21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 10.9.2008 13:32

Re: Re: Re: Václav Klaus

synku, ty máš místo mozku opravdu jen kouli chlorofylu. Zkus kandidovat za melouny (bolševiky od kuchty), takové kádry potřebují.

Steve 10.9.2008 13:29

Václav Klaus velice přesně pojmenovává společenské jevy které se skrývají...

za hysterii kolem změny klimatu. Následující věty bych nechal vytesat!:

Pro nás jsou to známá témata. Některé dnes používané argumenty se od minulých mohou mírně lišit, ale ambice těch „vyvolených“ (abych použil hezký termín Thomase Sowella) omezovat svobodu a brzdit prosperitu lidí jsou tu znovu. V minulosti byl trh většinou

napadán argumenty socialistů s hesly typu „zabraňte zbídačování mas“. Dnes je útok veden pod nebezpečnějším heslem „zabraňte zbídačování (nebo přímo ničení) planety“.

Jsou to zase především levicové síly, které chtějí řídit celý svět a do všeho kecat a mají ohromnou moc! Sami rádi poukazují na obrovskou moc a vliv nadnárodních společností a koncernů ale s tak velkým vlivem, který dokázal pozastavit stavby jaderných elektráren a zmanipulovat masy téměř v celé Evropě nemůže nikdo soutěžit!

liberal shark 10.9.2008 13:25

Re: Re: Gruzie

Nějaké odkazy, důkazy, dokumenty ?

Antonín Hrbek 10.9.2008 13:24

Re: Re: Václav Klaus

Ale ledacos víme a ledacos umíme s vysokou pravděpodobností odhadnout. Dám krk na to, že i za 100 let každý den vyjde Slunce. Pokud ne, tak mi můžete klidně krk uříznout. Umíme předpovědět kdy a jaký bude příliv a odliv. Umíme dokonce předpovědět jaký bude výkon motoru, jak dlouho vydrží most za dodržení předepsaných podmínek a řadu dalších technických záležitostí. A kdybychom neuměli předvídat, museli bychom se neustále některé věci učit znovu a znovu.

Tom 10.9.2008 13:22

Re: Re: Nic se neotepluje a za tanky si Gruzínci mohou sami

Chyba nechyba, Štěpánkovy články na Psu taky nečtu. Ztráta času.

L.Metelka 10.9.2008 13:15

Re: Do značné míry má pan Klaus pravdu.

Je vidět, že dobře znáte výsledky IPCC. "...je to prostě jen jedna z mnoha možných variant vývoje..."... Je to několik možných variant vývoje, ne jedna.

Antonín Hrbek 10.9.2008 13:15

Re: Re: Václav Klaus

Ano, v obchodě platím tu irracionální veličinu. Co se ale změnilo na dostupnosti náhrad ropy v průběhu jednoho roku, že ceny tak kolísaly?

JJ 10.9.2008 13:13

Re: Re: Václav Klaus

Kdyby nebylo biopaliv (a to i v US), tak by sla cena jeste vys.

Jiste neoliberalove tvrdi, ze zdroje nedojdou, protoze budou tak drahe, ze se prestanou pouzivat. A najdou se alternativy. Ale protoze vyvoj alternativ trva vetsinou celkem dlouho, stat zavisly na rope si rika o poradnou krizi, pokud do tech alternativ neivestuje predem.

drak 10.9.2008 13:12

Do značné míry má pan Klaus pravdu.

Co se humbuku kolem globálních změn klimatu týče tak zatím je jasné jen to, že globální klima se měnilo v minulosti, mění se nyní a měnit se bude. Zbytek jsou jen těžko prokazatelné spekulace. Například to, že keramické panely raketoplánu nepůjdou prorazit odpadlými kusy izolační pěny bylo prokázáno pomocí matematického modelu a později reálný život a pokus s penumatickým dělem prokázali, že je to jinak. Výsledky, ke kterým dospěl slovutný IPCC pomocí matematický modelů bych si tedy rozhodně netroufal považovat za prokázané a správné, je to prostě jen jedna z mnoha možných variant vývoje a možná ani zdaleka ne ta nejpravděpodobnější. Klima a počasí obecně jsou velice složité jevy a troufá-li si někdo tvrdit, že je dokonale zná a dokonce, že jejich vývoj umí předvídat, tak mu dost přebývá drzost.

Podíváme-li se kam svět dospěl po rozpoutání onoho humbuku a jakým způsobem se pokouší zvládnout onu údajnou hrozbu, tak položíme-li si starou dobrou otázku: "Qui bono?" neboli: "Komu to prospívá?", tak je poměrně dosti evidentní, že spíše se skutečně jedná o jakési druhotné zdanění průmyslu a potažmo celé společnosti více, nežli o cokoliv jiného. Kdyby se totiž mělo jednat o reálné řešení problémů, tak budeme v Evropě masivně podporovat rozvoj jaderné energetiky, protože jen málokterý stát na jejím území má jinou reálnou možnost, jak zabezpečit své energetické potřeby jinak a budeme se snažit omezit spotřebu fosilních paliv na mimimum, protože jak uhlí, tak ropa jsou cenné suroviny pro chemický průmysl a pálit je prostě škoda. Také bychom jen těžko mohli podporovat rozvoj alternativních zdrojů energie za ty ceny a za těch podmínek, jak to probíhá doposud, protože v podstatě je to bombastické plýtvání zdroji energie i surovin a v neposlední řadě jen přesun kapitálu do "těch správných rukou".

Průběh pokusu o výrobu biopaliv 1. generace jen nádherně ilustruje, jak mdlého rozmu byli autoři této myšleky a jak neštastně mohou skončit i další jejich pokusy.

sdf 10.9.2008 13:06

Re: Re: Re: Re: Václav Klaus

navíc ten uran je náš, tlačili jsme ho rusům posledních 50 let prakticky zadarmo

JJ 10.9.2008 13:05

Re: Re: Re: Václav Klaus

Az me prekvapuje, ze si lidi delaji zasoby na zimu ;-D

sdf 10.9.2008 13:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václav Klaus

Jak dlouho jste dneska hladil než jste to napsal ??

sdf 10.9.2008 13:04

Re: Re: Václav Klaus

Co za týden, tito "vědci" nevím ani jak bude pozítří.

L.Metelka 10.9.2008 13:02

Re: Re: Re: Re: Re: Klausovy spravne nazory

No, nejsou to zrovna šťastné výroky, ale on je tam sám?

R.J. 10.9.2008 13:01

Re: Re: Re: Celý humbuk kolem GO slouží jen ke zvyšování daní.

Aspoň se  zahřeje při sběru klacků, když pak otep položí na oltář zeleným místo do kamen, zahřeje jí dobrý pocit více než klacík. Jenom je třeba dávat pozor při tom sběru klacků, mohla by zvýšenou čiností zahřát organismus příliš a to nedělá planetě dobře, myslím že by to měla ohlídat zelená policie. Jsou totiž tací haj.;..zlové, kteří usilí zelených budou sabotovat  třeba běháním.Nemocní chřipkou to také svou teplotou sabotujou. Ještě že nejsem 4%, ty si to u zelených pěkně vypijí. 

L.Metelka 10.9.2008 12:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václav Klaus

Je to ze shlazeného průběhu teploty.

Niky 10.9.2008 12:57

Re: Re: Re: Re: Klausovy spravne nazory

Sedmilháři Metelko šéfem je IND,který řekl:nejezte maso,zvyšujete tak globální oteplování!A takovým idiotům máme věřit!

JJ 10.9.2008 12:55

Re: Re: Re: Re: Re: Klausovy spravne nazory

Nejste u Svedku Jehovovych?

Stredocech 10.9.2008 12:48

Spalování uhlí jde omezit přechodem na jádro a není to V. Klaus, kdo

tomu brání.

honzak 10.9.2008 12:47

Re: Re: Re: Re: Re: Václav Klaus

děkuji, asi jsem původní text špatně pochopil. Nicméně další otázka - těch 1,2 je vůči 100 letému nebo 30 letému průměru republikové teploty?

Stredocech 10.9.2008 12:46

Re: Re: Re: Václav Klaus

Ruská nabídka byla nejvýhodnější. Ale změnit zde dodavatele je snadné. S plynem to je o moc horší až nemožné (v potřebném množství).

Stredocech 10.9.2008 12:44

Re: Re: Re: Re: Asi na Hrad pošlu balíček,

Ano, prchají před jistou "záplavou" ale s vodou to nemá nic společného. Lze to vidět ve snímku Fitna.

ook 10.9.2008 12:42

Re: Re: Václav Klaus

a proto si CEZ nasmlouval palivove clanky v Rusku...

ook 10.9.2008 12:40

zase jeden blbec

Neni  Slunce zdroj energie umoznujci existenci zivota na Zemi? ze by nebylo, dokud se neobjevil clovek?

I.Laengsfeld 10.9.2008 12:40

Re: Re: Re: Václav Klaus

U nas v Hradci? Muzete uvest nejake udaje z let 1900x   versus  200x pro porovnani s jasnym komentarem, co to je za cisla (tedy pres co se ten  prumer "u nas" delal?)

L.Metelka 10.9.2008 12:39

Re: Re: Re: Re: Václav Klaus

Ta "republiková" teplota existuje, ale není to moje práce...

Za druhé - těch 1.2 není předpověď, ale to, co bylo za posledních 100 let zaznamenáno...

Stredocech 10.9.2008 12:38

Re: Václav Klaus

Jenže v obchodě platíte právě tu iracionální veličinu. A cena ropy je určena nejen kartelovými dohodami producentů, ale i dostupností náhrad. Jestliže zavedeme výrobu benzinu z byť dováženého uhlí, budeme na ceně ropě méně závislí. 

Pokud nějaký zločinec, jako třeba Bursík, protlačí plynové elektrárny místo jaderných, budeme daleko více závislí na té iracionalitě, protože jaksi nepůjde snadno, pokud vůbec změnit dodavatele. To pro palivové články jaderných elektráren, notabene z domácího uranu, neplatí, dodavatelů je více a jsou to z velké části naši spojenci.

milan007 10.9.2008 12:38

Re: Re: Re: Václav Klaus

ale pořád tu bude větší zima než v dobách říše římské. A o dost :-) Sakra , čím toho ti číňani dosáhli.

Sýček 10.9.2008 12:37

a s jakou pravděpodobností?