1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 19.6.2024 12:00

Klid soudruhu, jen zas něco nechápete. Klasika ...

P. Diviš 19.6.2024 11:59

A umí?

Já jsem jeden budík, tvářící se jako ruský, měl. Docela dobrý, na tehdejší dobu. Byl ovšem vyroben v Pobaltí, tehdy součásti SSSR. Stejně tak přenosná barevná televize.

P. Tronner 19.6.2024 11:58

Ano, Gorbačovovi se rozšiřování NATO nelíbilo, ale zároveň několikrát řekl, že to nebylo slíbeno. Nevím, co říct víc. Kromě toho, není mi jasné, proč bychom se třeba my, kteří s Ruskem nesousedíme, nemohli stát členy NATO. To samé Polsko, Rumunsko atd. To Rusko opravdu nijak neohrožuje - jemu se to ovšem nelíbí z důvodu ztráty vlivu, ne kvůli bezpečnosti.

Sachs ani Mearsheimer nikdy nebyli nějací nezávislí pozorovatelé, jsou to dlouhodobí kritici všeho amerického. Stačí si přečíst nějaký rozhovor se Sachsem ohledně Ukrajiny a i já, co nejsem odborník, vidím, jak se v problematice neorientuje, jak si vymýšlí atd. Prostě, to není žádná záruka nezávislosti. Jestli je mainstream na jedné straně, tito jsou záporné znaménko, stejně, jako ruská propaganda. To je stejné, jako tvrdit o nedávném rozhovoru Putina s Carlsonem, že byl objektivní.

A co se vašich odkazů týče - mohu vás stejně tak zahltit mnoha odkazy opačnými. Já nikdy ani na okamžik neřekl, že Ukrajinci jsou nějak dokonalí a že nedělali různé sviňárny. Jen tvrdím, že do toho Rusko nemělo zasahovat, protože právě ruské zásahy tu situaci významně zhoršily. Kromě toho se tím zásadně vyhrotily jejich vztahy, což pro Rusko do budoucna je dost problém. Takže z těchto důvodů, jak píši, si myslím, že šlo o strategicky chybné Putinovo rozhodnutí.

M. Zasazabanovaný 19.6.2024 11:58

Bez Majdanu (inciovaného USA - Nulandová 2013 - investovali sme na Ukraine 5mld dolárov) by na Ukrajine nedošlo k občianskej vojne a vami spomínaný Girkin a spol by nemali dôvod bojovať.

( pokriky ako "Moskale za Ural", zdokumentované fyzické útoky na ľudí napr. v Kyjeve za to, že hovoria po rusky, upálenie vyše 40 Rusov v Odese, ostreľovanie civilných objektov ukrajincami, ukrajinské ozbrojené útoky na pokojné ruské pochody 9. mája....)

Takže tvrdíte, že USA malo právo zasahovať vojensky v cudzej zemi lebo občianskja vojna, v rozpore s medzinárodným právom, ale Rusko nie? A stále sa tvárite, že nemáte dvojitý meter na USA a na Rusa?

P. Tronner 19.6.2024 11:50

Dobře, a kde tedy byl nějaký závazek, že Ukrajina bude neutrální? Budapešťské memorandum je základní dokument, garantující hranice Ukrajiny. O tom to bylo - že se Ukrajina vzdá jaderných zbraní a ostatní její hranice garantují. A to Rusko porušilo. Není mi známá jiná mezinárodní dohoda, kde by se Ukrajina zavázala k neutralitě - pokud ano, dejte mi na ni odkaz. Mimochodem, to v té prambuli, co jste zmiňoval, zrušila Ukrajina na základě právě ruské agrese v roce 2014. Takže i toto nebylo jen tak pro nic za nic, ale právě na základě toho, co udělalo Rusko.

Jinak, mě se to, co dělaly USA nelíbí. Ale zajímá mě, proč když Rusko dělá to samé, tak to obhajujete, zatímco USA za toto kritizujete? Já jsem nic z toho, co píšete, neříkal, takže nelžete.

A. Renjascu 19.6.2024 11:45

Svobodnější? To máte na mysli ten zákaz opozičních stran a opozičních médií? Tak to potom jo... Jinak Zelenakyj vyhrál volby s programem, že zastaví konflikt na donbase a s Ruskem, aby poté začal dělat úplně jiné kroky. A jak se o obyvatelích donbasu vyjadřoval Porošenko si můžete najít sám, abyste viděl jaké lahůdky se děly...

Zde aspoň stručný souhrn...

https://rumble.com/v1fbyg5-ukrajina-jin-pravda.html

https://m.youtube.com/watch?v=hIlvKGwDCPM

P. Tronner 19.6.2024 11:40

Mohu se pane Langer zeptat, jak byste tam chtěl nyní zorganizovat volby? Když jsou miliony Ukrajinců na útěku mimo zemi, spousta vojáků na frontě, další na okupovaných územích? A pokud by se tyto volby zorganizovaly, vy copak věříte tomu, že by jejich výsledek přesně z těchto důvodů Rusko okamžitě nenapadlo?

A. Renjascu 19.6.2024 11:39

V budapešťském memorandu nebyl protože se to týkalo něčeho jiného a na odstranění ruských jaderných zbraní z Ukrajiny měl předně zájem západ. A že si Rusko může bombardovat co je libo? A když USA bombardovaly pasáky ovcí a jen za posledních 23 let způsobili minimálně 4,5 milionů obětí, tak jste také říkal, že USA si můžou bombardovat a ničit jak je libo a nebo se ve vás ten selektivní humanismus a selektivní spravedlnost probudila až nyní?

P. Tronner 19.6.2024 11:36

Myslím, že jsem níže odpověděl dostatečně. Pokud vám přijde, že ne, prosím, konkrétně na co jsem neodpověděl?

A. Renjascu 19.6.2024 11:35

Pokud neumíte číst odkazy a to včetně odkazů na dobový tisk či výstupy tajných služeb, tak neexistoval. Jinak k tomu Gorbačovovi, tak je několik rozhovorů, kdy si stěžuje, že jej západ podvedl... Můžete kouknout na videa s profesorem Johnem Mearsheimerem, který byl až donedávna v mainstreamu pečený vařený, než si dovolil mít jiný názor na konflikt USA vs Rusko a kdy můžete najít i videa s Gorbačovovy mi prohlášeními a rozhovory či podobně Jeffreyho Sachse...

D. Laurencikova 19.6.2024 11:27

Co presne "dela Rusko totozne s USA v Iraku atd"? Co mi nevadi? Mne vadi to, ze zadny USA prezident neni postaven na tu samou uroven co Putin, kdyz delaji to same. To mi vadi. Nemam dvoji metr.

A. Renjascu 19.6.2024 11:27

Nulandová a pět miliard pro převrat na Ukrajině:

https://m.youtube.com/watch?v=rPVs5VuI8XI

https://www.stalose.com/item-1975-nulandov%C3%A1-potvrdila-%C5%BEe-usa-do-ukrajiny-i

https://m.youtube.com/watch?v=oWLAZXcLy_Y

Loutková vláda:

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-jsme-ve-hre-nas-na-eu-na-internet-unikl-telefonat-diplomatu-usa-o-deni-na-ukrajine-218216

Dne 28. ledna 2014 vedla rozhovor s velvyslancem USA na Ukrajině Geoffreym Pyattem, který byl následně uveřejněn na YouTube.[14][15] Nulandová a Pyatt probírali spolu možné složení ukrajinské vlády. Nulandová navrhla Arsenije Jaceňuka jako vhodného kandidáta na post ukrajinského premiéra,[15] kterým se Jaceňuk posléze skutečně

Atd atd a dalo by se pokračovat ještě dlouho a vše ze západních médií

R. Langer 19.6.2024 11:25

Ano, vám z Putinovy centrály v Bruseli se nic vysvětlovat nedá, soudruzi, to je fakt. Pátá kolona jak vyšitá. ;-D

V. Kolman 19.6.2024 11:25

Kdo a kdy přišel s "tvrzením", že Rusové neumějí vyrobit ani budík???

D. Laurencikova 19.6.2024 11:24

Navic prokazatelne prohlasila, ze 500 tisic mrtvych irackych deti - obeti sankci, "stalo za to". To si kazdy muze vyhledat, na rozdil od jejiho vyroku o Sibiri.

R. Langer 19.6.2024 11:23

Ale je, to nijak neokecáte. ;-D

D. Laurencikova 19.6.2024 11:21

Neodpovedel jste, pane Tronnere. Zase se jenom vymlouvate.

D. Laurencikova 19.6.2024 11:19

To je zajimave zjisteni, ze je pan Ziegler vybaven jednou ze zakladnich ruskych vlastnosti. To se vam docela podarilo.

P. Tronner 19.6.2024 11:16

Souhlasím, je to ztráta času. Sranda je, že dáte například jasný odkaz, popírající základní tvrzení - že se Ukrajina zavázala k neutralitě, protože to v Budapešťsklém memorandu prostě není. A i když je to černé na bílém, stejně to s nikým nepohne.

Já se po 2014 Ukrajincům vůbec nedivím, ovšem to opět nevysvětlíte, že vše to vyzbrojování atd bylo právě na základě ruské agrese, před tím byla ukrajinská armáda naprosto slabá a na nic se nechystala, nebyla schopná se ani vypořádat s opolčenci. To Rusko je jiné kafe, viz Groznyj. Ale zajímavé je, že tohle tu nikomu nevadí, Rusko si může bombardovat a ničit jak je libo.

P. Tronner 19.6.2024 11:13

Pane Renjascu, existuje rozhovor s Gorbačovem, kde jasně říká, že žádný slib, ani ústní nepadl. Co chcete víc? můžete sem natapetovat odkazů kolik chcete, ale toto tvrdí ten, kdo tehdy jednal - a rozhodně by si rád přihřál polívčičku, že byl podveden. Ale on jasně sdělil, že takový slib nepadl. Ono stačí přemýšlet o tehdejších souvislostech - prý to mělo padnout v době sjednocování Německa, tedy v době existence CCCP, Varšavské smlouvy atd. Nikdo si v té době neuměl představit, že CCCP nebude, Varšavská smlouva nebude atd. Takže je vysoce nepravděpodobné, že by takový slib v takovém rozsahu - tedy nerozšíření NATO do celé východní Evropy, která tehdy byla ve varšavské smlouvě - padl. Kromě toho, NATO dělalo co mohlo, aby mu Rusko věřilo, existovala platforma NATO-Rusko atd. To bych také připomenu. NATO Rusko neohrožovalo.

P. Tronner 19.6.2024 11:09

Opět - to nebyla pouze občanská válka, co v Kosovu vzniklo, ale etnická čistka ve velkém. Ta na Ukrajině neprobíhala. Občanskou válku v Kosovu USA nezpůsobily, i když je možné, že Albánce podpořily - v Jugoslávii bylo ale mezi etniky tolik nenávisti, že nikdo nemusel nikoho moc popichovat. Je to možné, ale u Ruska je to jisté. Bez Girkina a spol by na Donbase občanská válka nevypukla - stačí si přečíst rozhovory s těmi, kteří tam původně organizovaly protesty proti Majdanu. Oni nechtěli nezávislost či dokonce být součástí Ruska, ale chtěli silnější samosprávu.

Takže jak by to bylo srovnatelné? Pokud by bez zásahu Ruska na Ukrajině vypukla občanská válka, trvala nějakouo delší dobu a vedla k etnickým čistkám, tak bych dokázal akceptovat ruský zásah. Ale tak to nebylo.

A. Renjascu 19.6.2024 11:06

Ostřelování vlastních obyvatel kazetovou municí a další lahůdky:

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ukrajina-porodila-novodobe-banderovce/r~26048b8a550c11e489110025900fea04/

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-hrw-ukrajinsti-vojaci-ostreluji-doneck-kazetovou-munici-248258

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/

https://eurozpravy.cz/zahranicni/evropa/87980-kyjev-pritvzuje-parlament-zrusil-jazykovy-zakon-hrozi-protesty-mensin

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ukrajina-porodila-novodobe-banderovce/r~26048b8a550c11e489110025900fea04/

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ukrajinsti-vojaci-v-krasnoarmijsku-ukoncili-nasilne-referendum-a-strileli-do-davu-228141

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ukrajinske-dobrovolniky-pristihli-s-nacistickymi-symboly-na-vystroji-241229

https://www.reflex.cz/clanek/causy/73296/pred-krutosti-banderovcu-bledly-i-nemecke-jednotky-ss-presto-je-dnes-stepan-bandera-oslavovan-jako-hrdina-ukrajiny.html

https://www.denik.cz/z_domova/banderovci-ukrajinska-povstalecka-armada-upa-stepan-bandera-bitva.html

P. Tronner 19.6.2024 11:02

Znovu - Šalamounovy ostrovy nikdo nepřepadl. Možná je USA varovaly, ale nějak jsem nezaregistroval, že by tam vpadly. Pokud by se stalo, souhlasím s vámi, nelíbilo by se mi to.

Kosovo - takže podle toho, co jste napsal, tak se měla nechat proběhnout ta srbská etnická čistka? Protože to by byl logický důsledek nicnedělání. Tak to prosím napište na rovinu, že to je vaše řešení. A vaše stále srovnávání s Krymem - opět, to není srovnatelné. V Kosovu probíhala etnická čistka ve velkém, organizovaná jugoslávskou armádou atd. Na Krymu nic takového v předmětné době neprobíhalo. Ano, možná by se o to Ukrajinci pokusili, netvrdím, že ne, ale V DANÉ DOBĚ tam ta čistka neprobíhala, prostě, Rusové využili situace a Krym si kradli - a pak se ještě tvářili jako ti nestranní, kteří mají právo být garanty smluv atd. Kromě toho, USA odtrhli Kosovo, což jak jsem napsal, se mi nelíbí, ovšem nikdy nezpochybnili hranice Srbska, nepokoušeli se Srbsko dále zničit, či dokonce zpochybnit jeho státnost. Naproti tomu Rusko ukrajinskou státnost, hranice atd dále zpochybňuje a dokonce se Ukrajinu snaží zničit. Vidíte ten rozdíl?

Kromě toho - válka na Ukrajině není pouze o jejím vstupu do NATO. Celý rok 2014 nebyl o NATO, ale o vstupu do EU - už to se Rusku těžce nelíbilo, takže vyvolalo občanskou válku. Válka na Ukrajině je o tom, zda Ukrajina bude či nebude součástí ruského světa, protože to je to, co Rusové chtějí. Proto to neustálé zpochybňování ukrajinské národnosti atd.

A. Renjascu 19.6.2024 11:02

Který uvedený odkaz pochází z Ruska? Ten z archivu NSA? Ze Spiegelu, ten z Kurzy.cz či který vlastně?

A. Renjascu 19.6.2024 11:00

Minské dohody jako finta na Rusko...

https://rumble.com/v20573i-poroenko-na-kameru-piznal-e-minsk-dohody-byly-podvrh-aby-ukrajina-zskala-as.html

https://www.zeit.de/politik/deutschland/2022-11/altbundeskanzlerin-angela-merkel-ukraine-russland?utm_referrer=https%3A%2F%2Fduckduckgo.com%2F

https://lesobservateurs.ch/2023/02/07/comment-merkel-et-hollande-ont-attise-la-guerre-en-ukraine/

https://nexusnewsfeed.com/article/geopolitics/fran-ois-hollande-confirms-minsk-agreements-were-a-western-ploy/

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ukrajina-nechce-plnit-minske-dohody-zapad-ji-do-nich-nema-nutit-40385732

Základny USA na Ukrajině:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/majdan-ukrajina-exposlankyne-rusko-spojene-staty.A190228_115336_zahranicni_fort

https://www.infosperber.ch/politik/welt/neue-us-militaerbasis-in-der-ukraine-nahe-der-krim/

https://m.youtube.com/watch?v=JvzMC8rQgYU&pp=ygUxQWsgYnkgYm9sYSBVa3JhamluYSBuZXV0cmFsbmEgYW1lcmnEjWFuaWEgYnkgdGFtIA%3D%3D

P. Diviš 19.6.2024 10:59

To Rusáci zkoušeli dlouho, ještě pod firmou SSSR. Jenže to dlouho nevydrží ....

R. Langer 19.6.2024 10:59

Jasně, a proto jste z těch Rusáků vy osobně podělanej až za ušima, stejně jako celá ta vaše parta chciválků, co soudruzi? Jestli jste se náhodou nenakazil, to by vás snad museli utratit, kdyby to bylo od Rusa. ;-D

P. Diviš 19.6.2024 10:58

Není, to je jen zase další ruská lež, soudruhu.

P. Diviš 19.6.2024 10:56

Tohle vysvětlování už jsem vzdal, je marné. Renjascu uznává jen ruskou propagandu.

"Neříkám, že vše bylo dobré - souhlasím, nikdy neměl padnout návrh na to, že by snad Ukrajina měla někdy být součástí NATO. "

To je těžké ...

Divíte se Ukrajincům, že se dívali po nějaké obraně proti agresivnímu Rusku? Jediná reálná je NATO. Měly státy v NATO říci Ukrajině říci "Jste na ruském dvorku, sorry, sereme na vás?

P. Diviš 19.6.2024 10:52

To samé ne. Irák útočil na své okolí, na rozdíl od Ukrajiny.