4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

A já něco řeknu...

A je to tady, urážka veličenstva, poručíte si liguére a už se to z vás posype. Čtyřiašedesát poslanců napříč parlamentními stranami navrhuje, aby urážky prezidenta republiky byly trestné. Ono to tu bylo. Že je hlava státu vůl, to neřekl jen Anton Špelec, ostrostřelec. To také Vladimír Škutina svého času dostal deset měsíců za výrok, že je prezident Antonín Novotný vůl. Napsal o tom knihu Prezidentův vězeň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 16.11.2016 8:42

Re: Astone, ono lze na to pohlížet i takto.

Asi to bude spojitá nádoba. Kdo zrovna sedí v prezidentské funkci... Havel i Klaus byli slušně se vyjadřující prezidenti, přesto jim bylo nadáváno, ale méně, že... ta intenzita stoupá proč? Protože Zeman. :)

P. Lepew 16.11.2016 8:42

Pořád držím své

Státní symboly (nejen president) se hanobit nemají. Ironie, prosím. Kritika, prosím. Klidně i nadávání, pokud má určitou míru.

Rozstříhávání prresidentské standardy a socha presidenta jako lejna je pro mne za hranou. Pokud má být tohle trend - pak hlasuji pro to to skutečně trestně korigovat.

Tím nehájím ten poslanecký návrh, ten je nepřijatelný, ale určitou smysluplnou podstatu má. U házení vajíček na politiky mám za to, že je to něco absolutně nepřijatelného - to není vyjádření názoru ale čisté zastrašování a nemělo by to být v žádném případě tolerováno. Odmítám připustit variantu, kdy nějaká aktivistická skupina umlčuje jinou pomocí útoků..

P. Čech 16.11.2016 8:40

Re: Prý?

Mluvím zde obecně a týká se to všech, vč. Miloše Zemana.

P. Čech 16.11.2016 8:39

Re: Ústava, úřad a člověk

Čím je dávána síla jednotlivých volebních subjektů po volbách ? No přece počtem obdržených hlasů od voličů. A nelze jedny volby, kde jde jen o počet odevzdaných hlasů vyzdvihovat nad volby jiné, podle jiných principů. Pokud tomu tak je, a ono tomu tak opravdu je, potom ten subjekt, který obdrží větší či největší počet hlasů má větší i legitimitu a měl by mít logicky i větší pravomoce. Protože u nás bylo opět "zabodováno", jak je v Čechách zvykem, vytvořen zákon pro zákon, podle vzoru "chytré" horákyně a současně se zvýšením vážnosti prezidentského úřadu nebyly zvýšeny pravomoci prezidenta, dopadlo to jako obvykle. A to nehovořím o tom, že současný čl.56, odst.5 ústavy odporuje nejméně dvěma článkům Listiny základních práv a svobod. Dochází tak k opravdu ojedinělému jevu, kdy ústava odporuje ústavnímu pořádku země. To je opět, zdá se, možné jen v České kocourkovské republice.

P. Lepew 16.11.2016 8:36

Re: TAK TO JE NA LEPEWOVU ŽELEZNOU PĚST !!!

Železná pěst spočívá v tom, že si myslím že si státní symboly včetně prézy zaslouží ochranu? Všimněte si prosím, že nikdo jiný mimo Vás s mým příspěvkem k tématu problém nemá. Naopak diskuse byla civilní a podle mého dobrá pro obě strany. Jakpak to?

Protože jste jenom pořvávající nepoužitelný hňup.

P. Hlosta 16.11.2016 8:36

Re: Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Uplatnění onoho zákona už se stejně nestihne do konce Zemanova funkčního období a jen stěží lze předpokládat, že by byl ochoten kandidovat podruhé. Tedy lze stále vymýšlet další penisy plovoucí pod Hradem, tvořit umělecké fekálie. Může tak umělecká fronta odhalovat svou nahou skutečnost, že totiž umění ponížila na trvalý fujtajxl. Vtipnost vulgaritou není protivné jen z prezidenta, ale především od těch, kteří se hlásí k uměleckému světu. Dnes už chápu proč Ringo Čech na kameru vytvářel své umělecké dílo ve výsledné podobě záchodové kresby vagíny. Už mi došlo, ač tehdy jsem byl na rozpacích, že ta kresba je posměškem pro celý ten náš umělecký svět. - a tak se z lesa ozývá taky!!!

J. Vobr 16.11.2016 8:36

Re: Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Franke, vy si zahráváte !!!

__________________________________________

Judikáty diskutéra Lepew jsou závazné i pro vás !!!

:-)))

J. Lepka 16.11.2016 8:32

Re: Prý?

Zvláštní pojetí, takové bolševické : on se může prezentovat jako lhář, hulvát, co nechápe, že reakce je jen ozvěna, ale kritici musí držet hubu, ty nekryje indemnita.

Pěkně jste se odkopali, soudruzi.

P. Kučera 16.11.2016 8:30

Re: Ústava, úřad a člověk

Ano, máte pravdu: Je nám souzeno vydržet Zemanovy výroky a Zemanovi je (a bude) souzeno vydržet výroky občanů. Za 14 měsíců "sa hukáže".

J. Franke 16.11.2016 8:28

Re: Prý?

A začít u Zemana!!!

P. Čech 16.11.2016 8:28

Re: Zákon k ničemu

Hlavně, že se téměř všichni tito nevychovanci neustále odvolávají na demokracii, přičemž si ji pletou s absolutní svobodou. Opět je toto patrné zejména v Praze.

J. Franke 16.11.2016 8:26

Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Tak napotřetí...

Astone, souhlas. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá... Jak nehanobit prézu, když z Hradu zní ku*dy, idioti, blbci atd...

Nic než plastiku s ho*nem si nezaslouží.

P. Čech 16.11.2016 8:26

Prý?

Že "prý" má mít rfekt výchovný? A le o to přece v podstatě jde. Mezi námi se ve stále větší míře vyskytují nevychovaní a hulvátští jedinci, kteří si myslí, že v demokracii je povoleno vše. Nejen urážky a dehonestování hlavy státu, ale i sprostota a nevychovanost mezi lidmi navzájem. Stačí si přečíst kdykoliv velmi mnoho zdejších "příspěvků" a uvidíte, kolik nevychovanců mezi námi je. Ono totiž, zdá se, nejde vůbec o prezidenta Zemana, ale o prezidenta obecně, o institut prezidenta. Pokud hulváti, veřejně zostuzující tuto státní funkci nejen v Praze, ale také zde, na internetu, nedostanou pořádně za vyučenou a nebude jim důrazně připomenuto, že se mají obecně (nejen vzhledem k prezidentovi) chovat slušně, budeme do budoucna všichni "volové". Duševně méněcenné (nikoliv nemocné) jedince je nutno vychovávat jakýmkoliv způsobem. Třeba pomocí zákona (když to jinak nejde) a vězení.

P. Hlosta 16.11.2016 8:20

Re: Zákon k ničemu

Problém je v tom, že už hajnej s čírem dnes nemá ani náznakem svou popularitu, kterou mu před volbami Kalousek vytvářel téměř násilně. Naopak Zeman jde stále ve vrcholu své popularity, což není dané hrubostí, nekulturností, či nějakými bonmoty, ale ve verbálním projevu názorů shodně s větší částí společnosti, než která je jemu opoziční. A TO nas.re!

P. Hlosta 16.11.2016 8:11

Re: Ústava, úřad a člověk

Vy si z nás děláte dobrý den! On si "lid" přímou volbou zvolil Zemana opozičně k Schwarzenbergovi, což zarytě odpůrci Zemana zamlčují. Schwarzenberg byl nominovaný na kandidáta za stranu TOP 09, kde i Kalousek ho označil za naleštěnou svou kapotu. "Lid" není stádo blbců, jak se z něj snaží dělat oponenti Zemana. Ta množina není ani dost velká, aby se dala zvát "lid". Byla to jen část voličů, kteří se dostavili k volbám, aby druhé části voličů zabránili v podpoře Kalouska, alias knížete Schwarzenberga. Jiného ti voliči v hlavách neměli, než jak bránit Kalouskovi v úspěšnosti transponovat sebe do nejvyšší státní moci a k tomu Zeman pro ně byl nejúčinnější.

Že Zeman by měl být omezen v projevu? Opratě mu už stejně nestihnete dát, na to je moc krátká doba ke změně ústavy a navíc neměla by takovou podporu v parlamentu a senátu. Je vám souzeno vydržet Zemanovy výroky, Kalouskovi pak souzeno přijít o zbytky politické přitažlivosti a prostředníček mu bude mávat na cestu do propadliště politiky. ;-))

F. Šimek 16.11.2016 8:08

Re: Když lítaly vajíčka politici ODS tleskaly,

vooe-co to meleš o agentu STB? Já jen říkal, že musel bejt s.učitel jazyka českého !!! Až ty fffšechny chyby s.učitel opraví, tak to bude fuška.....:-)))

F. Navrátil 16.11.2016 8:07

Re: Nová doba - Švejk za idiota!

Urban knihu nečetl a pokud četl, textu nepochopil. Pokud pochopil, tak to byla jiná kniha než Dobrý voják Švějk od Jaroslav Haška.

F. Navrátil 16.11.2016 8:04

Zákon k ničemu

Zákon je samozřejmě blbost. Je to jen další ukázka způsobu myšlení našich poslanců. Ale společnost nedělí vyjadřování Miloše Zemana, ale fakt, že se část společnosti nesmířila s tím, že v demokratických volbách nezvítězil hajnej s červeným čírem. Dnes vidíme stejnou situaci v USA, kde koncesovaní demokraté dělají kravály v ulicích, protože zvítězil Trump a ne jejich zubatá bába. Je jedno co řekne či udělá Miloš Zeman, společenství pravdy a lásky za slavnostního bubnování mainstreamu v čele s Českou televizí bude dále dělat virvály. A to tak dlouho, pokud na hradě neusedne jejich kandidát.

J. Lepka 16.11.2016 8:02

Myšlenku je třeba dotáhnout, Astone.

Tedy i případnou pomluvu s.prezidenta. To bude mít soudce dost práce, oddělit zrno od plev, tedy případnou pomluvu od zhodnocení výroků a chování hradního nájemníka.

P. Hlosta 16.11.2016 7:59

Nová doba - Švejk za idiota!

V blogu Jana Urbana vyšel článek 'Dobrý idiot Švejk jako národní symbol'. Jak příznačné pro současnost dělat z pokladů hromady hnoje. Komu dříve vadil způsob humoru ve Švejkovi napsaném? No přeci komunistům, ale ti se aspoň nesnažili takovému v praxi uplatňovanému humoru zamezit, asi jim nějak nedocházel v pointách. Když takového humoru schopný narazil na blbce, pak blbec neměl ani šanci nejen se nějak bránit, ale zpravidla ani rozpoznat, že jde o humor. Švejkovat bylo úlevné, protože tak nějak to byl humor černý, humor z bezmoci nad blbci.

Jenže je tu jiná doba! Z humoru se dělá projev idiota. Také by bylo možné zmínit z podoby nové doby něco z úvodníku Astona. Přijde mi to ale zbytečné, protože jeho dnešní vyjádření názoru mi nepřijde jako nějaká sranda a humor už vůbec.

J. Vobr 16.11.2016 7:59

Re: Když lítaly vajíčka politici ODS tleskaly,

... a agent StB !!!

:-)))

J. Vobr 16.11.2016 7:55

Z PÁSY RÁJOTA SI NIKDO KUNDU DĚLAT NEBUDE !!!

Tu-ááá.

F. Šimek 16.11.2016 7:49

Re: Když lítaly vajíčka politici ODS tleskaly,

Klas-což, kdyby presidentem lidi zvolili Karla ? To byla šou !!!

A. Trick 16.11.2016 7:48

Poslanec Huml řekl

To je podobné jako "Ta ženská si za znásilnění může sama protože měla krátkou minisukni a průhlednou blůzku.

P. Kučera 16.11.2016 7:47

Ústava, úřad a člověk

Při sepisování naší ústavy nikoho vůbec nenapadlo, že si "lid" zvolí člověka, který se bude ohánět silnějším mandátem (přímá volba však na síle nezměnila v zákoně ani čárku) a začne si hrát na panovníka, občany rozdělovat (hned při inauguračním projevu označil MZ za jednu ze tří největších skupin nepřátel všechny novináře), volit nejhrubší výrazy a mistrovat i zahraniční politiku, což je výsostným ovšem úkolem vlády. Kdyby se choval tak jak velí slušnost, (skoro) nikdo by na něj nenadával. (Pamatujeme, jak P. Cibulka veřejně nazval Havla prasetem a hovadem a VH nad tím jen mávl rukou.)

Ne, úřad hlavy státu není cosi neživého, nějaká posvátná relikvie, kterou musí všichni vzývat, ale tuto funkci vykonává živý člověk. A to, jaký je, jak do lesa volá, tak takovou má (z lesa) odezvu. Dost na tom, že je takřka nesesaditelný. Ale jinak je občan jako každý jiný. Pokud urazil při svém nástupu novináře (a posléze i mrtvého F.Peroutku), měli by takto postižení novináři možnost jej žalovat hned první den po nástupu. Jestliže je už zákon takto nesymetrický, pak je nezbytné tuto základní asymetrii aspoň v občanské rovině částečně nepravit a kritiku (i velmi ostrou, ba vulgární) připouštět, tak, jak je tomu dosud. Už coby zpětnou vazbu. Snahu trestat občana za urážku prezidenta považuji za krok k návratu do nesvobody. Dobrý den.

J. Vobr 16.11.2016 7:45

VIDEO S VOŽRALÝM ZEMANEM

... je nyní používáno jako ilustrativní ukázka symptomů klasické virózy !!!

____________________________________________

DIRERENCIÁLNÍ DIAGNOSTIKA SE TOMU ŘÍKÁ !!!

:-)))

:-)))

P. Hlosta 16.11.2016 7:44

Re: Několik poznámek -

O vás dostatečně vypovídá váš odstavec 2). Už jen nereálná představa, že byste.... Vy nejste ten, kdo by vůbec mohl a tak je jednoduché říct já bych.... A pod dojmem odstavce 2) pak odstavec 1) je znehodnocený jako názor člověka, který nemá ujasněné své možnosti i svou odpovědnost v názoru.

;-))

J. Kulheim 16.11.2016 7:43

Re: Když lítaly vajíčka politici ODS tleskaly,

"V ČSR protestují pravičáci proti zvolení Zemana házením vajíček a nadáváním."

Pro pravicově myslícího člověka je svoboda jednotlivce na nejvyšší příčce životních hodnot. Proto není možné, aby takoví člověk házel cokoliv na podle určených pravidel zvoleného prezidenta. Domnívám se, že pokud tomu někdo tleskal, tak to nebyli voliči ODS.

To levičáci, kteří považují svobodu jednotlivce za druhořadou, jsou militantní s k prosazení svého názoru jsou ochotni použít jakékoliv prostředky. Není jim cizí lež ani násilí.Z historie víme, jak postupovali vyznavači internacionálního a nacionálního socialismu. Na NP různí diskutéři, kteří si hlásáním lží, osočováním bez argumentů, vydělávají na chleba.

F. Šimek 16.11.2016 7:43

Re: O TOM MAJESTÁTU PÍŠE K.H.BOROVSKÝ

K.H. Borovskýho neznám, ale V.Škutina estébák byl ! Tady na psu se jich taky něco hemždí. Nebo-ty to nevíš ???

M. Klas 16.11.2016 7:41

Re: Když lítaly vajíčka politici ODS tleskaly,

Jen bych poněkud poopravil: protesty nejsou proti zvolení pana Zemana, ale proti tomu, jak se chová a navenek vystupuje.