2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Co je podstatné

Web Českého rozhlasu zveřejnil odtajněné usnesení Městského státního zastupitelství v Praze konstatující, že Čapák není trestným činem. Vcelku zde není nic, co bychom už nevěděli – a co Neviditelný pes na tomto místě hlásal po celou dobu aféry, pravda, ve formě pochybnosti, nyní je to potvrzeno: dotace na Čapák byl podfuk od samého začátku, ale s ohledem na české zákony není možné tento podfuk klasifikovat jako trestný čin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 20.9.2019 11:18

No, pokud má VKml pravdu, pak bude (konečně!) následovat Babišova odveta v podobě trestního stíhání B. Sobotky a dalších za OKD.

J. Matuška 20.9.2019 11:33

Ukazuje se, že Trikolóra může být tou nejlepší alternativou. Byl jsem zvědavý na komentář Václava Klause ml. Jsem s ním spokojený. Politika ANO - politikaření NE.

Doufám, že české ́hospodyně ́ na vánoce už budou mít klid na pečení vánočního cukroví... ;-)

J. Ganaur 20.9.2019 11:44

Vy pamatujete Mussoliniho?;-D

P. Vandas 20.9.2019 11:14

Pan prezident Zeman si vede opět kromobyčejně dobře. :-):-):-)

P. Spáčil 20.9.2019 11:20

Hodil kostičku a pejsci se mohou pominout. (:-))

J. Franke 20.9.2019 11:21

Máš recht, jen idiot nemění své názory a proto se svým nynějším vyjádřením pouze zesměšnil, ale názor změnil, to jo, takže idiot zatím není (možná?)...

P. Vandas 20.9.2019 11:28

Názory mění kde, kdo akorát to nikoho u jiných nýmandtů nezajímá. :-):-):-) Ono snad, neměnit názor i když žiji v omylu je nějaká ctnost?

M. Varadinková 20.9.2019 11:31

Změnila se přece situace. Babiš byl pravomocně očištěn, aniž by prezident do věci zasahoval.

Nový prezidentův výrok se týká případného nového otevření té kauzy, pokud by taková situace nastala. Je to výrok zbytečný, s jediným cílem popíchnout své a Babišovy odpůrce k ještě většímu ztrapnění. A oni po té návnadě skočili a ztrapňují se dál ostošest;-D;-D;-D

R. Langer 20.9.2019 11:35

Jo, to je furt dokola, a furt jim to nedochází... ;-D

P. Vandas 20.9.2019 11:35

Asi tak. Je to provokatér a škodolibý stařík. Já se u toho bavím. :-):-):-)

P. Boublíková 20.9.2019 11:41

Jo. [>-]

J. Ganaur 20.9.2019 11:48

Jeden takový pravil:"Situace je neobyčejně příznivá!"Ale to bylo v době, kdy se valila voda do metra.

J. Novák 20.9.2019 11:07

Babiš a spol. sice jednali vědomě účelově a nemorálně, ale dle zákona. To znamená, že pouze plně využili zákonné zmetky z dob vlády 'demokratického opobloku' a ČSSD. No a vyšetřovatelům a prokurátorům se nepodařilo najít způsob, jak si zákony přiohnout ve svůj vlastní prospěch. Možná by ale také stálo za to si zakleknout na ty, co stojí za tím největším tunelem v historii, a to za tak zvanou ekologickou energií (soláry, větrníky apod). Proti tomu je pár desítek Babišových milionů naprosto nic.

P. Boublíková 20.9.2019 11:11

Amen. R^ [>-]

J. Franke 20.9.2019 11:18

A právě proto nechci tohoto komouše a agenta StB v jednom za premiéra, stejně tak jako jeho ochránce na Hradě za presidenta.

R. Langer 20.9.2019 11:42

Takže tam chcete jiného komouše a agenta STB? ;-D

J. Ganaur 20.9.2019 12:17

Většina Čechů je chce a všichni si myslí, jak jsou chytří, jak s těma sluníčkářema vydrbali.;-DA až přijde krize, jako že přijde, tak budou první řvát a lkát nad hrobem socialismu a nadávat Kalouskovi (já ho moc nemusím).

M. Varadinková 20.9.2019 11:22

Vědomě a účelově jistě, ale co je nemorálního na tom, když se ty dotace pro malé firmy nabízejí, že ta malá firma si o ni požádá?

Nemorální je existence dotací jako takových, ale v tom případě je třeba považovat za nemorální všechny, kdo nějaké dotace či dávky pobírají, ač by se bez nich obešli.

Berete přídavky na děti a přitom máte v příbuzenstvu strýčka, který má majlant? Tak jste nemorální!

P. Boublíková 20.9.2019 11:38

Tak jestli ty kejkle se vznikem malé firmy jsou morální nebo nemorální je věc názoru, který bych nikomu nebrala. [>-]

M. Varadinková 20.9.2019 12:08

Já to nevidím jako "kejkle". Prostě Babiš měl nápad, který chtěl realizovat. A protože to bylo poněkud odtažité od předmětu podnikání ostatních agrofertích firem, tak na to založil firmu novou a tu dal svým dětem. Proč to přilepovat k chemičce nebo k pekárnám, když jde o úplně jiný obor podnikání, v kterém se manažer velké chemičky nebo velkopekáren nemusí orientovat a ani nemá na to čas. Myslím, že každý podnikatel by uvažoval podobně a "nelepil" by pod jeden management zcela rozdílné předměty podnikání.

Ta dotace v jeho uvažování hrála úplně okrajovou roli, pokud vůbec nějakou.

J. Ptáček 20.9.2019 11:42

Nebožtík (Kristův současník) to vystihl větou: Co nezakazuje zákon, zakazuje stud. Umí se Babiš stydět?

J. Ptáček 20.9.2019 11:52

Jde o Luciuse Senecu (4. před Kr. a 65. po Kr.)

J. Laurin, Ing. 20.9.2019 10:53

Mediokracie... to je vysněný systém všech kolem médií.... a BĚDA pokud vše nejde podle mustru, který "mediokraté" povýšili NAD zákon.... Mediokraty by bylo třeba pro blaho společnosti vyhubit, ale řekněte jak.

M. Ilsner 20.9.2019 11:06

To je ale matlanina, pane inženýre. Příště se radši poraďte s Klementem.

P. Portwyn 20.9.2019 10:48

Astone, proč už se na to nevykašlete? Vždyť je to pořád dokola... Je spousta témat, o kterých můžete psát. Nemusíte sekat článek za článkem pořád o jednom.

J. Mikeska 20.9.2019 10:59

Ale vždyť to není pořád o jednom, naopak se to pořád střídá: Babiš - Zeman - Babiš - Zeman - Babiš - Zeman - Babiš - Zeman.....

M. Ilsner 20.9.2019 11:07

A to je dobře, tato dvě individua si zaslouží mimořádnou pozornost.

R. Langer 20.9.2019 11:44

Takže vás velice zajímají a jste jimi uchvácen, předpokládám? Budete je nadále volit? ;-)

P. Portwyn 20.9.2019 17:29

;-D;-DR^

F. Doušek 20.9.2019 10:40

Když máme ten "ekologický" pátek...

Včera jsem koukal na Autosalon na Primě, a padl tam při testu jednoho auta s tříhrníčkovým maloobjemovým přeturbovaným motorem názor, že to auto sice jede, při obsazení 3 lidmi se i rozjede, ale aby jelo "jako auto", musí se podřazovat a šlapat na plynový pedál, takže výsledná spotřeba předčí podobné auto s dvoulitrovou atmosférou minimálně o 2 litry benzinu.

A tak si říkám, o kolik se vlastně v praktickém provozu sníží emise u takového "skoro auta"?

A to neuvažuji dražší provoz a nižší životnost motoru.