18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

EVROPA: Ruská hrozba

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zk 1.6.2007 7:15

Re: a mimochodem lziva otazka

Hitler nám nehrozil jen z důvodu německé menšiny, to byl zástupný problém. Ten chtěl ovládnout celou Evropu, ne jen území obydlené Němci. A české pohraničí není "původní německý vaterland", bylo to vždy české území, na kterém se usadili němečtí osadníci, pozvaní českými krály. Samozřejmě, že mu také vadilo, když se Československo začalo vyzbrojovat a stavět pohraniční pevnosti, však také v pohraničí měli čs. vojáci zákaz reagovat na stále častější provokace ze strany Němců, kteří prováděli bojové výpady na naše území a vraždili české civilisty, vojáky a příslušníky SOS, jen aby Hitlera neprovokovali. Takže teď raději nebudeme provokovat soudruha rozvědčíka Putina, jehož slovník a výhružky začínají přitvrzovat.

J.Mach 1.6.2007 8:30

Re: a mimochodem lziva otazka

A jste si Martine jist, že jako primitivní propagandista ruských zájmů máte alespoň mimimální znalosti historie? Zatím to z vašich komentářů moc vidět není.

Martin 1.6.2007 1:38

blabol

co bylo drive, slepice nebo vejce ?

kdo prvni porusil rovnovahu, protoze usoudil, ze je natolik silny, ze ho uz smlouvy tykajici se protiraketovych obran netykaji ?

a najednou je nejhorsi prisera ten, ktery smlouvu dodrzel a citi se ohrozen druhou stranou ktera ji jednostranne vypovedela

a ted dam autorovi jeste jednu otazku. ve kterem konfliktu nas ochranily spojene staty pred agresi ? pokud pouziva dementni historicka porovnani, tak at vyjmenuje, jak nas americane ochranili pred prvni a druhou svetovou

doxa 1.6.2007 1:54

A v kterémm konfliktu nás Rusko ochránilo před agresí?

Martin 1.6.2007 2:02

to se mame obracet na rusko ?

ja mel dojem, ze nas hisoricke priklady maji nalakat na vyhodne a historii overene spojenectvi se Spojenymi Staty

v prvni svetove jsme s Ruskem bojovali, pred druhou svetovou jsme Sovetskou nabidku na vetsi spojenectvi a ochranu pred Hitlerem odmitli - to neznamena, ze bychom z toho meli cokoliv vyvozovat, ale neni duvod cokoliv vymyslet ohledne tri stoleti, kdyz Ceskoslovensko existuje teprve nejakych 80 let /uz jen za ten trisetlety blabol by si autor zaslouzil nakopat do zadku/

marshal Josef 1.6.2007 6:00

Re: to se mame obracet na rusko ?

V prve rade je potreba skripnout bolsevikum jako ty, kulky! Pak se muze jednat s Rusem!

zk 1.6.2007 7:22

Re: to se mame obracet na rusko ?

Nakopat do zadku by měli Vás. Autor nemluví jen o historii Československa, ale Čech jako takových. V první světové válce jsme s Ruskem bojovali, ale jako součást Rakouska-Uherska, ne jako Československo. Před druhou světovou válkou jsme sovětskou nabídku na ochranu před Hitlerem odmítli, no a dobře jsme udělali, Sovětský svaz nám nabídl ochranu před Hitlerem, aby se s ním pak spojil a ve spolupráci s ním se podělili soudruzi Hitler a Stalin o Polsko. Bůh ví, jak bychom dopadli my. Možná jako Zakarpatská Rus po válce..., možná bychom se stali další svazovou republikou. Takže běžte se raději vzdělávat historii Vy a nesnažte se tady pořád někoho o historii poučovat.

Harry 1.6.2007 15:20

Re: to se mame obracet na rusko ?

No pokud ja vim tak pred 2 sv.v. byl SSSR a Hitler spojenci (molotov-Ribbentropuv pakt) a valka zacala tim, ze si rozdelili Polsko. Cili o jakou nabidku SSSR proti spojenci Hitlerovi slo?

zk 1.6.2007 7:25

Re: blabol

Jak by nás USA mohlo ochránit před první i druhou světovou válkou, když oba konflikty vznikly mezi evropskými státy? Ani Rakousko-Uhersko před 1ww, ani Československo před 2ww nemělo s USA žádnou smlouvu o společné obraně. Tak co tady žvaníte?

Beránek 1.6.2007 0:57

Jestli k nám Rusák šoupne atomovku, o tom nebudu rozhodovat já ani Vy....

Úvahy ani otázky to neovlivní. Ať s radarem, nebo bez radaru, rozhodnutí je na Rusákovi. A ten je schopnej všeho. Myslím, že jakmile budou mít záminku, jdou do toho.

Ale před tím, se samozřejmě, domluví s těmi správnými lidmi na druhé straně barikády. Války jsou produktem několika málo politiků (ne lidí!), kteří jsou společností respektováni a uznáváni. Obyčejný lidi se jen můžou dohadovat, kdy jim raketa padne na palici... Prognostickej ústav byl řízenej důstojníky KGB, takže jeho odchovanci, spolu s dalšími estébáky, budou informováni, kdy zabalit saky paky a tradá...

Černý 1.6.2007 0:56

Otázka č. 4

Ochrání nás USA před útokem Iránu? Ne, proč?

zk 1.6.2007 7:27

Re: Otázka č. 4

Když odmítneme spolupráci na protiraketovém systému, tak nás ani chránit nemohou.

300 1.6.2007 0:29

Levici nebezpečí nehrozí

Zde se autor lehce mýlí, levici až tak velké existencionální nebezpečí nehrozí. Jen jako obvykle opět sehraje leninskou (nyní putinskou) roli užitečného idiota.

Vasekpasek 1.6.2007 0:54

Re: Levici nebezpečí nehrozí

Hm, přesně to jsem chtěl napsat. Levice se na tu dobu spíš těší, budou to její zlatý časy

Černý 1.6.2007 0:58

Re: Re: Levici nebezpečí nehrozí

No, jsou užiteční idioti, co jásají nadšením nad posunem pásma obrany USA na naše území. Ovšem pouze obrany USA, zdůrazňuji.

300 1.6.2007 1:22

Re: Re: Re: Levici nebezpečí nehrozí

Zatímco neužiteční idioti jsou přesvědčeni, že radar bude něco jako naše okupace Američany a že si nás navždy připoutají jako další stát Unie,   

Borek@exil 1.6.2007 6:09

Re: Re: Re: Re: Levici nebezpečí nehrozí

Jo....to by vyřešilo otázku víz.....

pozorovatel123 1.6.2007 10:05

Re: Re: Re: Re: Levici nebezpečí nehrozí

Už aby to bylo, ale o čem by se tady potom tlachalo?

krhut 1.6.2007 12:32

Re: Re: Re: Re: Levici nebezpečí nehrozí

ale to by vůbec nebylo špatný!!

kotrbodil 1.6.2007 1:35

Cerny v tvem pripade

RUDY!

zk 1.6.2007 7:29

Re: Re: Re: Levici nebezpečí nehrozí

To klidně zdůrazňujte, hlavně, že máte jasno co se bude a nebude bránit

A. 1.6.2007 0:22

Jenom člověk s prázdnou dutinou místo mozku

si může doopravdy myslet, že nás před kýmkoli ochrání jakýkoli radar. Ochránit by nás mohla pouze změna mentality. Ochota se bránit i za cenu životů.

Kromě toho reálné nebezpečí nám aktuálně nehrozí z Ruska, které se s úlevou zbavuje následků komunizmu. Reálné nebezpečí tvoří nepoučiitelná polovina národa, které i po všech historických zkušenostech volí stále komunisty  a jejich různé mutace. 

300 1.6.2007 0:32

Re: Jenom člověk s prázdnou dutinou místo mozku

Máte pravdu, stavba radaru by se mohla pojmout jako základní cvičení pro potřebnou změnu mentality.

zk 1.6.2007 7:38

Re: Jenom člověk s prázdnou dutinou místo mozku

Máte pravdu, ale netvrdila bych, že nebezpečí z Ruska nehrozí, komunismus v té původní podobě možná na ústupu je, ale na ústupu není ruská touha ovládat všechny státy střední a východní Evropy, které se dostaly do jejich područí a vlivu během 20. století. 

RomanL 1.6.2007 10:49

Re: Re: Jenom člověk s prázdnou dutinou místo mozku

Komunismus ne, bylo by to něco jako samoděržaví...

A. 1.6.2007 16:14

Re: Re: Jenom člověk s prázdnou dutinou místo mozku

Obávám se, že to bylo poněkud jinak. Do ruského područí se během 20. století nikdo nedostal. Ale Rusové se dostali do poručí komunistů - inernacionalistů a stálo je to 60 000 000 mrtvých v osvobozeneckém boji občanské války a pak v koncentračních táborech značky GULAG

arogant 1.6.2007 16:50

Re: Re: Re: Jenom člověk s prázdnou dutinou místo mozku

Správně. Stejně jako v ČSSR , kde nebylo 1 500 000 Čechy ale komunisty. Proč jsme se dosud těch cizáků nezbavili?

mik 1.6.2007 0:15

Jasna paralela s Hitlerem

hrozici nam napadenim za vystavbu obrannych zarizeni taky jasne ukazuje jak muzeme dopadnout kdyz obranu budeme podcenovat a odsouvat jako predvalecni politici.

kotrbodil 1.6.2007 1:36

Re: Jasna paralela s Hitlerem

Copak politici, ale co stado, ovladane ruskymi agenty co si tady nechal Kocab na semeno?!

Martin 1.6.2007 1:54

nechal jste se ovlivnit lzi

prosim o citat, kde hitlerovy pozadavky byly zpusobeny vystavbou nasich tvrzi