19.6.2024 | Svátek má Leoš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 30.11.2006 14:51

Re: kdyby k nam prisel nejaky privandrovalec , treba z Pakistanu aby si zvysil zivotni uroven { tak jako Navratilova do USA } a pak zacal rozdavat rozumy kdo a jak nam ma vladnout tak by sme ho taky poslali do haje.

Jenže v Americe jsou přivandrovalci téměř všichni.

possum 30.11.2006 14:38

Re: Idealistické, velezasloužilé?

No, nevim o jakych emigrantech mluvis. Ja tady znam more lidi, co si knihy kupovali. (A platili za ne.)

>A ten blabol.....<  Je to blabol???:-/

possum 30.11.2006 14:33

Re: Re: Hmmm

R^ Presne tak! R^

possum 30.11.2006 14:30

Zuzano,

ja bych to nazvala KALENI DO VLASTNIHO HNIZDA. Kdyz ji Amerika prijala, byla stastna.

Zuzana W 30.11.2006 14:29

Re: Hmmm

Taky bych řekla, že to byla spíš opatrnost než lakomství. A souhlasím, že zásluhy Sixty-Eight Publishers jsou veliké a přesto, že určitá část exilu si knihy nekupovala nebo si je nechala poslat a pak je neplatila a tak nakladatelství sotva přežívalo, knihy se dostaly do celého světa a hlavně do česká - a to bylo v té dobe velice důležité. Čeští spisovatele tam vydávaní nesměli přece vydávat v česku.

A pokud slusně situovaní lidí jako Navrátilová a Forman (u oportunistické Trumpové bych velkorysost či pomoc nepředpokládala v žádném případě), odmítli přispět, možná jim přispění mohlo zkomplikovat kontakty s českém (u Formana žádné točení filmu atd..) a to je eventuálně motivovalo...

MRKEW 30.11.2006 14:13

Re: Re: Uz zase lzi o Iraku?

"Určitá užitečná funkce"??? Třeba že dává legitimitu různým diktátorům, gnegsterům, lidožroutům, džihádistům, komunistům,...

"Užitečné instituce" to jistě, ale pro koho? Kofilův syn ("ropa za potraviny", tj. největší korupční skandál v dějinách OSN) samozřejmě o užitečnosti nemá důvod pochybovat, stejně jako různé gangy pedofilů (http://www.google.cz/search?hl=cs&q=UN+pedophile+scandal&lr=) nebo deviantů (http://www.google.cz/search?hl=cs&q=UN+sex+scandal&lr=) ... nehledě na roli OSN v únosu a vraždě Izraelců před několika lety....

Zuzana W 30.11.2006 14:13

Re: Tady se jeden dovi zajimavosti :-)

A to, že Ota Ulc nemlčel teď způsobí, že naše světová špička přestane padat "do hloubky svého politiky scestného komplexu a tím přispívat k oslabení už beztak ohrožené demokracie", nebo jakou logikou postupuje vaše mysl, milý otakare-švédsko? :-)

Ota Ulc mlčet nemá, když se mu něco, nebo někdo, nelibi, ale Martina by se svými jemu a snad i vám nemilými názory má držet ústa a tak zachránit demokracii (ten "nejlepši model pro občanskou existenci," jak pišete)? To jsou mi věci...

J.G. Pašek 30.11.2006 14:03

Pane Ulči, moc hezky jste to napsal . . . .

Navrátilová? Ukecaná, potrhlá jalovice to je . . .

Zuzana W 30.11.2006 13:54

Re: Re: Jinak..

Ne, z duše vám mluví ti, které jsem citovala, měla jsem ty jejich nadávky dát do uvozovek.

Vadí/nevadí 30.11.2006 13:46

Idealistické, velezasloužilé?

Jak je známo, naši emigranti v kapitalistické cizině rázem zapomněli číst.  Ty knihy, o které se dříve doma prali přestaly být v nové domovině tak žádoucí.  Jistě hlavně proto, že měli jiné starosti po večerech a weekendech.  A ti vydavatelé v exilu, ti se chtěli i nadále prodávat, jako jiní vydavatelé, spisovatelé.  Jak jinak se živit, Dobříše nemaje? Jít snad pracovat? Do fabrik? (Jo ještě tak k CIA.)  A na moc jiných čtenářů než Čechů nemohli doufat.  

A ten blábol o Martině a komouších v CSSR?  

otakar - svedsko 30.11.2006 13:37

reakce

je mile, ze na kontroverzni zverejnene mineni svetove zname osoby, reaguje novinar takoveho kalibru, jako je nas ota ulc. ze se nase spickova tenistka vyajdruje k tomu ci onomu je nezadatelne pravo obcana demokratickeho statu. diky, ze novinar a anagazovany myslitel se zakladnou zodpovedneho obhajce demokracie, ota ulc, opet  n e m l c e l. nase svetova tenisova spicka by totiz, dle mne, mohla jeste hloubeji setrvavat ve svem politickem scestnem komplexu a tim prispivat k oslabeni uz beztak ohrozene demokracie, ktera je zatim, jak znamo, ten nejlepsi model pro obcanskou existenci. doufam jen, ze nase navratilova (navzdory svym tenisovym uspechum) treba z frustracnich duvodu nebude i nadale vyjadrovat sve politicke, dle mne, nonsens - soudnosti s tak absolutni jistotou, jez ma snad logicke pravo vypoustet jen ve svem tenisu.

Jojin 30.11.2006 13:21

Re: Souhlas

S tímto lze souhlasit a ještě bych doplnil že z názorů sdělených v rozhovoru lze rozeznat pravděpodobný přehled američanů jak ve světové tak vlastní historii a politice.Totéž ovšem lze říci a 99% zbylých lidí.

Vadí/nevadí 30.11.2006 13:17

Podle tondy (a jiných) se nesmí politikům do toho kecat - v USA

tam to přece ti politici myslí jen dobře - jsou prostě skvělí.   Jistě se tonda nečílí, když doma se kecá do politiků o sto šest a nevadí, že se o nich mluví hůř než v prasečárně...

ok 30.11.2006 13:11

Re: Správně,

V tom rozhovoru svoji "prominentnost" rozhodne nevyuzivala. Proste novinar se ptal, a ona docela obycejne odpovidala. Nic co by stalo za nejakou vehementni kritiku ala Ulc. Obycejny rozhovor s "obycejnou" tenistkou.

emil 30.11.2006 13:08

Souhlas

Souhlasím s panem Ulčem, že ač světově uznávaná celebrita Martina (ale uznávaná díky tenisu, ne filozofickým úvahám), měla by se držet svého kopyta a skutečně erudovaně psát o chybách tenistů při podání a o špatné hře některých tenistů na síti. To je její parketa. Když se pouští na "tenký" led populistické kritiky, měla by se asi detailně a pravdivě seznámit se vším, co chce kritizovat. Svůj díl mají také i novináři, které nezajímají odborníci na daný problém, ale jen povrchní povídání celebrit z jakékoliv oblasti (kromě té kritizované) lidské činnosti.

Charlie 30.11.2006 13:07

Re: ten to a ta zas tohle

R^R^R^

jakovy 30.11.2006 13:05

hysterická !!! Re: mezirasove snatky

od hystera, kterou p. Navrátilová má, ač nevim na co.

externista. 30.11.2006 12:57

Každý mistrem svého oboru

Martina ve svém oboru dokázala maximum,  její jméno zná celý svět.  Pan Ulč se také dopracoval mistrovství. Jeho jméno zná celý Neviditelný pes. Myslím, že si oba dva nemají co vyčítat. Zajímavé by bylo, kdyby si ti dva ty své obory vyměnili. Jenom mám pocit, že by to byl nerovný boj -  o myšlenkové pochody  Martiny bude asi mezi novináři zájem, ale o backhand p. Ulče - tak to opravdu, ale opravdu nevím.  Možná že je alespoň zájem o ty jeho myšlenkové pochody, ale o tom bohužel také nevím.  Ale já toho ještě nevím.... Ale jak štěká stájový pinč na bernardýna, tak to už jsem viděl.

tonda 30.11.2006 12:45

ten to a ta zas tohle

Pan Ulč vyjadřuje svůj názor na to, že M.Navrátilová umí hrát tenis, ale to ji nekvalifikuje ke stejnému mistrovství i v oborech dalších. Tak se divím tomu přílivu nadávek vůči němu. Já s ním souhlasím bez výhrad, Bushovi držím palce a pokládám jej za skvělého prezidenta.  Ovšem jako tenistu bych nebral ani pana Ulče, ani pana Bushe. M.Navrátilovou zas neberu jako politickou či morální autoritu. Je v tom něco divného? Samozřejmě kdo che, může ji nalézat v M.Navrátilové, v Lucince Bílé, Helence Vondráčkové  či v "cerebritách". 

Honza 30.11.2006 12:41

Re: Re: Načež připouští, že národ Bushe sice zvolil, ale to jen zásluhou skvěle organizované propagandy Republikánů.

Nic ve zlém, Ivane, ta poslední věta je úplná ptákovina. Všechny režimy v oblasti prodávají ropu podle svých zájmů (a zatraceně draho). Prodávají ji tomu, kdo zaplatí, což je USA, Evropa, Japonsko a Čína (v tomto pořadí). Nestabilita není v zájmu USA. V zájmu USA naopak je (a mimochodem taky v našem zájmu), aby v dané oblasti vznikly stabilní, sekulární a demokratické režimy. Ty totiž nevyhazují lidi, letadla ani domy do vzduchu, nýbrž obchodují, a to je přesně to, co kapitalista potřebuje.

Jiná věc je, že to v tom Iráku příšerně zvorali, o tom žádná, ale že by to takhle měli v plánu a mělo to sloužit nějakým ďábelským imperialistickým plánům, to teda ani náhodou.

Charlie 30.11.2006 12:36

Levné nebyly

a já jako student živící se taxikařením o weekendu ve Frakfurtu jsem každý týden jednu nebo i dvě kupoval. V knihkupectví Dialog v Gutleutstrasse. Taky jsem je nikomu ze známých (emigrantů) nepůjčoval. Když mají zájem ať si je koupí. Nekoupili. Není divu, po koupi Mercedesu jim už na knihy nezbylo.

possum 30.11.2006 12:34

Hmmm

>v době činnosti Sixty-Eight Publishers, nakladatelství manželů Škvoreckých v Torontu, existovala Společnost přátelství tohoto nakladatelství za účelem shánět penízky, aby idealistické, velezasloužilé počínání finančně nezahynulo.<

Bych rekla, ze tohle nakladatelstvi udelalo moooc dobreho. Vubec se nedivim, ze se autor zminuje o lakomosti Ivany a Martiny. Ackoliv, bylo to u Martiny jen lakomstvi?? Treba si to nechtela po*rat u komousu v CSSR.  :-/

possum 30.11.2006 12:27

Re: kdyby k nam prisel nejaky privandrovalec , treba z Pakistanu aby si zvysil zivotni uroven { tak jako Navratilova do USA } a pak zacal rozdavat rozumy kdo a jak nam ma vladnout tak by sme ho taky poslali do haje.

R^  R^

Charlie 30.11.2006 12:22

Správně,

v USA se smí publikovat KAŽDÁ blbina. Zvlášť když ji vypustí z huby taková prominentka jako Navrátilová.

Charlie 30.11.2006 12:20

Re: JJeště k invazi do Iraku

Jinak velice rozumná úvaha.

Charlie 30.11.2006 12:18

Co je to za národ "sověti" ?

Znám Rusy, Ukrajince, Bělorusy, Litevce,.........  ale "sověti" ?

Charlie 30.11.2006 12:14

Re: kdyby k nam prisel nejaky privandrovalec , treba z Pakistanu aby si zvysil zivotni uroven { tak jako Navratilova do USA } a pak zacal rozdavat rozumy kdo a jak nam ma vladnout tak by sme ho taky poslali do haje.

R^R^R^

Jenda 30.11.2006 11:49

No prece byste nechtel aby madame Trumpova

takhle zbytecne rozhazovala poctive vyšu... ... teda vysou... ... vlastne vyvdane penize!

ok 30.11.2006 11:37

HE HE HE

Když tak čtu ty Amerikánské diskuse tady, jsem velmi rád, že žiju v Čechách, a dokonce si můžu na skok zajet přes hranici i do racionálního, chytrého a seriózního Německa jako si v té pohádce chodí zazpívat do země krále Miroslava. Nejste vy ČechoAmerikánci náhodou Češi? Jste VELMI zábavní. Podívejme, co všechno takový rozhovor s Martinou odhalí. ;-D ;-D ;-D R^ R^ R^

bush 30.11.2006 11:30

kdyby k nam prisel nejaky privandrovalec , treba z Pakistanu aby si zvysil zivotni uroven { tak jako Navratilova do USA } a pak zacal rozdavat rozumy kdo a jak nam ma vladnout tak by sme ho taky poslali do haje.