanů se přidá i Zeman svým hlasem podstatně slyšitelnějším i v Bruselu. Na politické strany se, jak zkušenost máme, spoléhat nedá. Z tohoto pohledu je důležité, aby prezident akcentoval to, co říkají jeho voliči. Ti totiž neříkají to, co on chce slyšet, ale naopak on říká to, co chtějí jeho voliči. Jistě nepříjemné pro jemu opoziční. ;-)

J. Schořík 27.1.2018 10:43

Re: Drahoš nemluvil pravdu

No a proč to nedělal už v tom minulém volebním období pane Hlosto? Neposílal nóty? Necpal se na jednání.. Nesnažil se o vystoupení v EP atd.? Máte odpověď?

P. Zinga 27.1.2018 11:29

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Pane Schoříku, je znám přinejmenším rezervovaný názor Zemana na migraci. Jeho volbou či nevolbou vyšlou Češi do Bruselu signál.

A vo to gou...

J. Schořík 27.1.2018 11:33

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Ano, to nesporně. Ten signál bude, že se nechceme bavit, jenom krizovat a prudit.. T o je moc účinné pane Zingo..

V. Kotas 27.1.2018 10:46

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Schoříku, vem se za ruku s Hájkovou383, založte si svoji stránku tam si můžete lebedit podle svého. Alespoň nebudete otravovat zde, tchoříku, nejde to neodpustit si toto pojmenování.

J. Schořík 27.1.2018 10:49

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Něco věcného? Asi ne co?

Jak tedy Zeman bude bojovat rpoti kvótám a Dublinu 4 a proč tak nečinil doteď?

Tchořík :)

A malé Mamlasovo tóčo jako odměna za přiznané problémy odpovědět.

https://www.youtube.com/watch?v=5bKt7ceri8E

M. Kolář 27.1.2018 10:54

Re: Drahoš nemluvil pravdu

Drahoš nemůže za chaos v Berlíně .... ::)))

V. Fenzel 27.1.2018 10:15

Přesvědčili jste mě.

Ještě ráno jsem odmítal jít volit, nemaje žádného vhodného kandidáta. Po zběžném prolistování zdejší diskuze jdu a hodím to, ač nerad, Zemanovi.Tečka.

J. Schořík 27.1.2018 10:18

Re: Přesvědčili jste mě.

To je jasný už od včerejška. Ubohá manipulace číslo sedm..

J. Anděl 27.1.2018 10:20

Re: Přesvědčili jste mě.

Nebylo to samozřejmě jisté, ale podle příspěvků pana Fenzela za poslední dny bych to taky tak tipoval.

J. Schořík 27.1.2018 10:23

Re: Přesvědčili jste mě.

Jste víc fér, já mám u pana Fenzela jasno a nijak to nevadí. Opět ale ta levná manipulace "donutili jste mne". Je zvláštní, že ji tady nezahrál ani jeden drahošovec.. Je ale fakt že Drahoš nemá na plakátech nic jako "Proti migrantům a Drahošovi" a dá se teda předpokládat jiná míra snášenlivosti proti levným manipulacím..

J. Anděl 27.1.2018 10:29

Re: Přesvědčili jste mě.

Já jí trochu zahrál.

Upřesním: nechtěl a nehodlal jsem volit Zemana. Před prvním kolem jsem však nevěděl, koho jiného volit, zvažoval jsem různé, hodně různé kandidáty, Fishera, Topolánka... To, že jsem se nakonec rozhodl volit Drahoše už v prvním kole, bylo dáno subjektivně vnímanou mírou hnusu od těch, co se tu zastávají Zemana. Řekl jsem si, že půjdu prostě na jistotu (největší možnou, samozřejmě). Prostě mi došlo, že se k tomu musím vyhranit úplně jednoznačně.

Že bych volil Drahoše v druhém, kdyby se do něj dostal, mi bylo jasné od začátku. Kdyby tam byl Drahoš proti někomu jinému než Zemanovi, tak samozřejmě nevím a už se to nedozvím.

P.S.: Mně taky nevadí, že máte jasno :-)

H. Balzám 27.1.2018 10:39

Re: Přesvědčili jste mě.

Řeknu to takhle - kdyby v druhém kole stáli proti sobě dva relativně normální kandidáti s normálními plusy a mínusy, ani by mne nenapadlo jít volit. Považuji totiž prezidentskou funkci za nadbytečné koryto. Jenže pokud je ve druhém kole Zeman, prostě jsem byl jeho fanoušky donucen volit nezemana. Je to jenom gesto, poselství budoucím generacím, že všichni jejich dědečkové a babičky nebo tátové, mámy, strejdové... nejsou jenom bezcharakterní špína, která si stejnou bezcharakterní špínu zvolí za svého reprezentanta. Už výhrou Babiše ve volbách se situace v zemi velmi zvrtla, myslím, že naděje už je velmi malá, ale stejně jsem se pokusil.

J. Anděl 27.1.2018 10:52

Re: Přesvědčili jste mě.

Ano.

J. Schořík 27.1.2018 10:55

Re: Přesvědčili jste mě.

Ano. Nepotřebuji velké téma k rozhodnutí. Stačí mi to že zeman hrubě neodpovídá mé představě presidenta.

V. Klepetko 27.1.2018 11:00

Re: Přesvědčili jste mě.

Pan Anděl se Vám snažil (hádám) vysvětlit, že hlavní zdroj Zemanovy síly spočívá v tom, že považujete vsechny jeho voliče za "bezcharakterní špínu" To slovo "všechny" musím podtrhnout, protože Váš výrok se jinak číst nedá!

Soudím, že tento Váš diskuzní příspěvek ještě dotlačí k volební urně několik nerozhonutých voličů, kteří to Zemanovi hodit původně vůbec nechtěli.

Nenávist a opovržení lze překonat jedině svobodnou volbou. Každý z nás má jen jeden hlas, a svůj charakter prokáže právě svou volbou spíše než nenávistnými kecy o "bezcharakterní špíně"!

J. Anděl 27.1.2018 11:10

Re: Přesvědčili jste mě.

Je to širší téma.

Některé věci, které tu čtu, či jinde slyším od lidí, co budou volit Zemana, mě přiměly k jednoznačnější volbě. Je to něco, od čeho jsem cítil potřebu se výrazně distancovat. Moje vyjadřovací zvyky mi však nedovolí použít termín "bezcharakterní špína". Přesto je to jakási množina jevů, opar, který se mi hnusí.

Intelektuálně si uvědomuju, že stejně nelibý se jeví některým voličům Zemana opar nad chováním voličů Drahoše.

Zvolil jsem, jak jsem zvolil, proto, že mi něco z toho připadá, že se už vymklo mé ochotě s tím žít. To není o neochotě žít s těma lidma jako takovýma.

Ano, když někdo označí všechny voliče Z. za špínu, někoho k tím vyprovokuje k re-akci. Stejně tak označí-li někdo všechny voliče D. za vítače, idioty, lidi, kteří chtějí smrt vlastních dětí. I mně se to pak jeví jako špína. To však není celé, onen "opar" je mlhavý a amébní. Docházejí mi vyjadřovací schopnosti, jdu vařit oběd.

V. Klepetko 27.1.2018 11:22

Re: Přesvědčili jste mě.

Šťastnou volbu při výběru surovin k vaření!

Už jsem to psal panu Schoříkovi: když jste podvědomě součastí nějaké vlny tak její tlak necítíte. Vidíte ten rozdíl? Vy jste odpověděl na příspěvek pana Balzáma stručnou replikou "Ano" - prostě protože nevidíte, necítíte ten její emoční rozměr, jste na vlně".

Pro mě to je ale pecka-čenichovka neuvěřitelné síly, která mě zvedá ze židle a jdu to vrátit panu Balzámovi hlasy ještě několika svých sousedů, kteří k volbám obvykle nechodí a které jsem původně o ničem nechtěl přesvědčovat!

Stejně mě manželka vypudila z kuchyně :-)))))

J. Schořík 27.1.2018 11:26

Re: Přesvědčili jste mě.

Jděte pane Klepetko! A hrdině!! Vždyť je potřeba zabránit tomu abychom my zrádci neotevřeli dveře islámským hordám!! Je třeba zabráni tomtu aby Sorosova pravdoláska vytvořila na našem území novou světle hnědou rasu a zničila náš národní stát!! A pozor na ten Majdan..

IMHO vážně směšné..

V. Klepetko 27.1.2018 12:02

Re: Přesvědčili jste mě.

No vidíte. Vy cítíte ty nesmyslné (a oni jsou nesmyslné) útoky na pravdolásku jak "křivdu" prostě protože surfujete na trochu jiné vlně.

Ale slibuji, že budu více empatický :-)

J. Anděl 27.1.2018 11:28

Re: Přesvědčili jste mě.

Však na to jsem vám napsal, že to je logické, ale nepřesné.

Já s tím souhlasím. V diskuzi, kde jsme se bavili o tlacích, byla ale řeč o volebních kampaních, mediálních tlacích. A já bych opravdu rád rozlišoval naše individuální, ač nepřesné a nedokonalé, plácání tady, od nějaké systematické snahy přesvědčit masu voličů.

Jinak tohle subjektivní vnímání jsem si uvědomil například při debatě s Pavlem Vandasem. A vlastně nejen s ním. I pro mě jsou některé věci pecky čenichovky neuvěřitelné síly. Takže ještě jednou, ano, máte pravdu. Ale tam v tom vlákně mi to nepřipadalo správně použité.