15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr H 30.11.2006 21:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to dokonce Bush

Gůglovat nebudu,na to zapomeňte(dám se odkaz a vy z voleje naservírujete z toho samého gůglu protipól,co se vám hodí do krámu a začne nesmyslná hádka).V jednom je ale tahle diskuze alespoň pro mně přínosná,případní čtenáři naší dnešní konverzace si mohou najít a nastudovat,budou-li chtít, okolnosti během iránské islámské revoluce či okolo Nojah Coup a poté nad námi mohou vynést fiktivní internetový soud zda-li stál za Knomejním CCCP nebo nestál.Nebojím se ho,fakta jsou na mé straně.Tohle je otázka důvěryhodnosti a tu si nelze koupit,jen vydělat a zasloužit.Jak si stojíte vy?

Alex Juchelka 30.11.2006 22:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to dokonce Bush

"...dám se odkaz a vy z voleje naservírujete z toho samého gůglu protipól,co se vám hodí do krámu a začne nesmyslná hádka..."

Nemuselo by to tak nutně být. Nemůžete přece ale očekávat, že vy něco plácnete a člověk je vám povinnen bez odkazů uvěřit, speciálně, když zvážíme váš zdejší 'record'. Tak to rozhodně nefunguje. Vy jste to nepresentoval jako polemiku, ale jako fakt...

Podle mých zdrojů není otázka, kdo piloty v Iránu zradil tak úplně jednoznačná a jsou i tací, kdo si myslí, že piloty zradili samotní Američané, či Britové, Saddam Hussein... Jistou roli hrála údajně Švýcarská ambasáda... I kdyby ale operaci Nojeh prozradili skutečně ruští agenti, neznamená to ještě zdaleka, že CCCP stál za Chomeiního islámskou revolucí (vaše původní tvrzení) a celá situace byla mnohem komplikovanější, USA Irán podporovaly také...

Petr H 30.11.2006 22:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to dokonce Bush

Zagůgloval jste špatně,o iránské piloty se v připadě Nojah Coup nejednalo,i kdyź i oni byli součástí komplotu proti islámskému režimu,ale opravdu jen velice nepatrnou.Podstata Nojah Coup byla v zavraždění Khomejního na De Gaulle letišti,následné převzetí moci v Iránu po vzoru Chile armádou a požádaní Husseina v Iráku o vojenskou pomoc proti radikálním muslimským povstalcům(proto začal Irán-Irák válka,ale to nebylo součástí Nojah coup) a nastolení western demokracie,jakou podporoval Réza.CCCP si nemohl dovolit větší vliv USA na BV a to samé si nemohli dovolit USA z obráceného gardu.Čili opravdu jen žvaníte,snažíte se gůglovat,ale jinak bez gůglu víte prd.

Alex Juchelka 30.11.2006 22:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to dokonce Bush

Já čekám na ty odkazy, buď na literaturu nebo na internet... Děkuji.

Alex Juchelka 30.11.2006 22:08

Ještě dodatek...

Když jsou fakta na vaší straně, tak je sem ksakru konečně dejte člověče! ;-O

Petr H 30.11.2006 22:34

Re: Ještě dodatek...

Myslím,pane Juchelka,že tu naší dnešní rozpravu asi ukončíme,jste evidentně v křeči a plácáte páté přes deváté.To máte z toho gůglování,šampióne.

Alex Juchelka 30.11.2006 22:55

Re: Re: Ještě dodatek...

Vy tvrdíte, že fakta jsou na vaší straně. Dodejte na ně tedy odkaz, buď z literatury a nebo z internetu. Nadávat si můžeme potom, šampióne (v tlachání)... ;-D

kafr 30.11.2006 22:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to dokonce Bush

PANOVE; MYSLIM; ZE VY 3, ci 4,  SE HADATE O KONSISTENCI MYSIHO LEJNA. MYSLITE; ZE TO MIMO VAS NEKOHO ZAJIMA?>-

Alex Juchelka 30.11.2006 22:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to dokonce Bush

Jasně, že nezajímá. Já jen reaguji na pindy typu, že za vším je CCCP a nebo muslimové...

Rys 30.11.2006 19:06

Neco ne uplne presne ale v podstate spravne

....Že nikdo před pěti roky nesměl kritizovat Bushe. To tedy předáci Demokratické strany – Al Gore, Ted Kennedy, tisíce dalších, ostře naladěných oponentů zmizeli?....

Nevim jestli to Martina Navratilova presne takhle rekla. Pokud ano, tak to "nesmel" je zavadejici. Spravnejsi by bylo "netroufal si" - a pak je ovsem nutne zeptat se PROC? Odpoved je jednoducha. Protoze v prostredi naprosteho selhani US-demokracie se zadny z politiku - s nekolika vyjimkami - neodvazil jit proti verejnemu mineni ktere je vysledkem zpravodajstvi sdelovacich prostredku. A tohle zpravodajstvi bylo takove urovne ze se NY Times pozdeji omlouvaly svym ctenarum za to ze je obelhaly. Jak se mohlo stat ze se USA na nekolik let dostaly na uroven totalitarniho statu je hodne diskutovano. Martina Navratilova tim co rekla nebyla daleko od pravdy i kdyz se da chytat za slovicka.

AeroKarel 30.11.2006 18:49

Četl jsem ten rozhovor

a mám stejný dojem, slečna kecá do něčeho, čemu nerozumí.

Alex Juchelka 30.11.2006 18:57

Re: Četl jsem ten rozhovor

Neurazte se, ale já mám stejný dojem z vašich občasných přeletů. Čemu rozumíte vy? (Já vím, není to otázka, když na ni dopředu znám odpověď...) :-/

DJing cheb pako 30.11.2006 18:06

Jsem cely napjaty

zitra ma Roger Federer vydat tiskove prohlaseni o svem oficialnim postoji k narodne osvobozeneckemu boji ugandskeho lidu.

A cely svet netrpelive ceka, jak se k tomu postavi Alexander Chrchelka ze Sterkovny.

Alex Juchelka 30.11.2006 18:25

Re: Jsem cely napjaty

Á, další 'myslitel' ze severní Kalifornie se vložil do diskuse... ;-D;-D;-D

Vodník 30.11.2006 18:49

"Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

představují si celé USA jako severní Kalifornii, "aspoň částečně" (což je pravda, protože právě ta sev. Kalifornie je taková, jaká je, ale tím to tam končí), čímž se snaží zamluvit situaci, vyplývající např. s Tebou dodané mapky o svobodě sexuálních menšin.

Já jsem žil rok a půl v Kalifornii jižní a severní znám z několika návštěv, kromě toho půl roku v Utahu a několik týdnů v N.Y.C. Může být, že ta (severní) Kalifornie je z toho všeho nejsvobodnější, ale já jsem si po letech v Holandsku zvykl na takovou svobodu, o které si i severokaliforňan může nechat jen zdát. Naše vláda sice taky nestojí za moc, ale určitě tu nemáme to tupé stádo zmanipulovaných kovbojů a fanatických křesťanských heretiků, jež by nám zvolilo za presidenta takového vola a do Kongresu tu profláklou bandu zkorumpovaných bestií!

AeroKarel 30.11.2006 18:52

Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Snesou tam i "Vodníky" a to už jo musí být .......

Alex Juchelka 30.11.2006 18:53

Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

To se ti nedivím. Já když tady čtu Šárku a DJ Pítra Alona, tak mám pocit, že i v Utahu je větší svoboda, než v severní Kalifornii... ;-)

Protestantka 30.11.2006 23:05

Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Tak ses zas vynořil Vodníku. A ty perly typu  "sev. Kalifornie je taková, jaká je, ale tím to tam končí" ,což je pravda, protože právě ta sev. Kalifornie je taková, jaká je, ale proč to tam končí a co to tam vlastně končí?  Za rok a půl pobytu tam jsi to (před kolika lety?) jistě dobře prostudoval , a tak nám to, kdo tam rok a půl nebyli, vysvětlíš. Jistěže v Holandsku nemáte stádo zmanipulovaných kovbojů (koně se tam nikdy nechovali, utopili by se v bahně), ale stádo zmanipuovaných buranů, kteří právě dali ve volbách nejvíce hlasů pseudomaoistické/komunistické straně díky fanatickým islamofašistům , tak že se teď  v DEMOKRACII půjdete po kolenou (předposraně) poradit s jejím Majestátem královnou, která capká v punčocháčích po mešitách. Alah akbar.

30.11.2006 23:16

Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

dost dobrý R^

Vodník 1.12.2006 0:00

Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

"proč to tam končí a co to tam vlastně končí? " - končí tam relativně svobodná, volnomyšlenkářská a dokonce poněkud (nepatrně) sociální Amerika. Proč končí (nebo začíná) zrovna tam, to nevím. Nevím, kde má počátek ta relativně liberální kalifornská tradice.

Koní je v Holandsku fůra. Burany tu sice máme, ale proti buranovi americkému je i ten český často kultivovaný intelektuál. Holandští burani ale rozhodně netvoří voličskou základnu SP, která má sice počátky své historie v maoismu, ale to má sociální demokracie zase v marxismu a žádnou z těchto stran nelze nazvat "komunistickou". Nevím, co máte za problém s naší královnou, která se zouvá v mešitách - to dělají všichni, včetně králů, možná s výjimkou bolševických komisařů, ti měli zálibu ve znesvěcování kostelů, střílení do ikon, přibíjení kněží na dveře oltáře apod. Vzhledem k závěru Vašeho komentáře se ale domnívám, že nemáte jasno vůbec v ničem, pouze provokativně plkáte.

Protestantka 1.12.2006 1:33

Re: Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Omlouvám se, že jsem vám tykala. Na mou otázku ohledně "volnomyšlenkářské Ameriky jste mi neodpověděl. Let it be...Také jste, aspoň stručně, neobjasnil, proč buran holandský a český jsou proti americkému buranovi intelektuálové? Jak rozlišit voliče maoistické, marxistické a komunistické nedokážu, protože jejich ideologie je úplně stejná, takže jediný rozdíl je jen stupeň ochlupení tváře jejich vůdců. Pokud se mýlím, můžete mě poučit. Ale skutečně jsem se musela pousmát  toleranci ohledně vaší královny. Ona si zuje boty, čili udělá ústupek. Ale on jí, KRÁLOVNĚ v její vlastní zemi, ruku ne a nepodá, protože by to v něm i v ní vzbudilo nějaký chtíč. Nebo že je nečistá, nebo jak je to v koránu, který vy jistě znáte lépe než já. Nebo to není v koránu? Sorry, pane Vácho, ale plkáte vy.

Vodník 1.12.2006 1:51

Re: Re: Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Ohledně volnomyšlenkářské Ameriky jsem Vám odpověděl na obě dvě otázky: 1) začíná a končí v Kalifornii 2) nevím proč. Na to, proč buran holandský a český jsou proti americkému buranovi intelektuálové, jste se neptala a pokud jste nežila na americkém buranově, těžko Vám to budu vysvětlovat na Neviditelném Psu. Ideologie maoistická, marxistická a komunistická rozhodně není stejná, byť se částečně překrývá, ale rozhodně to není ideologie těch, co tady volili PvdA, SP a GroenLinks (a to je cca 42% voličů). Královna neudělala ústupek člověku, ale prokázala respekt náboženským zvyklostem. Ta, které nebyla podána ruka, nebyla královna, ale ministryně Rita Verdonková. A na závěr: nedejte na informace od primitivních udavačů - a pokud už na ně dáte, není důvod je v jejich "díle" podporovat, je to ještě horší než pouhé plkání ;-)...

DJing cheb pako 1.12.2006 2:59

ale co to meles zapometlivy starecku blbecku?

"Mohl bych se tam přihlásit jako nějaká osoba, např. Antonín Vácha z Utrechtu", psal predevcirem vodnik na Vrbe ;-D;-D;-D

Ohledne volnomyšlenkářské Ameriky  vis, ze zacina a konci v Cali. Nevis odkdy, nevis proc. Vis co vis? To slovo, ktere se zde cenzuruje ...

Vas s chrchelkou a zlynchovanovcem neco pokousalo, nebo se ty dusevni uchylky vaseho triumviratu synergovaly do dosud nevidanych expozici idiotstvi?

Alex Juchelka 1.12.2006 4:39

Re: ale co to meles zapometlivy starecku blbecku?

Jediná exposice idiotství široko daleko Petře, jsi zde ty - potetovaný, dořezaný, frustrovaný feťáček, kterého opustila vlastní žena :-/.

Vodník 1.12.2006 8:36

Re: ale co to meles zapometlivy starecku blbecku?

Na Vrbu jsem to napsal, protože "Antonín Vácha z Utrechtu" je jméno, které je dáváno do souvislosti s nickem "Vodník " oněmi primitivními udavači, jejichž šéfem jsi právě ty!

kopretina 1.12.2006 19:11

Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Přesně tak.R^

Vodník 1.12.2006 20:11

Přesně jak, kopretino?

Protestantčiny dotazy jsem zodpověděl, ve všech svých tvrzeních se dokonale mýlí - tedy jak "přesně"? 8-o :-/

kopretina 1.12.2006 20:34

Re: Vodníku, víte co se mi

 nelíbí, že nazýváte křesťany jiných směrů heretiky. Vám by se také nelíbilo, kdyby někdo říkal, že jsou pravoslavní heretickým směrem. V dnešní době upřednostňujeme mezi- křesťanský a mezináboženský dialog. Proč nezýváte protestanty v USA heretiky? Jsou to správní křesťané, vycházejí z Písma Svatého. A víte o tom, že delegace ruské pravoslavné církve byla na návštěvě Izraele a podpořila Izrael jako takový? To Vás asi nepotěší, že?

Vodník 1.12.2006 20:56

Neodpověděla jste na mou otázku, kopretino!

Křesťany jiných směrů nazývám heretiky proto, protože se jejich učení a víra odchyluje od učení původní nerozdělené Církve sedmi ekumenických koncilů. Kristova Církev nemá jako základ víry pouze Písmo, ale i Tradici. Řím se od Církve odtrhl, učení pozměnil a "vylepšil" svévolnými změnami. Protestantni s tím (po právu) nesouhlasili, ale dostali se nakonec do horších bludů než papeženci. Nastudujte si církevní dějiny.

V dnešní době upřednostňují mezi- křesťanský a mezináboženský dialog ekumenisté. Ekumenismus je nejhorší herezí současné doby: směšuje všechny předešlé hereze do jedné.

Politické akty pravoslavné církve jsou politické akty. Proč by se mi to nemělo líbit. Já jsem "Israel jako takový" (tj. jeho fysickou existenci) podporoval ještě nedávno rovněž, dnes se přikláním spíš k názoru p.Juchelky.

kopretina 1.12.2006 23:08

Re: Neodpověděla jste na mou otázku, kopretino!

Víte nazývat křesťany jiných směrů heretiky je dosti domýšlivé, milý Vodníku. Tradice je jistě důležitá, ale nejdůležitějším zdrojem poznání je Bible. A co se týče Izraele Vy i pan Juchelka se mýlíte. A vy odmítáte doopravdy mezináboženský dialog, ale to hraničí s fanatismem, právě myšlenky: "My jsme ti praví, oni jsou kacíři" vedlo ke všem náboženským válkám. Mýlíte se Vy. A co se týče Izraele-území Eretz Jisrael je Bohem zaslíbené území židovskému národu. Nemusíte s tím jistě souhlasit, máte zřejmě asi hodně negativní vztah k Židům, ale naštěstí kromě protestantů a katolíků i delegace ruské pravoslavné církve uznaly právo Izraele na existenci na jeho území (Eretz Jisrael).Navíc zbožní Židé si připíjejí "příští rok v Jeruzalémě", jsou duchovně spojení se svou zemí. Myšlení, my jsme ti praví, oni heretici-by nás vrátilo do nejtemnějších věků náboženských válek, které byly špatné.