22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Gonzales 17.12.2008 13:09

Re: Milý autore,

Já už jsem ti k tomu svoje napsal. Že kopíruješ a nasáváš infos z BL a nezakladnam, je spíš politováníhodné (viz. pilot a sedačka) a nestojí za delší komentář.

Ajax 17.12.2008 13:09

No tak tady to zlý úmysl bude, to je ten rozdíl

A taky to zůstane bez trestu.

Jestli vás nadchlo stát se americkým lidským šítem a ještě se přitom chcete cítit důležitě, tak musíme počkat, až vám konečně dojde, jaké hlouposti vlastně plácáte.

honzak 17.12.2008 13:08

Re: korelační impuls

Puls dlouhý 1 ms je dost na prd - nic moc nezměří. Bude to minimálně o 3 řády kratší.

kerim 17.12.2008 13:05

Milý autore,

v diskusi k Vašemu předchozímu příspěvku na téma RADAR jsem Vás požádal, abyste uvedl na pravou míru obsah mého příspěvku do diskuse. Nepřipojil jste ani nejkratší štěk.  Vyzval jsem Vás tehdy. abyste vyvrátil informaci  o tom, že po modernizaci, na kterou firma Raytheon dostala vládní podporu, a jež má být hotová do r. 2011, bude výkon tohoto typu radaru v řádu  stovek MW. V mikrosekundových pulzech to zase není takový zázrak.  Neboť na  zlepšení chlazení či změně typu koncových galium arseniových členů (kterých je na anténě několik desítek tisíc se) usilovně pracuje. Pak tu budeme mít "radar", který bude schopen zničit svými pulzy jakoukoli družici, odpálit pilotovi pyropatronu, zničit letící raketu... Prostě jen vyvraťte další mýtus, je to tak jednoduché... P.S. Pro Gonzalese a další pitomečky s pánvičkami Zepter - jen do mne...

MLOK1 17.12.2008 13:04

Re: no, myslím že autor se převelice mýlí

A jak Vy glosi můžete vědět, že tam nebude třeba i historický natahovací gramofon na kliku??? Tam může být plno různých věcí, ale atomový reaktor?

       Víte, ono spustit během pár vteřin dieselagregát v případě výpadku sítě není žádný problém. Ale atomový reaktor??? Běžte o tom podiskutovat do Temelína, nebo Dukovan, jaký tam mají problém s rychlýma změnama výkonu.

honzak 17.12.2008 13:03

Re: Ten "značný úhel" jsou oficiálně 2 stupně nad obzorem, kde bude čekat na iránskou raketu.

no, větší blbost jsem už dlouho nečetl! Patrně nepochopení psaného  textu. Nicméně mohu otázku pro méně chápavé přeformulovat - "v jaké výši nad obzorem protne paprsek XBR radaru s elevací +2 stupně válcovou plochu  k obzoru kolmou? Paprsek povařujte za přímku. Poloměr Země uvažujte 6 600 km,  nadmořskou výšku radaru 715 mn.m."

František 17.12.2008 13:01

Máme

být Američanům za co vděčni. Radar je maličká oplátka za náš dluh

jirkammm 17.12.2008 12:54

Re: Jenomže my nejsme ani Německo, ani Belgie a dokonce ani Itálie

těch lidí bylo dokonce víc, ale to dokážou bezohlední puberťáci v silných bourácích po tatínkovi v okolí Prahy za víkend - tady se to stalo jednou za 60 let (určitě by nás stalinská propagnada s radostí o podobných incidentech informovala), takže se to spíš rovná statistické chybě - při vší úctě k mrtvým z lanovky i jejich pozůstalým - a rozhodně to nebyl zlý úmysl.

Jsme bezvýznamní díky Vám a Vám podobným, a v tomto případě budu raději americkým než sovětským lidským štítem - tím sovětským už jsem byl a stálo to za starou belu.

MLOK1 17.12.2008 12:54

Re: Mýtus šestý

Správně Babáku! Já teké likviduji komáry a jiný hmyz útočným granátem. To je opravdu spolehlivě zlikviduje. Můj zpátečnický soused používá obyčejnou plácačku:-)

Ajax 17.12.2008 12:52

Nic jiného mi bohužel nezbývá

když zde pouze hystericky vyléváte svoje dojmy. Jestli někdy budou i fakta, můžeme v debatě pokračovat.

Nemo33 17.12.2008 12:50

Re: článek PROTI radaru

Proč Vy chytráci neřeknete.Souhlasím být chudý jako kostelní myš.Souhlasím s gulagy.Souhlasím že 50 000 lidí zbytečně umíralo každý rok za komunistů na banalní choroby.Souhlasím,že komunisté měli zvláštní nemocnici.Souhlasím,že SSSR bylo spojencem Německa(s Adolfem).Souhlasím,že sme živili 200 000 psychopatů.Pro něž zeměkoule bylo jen cvičiště.Proč mají tolik jaderných bom a plno žvástů o mírů.Kdo miluje RUSKO miluje konec světa.A v nebi co budete dělat s těmi rubly.;-O;-O:-(

Honza 17.12.2008 12:48

Celé to šílení a politizování

amerického radaru mi připadá neobyčejně stupidní a trapné. To, že si Američani u nás umístí nějaké vojenské zařízení, se 9,999 % občanů tohoto státu absolutně nijak nedotkne a vzhledem k tomu, že si to Američani budou financovat sami, není nám ani nic po tom, jak to bude fungovat a jestli je to vůbec k něčemu dobré. Za normální reakci bych považoval, že když nás Američani požádali o možnost umístění radaru, tak by jim kompetentní činitelé řekli - "OK, vyberte si místo, kde by se vám to hodilo a my promptně zařídíme, abyste tam mohli začít stavět". Ty opičárny a vášně kolem jsou vrcholně trapné a svědčí o tom, že jsme národ blbců.

MLOK1 17.12.2008 12:46

Re: článek PROTI radaru

Milý Marate, nejdřív k Vaší otázce. Jedná se o napětí v řádech desítek kilovoltů. 

       U radiolokátoru ale byla diskuse (kromě politiky) spíš o výkonu, nikoli o napětí.

milkom 17.12.2008 12:44

Re: Dobře, technicky napsáno.

Reaguji jen na nadpis, (s vlastním obsahem příspěvku souhlasím) - dobře technicky napsáno to ale opravdu není - je to z půlky agitka, celkem bezcený článek.

rach-rach 17.12.2008 12:44

Re: Takže podle tebe místo, kde budou bydlet rodiny amerických vojáků, nebude hlídáno?

Takže je znáš opravdu dobře viď Pepku Vyskoči.

Michal 17.12.2008 12:43

Odmýtizovaný Pleseck

Radar sice nemůže sledovat přímo základnu v Plesecku, ale rakety z ní vypuštěné ano. To je jediná věc, která může Rusům reálně vadit a má smysl to řešit.

Ajax 17.12.2008 12:42

Jenomže my nejsme ani Německo, ani Belgie a dokonce ani Itálie

kde opravdu úpí příbuzní osmi rekreantů z lanovky zničené americkou stíhačkou, protože bezohledný pilot byl americkým soudem samozřejmě osvobozen.

ČR je bezvýznamná středoevropská země, jejíž obyvatelsto je určeno za lidský štít pro radar a další vojenská zařízení, která později přibudou. S námi se nikdo mazlit nebude, smlouva SOFA v tomto ohledu mnohé napovídá.

jirkammm 17.12.2008 12:39

Re: nojo

Blanické rytíře a Mswatého* Václava na hradě

*Mswati III je králem bantustánu Swazilandu - zaostalého království uvnitř nejrozvinutější africké země... cítíte tu podobnost? A ještě je tu něco:

"Swaziland's economy can be correctly classified as kleptocratic" (z wikipedie)

Marat 17.12.2008 12:36

Re: článek PROTI radaru

A jaké napětí potřebuje k přeskočení jiskry  pěti cm v paralyzerech?Bývá v nich jen jedna devitivoltová baterie.

www racek 17.12.2008 12:36

Re: Mýtus šestý

disponuje. na svém území, vyjma jednoho v azerbajžánu. jeho účinky jsou vskutku smažicí na nejbližší okolí.

Marat 17.12.2008 12:33

Re: nojo

To by tá Amerika udělala pořádnou blbost,kdyby ještě jednou zachraňovala takový národ.

Ruce pryč od Českého národa,ať si všechno vyříkají se svými sousedy sami.Jen ať si sami brání tu svou "suverenitu" a Horu Říp.Mají přece Blanické rytíře a to jsou spojenci a pomocníci nejspolehlivější a nejnezištnější.

www racek 17.12.2008 12:32

Re: no, myslím že autor se převelice mýlí

strosta trokavce radarům docela rozumí ...

MLOK1 17.12.2008 12:32

Re: Ty budeš asi ten Goebbels.,.. Re: NE RADARU

Tak se na prožluklého nesouhlasícího musí Mejlo!!!

Podezřelému obviněnému ZÁSADNĚ TYKÁME!!!

MLOK1 17.12.2008 12:28

Re: Takže podle tebe místo, kde budou bydlet rodiny amerických vojáků, nebude hlídáno?

Ajaxíku, nesmíte dát jenom na DOJMY a plané sliby! Dejte raději na FAKTA!

       Není tomu zas tak dávno, kdy byli za obecní idioty považováni lidé, kteří si dovolili trvdit, že Země je kulatá. Jenom si to představte - takový nesmysl:-D:-D:-D

MLOK1 17.12.2008 12:24

Re: NECHCETE TU MÍT AMERICKÝ RADAR???

Honzo, to asi nebude hysterie - spíše bych se klonil k termínu "skepse".  Ale - hodnotit sám sebe, to mi nepřísluší.

MLOK1 17.12.2008 12:20

Re: článek PROTI radaru

Neználku Quido! NEROZUMÍTE-LI ELEMENTÁRNÍ FYZICE pro školy obecné, nechlubte se tím;-D;-D;-D!!! Ujišťuji Vás, že běžný rozvod silové elektrické energie (neznám pojem "normální síť") JE SCHOPEN!!! bez jakýchkoliv problémů dodat potřebnou energii pro uváděný pulsní výkon. Abych Vám to přiblížil (vzhledem k Vaší inteligenci) polopaticky. Tvrdíte také, že pár obyčejných galvanických tužkových článků NENÍ schopno zabezpečit energii jednotek kilowattů pro běžný fotografický blesk s xenonovou výbojkou????? Kontrolní otázka. Říká Vám něco termín "kondensátor"?

       P.S. Neberte si do hu-úst PANA KARLA KRYLA!!! Nesaháte mu ani po jeho fusekle;-O

Sdělte mi, kde jste přišel k těm 75% občanů, kteří tu nechtějí

americký radiolokátor??? Nesmíte věřit všemu, co vám přednášeli v

hodinách politického školení:-)

Vladan 17.12.2008 12:15

Re: článek PROTI radaru

A co když je blábol to, že síť není schopná dodat takový impuls? Co dodat kromě víry i nějaký argument?

jirkammm 17.12.2008 12:14

nojo

Což o to argumenty jsou to pěkné, zrovna jsem se o tom jaderném zdroji bavil s jedním předsedou jedné "protiradarové" strany.... Já bych ještě přidal názor, že rozhodně necítím, že by třeba Německo, Belgie nebo Itálie úpěly pod okupační botou amerického vojáka.

Ale vzhledem k zabedněnosti všech antiradarovců - komunistů (oranžových i rudých), 99 Pragováků, bývalých vysokých důstojníků ČSLA, ruských agentů, rusofilů, eurofobů, amerikofobů, diváků Ošklivky Katky, posluchačů Ewy, Evy a Vaška (taky jsem si zanálepkoval) - je to relativně zbytečný článek, ti budou proti už jenom z principu.

A až nám zase jednou bude Amerika zachraňovat (Y), tak to snad bude už dál než po Plzeň...

Majkkl 17.12.2008 12:10

Re: článek PROTI radaru

Jak to víte? Z Paroubkem objednaných průzkumů?

Majkkl 17.12.2008 12:10

Dobře, technicky napsáno.

Ještě chci napsat, že já jsem pro úzké spojenectví s USA a jsem pro radar a přítomnost amerických vojáků na našem území. Srovnávat to s ruskou okupací je demagogické svinstvo, v tom jsou bolševníci dobře cvičení...