26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Naše hanba

Často se v souvislosti s nejapnými pokusy přepsat historii druhé světové války setkávám s tvrzením, že popírat roli SSSR na osvobození táborů a na vítězství nad nacismem je v pořádku - konec konců, „Rusáci“ to v reversu dělali a dělají podnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 31.1.2015 18:21

Re: he he he

Mně někteří ti "zlí" přece jenom vadí více.

M. Prokop 31.1.2015 18:20

Re: he he he

V kterých "třicátých"?

M. Prokop 31.1.2015 18:19

Re: Velice si pamatuji,

Ona je dnes zatím vcelku svoboda, takže si každý může najít podání historie, které mu konvenuje. Desky zatím nikdo moc nesnímá.

Ad Rusové - Němci:

Němci si sypou popel na hlavu sami a celkem dost. Ti, kteří škodili, už prakticky nežijí.

Rusové, kteří škodili, často ještě žijí a jejich potomci nejeví žádnou provinilost a stále sní o svém impériu, takže zákonitě občas někoho, kdo je pamatuje, jako třeba já, zákonitě naserou.

Co s tím má co dělat nějaký "bruselák", to je mi tajno.

P. Mach 31.1.2015 18:18

Re: Sebemrskačství

Jestli lze nazvat něco jako přepisování historii tak především ten blábol co jste vyplodil. STALIN SI ZAČAL, to je holý fakt. Nebylo to tak, že hitler rozputal druho světovou válku, druhou světovou válku rozputal hitler a stalin. Brusel toho má sice na triku velmi mnoho ale tvrzení, že šíří něco ve smyslu, že hitler nebyl je úchylná hovadina. Komunistické zvrácenosti celá EU vesele ignoruje, ale když se někdy sejde pár nácků, tak tam za prvé naběhne jednotka rychlého nasezení, a za druhé politici blábolí o tom jak je ten "pravicový" extremismus nebezpečný. Článek je samozřejmě snůška dementních lží. Jestli se někdo dnes chová hanebně tak je to rusko.

Š. Hašek 31.1.2015 18:12

Velice si pamatuji,

že v socialistickém okresním městě Klatovy byla (tak trochu potichu) sejmuta deska připomínající osvobození města americkou armádou na jaře 1945. A nahrazena deskou s blábolem "o protestu proti válce ve Vietnamu".

Které desky se dnes,Vážení, budou snímat, které kapitoly se přestanou přednášet mladým studentům, co se bude překrucovat? Kdo je "zodpovědný" nástupník navždy, kde mají jiní politici již dobře umyté ruce?

Jenom proto, že se změnily politické poměry v dané zemi! Že někomu něco "nešmakuje".

Dnešnímu Rusovi se nemá ani odpovědět na pozdrav? Zkuste Vy chytrolíni dát dneska Němci najevo, že z minulé "jeho vlasti" Evropě někdo zavraždil miliony lidských bytostí! Tam přímo, třeba v zaměstnání! Já si to jen vtípkem (pokusně, abych věděl) zkusil, nelze, kdepak! Mezi kolegy. A fakt vtípkem.

Tak se hádejme nad miliony zavražděných (Němci zavražděných). Nic jiného bruselák asi neumí.

R. Szewczyk 31.1.2015 17:54

Re: he he he

ne tak,,,,,nebyli dobří spojenci a zlá osa ,demokrati na západě ,a totalitní na východě,bo jak se slučuje demokracie s kolonialismem,demokrat nemůže býti kolonialistou,jinak povedané: Zlí boli všeci

K. Němec 31.1.2015 17:43

Re: Pěkně manipulativní článek.

Neodpovídáte pane Štroble. Fakt stačí si po sobě přečíst ty první dva komentáře. Motáte vše dohromady.

Š. Hašek 31.1.2015 17:18

Re: Vynechání Ruska z oslav vítězství nad nacismem

Máte dnešní pravdu. Dnešní, doce la až černohumornou.

Tehdy k osvobození od německorakouských vrahů milionů obyvatel ovšem nebyla k dispozici jiná armáda, než ta armáda bolševická. Tak už to ve  světě chodí.

Tehdy jste ovšem mohl také počkat (když už o té minulosti mudrujete), až se urodí jiná armáda. Taková kecací, nažehlená a bez zážitků, co jim tam Němec vykonal. Něco si přečtěte, potom mudrujte. A taky si představte sebe v uniformě sovětské (nebo obou).

STALIN SI NEZAČAL a také nechodil do školy v Heidelbergu, jako jeden vrah dětí (vlastní pistolí) v Haliči a Polsku. Mimochodem tam si teď už fakt pletou Hitlera/Stalina/Putina! Zapomněli? Nebo někdo lže a mluví jménem celých národů, už taky bylo.

31.1.2015 17:11

Re: he he he

kdybyste ty nacistické noviny přečetl pořádně, tak byste se tam dočetl i o britských koloniálních zvěrstvech v Indii, Persii, Palestině i Egyptě

že prý to znamená že ať si vůdce v evropě dělá co chce, tak nikdo nemá "právo" to kritizovat

Š. Hašek 31.1.2015 17:09

Re: Hanba pana Haase

Snad Vám to uteklo.

Něco bylo osvobozeno, protože to leželo "prostě v postupu fronty a bojů". Tak jo, teď ještě napsat, že žádné osvobozování nebylo a všechny osvobozující armády byly zločinecké sebranky. V očích části Němců dodnes bombardování jest stejný zločin jako znásilňování ve Východním Prusku, mišmaš, my nic. My jsme jen pili kávu na Unter den Linden. My to nechtěli!

Jen ty plynové komory a vraždění na Ukrajině tam holt nějak nepasují. Smiřte se s tím, že Auschwitz osvobodila Rudá armáda, a Buchenwald spojenci.

Pamatuji, jak se sundávala v Klatovech deska o Američanech pod Černou věží v roce 1945 "na protest proti Vietnamu". A je to tady!

Š. Hašek 31.1.2015 17:00

Re: Sebemrskačství

Neberu ten článek takto.

Spíše to staré: Každému, co jeho jest.

To, že si Evropa stvořila Hitlera, předtím Uljanova, Stalina si pozvala na banket, nemění nic na situaci, že jsme stejným Stalinem, i spojenci ovšem (pořadí ve větě neberte v potaz), byli osvobozeni.

Docela za důležité bych považoval fakt (nepříjemný pro někoho), že STALIN SI NEZAČAL!!!!!!

Začíná se to přepisovat, když už Rusové uznali hrůzy bolševiků, tak novobruseláci to mají za čistý list - a "začneme" a zgruntu, mladí ví prd,  (něco ve smyslu Hitler nebyl, byl jen Stalin). Zjednodušeno.

R. Szewczyk 31.1.2015 16:58

he he he

všichni tady připomínáte Židy,budiž,já připomenu,že v 30letech,zůstalo pod imperiální vládou angličanů 70 tis Australců,původních obyvatel,včetně míšenců,čistých v postatě někde pár schovaných v buši,původní odhad ,značně podhodnoceny,byl dva miliony kusů ,když se u kontinentu objevil zločinec Cook,

Holokaust Australců nikoho nezajímá,sami si asi za to mohli,vždyť šejkspír a železnice a tak,že?

R. Szewczyk 31.1.2015 16:48

Re: Jádro věci - tedy ty miliony mrtvých.

Velmoc v evropě,pod vedením Německa,a pro všechny vazalské státy rovné podmínky,,,velký mír ,, s ruským medvědem, by jistě zajistily evropě budoucnost,pro zjednodušení nazvanou křestanskou,proč pod vedením německa?Nějak si nedovedu tu vůdčí sílu představit jako Norskou nebo Slovenskou,a Británie?tuž tam stejně vládnou naši Gothajští,Podobně Španělsko --naši Habsburkové,ale bohužel tak není,máte pravdu,papírový obr evropy,,,,,ten papírový ohledně ojrá jste vystihl bezvadně,

Š. Hašek 31.1.2015 16:46

Re: Jádro věci - tedy ty miliony mrtvých.

Pane Prokope,

mám velice silný dojem, že o setkání se melduje v TV zas tak nějak "divně". Mírně řečeno.

Naprosto stejně jako Vy to vidím stran těch fotříků.

Abych to zkrátil, nepozvat současného politika země (správně jste dodal, že tehdy nežil), která byla tehdy napadena, krvácela (sluší se dodat, že si ovšem Stalin, nikoliv Putin, na pozvání potom vzal, co mohl), je neslušné, napíšu rovnou hnusné. Nakonec současný německý politik je také pokračovatel té slavné Říše vrahů, když tady pořád něco meleme o Stalinovi. I Vy sám, jste jasně řekl, že Putin nežil, tak proč na hrobech Němci zavražděných jest nežádoucí???????? Pořád Stalin/Putin, už mě to síří.

Zvláště, když se na pozvání stejných politiků producírují po Paříži na jiných špektáklech političtí velitelé a podporovatelé současných vrahů Židů/křesťanů. Zjednodušeno/zkráceno.

M. Prokop 31.1.2015 16:28

Re: Jádro věci - tedy ty miliony mrtvých.

To nezavinil Putin, protože ještě nežil.

Ovšem, ti fotříci od Kolína jsou zase mrtvi teď.

S Putinem se nechtějí setkat někteří současníci a já se jim vůbec nedivím. Protože Putin škodí teď.

Š. Hašek 31.1.2015 16:25

Re: Jádro věci - tedy ty miliony mrtvých.

Ale samozřejmě. Uteklo mi to. Evropa byl vždy slepenec. Najednu stranu dobře - fantastická různorodost, na druhou stranu špatně - soused vraždil souseda jen kvůli "jinakosti". No samozřejmě kvůli penězům.

Slepenec, o to více je trapas budovat dnes "papírovou velmoc",  EU.

"Velmoc" v Evropě budovali vposledku Němci - a jak to dopadlo!!!!!!  A nyní?

M. Prokop 31.1.2015 16:25

Sebemrskačství

- národní sport.

:-P

M. Kosejk 31.1.2015 16:24

Re: ještě glosa

... zachovány ...

M. Kosejk 31.1.2015 16:22

ještě glosa

Po celé Ukrajině lze normálně cestovat. Obchodní vztahy s ukrajinskými firmami zůstaly zachováni. Jen na území, která jsou ovládána proruskými separatisty (a v blízkém okolí), nic nefunguje. Ale zase tam mají pravidelný přísun ruské armádní techniky a ruských vojáků. Exituje množství prokazatelně existujících ruských matek vojáků, které se už i veřejně vyjadřují, že jejich synové byli odvedeni na Ukrajinu a tam padli. Existují potvrzená svědectví o převozu mrtvých vojáků ruskou armádou zpět do Ruska... Ale někteří se nám pořád snaží namluvit, že to Západ ubližuje Rusku a zájmům Ukrajiny? Co to je? Debilita? Asi!

Jo a protože nás v 40. letech osvobodila Rudá armáda od nacistů, tak jsme asi měli Rusy v 60. letech v Československu vítat, když nám přijeli pomoct uchránit nás před sebou samými a před zlým Západem. To je přesně logika tohohle pitomého článku.

R. Szewczyk 31.1.2015 16:17

Re: Jádro věci - tedy ty miliony mrtvých.

pane Hašek,dovolím si vám připomenout,že evrope nikdá nebyla velmocí,tou velmocí byli kolonialní imperialistické velkoříše,a to Britská a Francouzská,taky pochopitelně ruská a sovjetská,o  belgičanech a španělích a dalších pomlčíme,německý pokus o kolonizování východní evropy se naplnil a naplnuje až v tomto tisiciletí,o chutný krvavý stejk Ukrajiny není ještě rozhodnuto,Dnešní evropa připomíná spíše lenní systém,než nějakou unii,

J. Štrobl 31.1.2015 16:14

Re: Pěkně manipulativní článek.

Tomu, že hájím pravdu říkáte fanatismus? Uveďte mi jediný nepravdivý argument, který jsem uvedl.

J. Brunner 31.1.2015 16:13

Re: Ať sociální nacionalismus,

Fašismus i komunismus vznikl v lůně západoevropské společnosti.

J. Brunner 31.1.2015 16:09

Re: Jsou jistí, velmi naivní občané

Jen pravděpodobně.

J. Brunner 31.1.2015 16:06

Re: Pěkně manipulativní článek.

Bohužel jste "trochu" fanatický.

Š. Hašek 31.1.2015 16:02

Jádro věci - tedy ty miliony mrtvých.

Auschwitz-Birkenau  -  Polsko, ČR, CCCP, Řecko, Francie, z celé Evropy byli, ti lidé, dnes už jen počty!!!!!  Rozvrácená Evropa!!!! Na to bychom neměli zapomínat. A připomínat si stále. Fakta.

To nezavinil Putin. Je tam podpis fotříků vodněkud z Kolína nad Rýnem. Ti sypali Cyklon B a stříleli děti v náručích matek. Ti tvrdili, že jsou nadlidé.

Já bych to nepřipomínal, kdyby ovšem tito dnešní "novoevropané" se neštítili setkání s novodobým ruským carem Putinem! Že prý by to urazilo ty mrtvé, že to uráží současné "evropské" občany! Jak koho! Mě nikoliv. Než "bezpohlavní" osobu, řídící dluhy a žárovky, která se dnes bojí zastat Židů - tak raději přítomnost státníka velmoci. Přiznejme si, že Evropa přestává být velmocí!

Je mi z toho smutno, vztek nepomůže.

J. Štrobl 31.1.2015 16:00

Re: Pěkně manipulativní článek.

A které jsou ty vlastní představy jež jsem do článku vyprojektoval? Odpovídám přece přesně na páně Haasovy argumenty.

K. Janyška 31.1.2015 15:48

Re: Ať sociální nacionalismus,

Ne, sovětský socialismus pochází z Německa, odkud byl Lenin vyslán a financován a ideové také z Francie, odkud pochází jeho otec propagátor Saint Simon a jeho následovníci... Dzp.

Š. Hašek 31.1.2015 15:44

Souhlas panem Haasem.

Rusko bylo staletí, potom tam vletěl nějaký Uljanov za německé peníze, byl CCCP.

Potom si Německo usmyslelo, že tedy tomu CCCP ukáže. Ukázalo se, že CCCP najednou byl na Sprévě v Berlíně a v Schönbrunu ve Vídni. No vida, někomu by to docvaklo, někomu dodnes ne.

CCCP není, začíná Rusko - na Evropu kašle a hlídá si svoje záhumenky, jako vždycky.

Politika není na dvacet let a neřídí se jen minulými dvacetilety. To ovšem pětiletkáři z EU nechápou, případně balamutí svoje ovečky - to již je jisté, jsou v presu z karambolů vlastní dementní politiky.

Vrcholem jest, že jsou tak maličcí, že pozvou kdekoho na vzpomínku masakrů, které způsobyli "němečtí goethovští občané" (dnes ovšem ideální, nekritizovatelní budovatelé) někde v daleké cizině a ruský car se jim ekluje. No nic. Psáno zkratkovitě. Nejsem rusofil, jsem spíše "starorakušan" - tím pádem stále počítám historii na dlouhá desetiletí, nikoliv na měsíce majdanu a plány bruseláků.

K. Němec 31.1.2015 15:28

Re: Pěkně manipulativní článek.

Projektujete si do toho článku své vlastní představy a vyčítáte Haasovi že je popírá a přitom to není pravda. V tom je ta manipulace. Stačí si to po sobě přečíst.

J. Štrobl 31.1.2015 15:08

Re: Pěkně manipulativní článek.

Rusko se může přiznávat k čemu chce. Napadením Gruzie počínaje a Ukrajiny prozatím konče jenom ukazuje, že proklamace jeho představitelů jsou jen plivnutím do větru. Ale Vy jste mi neodpověděl na moji otázku v čem konkrétně je můj názor manipulativní?