30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vita 12.2.2007 15:49

Re: Re: IRÁN DO KOSMU.

První pokus o íránskou družici byl naplánován a ohlášen na březen 2005. Mezitím si radši nechali postavit a vypustit družici pro sledování zemského povrchu Ruskem.

Izrael pochopitelně ječel.

hun 12.2.2007 15:45

Re: Prostá otázka

treba proto, ze nabozenskym fanatikum (tedy v pripade islamu spise jen pravovernym muslimum - islam sam o sobe je extremne nenavistny a fanaticky) je to uplne jedno. tady zadna logika neplati :-(. Jejich jedinym cilem je rozsireni islamu. Stav vlastni spolecnosti (nezamestnanost, bida, atd.) je jim naprosto ukradeny. Vubec by jim nevadilo, kdyby vsichni iranci zdechli, hlavne, ze rozsiri islam....

to je o co jde, tady zadna logika neplati

vládík 12.2.2007 15:44

Re: Myslím, že je třeba k tomu říci pár slov

Nevím. Asymetrickým opatřením já rozumím například fakt, že umístí raket dvojnásobek. Třeba se mýlím.

vládík 12.2.2007 15:43

Ano, ano

Dnes je to blábolení komunistických starostů. Rudé právo (dále RP) obvykle psalo o blábolení válečných štváčů. Ano, frenetické vřeštění Zaorálka. Kdysi to bylo v RP frenetické vřeštění přisluhovačů imperialismu. O totálním kreténovi si nedovolilo psát ani RP. Kampak autor výše uvedeného příspěvku chodil pro inspiraci?

MaR 12.2.2007 15:41

Re: Re: Re: Re: IRÁN DO KOSMU.

Tohle je zase slovíčkaření. Ano musel je vystrašit protože technologická převaha obvykle znamená převahu i ve vojenské oblasti. Což správně naznačoval původní příspěvek.

MaR 12.2.2007 15:39

Re: Re: Myslím, že je třeba k tomu říci pár slov

Zkrátka Irán obranu budovat může, my ne. Jak prosté :)

vládík 12.2.2007 15:38

Re: Re: Re: IRÁN DO KOSMU.

Jenže Sputnik je vystrašil proto, že byl důkazem převahy Svazu v daném oboru (pozor: pro všechny žvanily - to není propaganda, to je fakt).

vládík 12.2.2007 15:32

Re: Re: Re: Re: Re: Vládíku vy jste opravdový blb

Ne - MY. My totiž už zneužití toho "my" zažili.

mirek 12.2.2007 15:31

Re: Re: IRÁN DO KOSMU.

Já si vždy v posteli vyskakoval podle toho, jak silné péro zrovna bylo, někdy ke hvězdám, jindy na podlahu :-) Nicméně s navigací se to má tak, že umístit družici na přesnou oběžnou dráhu je stejný a podobný úkol, jako se trefit na cíl. Ne nadarmo amíky vystrašil obyčejný Sputnik v 1957, který jen létal a pípal v kosmickém prostoru. Tato zpráva není teď aktuální, je z loňského roku a je to zpráva z Iránu, který to oficiálně sdělil.

vládík 12.2.2007 15:30

Re: Re: Re: Vládíku vy jste opravdový blb

Vždyť já úplně na začátku protestoval proti kydům autora článku.  Teď už jen polemizuji - pravda, asi neúčelně s kydaři. Jenže oni dost svými kydy ovlivňují mínění.

Nesouhlasím s tvrzením, že nám není základna vnucována. Je nám pod falešnými záminkami vnucována vlastními politiky.

Rejpal 12.2.2007 15:24

Prostá otázka

Může mi někdo ROZUMNĚ vysvětlit, proč by Irán nebo Korea stříleli jadernou hlavicí na USA nebo na NATO? Vždyť by je vzápětí USA nebo NATO vygumovali ze zeměkoule i z mapy?

To by jim pocit, že vrazili meč hluboko do útrob nevěřících (kapitalistů) moc dlouho nevydržel.

... já zapomněl, no jistě, je to banda nevéprávných fanatiků

Pasáček koz z Vermontu 12.2.2007 15:23

Iránské rakety na jejich hlavu

...iránské rakety doletí do Evropy a nastolí tu kalifát ..... ti, kdo jsou proti raketové obraně nenávidí všechny lidi a chtějí, aby rakety dopadly na všechny, kteří pracují a těší se ze života a vychovávají svoje děti ,,,,, Putin hrozí raketami, které nás zničí, když si u nás ten radar postavíme.

Pane Reiniši, to snad nemyslíte vážně. To je jako vystřižené z Rudého práva.

S pozdravem  Trvalými válkami za trvalý mir.  P. K.

Jarda 12.2.2007 15:23

Re: Myslím, že je třeba k tomu říci pár slov

Ruský ministr obrany Sergej Ivanov v prosinci 2006 obhajoval prodej

protiletadlových systémů TOR-M1 Íránu: „… jestliže to chce koupit pro

obranu… pak proč ne?" Jeho šéf Putin v listopadu 2006 řekl: „Prodáme

Íránu a Sýrii všechny zbraně pro obranu, které potřebují koupit… Pokud

jim nedodáme útočné zbraně, není nač si stěžovat."

mirek 12.2.2007 15:22

Re: Myslím, že bod 3 je hloupost

Tento příspěvek sice vypadá dobře a fundovaně, ale skutečně jen vypadá. Antirakety na polském území NEBUDOU mít žádnou bojovou hlavici, ony totiž ničí letící bojové hlavice jen a jen svou kinetickou energiíí. K čemu by tedy, po úpravě softwaru, posloužil kus materiálu bez výbušniny? Další argument, který vznesli ruští generálové, že sila na antirakety budou stejná, jako sila pro rakety s hlavicí. Antirakety jsou postaveny z existujících komponentů nosičů, které je vynášejí vzhůru, takže tyto komponenty mají i shodnou základnu. Avšak na rozdíl od nových ruských pohyblivých raketových bojových komplexů, které se pohybují kvůli utajení, nebudou americké rakety na tajném místě, bude o nich vědět celý svět.

Z těchto pohledů je spousta jiných článků nejen tendenčních, ale přímo mystifikačních.

Jarda 12.2.2007 15:21

Re: Re: Re: Re: Vládíku vy jste opravdový blb

To máte pravdu. Ani nemekla. Až na jistého Zaorálka, který se dušoval, že žádná jednání neproběhla. Sic.

Rejpal 12.2.2007 15:20

Re: Myslím, že je třeba k tomu říci pár slov

Navrhuji potenciálně terosristické země potenciálně humanitárně vybombardovat!;-€

Rejpal 12.2.2007 15:19

Re: IRÁN DO KOSMU.

Je podstatný rozdíl vypustit družici na danou oběžnou dráhu a navigvat mezikontinentální střelu s rozumnou přesností na cíl.

Je zvláštní, že tato zaručená zpráva se objevila jako na objednávku zrovna teď.

Já jsem se kupříkladu rozhodl vlastními silami vyskočit z postele na Měsíc ale nějak to nevyšlo. Ještě tak 5 - 10 let vývoje a bude to:-(

mirek 12.2.2007 15:13

IRÁN DO KOSMU.

Je zajímavé, že našim novinářům, tak barvitě popisujícím několik stovek až jeden tisíc demonstrantů na Václaváku a ochotně věnujícím prostor k blábolení komunistickým starostům (co jiného, než odpor za každou cenu se dá od funkcionářů KSČM slyšet) uniká zpráva, otištěná v i v českém odborném tisku, že Irán se chystá vypustit družici vlastními silami. Stejně tak je to zajímavé i při frenetickém vřeštění Zaorálka, jako "experta" soc. dem. na zahraniční politiku, že to "nějak" přehlédl. Pánové, pokud se Irán chystá vypustit družici vlastním nosičem, tak jen totální kretén nevidí, že kecy o jeho neschopnosti jsou obyčejná politická rétorika pro vlastní prospěch, bez ohledu na skutečné nebezpečí. Jen nějak nerozumím novinářům. Fak jsou tak slepí, nebo tak prohnaní.....

MaR 12.2.2007 15:01

Re: Re: Re: Re: Vládíku vy jste opravdový blb

Když není jasné zda se bude rozhodovat v referendu či půjde jen o rozhodnutí politické reprezentace tak je lepší napsat pouze anonymní MY. Nebo s tím máte nějaký problém? Aha už vím - VY chcete rozhodovat, vy náš malej ukřivděnej :)

pepe 12.2.2007 14:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Táži se odborníků

Z toho,jak formulujete svůj příspěvek,je patrno,že jste mládý.Mně je 71let a tak mám takový postoj k-Rusku.Nelze říci,že je nenávidím,to je trochu silnější formulace.Jen je nemám rád.Po válce jsem je jako dítě a nebyl jsem sám ,vítal jako osvoboditele.Jenomže ve spolupráci s komunisty nám přichystali překvapení.Já se naštěstí dočkal lepších časů(i když jsem si myslel,že budou o něco lepší).Mí rodiče se vašak toho nedočkali.Má matka byla Maďarka a tak mi nebylo jedno,jak se Rusové zachovali v Maďarsku.To je mé vysvětlení k Vašemu dotazu.

vita 12.2.2007 14:48

Re: Vládíkovi

Marš do domova důchodců, Čechu!

Jak se..., tak se...

vita 12.2.2007 14:46

Re: Re: Re: Vládíku vy jste opravdový blb

MY rozhodneme? KDO rozhodne?

Já bych chtěl, abychom MY rozhodli - a tedy chci referendum. Referendum by měli chtít taky politici - tohle je totiž rozhodnutí, které je na desetiletí, které daleko přesahuje volební program jedné vlády a jednoho parlamentu. Nota bene parlamentu, v němž naprostá většina sedících o základně před volbami ani nemektla.

Takže KDO rozhodne?

loula 12.2.2007 14:45

Myslím, že je třeba k tomu říci pár slov

1. Jsem pro ten radar (včetně polských antiraket), protože řeší nové hrozby potenciálních teroristických zemí. 2. USA tím opravdu řeší ochranu svého území, nikoliv ochranu Ceska nebo Polska. Proč by jinakPoláci žádali současně s tím baterii Patriotů, aby chránili Polsko. 3. Ten radar a baterii antiraket lze obratem ruky přeměnit v ofensivní zbraně výměnou software. To velmi dobře ví jak Amíci, tak Rusové. Z tohoto hlediska se tedy jedná porušení rovnováhy sil v regionu. 4. Putin nehrozí raketovým útokem na Cesko a Polsko, ale řekl, že Rusko přijme protiopatření, která budou asymetrická. 

Z tohoto pohledu je celý článek vysloveně tendenční.

MaR 12.2.2007 14:42

Re: Re: Vládíku vy jste opravdový blb

Co je tohleto za ubohé slovíčkaření? Důležité je že základna nám není nucena a my se můžeme svobodně rozhodnout zda ji tady chceme nebo ne. Vaše stupidní kydy okolo jen odvádějí od podstaty problému.

vita 12.2.2007 14:36

Re: Nečtěte Vito tolik komunistické plátky

Drahý F.Čechu, nevím sice, kde jste vyčetl můj obdiv k Číně, ale na to, že podsouváte diskutujícím své vidění, jsem už zvyklý. Možná by se s vámi dalo lépe diskutovat, kdybyste dikutoval o tom, co bylo napsáno a ne o svých smyšlénkách - jenže toho pravděpodobně nejste schopen

Především jsem nehledal souvislost mezi čínským a americkými pokusy, ale chcete-li, tak mezi interceptorem narážejícím do družice přikované na eliptické dráze a interceptorem narážejícím do hlavice na části eliptické dráhy je "jen" v potřebné rychlosti získání a zpracování vstupních dat. V ničem jiném. Autonomní a automatické navedení je nutné v obou případech, při střetných rychlostech v km/s by to člověk neuřídil. A na strefení se do družice se všemi rozměry pod 1,5 metru, je třeba hodně přesné navedení!

Co se americké iniciativy týče, pak =19553440 ]tady máte český odkaz na komunistické HN, tady komunistický Washington Post a tady komunistický Whitehouse. O zlých Američanech ráčítě blábolit opět jen vy - já jsem jen napsal, na co byla reakcí zkouška čínského ASATu. Bez upozornění - na rozdíl od Putinovy reakce. Ovšem, kdyby Čína upozornila předem, to by se F.Čechové nasmáli, čím že to ti komouši zase vyhrožují, když na to nemají, což?

vládík 12.2.2007 14:29

Re: Vládíku vy jste opravdový blb

Nadávku jako nejkvalitnější argument používá zpravidla přívrženec totality. Jedno zda pravé, či levé. Ona je totiž totalita pro lidi jednoduché a nad nadávkou jako argumentem netřeba přemýšlet.

Věcně: Co z uvedeného není správně a proč? Rozdíl mezi nabídnout a požádat? Fakt že USA má problém uchránit existujícím systémem pobřeží?  Prolhanost argumentu o Husainových zbraních hromadného ničení. 

Díky za kvalifikovanou odpověď

PS: Za jméno může pan farář - trval na tom, abych nosil jméno, které "jsem si při porodu přinesl".

F. Čech 12.2.2007 14:10

vitovi

USA smlouvu vypověděly protože byla vypověditelná. Vše proběhlo zcela legálně. Vypovězení hloupé smlouvy o zákazu obrany proti napadení přece není její porušení ničeho! Smlouvy ruší jedině bolševici, kteří nás v roce 1968 brutálně přepadli a nebýt USA byli by tady dodnes!

F. Čech 12.2.2007 14:05

Nečtěte Vito tolik komunistické plátky

A neobdivujte tolik Čínu. Družici "přikovanou" na pevné eliptické oběžné dráze může prakticky každý stát, který je schopen se dostat do kosmu zlikvudovat. Každá kosmická raketa vezoucí např. zásoby pro kosmickou stanici může místo měkkého připojení k družici tuto družici rozbít. Americký raketoplá je dokonce schopen i několik družic během své mise posbírat a dopravit na Zemi ve svém nákladovém prostoru, na zemi je opravit a vrátit zase tam kde byly. A vaše popletené bláboly o "zlých američanech", kteří podle vás "vyhlásily tezi neomezeného rozmísťování svých zbraní ve vesmíru"  jsou totálním nesmyslem, který jste si nejspíš přečetl na nástěnce Komunistického svazu mládeže! Váš obdiv nad ubohým kouskem komunistické Číny , kterým čínští soudruzi nebezpečně zasvinily kosmický prostor (podobně jako zasviňují své řeky a vzduch) ukazuje odkud vítr fouká!

Mirek F. 12.2.2007 13:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Táži se odborníků

Právě jsem se ptal, jaké zkušenosti jste s Ruskem udělal, že k nim máte takový postoj. Jistá opatrnost je na místě, přece jen je to velmoc, jinka k nim mám vcelku neutrální postoj, jenže vy jste konstatoval, že je nemáte rád, ačkoliv otázka zněla, proč je nenávidíte.

F. Čech 12.2.2007 13:50

Vládíkovi

Vládíku okamžitě se vrať do školky.