27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Radim 25.8.2009 18:52

Re: Z programu NSDAP

Vážení účastníci diskuze, máte tady moc hezkou filologickou debatu, ale já bych se vás zeptal, zvlášť historika: Jak by se asi byla vyvinula válka, kdyby Hitler nenapadl SSSR? Byl to jeho omyl nebo k tomu byl donucen celkovou situací? Omlouvám se předem, je to t.zv. "nepřípustná hloupá" otázka, ale když se tu už na začátku vlákna objevila, i když žertovně, tak ji kladu vážně.

Větší vlastenec 25.8.2009 19:53

Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Vážený pane Radime, za svoji otázku se nemusíte omlouvat. Dokud v naší těžce zkoušené vlasti řádí kapitalismus a demokracie, můžete se ptát prakticky kohokoli na cokoli.

Nicméně my zde nemáme "moc hezkou filologickou debatu". To jen pan Marat předvádí svoje mezery ve vzdělání. Vsadil bych se, že pan M. je schopen zaťatě prohlašovat národní socialismus (nacismus) za pravicový režim. :-)))  Zde Program NSDAP .

Nuže, Vaše otázka patří do tzv. alternativní historie (AH). Můžeme se donekonečna ptát "co by se bylo bývalo stalo, kdyby se to či ono přihodilo jinak nebo vůbec ne“. Jedna z větví AH popisuje vítězství nad německým národním socialismem, dosažené ale trochu jinak - právě v důsledku neprovedení plánu Barbarossa ( http://althistory.wikia.com/wiki/Red_victory ). Pro nás je zajímavé, že i tento "historický vývoj“ končí zvolením H.Obamy. A vládou s.V.V.Putina VV, samozřejmě.

(Jen na okraj : nejvíce mne na výkřicích pana M. rozesmálo jeho "poučení“ o dějinách oslovování "soudruhu" v mé rodné Straně, resp. v mé nynější Straně. Můj pradědeček totiž spoluzakládal Českoslovanskou sociálně demokratickou stranu, a prastrýc zase KSČ. A v podstatě všichni moji přímí předkové byli členy jedné nebo obou našich největších levicových stran. Prastrýc byl dokonce déle kápo v koncentračním táboře - národně-socialistickém - než generálním tajemníkem Strany.)

My komunisté jsme lidé zvláštního ražení, ukovaní ze zvláštního kovu ! (J.V.Stalin) >-  Volte ČSSD a KSČM !

Radim 25.8.2009 20:11

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Děkuju mockrát za odkaz, ale mám tak pomalý internet, že mi tu stránku nechce otevřít.

Větší vlastenec 25.8.2009 20:49

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Tak dobře.

Připište si další bod, osobo dubiosní.  (Y)

Před večeří, po návratu ze stavby, jsem zkrátka neměl energii na zkontrolování IP adresy.

Radim 26.8.2009 0:34

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Jen jednu laskavost, nemohl byste mi říct, kde se právě nacházím po zjištění mé IP adresy? Abych se orientoval pro cestu zpátky. 8-o

Ale tu prdel byste si moh nechat, jo?

Větší vlastenec 26.8.2009 2:07

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Se jim teda musim vomluvit za to drzý vykáni, voni vosobo dubiosní.

De teďkon sou, to ví Pámbu. Já bych teda řek, že f (Y), ale voni by se mohli urazit.

No radit jim nebudu, aby se zeptali náhodnýho kolemdoucího. Von by to chudák moch považovat za přepadení, že jo.

Tak počkaj do rána tam de sou, a pak se orientujou podle lišejníku na stromech.

Mores cuique sui fingunt fortunam

Radim 26.8.2009 6:31

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Mendacium neque dicebat neque pati poterat.

No, vo těch Vašich moresech toho vím až dost. A vo Vaší pravdomluvnosti.

Pořád jsem Vám nevyřídil vzkaz od technika radio telekomunikací Tak tedy: v případě, že spáchám nějaký trestný čin, máte se obrátit prostřednictvím vašich úřadů na příslusnou Prokuraturu Republiky, která nechá zjistit mou totožnost poštovní policií. Jinak Vám má být moje IP a totožnost putýnka.

Taky se moc divil, proč mě to zajímá, jestli prý nechci vyloupit nějakou banku. Na to prý nemám ani prostředky ani potřebné znalosti. Jemu prý vybrali piráti bankovní kartu, ale to byli jiní machři než já. A tak jsem se ho snažil uklidnit, že to chtějí vědět z jedné redakce. A tak on na to: vykašlete se na ně a nechte je plavat.

A jestli budu přispívat odněkud z Albánie nebo Rumunska nebo jiných přilehlých zemi, tak na to neobracejte pozornost.

Větší vlastenec 26.8.2009 20:26

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Voni vosobo dubiosní, co to tady melou ? Teda jako ťukaj do tý tentononc ??  ;-€ Zaprvý vo mejch móresech vědí kulový, páč jako vosobu dubiosní si jich držim vot těla !  (Y)

Zadruhý co se mý pravdomluvnosti dotejče, tak koukaj vědět, voni vosobo dubiosní, že ten můj příspjěvek ze fčereška 19:53 je ouplná pravda. Vlastně akorát ta moja bába s Moravy nebyla f Partaji V, jináč fšici.

A že můj soudruch prastrejc podepisoval rosudky nad těma fšema zrácema a jinejma zločincema R^, to je taky pravda. A uš jim to víckrát vopakovat nebudu, voni vosobo dubiosní.

(A ty Holendři z toho lágru ať se dou vycpat. No teda voni uš sou určitě dávno podrnem, že jo. Prostě ty jejich kámoši nebyli f Partaji. Nebyli to ani našinci. Tak co asi měl s. prastrejc jako kápo dělat ?? Něgdo prostě zařvat musel, tak bylo lepší dyš to byl ňákej nenašinec než našinec, to dá přece rozum ne ?)

>-  I kdybychom padli všici, vstanou noví bojovníci, prapor s růží zavlaje !  Volte ČSSD a KSČM !  >-

Radim 26.8.2009 21:32

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Páni, s takovou rodoslovnoj bych se moc nechlubil na Vašem místě. Naháníte až strach. Za svoje předky nemůžeme, ale vystrkovat je takhle na podiv, to se mi nezdá zrovna moc sympatický ani diplomatický. Jo, vážený, buď si ze mne děláte furt srandu anebo jestli je to pravda, musíte to mít uvnitř ňáký přeházený. Už se Vám ani moc nedivím. No, hlavně, že Vám chutná jíst. Jinak nevím co dodat.

A bez smajlíka prdele se nevobejdete, že jo? A eště, zapomněl jste posledně na raka s klepetama. Myslíte, že jsem totálně blbej?

Větší vlastenec 26.8.2009 22:19

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Mi dysi řikal jeden Sionista : Čím míň lžeš, tím míň si musíš pamatovat, cos komu řek. A mněl recht ten Sionista.

A mně žralo jako že fšici ty moje soudruzi tady mi nevěřej že sem jako socialista fakt kovanej.  ;-€  Tak sem se jednou rozhod tu svoji famílii trochu votkrejt.

Akorát že moje bába s Kladna, proletářka jak řemen a členka Partaje vod r.45, s Partaje vodešla dyš viděla jak žijou lidi ve Francii roku 66, to tady píšu akorát jako votstrašňující přípat. ;-(  Abychom příště pouštěli (jako ven) jen vopravdu prověřený soudruhy a přátele. 

A jináč proč bych se styděl ? Lid mýho s.prastrejce doteď miluje. :-D

Si teda voni vosobo dubiosní, jako zatim nemyslim že sou totálně jako. Ale de viděj jakýho raka do (Y) ? Maj to fšecko srovnaný ?

Radim 27.8.2009 6:50

Re: Vláda s.V.V.Putina : Alternativa neexistuje !

Máte pravdu, jdu proti všem konvencím a měl bych si to uvědomit. Ale nedá mi to. Ale stejně by to byl pěkný námět ve stylu Pirandella: z virtuálního světa debaty na stránkách internetových novin. Rozvzteklený 007 - kritik v různém přestrojení  honí po diskuzních stránkách nicka satyrika, aby z něj dostal, kdo je jeho Autor. Nick si z něj dělá sice srandu, ale pokaždé neopomine svůdně natřást obrázek svého pozadí před nosem kritika, aby se dozvěděl, jaký vyvolává efekt. Je taky trochu ješitný. Že by to byla ta slabá stránka, která ho prozradí? Konec mě právě nenapadá.

Ale pozor, dávám si patentovat ten nápad u Společnosti pro ochranu autorských práv a za jeho zneužití budu žalovat u soudu pro plagiát.!!;-€

Harpyje 27.8.2009 7:40

UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Tohle nepřekoná žádný článek na Psu! Váš literární talent je sice mizivý, zato ale mnohostranný. ;-D ;-D ;-D

>-  V socialismu každému podle jeho zásluh, v komunismu podle jeho potřeb !  Volte ČSSD a KSČM !  >-

Radim 27.8.2009 8:22

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Paní Harpyje, Větší vlastenec se chce mermocí dostat do Literatury a tak se tu producíruje ve vší své potencialitě. Jestli napíše pokračování, je dost nejisté. Vždycky zaleze, když se mu zdá, že přehnal. Ale tohle klábosení na starých stránkách se mu líbí. Uvidíme, co z něj zase vyleze.

Harpyje 27.8.2009 10:20

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Omlouvám se. Je to ode mně krajně nezdvořilé, plést se do cizích hovorů. Nedalo mi to ale, když jsem objevila nový, mně doposud neznámý styl p. Š., silně připomínající soudruha kocoura. Jeho mimézní schopnosti ho sice zbavují autenticity, ale na druhé straně jsou nedílnou součástí jeho osobnosti. Je to prý chorobné a má to dokonce i jakési učené latinské jméno. ;-P;-D

Radim 27.8.2009 18:03

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Ale, paní Harpyje, to by ještě scházelo, abyste se omlouvala. Váš zásah vždycky našeho pana Š. nebo A. umoudří. Má z Vás jakési obavy, jak jsem pozoroval. Dělá o Vás dokonce nějaké psychedelické obrázky a posílá je lidem. Což mu zase na druhé straně nebrání, aby o Vás pořád nedrbal. Nebudu Vám to refererovat, to se mi nezdá slušné, ale dejte si na něj pozor, jak nejste v dosahu, hned pomlouvá.

Pokud jde o jeho poruchu v italštině se tomu říká mimetismo linguistico patologico, latinsky nevím. "Una regressione a livello libidico, che correndo all'indietro rispetto al progresso psichico della crescita, avrebbe via via risvegliato materiali inconsci facenti parte della memoria colettiva, il ritorno ai quali si compie in modo nostalgico, dimostrando incapacitá alla progressione, intesa come adattamento alle esigenze socio-ambientali."

 http://www.cepic-psicologia.it/

Proto asi se pořád vrací k těm svým předkům, mezi námi řečeno, já bych se jimi zrovna nechubil, a proto pořád imituje ten jazyk totalitního období.

A může to mít negativní vliv i na ostatní. Taky jsem pozoroval, paní Harpyje, že jste na konci minulého příspěvku nalepila nějaká budovatelská hesla s vlaječkou. Dejte pozor! Ona na tu patologii sice nějaká léčba existuje, myslím, že byste našla něco na odkazu nahoře, ale nebude to nic snadného a krátkého.

Harpyje 27.8.2009 19:30

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

A. jako Photoshop umělec a Vv jako klepna jsou asi tak pravděpodobná nařčení, jako že já jsem on. On není já a já nejsem on. Byla to pouze pathologická zvědavost ze strany pana Š., která nás svedla dohromady. A teď už nechci rušit Vaše vzájemné očichávání a tratím se.

Servus!

Zabráníme návratu komunismu, vrátíme lidu socialismus !  Volte ČSSD a KSČM !

Radim 27.8.2009 20:01

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

No, snad sem toho tak moc neřek. To máte ty ženský, dycky všecko vobrátěj naruby. Lepší si s nima nic nezačínat. A jakýpak vočichávání? Nejsem pes, milostivá. ;-€

Tak, ať si teda ten socializmus vracej!;-(

Se SSSR na věčné časy! do(Y)

Sovětská žena náš vzor!;-O

                                                                   Tak já tedy zas du. Ahoj! ;-D

Větší vlastenec 27.8.2009 21:23

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

No coby : (Y).

Radim 28.8.2009 6:22

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Jako vždycky se končí (Y)í nebo v (Y)i. Zůstaňme věrni tradicím!

LEVOJ! LEVOJ! A to hlava dolů!!

Větší vlastenec 28.8.2009 7:25

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Ta poslední (Y) byla, za daných okolností, výrazem jak zdvořilosti, tak protepleného lidství.

Neboť sledovat dvé dybbuků dialog ...  ;-P 

Docela děsivé. 

Augustýn 28.8.2009 8:04

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Chápu. Shit, anyway!

Pitomci celého světa, spojte se! Záá sociááálizmus!

VSTAVAJ DEMOKRATIJEJ ZAKLEJMJONNYJ!

Čeká Tě futuro dell umanitá! (Y) Anyway!

Radim 28.8.2009 8:29

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

A co to sou, s dovolením, ty dva dybuci? Snad majitelé DyBook D1 Laptop ?

Větší vlastenec 28.8.2009 10:48

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

http://www.britannica.com/EBchecked/topic/174964/dybbuk

(Y)

Zaddik 28.8.2009 10:17

Re: UŽ SE TĚŠÍM NA POKRAČOVÁNÍ!

Slovo "dybbuk" bych na Vašem místě nepoužíval, pane zombie (auf-Sprung, aus-Sprung, fla/esh, time/lack) . Nejsme ani vzdáleně příbuzní. :-P 

Přeji šťastný let. A návrat v nové inkarnaci.

Větší vlastenec 28.8.2009 11:03

Výjimečný omyl neomylné H.

Musím s lítostí konstatovati, milostivá, že se (velmi výjimečně) mýlíte.

Tvrzení, že já jsem °°°, zombie atd. je stejně pravdivé, jeko že já jsem Vy, resp. že Vy jste Slon75 apod.

Samozřejmě jinak máte pravdu : Obyčejně jsem neobyčejně vulgární. Ale při hlubším odhalování svého nečistého nitra používám zásadně nick "doowahdeedee".

Jak se dnes nedaří Fíneovi ?

Přeji Vám utěšeně bouřný let.

Harpyje 28.8.2009 11:38

Re: Výjimečný omyl neomylné H.

On ne crois pas les menteurs. Tel qui a menti, mentira toujours. Dobře víte, že se s mythologickými harpyjemi neztotožňuji a jako slušný pták nikomu do jídla nekálím. Nanejvýš některým na hlavu. ;-D:-P

Radim 28.8.2009 13:16

Re: Výjimečný omyl neomylné H.

Páni, jen jsem si na chvilku vodskočil, a ty dva se zas pohádali. Ke všemu jsem samej mravenec, mrchy naskákaly na mne ze stromů. Musím se jít vosprchovat.

Tak von se ten Větší vlastenec ráno zdál ňákej umořenej, jediný na co se zmoh, byla ta (Y) a tak jsem si řek, "no páni, kdo ho tak zřídil? Asi ho doma párkrát přejeli válečkem na nudle, když vyšlo najevo, že při diskuzi bere na žencký." Já mu furt říkal - "nech je bejt, žencký sou element imperialistickej", a von né, nedal si říct a tak to tedy vodskákal. Ale zase ho tak moc nezmandlovali, když tu zas nadává. Von si jako myslí, že tyhle věci nevíme, že sme se narodili včera ráno, že jo? Že máme na jednom voku šunku a na druhým kolečko salámu? Akorát toho zombiho neznám, jen sem jednou viděl, jak s ním diskutuje, ale já všecky ty příspěvky nečtu, naučil bych se sprostě mluvit. A to jeho hovado dee sem tu taky jednou vokřik. Co se tu má co roztahovat, blbec, stejně česky neumí a eště bude říkat, že má bohatýho tátu. No, kdo si takovýho vola moh vymyslet? Copak ňaký emigranti můžou na západě zbohatnout?  Může se zbohatnout jen za socializmu, ňák to Většímu vlastenci ideologicky hampluje.

Ale, paní Harpyje, já neříkám, že Vy jste on a on je zas někdo jiný a ten jiný jste zas Vy, i když Vy se zdáte být někdo zcela jiný než je ten jiný. Vy jste zajisté velmi slušný pták, ale na hlavu Většímu vlastenci raději neserte, už tam má ten turBAN, pak máslo a teď ještě na to Vaše, s prominutím, hOvno, vždyť z něj bude úplná kobliha. A ke všemu pochybné stravitelnosti.

Jinak Vám ručku líbám. Con deferenza. Váš přítel a obdivovatel.

Harpyje 28.8.2009 16:54

Re: Výjimečný omyl neomylné H.

Vážený pane, my ptáci přece nedefekujeme jako lidé! To, co my ptáci produkujeme, se nazývá chvist a podle Etymologického slovníku jazyka českého je "chvístati" mimo jiné též "pleskavě stříkati, např. blátem (ne vodou!), slinou, řídkým lejnem...", takže jako harpyje pralesní na pana Š. stříkám pouze řídkým lejnem.

Ten, kdo se zajímá o ptáky (aves, abych předešla nedorozuměním), ví, že existuje jeden druh ptáka, zvaný rudochvost VV. Myslím, že by nebylo špatné, kdyby se Vv, vzhledem k myšlenkám a sloganům, které hlásá, přejmenoval na rudochvosta. Vloni na podzim se mi nepodařilo přimět ho k setkání, abych nabila jistoty o jeho přesvědčení. ;-P

Větší vlastenec 28.8.2009 17:38

Mon ame est ravie

Milostivá, v tomto případě je crois en vous. Opravdu.

Pochopil jsem již tehdy, že mne chcete přimět k setkání, abyste mi nabila. Přinejmenším.

Jistě, on to "není Váš styl". Vy používáte jiné metody. Konkrétně kombinaci obecně ženských a speciálně ptačích.  :-)  "Zchvístala" jste mne natolik, že je Vám nyní ze mně špatně.

Nu, račte pokračovat; už se těším na další Váš ctěný chvist.

Maucta + milostivou ručku líbám.   V

Harpyje 28.8.2009 18:38

Re: Mon ame est ravie

Mais non, voyons! Vous ne croyez pas en moi! Vous me croyez! 

To je velký rozdíl: věřit v někoho a věřit někomu. Chápete ten rozdíl? Stejný, jako v češtině. Ten první smysl slova je o důvěře, ten druhý o pravdě. Obé ovšem dopadá ve Váš neprospěch.

Ebenfalls V