Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Zloději dětí
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I. Kudrnová 8.2.2015 18:35Re: Naprosto s Vámi souhlasím, paní. Ano, ale pořád nemám jasno, proč se napřed ukradnou děti, bez soudu, nebo i se soudem, dají je do dětského domova ještě před vyšetřením dospělých, než zjistí jestli se vůbec něco stalo nebo ne. Dítě se narodilo a žije v rodině a nikdo nemá právo je krást. Mají rodné listy a tam je napsáno čí jsou. Co děti udělaly, že je ukradnou ještě před tím, než někoho z rodičů obviní? A když tak se snad ty naše soc. pracovnice domluví s rodinou. Třeba půjdou za babičkou nebo jinam k rodině.Kde to jsme? Soc. pracovnice nemají sedět v kancelářích, ale chodit do rodin. |
J. Jurax 3.2.2015 22:25Re: Dotaz: Netestoval jsem to, Voni krávo :-) |
S. Netzer 3.2.2015 21:53Re: Dotaz: Je to snad soukromá adresa, nebo veřejně přístupná stránka, vy blbe? |
J. Jurax 3.2.2015 21:37Re: Dotaz: Trochu mimo diskuzi, ale obrat "tučněti tukem iluzí" mne nadchnul :-) |
J. Jurax 3.2.2015 21:34Re: Dotaz: No, madam, nepatří zrovna k dobrému tónu zveřejňovat mailové adresy jiných diskutérů bez jejich souhlasu. Což takhle kdybyste taky zveřejnila i Vaši mailovou adresu? |
J. Jurax 3.2.2015 21:29Re: Velice dobrý článek.. Odvážná nebo pošetilá ... |
J. Jurax 3.2.2015 21:28Re: Velice dobrý článek.. No, nevím, podle médií k ní ta údajně zneužívaná dívenka chodila nikoliv kvůli vadě řeči, nýbrž proto, že nekomunikovala/odmítala komunikovat s dospělými (což podle literatury prý mj. bývá příznakem zneužívaní). Takže nešlo o logopedii. A na druhé straně - nemýlím-li se, pak každý, kdo má podezření na trestný čin, je povinen to hlásit. Je-li podezření nedůvodné, má ovšem problém, je-li důvodné, může mít problém taky. Takže nejlepší je nevidět?!? |
J. Jurax 3.2.2015 21:18Re: Velice dobrý článek.. Hm, je-li kupříkladu přítel důvodně podezřelý z loupežné vraždy, alibi nemá, Vy kulové víte a přítel byl řekněme v hluboké peněžní nouzi - je na místě zkoumat jako soudce na lékárnických vahách nebo už došlo k tomu extrému, kdy jest nepodporovat a odsoudit, jak sám píšete? Nebo když Váš přítel bezdůvodně, jsa třeba ožralý, začne někoho mlátit, podpoříte přítele nebo napadeného? |
J. Jurax 3.2.2015 21:10Re: Velice dobrý článek.. Nejsa pfilozóf, netroufám si pojmenovat opak hodnotového relativismu. Jen tak prostým rozumem bych řekl, že perzonifikací onoho opaku jsou nepřemýšlející lidé, mající okamžitě jasno. Kdo nepochybuje, má život jednoduchý. |
J. Jurax 3.2.2015 21:05Re: Fyzik za vsechny prachy Ono víte, osobní zkušenost potvrzující teorii je k nezaplacení. Co kdyby se teorie mýlila? Mimochodem, Vy jste odnikud nespadnul? Ani jako pachole z višně či hrušně, eventuálně jiného ovocného stromu nejlépe v cizí, ale možno i ve vlastní zahradě? |
J. Jurax 3.2.2015 21:02Dobře napsáno a dá se s tím souhlasit. Zejména pak s posledními třemi odstavci - až na to, že mi ruská literatura říká dost - ono zatratit kvůli bratrské pomoci okupací třeba bratry Strugacké, oba Tolsté a mnohé jiné by bylo vylévání škopku i s robátkem. A souhlas s nemožností komentáře k životopisu, názorům a cílům eurodámy a europapalášky jménem Federica Mogherini - co kdyby si to někdo přečetl před desátou večerní nebo se sem proklikalo nevinné nezletilé robě? |
P. Vaňura 3.2.2015 20:17Dobroserství je posledním případem lidí, kteří se chtějí živit ŽVANĚNÍM. Jak to vyjádřil nedávno zeslulý Rudolf Čechura, jejich prvním cílem je vyhnout se nějak práci na mraze! |
R. Tesařík 3.2.2015 20:05Re: Fyzik za vsechny prachy Tom je opravdu, ale opravdu podstata článku, že.. navíc vámi pokroucená.. |
J. Anděl 3.2.2015 18:56Re: Prachy a bohatství To chápu. A ostatně do značné míry to je ve vaší moci. Existují přece na světě lidé, na které všichni se..ou :-) |
V. Vaclavik 3.2.2015 18:18Re: Velice dobrý článek.. Ten "hodnotový relativismus " se nosi mezi intelektualy, kteri si zakladaji na nestrannosti a objektivite, pricemz maji klapky na ocich, omezujici jejich vyhled jen na vysec ostreho uhlu pred nimi. |
V. Vaclavik 3.2.2015 18:12Fyzik za vsechny prachy kdyz az praxe padu ze strechy ho presvedcila o tak zname veci, jakou zna kazde dite. |
J. Schwarz 3.2.2015 18:12Re: Prachy a bohatství Není. Nehodlám nikoho k ničemu nutit, jen bych rád aby se ostatní na mne vy...li. |
J. Schwarz 3.2.2015 17:26Re: Nemá smysl přesvědčovat paní Boublíkovou. Taky bych to tak bral - pokud jde o přírodu! Když mne strhne v horách lavina, dostanu na Sahaře bez klobouku úpal nebo promoknu na kůži protože jsem vyrazil na vandr jen v tričku, ano, moje chyba. Otázkou je jestli podobnou optikou vnímat i své "bližní" nebo bych od nich mohl očekávat jiný přístup než od letní bouřky či hnízda sršňů. Mohu být "vždy připraven" a počítat s každým podrazem, pokud se mu nevyhnu tak vinit jen svou nepřipravenost, ale pak asi budu též ke každému podrazu i ochoten. Proč brát ohled na "bližní"? Když narazím v lese na borůvky, mám radost a pochutnám si, ale "lásku k borůvčí" nepocítím. Stejně když mne chytí bouřka, promoknu a je mi zima jako na Sibiři necítím vztek na mraky. Pokud to aplikuju i na lidi pak když narazím na přítulnou dívčinu bude to fajn, ale ničeho se ode mne nedočká, a na druhé straně když se nechám přepadnout a okrást nebudu spílat lupiči ale sobě že jsem dostatečně necvičil karate a nepořídil si pistoli. Hm. |
B. Rybák 3.2.2015 17:24Re: Sociální pracovnice O osudu lidském nesmí v žádném případě neodvolatelně rozhodovat jakýkoli byrokrat! Poslední slovo při nesouhlasu občana s rozhodnutím, musí mít soud! |
M. Prokop 3.2.2015 17:12Re: Dotaz: Nepovedená vlákno a husa, cítící se potrefenou. :-P |
J. Anděl 3.2.2015 17:03Re: Velice dobrý článek.. jj jasně, ok. |
P. Boublíková 3.2.2015 17:02Re: Naprosto s Vámi souhlasím, paní. S tím by šla asi na policii a policie by musela vyšetřovat, tohle byl trochu jiný prípad, policie se ovšem také staví za Bezdekovou. |
I. Kudrnová 3.2.2015 16:59Re: Naprosto s Vámi souhlasím, paní. Ale podle mně je to špatný zákon, napřed musíte vyslechnout a možná obvinit anebo neobvinit, ale co s tím mají společného krádeže dětí. Asi si to naše soc. pracovnice nebo ještě někdo jiný špatně vyložil. V Kanadě mají nebo něco podobného, ale děti nekradou.Prosím Vás jaké je to číslo toho našeho zákonu.To když se některá zhrzená milenka naštve a anonymně obviní svého milence, že obtěžuje děti, tak co? Báby ukradnou jeho rodině děti? |
P. Boublíková 3.2.2015 16:58Re: Velice dobrý článek.. Tak jsem to našla - svědkyně napřed řekla 'tři roky', později 'takové tři roky'. Vzhledem k tomu, že šla nejen na policii, ale i do TV - takže z rodiny teď o ní všichni ví - je si asi svou věci dost jistá, a hodně odvážná. |
P. Boublíková 3.2.2015 16:51Re: Velice dobrý článek.. Mám tam smajlík, mohlo to byt kratší dobu. Nevím, jestli svědkyně striktně trva na třech letech, jestli nerikala "asi tak tři roky", každopádně si dobře pamatuje, že to bylo do rozvodu. |
P. Boublíková 3.2.2015 16:47Re: Předsedkyně AKL podala trestní oznámení Bezdekova tvrdí, ze jsou mimo, ze oprávněni má - ale do takových detailu už se nořit nebudu. Myslela jsem to tak, ze pokud mela zavedenou praxi a tu ji paní Jungova zničila, mohla by chtít odškodnění. Pokud pracovala bez licence, tak ma samozřejmě smůlu. |
J. Anděl 3.2.2015 16:45Re: Velice dobrý článek.. Promiňte, podzim 90, to máme řekněme tři čtyři... nebo třeba pět měsíců do konce roku, pak dvanáct měsíců pro rok 91, pak jaro 92, to je řekněme, no, třeba i pět šest měsíců v roce 92 - mně to vychází jako do 24 měsíců max. Nebo mi něco uniká? To je ovšem nepodstatný detail, těmi počty nezjistíme, jak to bylo. |
P. Boublíková 3.2.2015 16:42Re: Naprosto s Vámi souhlasím, paní. Jo je na to zákon a o odebrání děti rozhodl soud, mate to vzadu. |
J. Schwarz 3.2.2015 16:40Re: Velice dobrý článek.. paráda, jak jste si osvojila hodnotový relativismus - na vás nemají ani US universitní levičáci. Je přece jasné, že většina lidí podporuje své přátele a odsuzuje nepřátele - pokud nedojde k extrému že by přítel někoho, například, zavraždil a oloupil. Pokud v případě konfliktu mezi přítelem a jeho odpůrcem zkoumáte jako soudce na lékárnických vahách kdo má "pravdu" a komu pomoct, pak vás / i s vaším údajným konzervativním cítěním / lituju a vaším přítelem bych být opravdu nechtěl. Lépe mít jasné nepřátele než podrazácké "přátele". |
P. Boublíková 3.2.2015 16:40Re: Velice dobrý článek.. Pokud nemá oprávnění, tj. licenci, není jí co odebrat. Máslo na hlavě myslím nemá, vždyť oznámit podezření na trestnou činnost musí každý. Ale už se to tu skutečně všechno probralo. |