22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mimozemstan 3.12.2006 23:09

Re: Re: Re: Re: Zuzano, samozrejme ze ma pravo

takze aby nebyl nekdo soucasti zfanatizovaneho stada, tak nesmi volit republikany?? Pocet lidi co volili demokraty byl taky slusny - je to demokraticke stado? A pak tam jsou lide co si klidne voli republikanskeho guvernera a demokratickeho senatora - tak ti patri do stada americky volicu nebo volu? Ja se k nim klidne pridam, pry nevoli komunisty! 

mimozemstan 3.12.2006 22:46

Re: Re: Nechapu

A pani Navratilova ve svem rozhovoru  nejake tvrzeni dokazala??? Podle Vaseho metru je jeji clanek plny pomluv!!! Ja jsem napsal ciste muj nazor, tak jako pani Navratilova vyjadrila svuj.

Souhlasim s clankem pana Ulce a nemusim nikomu neco dokazovat, abych napsal prispevek.  Pokud si myslite, ze homosexualove jsou v Americe persekuavani, ci snad nemaji zakladni svobody, a potrebujete dukazy tento nazor vyvratit, ja se tim netrapim. A to, ze Navratilova ztratila miliony kvuli sexualnimu zamereni je fakt, i kdyz priznavam - muj dojem, ze ji to vadi, je subjektivni nazor (ostatne tak jako kdybych tvrdil, ze je ji to jedno). 

herdekbabka 3.12.2006 17:37

Re: Re: Re: Re: No Zuzano -neblbněte - nebo si myslíte, že nevěděli, koho do země pouští -

a že by si tolik fízlů do země pustili - tak blbí amíci nejsou, nebo že py s STB spolupracovali CIA apod. ?????  Jediná možnost v tomto případě fízlovéní - leda by to spřátelení emigranti vykecali STB sami - jak jinak by se k dárcům peněz dostali??? ach jo ja špionománie - ta je zažraná...

Mirek od lesa 2.12.2006 17:08

Zajímavý postřeh u profesorů

stejný postoj lze zjistit u většiny gymnasiálních učitelů v Německu. Výchova Zelených ve věku kolem 14 let jde na jejich vrub. Alternativně se učitelstvo angažuje pro sociální demokracii. Propagace multikulti našla také silnou podporu učitelstva. Proč?

Snad vlastnictví pracovní příležitosti která je proti výpovědi zabezpečená, slušná životní úroveň a lze říci blahobyt je základem touhy po vylepšování světa. Málokdo z nich pochopí, že dělníci a zaměstnanci nedostávají platy podle týdnů a měsíců, nýbrž podle vykonané práce. Když jim pak stát bere polovinu příjmu aby měl na dávky v nezaměstnanosti, je jejich rozhořčení oprávněné.

Sociální postoj je typický pro lidi, žijící z dávek, neboť si pro ně i tu svoji stranu vyhlasují, dále u alimentovaných zaměstnanců, kteří nestojí pod tlakem norem nebo nutnosti odvést kontrolovanou práci.

kopretina 2.12.2006 13:57

Re: Re: Re: Re: Re: A dalsi priklad utlaku homosexualu v USofA,

Zářný příklad: Vy zase kamenujete černochy! Nevadí Vám náhodou Joe jen proto,že je židovského původu?

kopretina 1.12.2006 23:08

Re: Neodpověděla jste na mou otázku, kopretino!

Víte nazývat křesťany jiných směrů heretiky je dosti domýšlivé, milý Vodníku. Tradice je jistě důležitá, ale nejdůležitějším zdrojem poznání je Bible. A co se týče Izraele Vy i pan Juchelka se mýlíte. A vy odmítáte doopravdy mezináboženský dialog, ale to hraničí s fanatismem, právě myšlenky: "My jsme ti praví, oni jsou kacíři" vedlo ke všem náboženským válkám. Mýlíte se Vy. A co se týče Izraele-území Eretz Jisrael je Bohem zaslíbené území židovskému národu. Nemusíte s tím jistě souhlasit, máte zřejmě asi hodně negativní vztah k Židům, ale naštěstí kromě protestantů a katolíků i delegace ruské pravoslavné církve uznaly právo Izraele na existenci na jeho území (Eretz Jisrael).Navíc zbožní Židé si připíjejí "příští rok v Jeruzalémě", jsou duchovně spojení se svou zemí. Myšlení, my jsme ti praví, oni heretici-by nás vrátilo do nejtemnějších věků náboženských válek, které byly špatné.

Vodník 1.12.2006 20:56

Neodpověděla jste na mou otázku, kopretino!

Křesťany jiných směrů nazývám heretiky proto, protože se jejich učení a víra odchyluje od učení původní nerozdělené Církve sedmi ekumenických koncilů. Kristova Církev nemá jako základ víry pouze Písmo, ale i Tradici. Řím se od Církve odtrhl, učení pozměnil a "vylepšil" svévolnými změnami. Protestantni s tím (po právu) nesouhlasili, ale dostali se nakonec do horších bludů než papeženci. Nastudujte si církevní dějiny.

V dnešní době upřednostňují mezi- křesťanský a mezináboženský dialog ekumenisté. Ekumenismus je nejhorší herezí současné doby: směšuje všechny předešlé hereze do jedné.

Politické akty pravoslavné církve jsou politické akty. Proč by se mi to nemělo líbit. Já jsem "Israel jako takový" (tj. jeho fysickou existenci) podporoval ještě nedávno rovněž, dnes se přikláním spíš k názoru p.Juchelky.

Zuzana W 1.12.2006 20:36

Re: Nechapu

Ale žádné z jejich tvrzení jste svým příspěvkem nevyvrátil. Pokud máte subjektivní dojem, že to, co řekla v interview, byl nepřesvědčivý blábol, nebo dokonce snůška lží a polopravd, aniž byste doložil, v čem Vás nepřesvědčila, pak ani vaše hodnocení není přesvědčivé a vypadá spíš jako pomluva.

Kritizujete nedostatek vědomostí a její  přesvědčení, že jsou čtenáři úplní blbci, máte pocit, že Navrátilová trpí komplexem z toho, že kvůli její otevřené homosexualitě nezískala milióny atd..., čímž vyvracíte svoje předešlé tvrzení , že ji hodnotíte bez ohledu na její sexuální zaměření....a vás příspěvek naprosto nedokazuje, z čeho ji podezíráte.

kopretina 1.12.2006 20:34

Re: Vodníku, víte co se mi

 nelíbí, že nazýváte křesťany jiných směrů heretiky. Vám by se také nelíbilo, kdyby někdo říkal, že jsou pravoslavní heretickým směrem. V dnešní době upřednostňujeme mezi- křesťanský a mezináboženský dialog. Proč nezýváte protestanty v USA heretiky? Jsou to správní křesťané, vycházejí z Písma Svatého. A víte o tom, že delegace ruské pravoslavné církve byla na návštěvě Izraele a podpořila Izrael jako takový? To Vás asi nepotěší, že?

Vodník 1.12.2006 20:11

Přesně jak, kopretino?

Protestantčiny dotazy jsem zodpověděl, ve všech svých tvrzeních se dokonale mýlí - tedy jak "přesně"? 8-o :-/

Minorita 1.12.2006 19:55

Clayi, proč by Alex dával Petrovi H. pokoj, když ho má na lopatě?

Ať mu utrhne ještě pár křídel. To mu za to jistě stojí.

O vaší erekci nepochybuji. Udělalo vám to dobře? Oplácejte bližním stejným.

mimozemstan 1.12.2006 19:43

Nechapu

potrebu nekterych znamych osobnosti hlavne z oblati sportu a filmu prosazovat subjektivni nazory za fakta. Vysledkem je casto nepresvedcivy blabol, v horsim pripade snuska lzi a polopravd. Bez ohledu na politicke ci sexualni zamereni, ten rozhovor naznacuje bud nedostatek vedomosti a rozhledu u pani Navratilove, nebo jeji presvedceni, ze ctenari jsou uplni blbci. V tomto smeru je mi sympaticky Lendl, ktery v rozhovoru pro idnes nevydaval svoje nazory za vseobecne pravdy. Z Navratilove mam pocit, ze stale trpi komplexem z toho, ze kvuli jeji otevrene homosexualite neziskala miliony za sponzorstvi a reklamy od mnoha US firem, pro ktere to byl zasadni problem.

kopretina 1.12.2006 19:23

Re: Re: Re: A dalsi priklad utlaku homosexualu v USofA,

To je ale od Vás hnusné a ubohé, když byste chtěl vraždit oponenty.

kopretina 1.12.2006 19:11

Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Přesně tak.R^

Zuzana W 1.12.2006 18:21

Re: Re: Re: Ale Zuzano, opravdu si myslíte, že to vydavatelství mělo tak velkou váhu?

Herdekbabko, ne americká vláda, ani kanadská vláda (nakladatelství bylo v Torontu, Kanada), ale komouši známé lidí sledovali bedlivě. A pokud by dostali do ruky důkazy (jako že by dostali), že Forman nebo Navrátilová podporují Sixty-Eight Publishers, mstili by se jim (nepouštěni rodičů za Martinou, zákaz filmování v česku jak už jsem se zmínila. atd...).

DJing cheb pako 1.12.2006 17:57

Milá hlíno

jste mimo ;-)

clay 1.12.2006 15:15

Alexi i Petře

stojí vám to za to? Nebo vám nestojí?;-D

Vodník 1.12.2006 8:36

Re: ale co to meles zapometlivy starecku blbecku?

Na Vrbu jsem to napsal, protože "Antonín Vácha z Utrechtu" je jméno, které je dáváno do souvislosti s nickem "Vodník " oněmi primitivními udavači, jejichž šéfem jsi právě ty!

Alex Juchelka 1.12.2006 4:39

Re: ale co to meles zapometlivy starecku blbecku?

Jediná exposice idiotství široko daleko Petře, jsi zde ty - potetovaný, dořezaný, frustrovaný feťáček, kterého opustila vlastní žena :-/.

DJing cheb pako 1.12.2006 2:59

ale co to meles zapometlivy starecku blbecku?

"Mohl bych se tam přihlásit jako nějaká osoba, např. Antonín Vácha z Utrechtu", psal predevcirem vodnik na Vrbe ;-D;-D;-D

Ohledne volnomyšlenkářské Ameriky  vis, ze zacina a konci v Cali. Nevis odkdy, nevis proc. Vis co vis? To slovo, ktere se zde cenzuruje ...

Vas s chrchelkou a zlynchovanovcem neco pokousalo, nebo se ty dusevni uchylky vaseho triumviratu synergovaly do dosud nevidanych expozici idiotstvi?

Vodník 1.12.2006 1:51

Re: Re: Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Ohledně volnomyšlenkářské Ameriky jsem Vám odpověděl na obě dvě otázky: 1) začíná a končí v Kalifornii 2) nevím proč. Na to, proč buran holandský a český jsou proti americkému buranovi intelektuálové, jste se neptala a pokud jste nežila na americkém buranově, těžko Vám to budu vysvětlovat na Neviditelném Psu. Ideologie maoistická, marxistická a komunistická rozhodně není stejná, byť se částečně překrývá, ale rozhodně to není ideologie těch, co tady volili PvdA, SP a GroenLinks (a to je cca 42% voličů). Královna neudělala ústupek člověku, ale prokázala respekt náboženským zvyklostem. Ta, které nebyla podána ruka, nebyla královna, ale ministryně Rita Verdonková. A na závěr: nedejte na informace od primitivních udavačů - a pokud už na ně dáte, není důvod je v jejich "díle" podporovat, je to ještě horší než pouhé plkání ;-)...

Protestantka 1.12.2006 1:33

Re: Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Omlouvám se, že jsem vám tykala. Na mou otázku ohledně "volnomyšlenkářské Ameriky jste mi neodpověděl. Let it be...Také jste, aspoň stručně, neobjasnil, proč buran holandský a český jsou proti americkému buranovi intelektuálové? Jak rozlišit voliče maoistické, marxistické a komunistické nedokážu, protože jejich ideologie je úplně stejná, takže jediný rozdíl je jen stupeň ochlupení tváře jejich vůdců. Pokud se mýlím, můžete mě poučit. Ale skutečně jsem se musela pousmát  toleranci ohledně vaší královny. Ona si zuje boty, čili udělá ústupek. Ale on jí, KRÁLOVNĚ v její vlastní zemi, ruku ne a nepodá, protože by to v něm i v ní vzbudilo nějaký chtíč. Nebo že je nečistá, nebo jak je to v koránu, který vy jistě znáte lépe než já. Nebo to není v koránu? Sorry, pane Vácho, ale plkáte vy.

Vodník 1.12.2006 0:00

Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

"proč to tam končí a co to tam vlastně končí? " - končí tam relativně svobodná, volnomyšlenkářská a dokonce poněkud (nepatrně) sociální Amerika. Proč končí (nebo začíná) zrovna tam, to nevím. Nevím, kde má počátek ta relativně liberální kalifornská tradice.

Koní je v Holandsku fůra. Burany tu sice máme, ale proti buranovi americkému je i ten český často kultivovaný intelektuál. Holandští burani ale rozhodně netvoří voličskou základnu SP, která má sice počátky své historie v maoismu, ale to má sociální demokracie zase v marxismu a žádnou z těchto stran nelze nazvat "komunistickou". Nevím, co máte za problém s naší královnou, která se zouvá v mešitách - to dělají všichni, včetně králů, možná s výjimkou bolševických komisařů, ti měli zálibu ve znesvěcování kostelů, střílení do ikon, přibíjení kněží na dveře oltáře apod. Vzhledem k závěru Vašeho komentáře se ale domnívám, že nemáte jasno vůbec v ničem, pouze provokativně plkáte.

herdekbabka 30.11.2006 23:39

myslící nepodlézavý člověk - prostě hubatá bába .....

;-D

Alex Juchelka 30.11.2006 23:35

Re: Pane Juchelko,ptát se po x-té

Pane Haluško, pokud tvrdíte, že fakta jsou na vaší straně, sem s nimi. Očividně, podle vás, byla fakta na vaší straně již od první chvíle, takže vaše stěžování si na moje opakované otázky je poněkud dětinské, nemyslíte? Připomíná mi to tak trochu Rumsfeldovo my víme kde jsou... Mohl jste přece odpovědět hned napoprvé.

Jinak pokud někomu, kdo se vás slušně zeptá a v diskusi několikrát prohlásí, že se nechá poučit, řeknete, že má 'nafutrované ego', tak skutečně nevím, zda nejste zrovna ožralý (to by byla polehčující okolnost). Nebylo to tak dávno, co jsem vám zde musel vysvětlovat rozdíl mezi liberálem a libertariánem. Nebo to bylo Volaříkovi? To je další takový expert... ;-D;-D;-D

herdekbabka 30.11.2006 23:34

Re: Re: Ale Zuzano, opravdu si myslíte, že to vydavatelství mělo tak velkou váhu?

tím chcete říci - že i svobodomyslná americká vláda ostře sledovala lidi, kterým dala občanství. Žasnu, tohleto by mne nenapadlo. Nebo že by se s komunisty na sledování domluvila .... neskutečné a k nevíře, ale když to říkáte coby očitý svědek - budu tomu muset věřit , ale .....nesedí mi to nesedí 

Petr H 30.11.2006 23:19

Pane Juchelko,ptát se po x-té

na x-krát zodpovězené snad ani nemyslíte vážně.Jestli to berete takhle,čili utahat mne otázkami na dávno zodpovězené,tak jste fakt vyhrál,zrovna tohohoto mám plné zuby a vůbec žádnou náladu se tím zabývat.Zeptejte se ještě jednou a uděláte ze sebe mučedníka.S vámi není skutečně jiná debata,než vás hned ze startu poslat do zadele a poté nechat stěžovat na kulturu přispěvovatelů.S Vámi to opravdu jinak nejde,pane Nafutrované ego.

30.11.2006 23:16

Re: Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

dost dobrý R^

herdekbabka 30.11.2006 23:06

Re: Re:no, když to berete takhle - tak půjdu - li na začátek -

jsou věci, které nevíte či nechcete vědět - nebo paradoxy. Asi měl štěstí, - když mohl navzdory akčním prověrkám /1948 a násl. /- vystudovat práva na UK / do r. 1952, že dostal pas a mohl jet 1958 do německa a dál. Já měla smůlu - musela na dělnické profese - a pas se mi podařilo získat až 1968.   Ale já mu to ?štěstí? nezazlívám. Reagovala jsem na napsané. Ju  a státní universita v Binghamptonu - taky nějak zvlášť známá není....neměla byste si myslet, že navzdory tomu, že jsme zůstali doma - nevíme o světě nic. Obvyklejší bývá že ti cizí znají víc než domácí.

Protestantka 30.11.2006 23:05

Re: "Myslitelé" ze severní Kalifornie mají jednu smůlu

Tak ses zas vynořil Vodníku. A ty perly typu  "sev. Kalifornie je taková, jaká je, ale tím to tam končí" ,což je pravda, protože právě ta sev. Kalifornie je taková, jaká je, ale proč to tam končí a co to tam vlastně končí?  Za rok a půl pobytu tam jsi to (před kolika lety?) jistě dobře prostudoval , a tak nám to, kdo tam rok a půl nebyli, vysvětlíš. Jistěže v Holandsku nemáte stádo zmanipulovaných kovbojů (koně se tam nikdy nechovali, utopili by se v bahně), ale stádo zmanipuovaných buranů, kteří právě dali ve volbách nejvíce hlasů pseudomaoistické/komunistické straně díky fanatickým islamofašistům , tak že se teď  v DEMOKRACII půjdete po kolenou (předposraně) poradit s jejím Majestátem královnou, která capká v punčocháčích po mešitách. Alah akbar.