17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
derik 29.8.2008 1:36

Nejenom americky diplomat. Nemecky diplomat

rika ze ruska reakce byla primerena.

aquagenic 29.8.2008 1:00

Tolik polopravd a zamlčovámí v jednom článku...

... jsem od vás ještě nečetl, pane Haasi?

Kavkazský zajatec 29.8.2008 0:49

Pod nájezdy Mongolů v 7. století?

8-o To mi nějak nesedí, páč mongolské nájezdy začly až někdy od  konce 12. století, za Temudžina, a až tehdy bylo vyvráceno Alanské království.

Shark 29.8.2008 0:38

Chamberlain říkal totéž co americký velvyslanec

Ne , pane Haasi, ani tohle panu prezidentovi nepomůže. Chamberlainskou politiku známe.

Ani americký velvyslanec nemůže opravedlnit ruskou okupaci.

Yehuda 29.8.2008 1:29

Re: Chamberlain říkal totéž co americký velvyslanec

On ten vyprask Grusincu ospravedlnil, ty tele tupy a to je to nejdulezitejsi, ta okupace je jenom nasledek debility primitiva co se bavi zranim vlastni kravaty.

Mard 29.8.2008 0:31

To je slabé pane Haasi!

Začátek je velmi dobrý, asi jste jej někde zkopíroval. To mi nevadí. Ale ten násilný konec, kdy se trapně pošklebujete současnému Gruzínskému presidentovi je dost pod Vaší obvyklou úroveň. Já sice chápu, že koho chleba jíte, toho píseň musíte zpívat, ale těch falešných tónů je tam ke konci až moc. Se směji, jak jste přesně spočítal, kolik raketometů tam Gruzie měla :-)

Souhlasím s tím že Saakašvilli je avanturista a není demokrat, ale na druhou stranu větší vinu nepochybně nese Rusko, které v současnosti pokračuje v okupaci cizí, suverénní země.

I. Laengsfeld 29.8.2008 0:46

Re: To je dobré pane Haasi!

Je sice jasne, na ci strane stojite, ale to je v poradku. Dekuji za informativni clanek o historii

tohoto  konfliktu !

CGT 29.8.2008 0:50

Re: To je slabé pane Haasi!

souhlasím, že ten konec je přímo děsivej. To je vyjadřování a argumentace tak na úrovni Lavrova.Rv Poradci byli problémem Hradu za Havla, jsou jím i za Klause

I. Laengsfeld 29.8.2008 0:56

Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Jak si tak  ctu originalni  ruske zdroje (neprekroucene nasim tiskem)  beru "argumentaci na úrovni Lavrova"  spis jako pochvalu ;-)

CGT 29.8.2008 1:00

Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

no když myslíte, že se takto má vyjadřovat diplomat....jak se má potom chovat honík dobytka že?;-P

I. Laengsfeld 29.8.2008 1:05

Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Kdyz druha strana nehorazdne  lze -  je treba ji oponovat. Zda se to deje diplomatickym

jazykem nebo emotivneji  - to uz je druhorade  ;-P

CGT 29.8.2008 1:21

Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

jkasně, gruzínskou válku řídila amerika;-DRv

CGT 29.8.2008 1:27

Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

oponovat není fabulovat

pbla4024 29.8.2008 7:32

Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Což ovšem z nastoluje otázku "Která strana nehorázně lže"?

I. Laengsfeld 29.8.2008 8:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Ve valce samozrejme vzdycky lzou vsechny strany. To je normalni. S cim nesouhlasim je, ze mne nase vlada zatahuje na podporu te strany,  o ktere jsem presvedcen ze ma v tom konfliktu vice viny. Z meho hlediska -  v politice neexistue nejaka abstraktni "spravedlnost" existuji  pouze zajmy.

No a ja si myslim,  ze zajmy Ruska jsou pro mne vyhodnejsi nez  zajmy Ameriky vyjadrovane skrz loutku v Tbilisi

pbla4024 29.8.2008 9:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Vy tedy preferujete režim, některými označovaný jako "fašistická diktatura" (a zde jsem poněkud demagogický) před více méně standardní demokracií? Já beru zájmy Západu.

Ps.: Ta loutka západu byla zvolena ve volbách pod mezinárodním, nikoli někým dosazena.

I. Laengsfeld 29.8.2008 9:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Blaznite uz? (Gruzie = standardni demokracie Rusko = fasisticka diktatura???) Pokud

Saakashvili representuje zajmu "Zapadu" tak  proti takovemuto  (soucasnemu) Zapadu skutecne

preferuji (soucasne)  Rusko

pbla4024 29.8.2008 9:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

V případě Ruska jsem citoval Economist a standardní demokracií jsem myslel Západ (USA+Evropa). Ostatně precedenty mluví pro Spojené státy (+ západní Evropu), když už se někde angažují, snaží se vybudovat funkční prosperující demokratický stát (+-). Jako příklad mohu uvést BRD, Japonsko a Jižní Koreu, něco podobného platí i pro některé britské kolonie. Existuje obdobný příklad zodpovědného chování Ruska?

I. Laengsfeld 29.8.2008 9:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

U nas se Zapad angazoval (prijmeme li tezi, ze roku 1989 jsme se osvobodili "sami" :-P)

predevsim  v roce 1938,  tohle je ceska zkusenost. Lze ji porovnat s rokem 1945 a 1948

- jenze tehda byl v Rusku u moci diktator  Stalin -  zatimco roku 1938 to byly  "standardni

zapadni demokracie", ktere...  tak nekriticky adorujete

pbla4024 29.8.2008 9:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Zatímco teď je v Rusku u moci diktátor Putin, kterého nekriticky adorujete vy.

Mard 29.8.2008 11:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Se domnívám že s panem Laegensfeldem není možné vést diskuzi pomocí logických argementů. Je to typ diskutéra jako pan Rath. Na něj musíte vybalit něco stejně demagogického jako on. Třeba že když ještě nemá zaplacené účty za elektřinu za minulý měsíc, tak jak se opavažuje soudit Gruzii, nebo něco podobného :-) :-)

CGT 29.8.2008 1:03

Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

"Je to jasné, protože je rozčiluje, že miláček (Gruzie) mnoha západních zemí nesplnil jejich očekávání," řekl podle agentury AFP Lavrov.

tohle zřejmě také obhájíte. Nejspíš je to překroucené

I. Laengsfeld 29.8.2008 1:06

Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Dyt ma pravdu

CGT 29.8.2008 1:14

Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

Gruzínskou válku řídila Amerika, tvrdí Putin

;-D

CGT 29.8.2008 1:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

od amerického velvyslance citují jen to, co se jim hodí.

I. Laengsfeld 29.8.2008 8:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

To delaji ve valce vsechny strany

CGT 29.8.2008 10:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je slabé pane Haasi!

vy jste neuvěřitelnej

Tomáš Haas 29.8.2008 1:01

Zkopíroval...

No je pravda, že nenosím historii Osetie a Gruzie v hlavě a že nemůžu pohotově, bez "opisování" napsat článek na toto téma. Takže jsem jistě kopíroval - mé obvyklé zdroje pro takovou věc.

BBC Country profiles (http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/country_profiles/3797729.stm)

Nationmaster, CIA fact books, The Times, the telegraph a podobně. Pro tento článek jsem použil hlavně Der Spiegel - Road to war in Georgia, (http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,574812,00.html), citáty rozhovoru s americkým velvyslancem v Moskvě jsou z ruského Kommersantu (http://kommersant.ru/doc.aspx?DocsID=1014311) a přečetl jsem si nějaké gruzínské noviny, například Civil Georgia (http://www.civil.ge/eng/article.php?id=19247) a EUROSCOPE.

Rovněž jsem si přečetl Stanovisko vlády ČR a hlavně Informaci ministerstva zahraničních věcí ČR k jednání vlády o situaci v Gruzii a poctivě jsem si to jednání vlády odseděl ve Strakovce.

Stačí? A těch raketometů podle Spiegelu nebylo 127, bylo jich 27. Za to se omlouvám, nevím teď, zda je to můj překlep, nebo satří redakci. Na každý pád jich bylo dost na policejní akci k obnovení ústavního pořádku.

CGT 29.8.2008 1:05

Re: Zkopíroval...

tak tohle jste měl ovšem připojit ke článku na všech servrech, kam jste to poslal......Rv

CGT 29.8.2008 1:10

Re: Zkopíroval...

těch 127 je vaše chyba, ledaže by udělali stejnou chybu na virtually, CEP, Europortal....poněkud aktivistický výčet, nemyslíte?