7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Diskuse k článku

SITUACE: Jak ji vidí Rusové

Jejich odpovědi přináším v nekorigované a nekomentované formě. Obsahují ruskou válečnou propagandu a citlivějším jedincům nemusejí udělat dobře na duši. Sama jsem do jejich odpovědí nijak nezasahovala, nesnažila se je ovlivnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 20.3.2024 17:42

Ano, patříme na Západ, ale neslyšela, ani jsem nikdy nikde nečetla zprávy o tom, že by za naše politické strany kandidovali pedofilové, narkomané, zastánci incestu, ani nevím o tom, že by nějaké české školky učily děti masturbovat.

No a v Izraeli vládnou také náboženské ortodoxní a ultraortodoxní strany spolu s Likudem a ty takový pokrok také nedovolí. To víte, náboženství...

D. Laurencikova 20.3.2024 17:58

Zelení v Česku moc neuspěli, to je pravda. A co Piráti? Ti jsou přece velice moderní...

H. Lukešová 20.3.2024 18:04

No Piráti mají kolem 10-11%ní oblibu uvnitř české společnosti. Ano, jsou pro legalizaci konopí, i zastánci LGBTQ hnutí. Když se pan prezident Miloš Zeman vyjádřil kriticky k trans-lidem, tak Pirátka paní Markéta Gregorová natočila emotivní video, kde řekla, parafrázuji "milí trans-slidé, nedělejte si nic ze Zemana, já vás miluji"..., ale pro pedofilii a incest, tvrdé drogy zatím nejsou. No nemám je vůbec ráda, politicky jsem úplně jinde, než Piráti, ale ohavnosti německých Zelených zatím nedosahují a snad nedosáhnou. Bože chraň...

D. Laurencikova 20.3.2024 18:23

Zelení zatím zlegalizovali konopí. Já věřím že se v Česku prosadí všechno, co přijde ze Západu. Možná že už i ve školkách se dějí věci, o kterých nevíte. Nedávno jsem shlédla video, na kterém se nějaký slovenský politik rozčiloval, že se jeho synek ve škole, nebo ve školce "mal hrat na homosexualov'. Na Slovensku ano a v Česku ne? To se mi nezdá. To jsou přece direktivy z Bruselu.🤒

H. Lukešová 20.3.2024 18:37

Tak máte pravdu, že skutečně nemůžu vědět, co se učí děti ve všech českých školkách, ale doufám, že to do takového extrému nikde nedotáhli. Zatím jsem o tom nic nečetla ani neslyšela od žádných lidí.

A situace na Slovensku. To "proruský" Fico dovolí takový pokrok? Fico, který se hlásí k tradici? Proč nezasáhne? Takový pokrok bych očekávala spíše od progresivisty Šimečky.

D. Laurencikova 20.3.2024 20:00

To bylo jeste pred Ficem, samozrejme. Ja jsem si to video uchovala. Prave jsem Vam to sem chtela vlozit a co nevidim: "Subject: FW: A dosť! Deti przniť nebudete! Od nás nedostanete ani cent! Skončíte!" Video uz neni k dispozici! Bylo smazano.

H. Lukešová 20.3.2024 20:10

Ano, všem školám, které dětem do hlavy cpou progresivní ohavnosti, by mělo být odňato jakékoliv financování. Když chtějí učit ohavnosti, dobře, ale jen za svoje peníze! Ani vindru od státu.

D. Laurencikova 20.3.2024 20:28

To je málo. Jak to jde k sobě, bojovat proti dětské pornografii a zároveň takto ku***t malé děti ve školách a školkách? Na to mi také ještě nikdo neodpověděl.

H. Lukešová 20.3.2024 20:36

No nejde to k sobě, boj proti dětskému pornu a zároveň jak říkáte kur....it malé děti ve školkách, asi jako islám a hnutí LGBTQ... No progresivisté. To nevymyslite.

D. Laurencikova 21.3.2024 4:53

Přesně to přirovnání napadlo mě. To fakt nevymyslíte.🫤

L. Svoboda 20.3.2024 15:04

Děkuji za odkaz, článek jsem si přečetl. Můj názor na Seznam Medium je takový, že Seznam si ho vytvořil proto, aby mohl dát prostor názorům, ke kterým se sám nemůže hlásit, protože jsou většinou za hranou. Patří sem např. články a názory Zieglera. Článek z vašeho odkazu nestojí ani za přečtení. Nejvíc mě v článku pobavil odkaz na Šafra, kterého považuji za novinářský odpad.

D. Laurencikova 20.3.2024 15:23

Ja povazuji Safra za naprosty novinarsky odpad. A to on je!

H. Lukešová 20.3.2024 15:38

Děkuji Vám za odpověď. Máte pravdu, že názory pana Zieglera jsou někdy hodně vyhraněné. Tady jsem také našla jeden jeho z článků...

https://medium.seznam.cz/clanek/jan-ziegler-co-se-divite-cesi-hitler-vas-neokupoval-pouze-prosazoval-svoje-zajmy-52013

O. Kaucký 20.3.2024 12:27

Názory pana Vodvářky jsou názory pana Vodvářky, každý má nárok na vlastní názor. Většinou s ním nesouhlasím a jemu je to jedno a mně to celkem nevadí.

H. Lukešová 20.3.2024 12:40

Jistěže. Každý má právo na svůj názor, jen nacisté a komunisté chtěli "zglajchšajtlovat" čili "zestejnit" celou společnost, kde nebyl žádný jiný názor, než ten oficiální, povolen.

D. Laurencikova 20.3.2024 13:44

To mají být "Češi s ruskými názory"?

H. Lukešová 20.3.2024 14:05

Asi ano. Proruští Češi jsou přece Češi s ruskými názory. Tak to alespoň logicky chápu.

D. Laurencikova 20.3.2024 14:33

Neexistuji "ruske" nazory. Stejne jako neexistuji "ceske" nazory. Jsou nazory takove a makove. Ale ne specificke pro nejaky narod. Tak to logicky chapu ja. Zrejme se jedna o "proruske", nikoliv "ruske" nazory. ;-)

H. Lukešová 20.3.2024 14:39

Aha, Vaše logické vysvětlení mi také dává smysl. I mezi Rusy jsou lidé různí, pravda, i když 87% Rusů podporuje Putina a jeho agresi na Ukrajině, alespoň tak nám to říkají média.

D. Laurencikova 20.3.2024 11:49

"Cesi s ruskymi nazory" - to je opet nesmysl. Vy myslite, ze kazdy narod na nejake typicke nazory, ktere jinde nemaji?

O. Kaucký 20.3.2024 12:23

Jak lze identifikovat ruský názor? Dokázal bych identifikovat ruskou vodku a to ještě těžko. Hledači ruských názorů budou pravděpodobně něco jako „proutkaři”.

L. Svoboda 20.3.2024 12:47

Průzkum jsem nedělal, takže nevím. Sleduji pouze různé diskuse, jenže na Seznamu je většina názorů, které jsou jiné než ty oficiální vymazáváno nebo přímo zakázáno, takže mohu posuzovat pouze názory na NP. Zdá se mi, že je nás stále víc, ale možná se mýlím.

R. Tichý 20.3.2024 10:40

Nepochybuji o tom, že byste odpověděl stejně. Zrovna jako Laurenčíková i Langer - prostě rusaáci, případně ruská kolona v ČR.

R. Langer 20.3.2024 10:54

Vaše Putinovská kolona z Brusele to v pohodě vyvažuje, soudruzi. ;-D

D. Laurencikova 20.3.2024 11:34

To je samozrejme naprosty nesmysl. My jsme jenom lide, kteri maji jiny nazor, nez vy. To dela lidem vaseho typu problemy. Vy byste radi vsechny v jednom siku... Vsichni stejneho nazoru, nebo aspon 88%, tak jak v tom Rusku, ne? Nad cim to vlastne zehrate?

K. A. 20.3.2024 9:08

Díky za zajímavé informace. Bohužel nemám sílu přečíst úplně všechno, ale jsem rád, že si autorka dala práci s takovou anketou. Možná se k tomu ještě vrátím.

K. Křivan 20.3.2024 11:55

Stáhněte si to do Wordu. Já to dělám s mnoha články z NP. Autorka potvrdila moje domněnky o názorech Rusů.

M. Micka 20.3.2024 8:38

Díky za vhled do ruských duší. Je krásně vidět jak vygumovaní jsou.

O. Kaucký 20.3.2024 13:01

Správně, dívají se na svět z jiného, než u nás schváleného úhlu, proto jsou vygumovaní. To je logické.;-D

J. Václavíček 20.3.2024 8:34

Konečně jednou výborný článek zde, děkuji. Rusům těžko můžeme vyčítat názory, jaké mají. Brainwashing je tam nemilosrdný a oni vlastně až na krátké výjimky nic jiného nepoznali. Horší je, když to podobně vidí řada Čechů, kteří mají pětatřicet let možnost svobodného výběru informací. :-/[UA]