Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Tři poučení z katalánské krize
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Sulc 5.10.2017 2:09Re: Cesi a Spanele - to je rozdíl. Mate samozrejme pravdu a Cesi maji i dobre vlastnosti.Na pr. v tramvaji pousteji bez rikani stare lidi sednout. Jsou i sikovni a uprimejsi. Jedna znama Anglicanka mela trei ceske manzely a pohybuje se casto mezi Cechy v Kanade, pry jsou uprimejsi. Jenze problem je, ze si vsimnete spise tech spatnych vlastnosti, ze? Bazlivosti, neschopnosti se branit, netolerance, zavist a nejvice si vsimnete buranstvi a hulvatstvi. Neporipada vam divne, jak si ti bajecni Cesi na diskusoch celkem bez priciny sproste, hulvatsky nadavaji jen pro jiny nazor? |
M. Prokop 4.10.2017 22:25Re: Sbližování Západu a Východu Zas tak moc rozdílů nevidím, alespoň ne významných. |
M. Prokop 4.10.2017 22:24Re: Poučení je jen jedno A je ještě otázka, co by to měl být zájem EU. Já vidím jen zájmy konkrétních osob, málokdy se kryjící s mými zájmy. |
Š. Hašek 4.10.2017 19:39Re: Naprostý souhlas s autorem.. No tak si to USA vyřešily. Hodilo se jim to. Srbové jaksi nejsou dost ohební. Buďme rádi za ně. O Albanialand na srbském území si neopřu ani kolo. |
Š. Hašek 4.10.2017 19:35Re: Sbližování Západu a Východu A co má být? Vy jste si nevšiml (na rozdíl od našich mladých posluchačů politvědy), že svět vykazuje stále rozličné odlišnosti od universálnosti stanovené Václavem Havlem. A jinými. Chcete poučovat Čínu, Rusko? Dost si troufáte. Zaměřme se na partu v brusele (to není chyba, Evropa je chybně). |
Ś. Svobodová 4.10.2017 19:01Poučení je jen jedno Občanská práva jsou EU u zadele v okamžiku, kdy narušují zájem EU. |
P. Urban 4.10.2017 18:27Zlé precedenty ty už byly dříve rok 1848-49 ve Střední Evropě (tehdy naštěstí zvítězilo existující uspořádání), rozpad Osmanské říše (rozpad Jugoslávie byl vlastně jeho poslední kapitolou, aspoň v Evropě), rozpad habsburské monarchie, ... Mimochodem, československé pohraničí v roce 1938 také nebylo odtrženo násilně a za cenu vybombardování původního státu. |
P. Urban 4.10.2017 18:20To je zajímavý článek Bohužel nejsem schopen poznat, zda je myšlen vážně nebo ironicky. |
P. Urban 4.10.2017 18:18Sbližování Západu a Východu myslím, že způsoby, jakými se čelí separatismu ve Španělsku na jedné straně a v Rusku (Čečna) nebo Číně (Tibet, Ujgurská AO) přece jenom vykazují jisté významné rozdíly. |
M. Prokop 4.10.2017 17:10Re: 10 Roků Taky to vidím nějak tak. |
V. Pavelka 4.10.2017 16:39No nevím ale byl by hospodářský výsledek Katalánců stejný kdyby z nějakého důvodu klesla turistika tamtéž ? |
V. Pavelka 4.10.2017 16:2110 Roků Létal lord Owen z EU do bělehradu a snažil se domluvit z Miloševičem , který se na všechny společné domluvy vykašlal ješte než přistál v Bruselu , nebezpečí že se válka rozleze po celém balkánu bylo čím dál větší , pak se nasrali Amici a bylo po problému !. |
Z. Lapil 4.10.2017 16:21Re: Cesi a Spanele - to je rozdíl. Ale jo, s první větou souhlas a vlastně máte i můj obdiv. Druhá věta je zapšklá, nepravdivá (ještě hůř: je pravdivá jen zčásti), a proto nespravedlivá. Takže se nemůžete divit, že dostáváte vynadáno, když půlku lidí prostě a jednoduše urážíte a druhé půlce šlapete na kuří oko. Už jsme to spolu probírali, a když jste připustil, že Češi mají i jiné vlastnosti, než jen zbabělost, tak jsme si docela rozuměli. Jestli se moc nepletu, tak za hodinku za dvě vás čeká oběd. Přeju dobrou chuť :-). |
P. Sulc 4.10.2017 15:43Re: Cesi a Spanele. S zasne povstani u Cechu zase naopak u0kazuje jejich statecnost a odhodlani 0drzet hrbet 0ohnuty a hubu zavrenou, takze dnes Cecvy svet obdivuje pro jejich uzasne hrdinstbvi/ Kratce se da rici, ze co Cech v pokornem predklonu a s hubou zavrenou , to uctivany hrdins. \ |
I. Břízová 4.10.2017 15:35Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Ach vy jedna chudinko nešťastná. Musíte na tom být opravdu zoufale. Když vám tolik vadí jedna důchodkyně z Varů. A nebo vás tak příšerně štve, že jsem vás docela prokoukla?:-)) Potěší vás, když si vás už ani nevšimnu? |
V. Novák 4.10.2017 15:34Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Že vy jeho pitomé provokace přivítáte, o tom jsem nepochyboval. Už jste ochotná vyjmenovat některé z těch "fake news" podle španělského vládního deníku? Nebo jako obvykle? |
P. Sulc 4.10.2017 15:31Re: Cesi a Spanele - to je rozdíl. Ja jsem zadnym troubum nepotrebovsl prokazpovst statecnodt, ale spise sobe, jestli mam kuraz jit do neznama, naucit se jsxyk a prezit tam. Ti, co se bali, drepeli duma a zehlili mavatka do pruvodu/ |
M. Drašner 4.10.2017 15:29Re: Cesi a Spanele. Zrovna Radeckého si ale příliš nevážíme, že? Nepamatuji se, že bych někde viděl pomník drihého nejlepšího vojevůdce všech dob po Valdštejnovi. |
S. Netzer 4.10.2017 15:27Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Příspěvky pana Čistého na Psu vítám. Raději se snažte "udržet nějakou úroveň diskuze". S Břízovou se vám to zaručeně podaří. :-( |
J. Kombercová 4.10.2017 15:11Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Větší Vlastenec vytáhl ze šatny další kabátek. |
V. Novák 4.10.2017 15:07Re: Zajímavé postřehy Článek jsem si přečetl - a ptám se znova. |
V. Novák 4.10.2017 15:05Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Tady se snažíme udržet nějakou úroveň diskuze a kromě toho, tady nejsou blbci typu Dementmarka nebo Čížka, kteří na tvoje pitomé trollení skočí... |
M. Prokop 4.10.2017 15:04Evropské hodnoty viz zde https://www.pressreader.com/czech-republic/lidove-noviny/20171004/281694024984890 |
V. Čistý 4.10.2017 15:00Putin pomáhá potřebným! Nemusíme mít rádi prezidenta Ruské federace, nemusíme mít rádi ani samotné Rusko či naše starší ruské bratry. Ale jedno jim upřít nemůžeme: Rusové vždy pomáhali potřebným, a to NEZIŠTNĚ. Nebudu zde připomínat notoricky známou pomoc, kterou nám Čechům Rusové poskytli v letech 1945 a 1968, nebudu připomínat OBŘÍ finanční náklady, s nimiž Sovětský svaz udržoval v naší vlasti Střední skupinu Sovětské armády, chránící nás proti NATO a EHS. Zato připomenu – a rád – sovětskou a československou pomoc trpícímu Španělsku, v dobách 1. španělské občanské války. Co je tedy tak špatného na SOUČASNÉ pomoci Ruska katalánským vlastencům?! Komu vadí tato pomoc národně-osvobozovacímu hnutí Katalánska, kromě fašistů ze Španělska, EU a NATO, kromě neomarxistických vrahů z Wall Streetu a Bilderbergu?! Snad už nikomu; rozhodně ne nám roduvěrným Čechům, vděčným příjemcům TÉŽE pomoci. Z této národní perspektivy je nutno hodnotit provokační příspěvek zrádné emigrantky Netzerové, té NEPOLEPŠITELNÉ obhájkyně evropských hodnot. Mupy mup! |
I. Břízová 4.10.2017 14:57Re: Zajímavé postřehy Opravdu fundovaná odpověď na otázku pana Nováka. Hlavně, že je vám veselo. |
M. Valenta 4.10.2017 14:43Re: Státy se udržují ideemi, na nichž vznikly. Kdybych věděl, že Vás ten překlep (some/same) a jedno nepochopení textu tak vezme, dal bych si větší pozor. Spíše Vám ale svými příspěvky bourám vaše bábovičky, řekl bych. |
S. Netzer 4.10.2017 14:35Re: Zajímavé postřehy Kvalita Parlamentních listů se od "španělského celostátního deníku" samozřejmě očekávat nedá. |
S. Netzer 4.10.2017 14:34Re: Zajímavé postřehy Přečtěte si ten článek, nebo si to nechte vysvětlit od Břízové. :-)))) |
V. Novák 4.10.2017 14:23Re: Státy se udržují ideemi, na nichž vznikly. A proč se podle toho neřídíte? |
M. Vondráček 4.10.2017 14:20Re: Pane Šindeláři, řádí nám tu strašidlo Šarina :-) |