22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel Gejdar 30.11.2006 6:56

Re: Let me see...

 Toto je trochu podivné.

Alex nazýva Navrátilovou nepříliš chytrou tenistkou, které trčí sláma z uší. Zajimavé je, že tato nepříliš chytrá tenistka se slámou z uší trčící má naprosto identické politické názory s utažským géniem Juchelkou. Nabízí se tedy otázka. Je nepříliž chytrá tenistka se slámou z uší trčící stejně chytrá jako génius z Utahu Juchelka, či je génius z Utahu Juchelka stejně hloupý jako nepříliž chytrá tenistka se slámou z uší trčící?

Ivan 30.11.2006 10:22

Re: Re: Let me see...

Teď jsem zjistil zajímavost. Tuto tenistku si její kolegyně vybíraly pro její plynnou znalost několika jazyků jako svou representantku při oficiálních příležitostech, kdy tenistky vystupovaly jako nějaký kolektiv a potřebovaly tedy svého mluvčího. Asi to s tou její inteligencí nebude tak špatné. Vypadá to, že je dokonce větší než inteligence autora článku.  Zřejmě je Navrátilová mezi sportovci jistou výjimkou co se inteligence týče a to ji musím přiznat, i když je mi homosexualita okázale dávaná na odiv velmi odporná.

Dick 30.11.2006 1:25

Děkujji

Děkuji, pane Ulči, že jste tu přihřátou mužatku takhle utřel. Doufám, že si to přečte...

saša 30.11.2006 2:43

Re: Děkujji

člověče, vás to vzalo! Příklad hloupé netolerance.

Petr H 30.11.2006 1:09

Navrátilová je na tom jako Maradona,co podporuje Fidela,

co jí dal Pambů do rukou jí nedal do hlavy.Onehdá jsem četl rozhovor a Janou Novotnou,také bývalou dobrou českou tenistkou a lesbou žijící na Floridě,a ta si směrem k Navrátilové nebrala zrovna servítky.Asi by si to chtělo občas pořádně šoustnout a nežrat jenom kořínky.Chris Evertová-Lloydová to o Navrátilce řekla na plnou hubu už v 80`s,že z ní arogance jen kape.Holt rozmary hvězd.

nup 30.11.2006 8:13

Re: Navrátilová je na tom jako Maradona,co podporuje Fidela,

 "80`s" je nějaká díra v US? Nebo je to nějaká silnice? ;-D

P.M. 30.11.2006 1:08

Kdo by si tehdy rek',

ze ta holka, ktere jsme drzivali palce, vyroste na stara kolena v neustale opruzujici, soucit vzbuzujici jelito?

Reno 30.11.2006 1:30

Re: Kdo by si tehdy rek',

Ani nevíš P.M.,jak s Tebou souhlasím.Kdyby to šlo,šel bych s Tebou na skleničku.Vždyť to střevo ani neví o čem mluví.Snad by si měla víc hledět balónku a svých lesbických milovnic,než kritizovat Ameriku,která jí poskytla asyl.Snad penízky z ní udělaly moudrého blba.

doxa 30.11.2006 1:07

A že Bush je první president, který nám přislíbil zrušení těch trapných víz

herdekbabka 30.11.2006 2:46

Re: A že Bush je první president, který nám přislíbil zrušení těch trapných víz

no máme takové přísloví - SLIBY - CHYBY - ALE ČAS UKÁŽE.

vita 30.11.2006 9:30

Re: Re: A že Bush je první president, který nám přislíbil zrušení těch trapných víz

Za dva roky! Po 6 letech vládnutí.

Za dva roky především nebude Bush presidentem...

Slibuje ve chvíli, kdy jeho repové ztratili obě komory - to se mu to slibuje, když na vžsledek nemá vliv...

certik 30.11.2006 1:01

mezirasove snatky

Pan Ulc zjevne nevi o rozsudku z r. 1967, ve kterem nejvyssi soud prohlasil zakon statu Virginia ohledne  trestnosti mezirasovych snatku za protiustavni (Loving vs. Virginia). Nejvyssi soud se k tomu dostal tim zpusobem, ze se za poruseni toho zakona v roce 1967 nekdo nechal zavrit a pak zaloval  Virginii.

Pani Navratilova je trochu histericka, a pan Ulc nezna historii vlastni zeme.

jakovy 30.11.2006 13:05

hysterická !!! Re: mezirasove snatky

od hystera, kterou p. Navrátilová má, ač nevim na co.

Zuzana W 30.11.2006 0:59

Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

Supreme Court přece zlegalizoval sňatky mezi bělochy a černochy až v r. 1967, (tuším ve Virginii ),nebo se mýlím? Sňatek s Číňankou bych do této problematiky nepletla. Navrátilová mluví výhradně o sňatcích bílí-černí.

certik 30.11.2006 1:03

Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

Ten zakon se netykal pouze bilych a cernych, i kdyz to byla jiste jeho motivace.

Borek@Exil 30.11.2006 1:09

Re: Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

Cinane nesmeli vlastnit nemovitosti tam, kde si to belosi vclenili do tzv. CC&Rs - podminky pro pouziti a nakladani s nemovitosti. Tyto klausule jsou nyni neplatne. 

Zuzana W 30.11.2006 1:18

Re: Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

Diky, mate pravdu i Vy, jest tam psano  "between any white person and a non-white person".

S.P. 30.11.2006 1:39

Re: Re: Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

proboha Zuzano, takze ja se vlastne ozenil ilegalne? .... a se mnou spolu snad tisice jinych? ;-D;-D

Dusan Neumann 30.11.2006 1:58

nejdříve číst, pak kecat

Vážení kritici nějak zapomínají, že USA jsou federací poměrně velmi nezávislých států s často velmi rozdílnými zákony. Takže ač je pravdou, že Nejvyšší soud zlegalizoval mezirasové sňatky pro celé Spojené státy až v roce 1967, Nejvyšší soud státu Kalifornie je jako první zlegalizoval v roce 1848, zrušením zákona z roku 1933, který byl v podstatě přejatým zákonem z doby koloniální kodifikovaným a v různých státech pozměňovaným od circa 1850. Přesto v roce 1948, v 18 státech (ze 48) Unie žádné segregační zákony neplatily.

certik 30.11.2006 2:03

Re: nejdříve číst, pak kecat

Pane Neumann, nejdriv cist, pak kecat. Nikdo nekritizuje, uvadime zde prosta historicka fakta. Posledni stihani pro mezirasovy snatek probehlo v USA v roce 1967. Rozdily v legislative ruznych statu nejsou znamy pouze vam.

certik 30.11.2006 1:59

Re: Re: Re: Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

Zalezi na tom ve kterem state jste zil. Prosimvas ty protiustavni statuty byly v zakonikach jinych statu snad az do roku 2000, ale to uz je nikdo nevynucoval.

Mel byste se presvedcit, jestli ten zakon dokonce nekriminalizoval mezirasove pary ktere se do Virginie pristehovaly uz sezdane. Kdovi co ste za kriminalnika.

S.P. 30.11.2006 2:12

Re: Re: Re: Re: Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

to vite certe, kdyz nebyla po ruce ceska zdravotni sestra, tak jeden musel sahnout po doktorce, byt rasove treba v Cesku do dnes neprijatelne ;-P - ovsem <u> republikance</u> :-D

Zuzana W 30.11.2006 2:13

Re: Re: Re: Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

Inu, Steve, zkuste si to znovu prověřit. Třeba jste i s panem Ulčem na volné noze a vypukly Vám nečekané prázdniny..;-P

S.P. 30.11.2006 2:42

Re: Re: Re: Re: Re: Hmm, Navrátilová má asi pravdu,

Zuzano, Vy jste poklad! Jdu overit a pak .... vzuru do ulic .... jenze za tech takrka 40 let jsem nejak uz nazul ty domaci papuce ;-D a celkem jsem v pohode, at na Hawaii ci v Kalifornii nebo v Nagasaki ..... jen v Cesku mam potize, treba az tam Alexej zavede ty antiraketove zakladny, tak to bude lepsi ;-P

Borek@Exil 30.11.2006 0:24

Načež připouští, že národ Bushe sice zvolil, ale to jen zásluhou skvěle organizované propagandy Republikánů.

No...a co? Komunisticka strana taky vzdycky kazdemu dokazala "vysvetlit" to, co bolsevici tak malebne nazyvali "pomylenosti". Jeden komunista mi jednou , jeste v Cesku rekl na tema STRANA-MA-VZDY-PRAVDU: A co kdyz se vetsina myli?

Podle teto formule se vetsina Americanu nechala 'pomylit" regulerne vedenou volebni kampani. Al Gore prece zadnou kampan nevedl a pozdeji Kerry taky ne. To jenom Republikani, lumpove, si vedou volebni kampane....hanba jim!

herdekbabka 30.11.2006 2:51

Re: NO bOŘKU - ONO TO NEBYLO TAK JASNÝ, POKUD PAMATUJI BYLY PROBLÉMY A DOST VELIKÉ Aárod Bushe sice zvolil, ale to jen zásluhou skvěle organizované propagandy Republikánů.

stejně a nebýt rozhodujícího soudu ze stejné partaje asi by neprošel ... to jen tak ....

Ivan 30.11.2006 10:13

Re: Načež připouští, že národ Bushe sice zvolil, ale to jen zásluhou skvěle organizované propagandy Republikánů.

Je nesporné, že se většina většinou mýlí. Proto se taky vědci neptají v parlamentu, jestli vědci odhalené přírodní zákony jsou správné, nebo ne.  Protože se většina většinou mýlí, tak se dobré věci obvykle prosazují velkou snahou malé skupinky vědoucích a aktivních lidí.

O intelektu sportovců, soudě z občas zaslechnutých interview, si nedělám iluze. Ovšem v hodnocení aktivity Bushe vůči Iráku měla Navrátilová jistě pravdu. Saddámův režim byl sekulárním režimem. To je v dané oblasti natolik kladná skutečnost, že přebíjí všechny žvásty o záporech diktátorských režimů.  Kdyby tam Saddám nechával za živa stahovat lidi z kůže, tak by to byl stále pokrok ve srovnání s náboženskými fundamentalistickými režimy. To ovšem Bush, sám náboženský fanatik, nemůže pochopit. Jediná rychlá cesta k demokracii v oné oblasti vede přes tvrdou sekulární diktaturu podobnými metodami, jaké používal Attaturk v Turecku. Jinak je to proces na mnoho století.  Největší strach ovšem amíci mají právě z toho, že by v dané oblasti mohly vzniknout stabilní, demokratické a sekulární režimy. Ty by totiž neprodávaly ropu podle diktátu USA, ale podle svých zájmů.

Honza 30.11.2006 12:41

Re: Re: Načež připouští, že národ Bushe sice zvolil, ale to jen zásluhou skvěle organizované propagandy Republikánů.

Nic ve zlém, Ivane, ta poslední věta je úplná ptákovina. Všechny režimy v oblasti prodávají ropu podle svých zájmů (a zatraceně draho). Prodávají ji tomu, kdo zaplatí, což je USA, Evropa, Japonsko a Čína (v tomto pořadí). Nestabilita není v zájmu USA. V zájmu USA naopak je (a mimochodem taky v našem zájmu), aby v dané oblasti vznikly stabilní, sekulární a demokratické režimy. Ty totiž nevyhazují lidi, letadla ani domy do vzduchu, nýbrž obchodují, a to je přesně to, co kapitalista potřebuje.

Jiná věc je, že to v tom Iráku příšerně zvorali, o tom žádná, ale že by to takhle měli v plánu a mělo to sloužit nějakým ďábelským imperialistickým plánům, to teda ani náhodou.

nosál 30.11.2006 0:14

Navrátilová je skutečně hloupá

zda zblbla z peněz, či z n´únavného mlácení do míčku a následných otřesů mozkem nevím,ale její tupost "hvězd se dotýká". No, nevím jak redaktorka ale to otištění bylo dobré.jako když otiskly noviny bláboly "božského Káji" o mimozemšťanech a iluminátech řídících zeměkouli. Kája krásně zpívá, navrátilová umí výtečně mlátit do míčku ale to nezanemná, že mají v mozku něco víc něž slámu. No, díky novinám se  to aspoň ví. Představte si, že existovaly hlasy, aby Kája byl presidentem a Návrátilová diplomatkou!

martin 30.11.2006 0:10

dobry komentar

iba mala LOGICKA chybicka - sobas p Ulca s nebelosskou manzelkou != sobas belosky a cernocha (aj ked netusim ci taky zakon vobec existoval)