Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PUTIN: Mírotvorce a humanista v rozhovoru s Carlsonem
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
P. Brich 13.2.2024 11:51Že Minské dohody byla bouda na Rusko, prokecla sama Merkelová |
![]() |
P. Brich 13.2.2024 11:50Valento, ještě dvakrát, prosím. Pro zapamatování. |
![]() |
M. Valenta 13.2.2024 11:45Jsou argumenty vylhané, ty Putinovy a argumenty dávající smysl a to jsou ty autorovy. Že to prokremelští kolaboranti Vašeho střihu vidí obráceně vůbec nepřekvapuje. |
![]() |
M. Valenta 13.2.2024 11:45Jsou argumenty vylhané, ty Putinovy a argumenty dávající smysl a to jsou ty autorovy. Že to prokremelští kolaboranti Vašeho střihu vidí obráceně vůbec nepřekvapuje. |
![]() |
P. Han 13.2.2024 11:42Argumenty jsou jasné. Že vy jste tupý, za to autor nemůže. |
![]() |
P. Han 13.2.2024 11:41Jistě i v osmatřicátém různí Pepaxové tvrdili, že Hitler je hodnej strejda. |
![]() |
P. Brich 13.2.2024 11:37Au |
![]() |
P. Brich 13.2.2024 11:34Když nejsou jasné argumenty, musí nastoupit mnohoslovné žvanění, jak předvádí autor |
![]() |
J. Nevrkla 13.2.2024 11:34Na tuto věc budou jistě různé názory v Polsku, Rusku, Německu, to je přirozené. Pilsudski kategoricky odmítl dohodu s Hitlerem a ten byl potom nejváženějším hostem na jeho pohřbu? To mi nějak nesedí. O tom všem by mohli debatovat historikové zúčastněných zemí. |
![]() |
J. Ptáček 13.2.2024 11:26Co platí pro podřadný národ, v tomto případě český, neplatí pro ruskou elitu. Už dávno mohl být Královec (Königsberg, Kaliningrad) opět český. Anebo dnes ruská transsibiřská magistrála okupovaná našimi legiemi. |
![]() |
P. Tronner 13.2.2024 11:15Takže když se někdo vyjádří k putinovským manipulacím, tak je sám „manipulant“? A co tak vyvrátit to, co tvrdí autor, kde manipuluje? Neobhajuji Západ a hodně věcí mne zde vadí, ale to ještě neznamená, že budu slepý ke sviňárnám na východě. |
![]() |
J. Kindl 13.2.2024 11:13Nevrkla Původní plán nacistického Německa byl, že společně s Polskem napadnou SSSR. I když Německo slibovalo Polsku vše možné, pokud dohodu s Německem podepíše. Maršál Pilsudki, tak i jeho nástupce kategoricky odmítli spojenectví s nacistickým Německem. Ministr zahraničních věcí Polska Beck, řekl na adresu nacistického Německa : ....byli bychom porazili Rusko a pak bychom na Urale vodili Hitlerovy krávy na pastvu. Místo spojenectví s Německem v dubnu 1939 podepsalo Polsko s V. Británií smlouvu o spojenectví a ochraně Polska a k té smlouvě se připojila i Francie. Hitlerův plán se tím sesypal. Vše mu vycházelo a najednou tohle. Pokud chtěl zahájit válku, musel znát postoj SSSR. Obrátil se na Stalina a ten souhlasil s jednáním. Stalin znal nacistickou averzi vůči Židům a odvolal ministra zahraničních věcí Maxima Litvinova, protože byl Žid a nahradil jej Vjačeslavem Molotovem. Došlo k podepsání paktu Ribbentrop – Molotov o společném napadení Polska, |
![]() |
P. Tronner 13.2.2024 11:13Já také sleduji ruskou politiku dlouhodobě a viděl jsem i spoustu Putinových lží, od ujišťování, že Ukrajinu nenapadne pár dní před válkou, po zelené mužíčky na Krymu atd. Tvrzení, že Putin nelhal i v tomto rozhovoru je ukázka buď naivity, neznalosti, nebo slepé víry, protože jak u autora, tak v komentářích je spousta dokladů, že tomu tak není, že Putin schválně leccos zamlčuje či dezinterpretuje, aby mu to hezky vycházelo. Putin je samozvaný amatérský historik, nemyslím, že by se v historii zas tak vyznal, respektive, vyzná se v ruské historii tak, jak mu to vyhovuje. Fakt, že se v ruské historii nevyzná Carlson mne neudivuje, ale že evidentně nebyl připraven a nenastudoval si tradiční putinovská tvrzení, která se dají snadno vyvrátit, nenastudoval si historii Ukrajiny, takže nebyl schopen k putinovským tvrzením dodat to B, to jen ukazuje, jak je to kvalitní novinář.
Jo a je zajímavé, že ti, kdo kritizují Putina, jsou váleční štváči, zatímco gosudar Putin je tedy dle vás asi mírotvorce. |
![]() |
P. Tronner 13.2.2024 11:05Víte pane Cícha, co je zajímavé? Že ti, kdo tak věří Trumpovi, jak určitě celý problém vyřeší, tak zároveň tvrdí, jak USA Ukrajinu vyzbrojovaly - a vlastně jim nedochází, že k tomu vyzbrojování Ukrajiny docházelo ZA TRUMPA. Mimochodem, za Obamy spolupráce moc neprobíhala, ta se plně rozeběhla právě za toho Trumpa. Já s vámi ale souhlasím, že pokud by byl v Bílem domě Trump, nikoliv senilní a slabý Biden, tak by k té válce nedošlo. Trump je neřízená střela. Jednak by si určitě pohlídal, aby stažení z Afghánistánu nepříjemně nepřipomínalo útěk, kromě toho by si Putin nikdy nemohl být jistý tím, co Trump udělá.
Co se toho nepřátelství k Rusku a Putinovi. Jednak Západ zpozorněl poté, co Rusko srovnalo do latě Čečensko a to metodami, pro nimž je odstřelování Doněcka v podstatě kočkování - zajímavé, že to obdivovatelům VVP nevadí. Poté následovala Gruzie, která sice sama začala zpacifikovávat svou odbojnou provincii, ovšem nikdo už neřekne to B - že šlo o klasický ruský trik z 90. let, kdy Rusko uměle vyvolalo problém, uměle podpořilo místní separatismus a pak si zahrálo na mírotvorce a poslalo tam své vojáky jako garanty statu quo. A protože mu tento stav vyhovoval, tak léta nic neřešilo a podporovalo místní separatismus i tím, že spoustě místních rozdalo ruské pasy. Gruzie udělal jistě chybu, podcenila situaci a odstřelování Cchinvali není nic, na co by mohli být hrdí, ale ruský přístup silně připomíná podobnou taktiku v Donbasu a Podněsteří. A zcela mimochodem, poté, co Rusové porazili gruzínskou armádu, tak nejen obsadili severní Osetii, ale i nárazníkové pásmo a dokonce i Abcházii, kde se vůbec nebojovalo. To je takové ruské férové řešení.
No a pak přišla Ukrajina, kde se použily podobné metody okořeněné zcela novým nápadem - vysláním warlordů jako byl Girkin, kteří zorganizovali místní „spontánní“ povstání. |
![]() |
M. Valenta 13.2.2024 10:59V čem konkrétně spočívalo to otevřené nepřátelství? V pozvánce do NATO nebo snad v investicích do ruského průmyslu? Vyprávějte. |
![]() |
J. Ganaur 13.2.2024 10:54Řádně ji vyzbrojil a pohrozil, že Ukrajině dodá vše, o co si řeknou! |
![]() |
J. Kalina 13.2.2024 10:53Vážený pane, to máte pravdu s tím paktem R.-Molotov a Putin to okecával resp nezmínil, ale je holým faktem, že tomuto paktu předcházel nějaký vývoj minimálně v Evropě. Oba tyto státy nebyly v té době (a celkem pochopitelně) brány za rovnocenné jiným státům. A hlavně to vypadalo jakoby s Anšlusem Rakouska = připojení Rakouska k Německu, Mnichovskou dohodou - odstoupení Sudet, obsazením zbytku ČR, kteréžto akce na mezinárodním poli předcházeli uzavření paktu R.-M. Jaksi se naznačovalo kam by měl Hitler směřovat a napřít svoji agresi resp zařídit kdo se má do koho pustit a zda má na tomto střetu vykrvácet a oslabit, aby pak ...... Chybka se vloudila neb na to koukali z druhé strany i ti dva diktátoři Hitler se Stalinem a nějak to vyhodnotili. Tento pakt by se měl vyučovat jako ukázkový příklad vítězství geopolitických zájmů nad oficiálními ideologiemi panujícími v obou státech. Když to vyhodnotíme chladnokrevně, dalo by se najít několik podobností i v dnešní situaci na východě. Doplácí Ukrajina a Rusko neb se řežou na přímo a ekonomicky doplácí skoro celá Evropa. A mimochodem, zkuste si vygůglit kdy Velká Británie prohlásila za "nyní" neplatnou a kdy teprve za neplatnou od samého počátku. Hezký příklad principiálního trvání na podepsaných dohodách (i s Hitlerem). |
![]() |
J. Nevrkla 13.2.2024 10:40Nechtěl by Ukrajinu přijmout do NATO. |
![]() |
P. Pepax 13.2.2024 10:40Jo jo budování nepřátelství a strachu z Ruska ve stylu když budete děti zlobit odnese vás Hejkal do lesa. |
![]() |
J. Nevrkla 13.2.2024 10:39Žádnou zaslepeností netrpím, pokorně uznávám fakta. Poláci v tom nejsou tak nevinně, jak se to dnes prezentuje. Při úmrtí Pilsudského v roce 1934 byl Hitler na pohřbu nejčestnějším hostem. Dohodu s Hitlerem měli dávno před Ruskem, Rusové ji měli jako poslední. Těšínsko nám sebrali pár dní po podpisu Mnichovské dohody, evidentně to už měli s Hitlerem předjednané. A žádost Sovětského svazu o přelet nad svým územím, pokud by nám proti Hitlerovi pomáhali, odmítli s dodatkem, že ta letadla sestřelí. Nejsou snad tyto informace pravdivé, nejsou to fakta, která by měli nezaslepenci respektovat? To jen tak na okraj. |
![]() |
M. Zasazabanovaný 13.2.2024 10:37
|
![]() |
L. Svoboda 13.2.2024 10:05
|
![]() |
L. Svoboda 13.2.2024 10:00
|
![]() |
H. Lukešová 13.2.2024 9:58Masakrování Židů se těší mezi Araby hluboké tradici... https://engelsbergideas.com/notebook/hamas-genocidal-massacre-on-october-7-has-deep-historical-roots/ |
![]() |
H. Lukešová 13.2.2024 9:55Myslím si, že lepší je užívat termíny Svatá země, nebo Země Izrael. |
![]() |
P. Adámek 13.2.2024 9:54Samozřejmě, že Putin mluví výborně německy, když v Německu špiónil. |
![]() |
V. Machálková 13.2.2024 9:46A ty tisíce zabitých východo Ukrajinců včetně dětí západními Ukrajinci také nevidíte. |
![]() |
J. Mucha 13.2.2024 9:44Aha, takže Ukrajinu teď vlastně nenapadli Rusové, ale Baškirové (i když ti teď trochu protestují), Burjati, Čuvaši, Kalmykové, Mordvinci, Tataři, Tuvinci, Udmurti a dalších asi sto příslušníků gulagu národů. Tím pádem ani Češi nejsou v novověku zrovna mírumilovní. Zvládli třeba invazi do Srbska v roce 1914. Proti Italům bojovali vedeni maršálem Radeckým ještě před jejich sjednocením a korunovali to bitvami na Soči a Piavě. Nakonec i Klement Gottwald sloužil do léta 1918 jako věrný c.k.voják v Haliči. I když to asi na Sputniku nepíší, nenapadlo Vás, že Ukrajinci teď bojují právě proto, aby už dál nemuseli posluhovat imperialistickým choutkám moskevské hordy? |
![]() |
P. Adámek 13.2.2024 9:43Já jsem interview nijak podrobně nestudoval a Guttmannův článek mi poskytl určitou orientaci. Takže mi nezbývá, než Vaší charakterizaci čtenáře vztáhnout na sebe, za což Vám velice děkuji, s úctou. |
![]() |
O. Istvanfy 13.2.2024 9:42https://en.wikipedia.org/wiki/Sabra_and_Shatila_massacre |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=tgFxS1rc0qM1xpL&p=flDf65ze%7cVTLoiUyQ1v%7cJq61okHyO1%7cfDd4See1y6CvwEj-Ne%7cJyUOtVSmO%7celGq5OaWR_&x=B5cNic)