26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dag Badman 11.2.2010 22:06

Re: Re:Na vojáky a piloty zahraničních armád nemůže být hrdý národ jako celek, protože to byly jejich osobní vlastnosti, které je tam vedly. JENOM JEJICH

no, a jako civilista měl prostě smůlu, že narazil na lidi, kterým se nelíbil.

Pamětník 11.2.2010 22:27

Re: Re:Na vojáky a piloty zahraničních armád nemůže být hrdý národ jako celek, protože to byly jejich osobní vlastnosti, které je tam vedly. JENOM JEJICH

Dne 9.5.1945 byl německými vojáky zajat a zaživa upálen českosloveský důstojník Josef Šimek. Protože bylo po válce, oblékl si uniformu a chtěl převzít kasárna. Moje matka zase byla svědlem, jak byl 9.5.1945 zastřelen ze zálohy rumunský voják.

Válka neskončila podepsáním kapitulace. A nešlo o boj profesionálních vojáků-gentlemanů. Tehdejší situaci není možné posuzovat z gauče u televize.

Herdík 11.2.2010 23:04

Re: Re:Na vojáky a piloty zahraničních armád nemůže být hrdý národ jako celek, protože to byly jejich osobní vlastnosti, které je tam vedly. JENOM JEJICH

<Po 8. květnu 1945 už to byl civilista. Je mi líto.>

Pozoruhodná logika! Po tomto datu automaticky přestali být vojáci vojáky  (a příslušníci SS esesáky)? SS byla Norimberským tribunálem prohlášena za zločinnou, leč neměla v tu dobu již žádné příslušníky. Všichni byli civilisté a měli se rádi.

Ale mně je Vás taky líto.

Harry 12.2.2010 11:16

Re: Re:Na vojáky a piloty zahraničních armád nemůže být hrdý národ jako celek, protože to byly jejich osobní vlastnosti, které je tam vedly. JENOM JEJICH

No a pro Nemce byli po 8. kvetnu 1945 Cesi co? Ze je jako civilisty ve sve zemi moc nebrali? Vite to jsou tzv. krasodusne pindy. Valka sice de iure skoncila 8.V., ale de facto pokracovala jeste nekolik tydnu. Nepochybuji, ze Vy byste 8.V. v 16:20 vesele vysel do ulic a svitoril SS manum "je konec valky pred pul hodinou bylo podepsano primeri". Skoda, ze jste to nemohl udelat. Jejich rekce by Vas asi moc nenadchla.

Buvol 11.2.2010 22:06

Re: Re:Na vojáky a piloty zahraničních armád nemůže být hrdý národ jako celek, protože to byly jejich osobní vlastnosti, které je tam vedly. JENOM JEJICH

Přesně tak! Oni nám kolektivě vyčítají, že jsme na ně uplatnili kolektivní vinu .... Protože to tady za pár dní končí, tak Vás zdravím a přeju všechno dobré! Byla jste tady jednou z nejvýraznějších osobností ...

5P 11.2.2010 21:54

Re: Jedno je jisté.

Stejně jako nemůže být německý národ kritický jako celek na své vojáky, kteří bez skurpulí vraždili a mučili, protože to byly jejich osobní vlastnosti? Vy máte problém, který nelze řešit. Vy máte fakt neřešitelný problém. Nedávali Vás moc brzo na nočník? Prý tímto syndromem trpěl i Hitler a Stalin.

čtenář 11.2.2010 22:03

Re: Jedno je jisté.

Proč bych si měl vážit těch, kdo místo obrany své země, na tu obranu rezignují ?

Já si taky moc dobře pamatuju, jak v srpnu 68 všichni řvali - věrni zůstaneme - a za rok ?!! A to vůbec nešlo o kejhák, jenom o kariéru nebo co vlastně.

Pch !

Pavel 11.2.2010 21:39

Re: Jedno je jisté.

A to je PRAVDA tečka.

Buvol 11.2.2010 21:58

Re: Jedno je jisté.

.. a prvnm íčlověkem, kterému se podařil útěk z Osvětimi byl pan Rudolf Vrba! Utekl ještě s jedním kamarádem a podali svědectví ...

jiri 11.2.2010 22:39

Re: Jedno je jisté.

A pak se odstehoval do Kanady protoze se mu socanstvi a huravlastenectvi nejak nelibilo...

nosál 11.2.2010 20:56

Re: Jedno je jisté.

jdi se už vycpat, ty idi-o t e

Pepikk 11.2.2010 21:03

Re: Jedno je jisté.

Vrať se do hrobu,kostrbále

5P 11.2.2010 21:08

Re: Jedno je jisté.

Jestli jste si nevšimnul, tak já nazývám věci pravými jmény. Ale Vaše ultraortodoxní duše fakt nestíhá. Dejte si s Doležalem sem tam kafčo a proberte to jak jsou Češi a Moravané jeden z nejhnusnějších národů na světě. Přeji příjemnou dobrou noc. A nezapomeňte se zaregistrovat. Já tu už opravdu 15.2. nebudu. Budete mít prostor. Prostor bez hulvátských a neznalých oponentů.

AAA 11.2.2010 21:18

Re: Jedno je jisté.

Nejen to, příteli ´čtenáři´, vděčný národ (kterým se tady tolik operuje) neváhal po vítězné válce (krom příslušníků národa odvěkého nepřítele každého věku a pohlaví) vraždit a zavírat do krimninálů i své vlastní (nemnohé) hrdiny, kteří se vraceli domů (a museli odsud prchat znovu), protože měli to štěstí a válku přežili (zatímco ta "vděčná" část národa v Protektorátu dílem kolaborovala, dílem keťasila s potravinami a arizovala židovský majetek, a po válce pak hrdinně vraždila civilisty. Teď má ovšem svou notně špinavou hubu plnou "vlastenectví", a bohužel to opakují i její dutohlaví potomci).

čtenář 11.2.2010 21:42

Re: Jedno je jisté.

Zrovna před chvílí skončil na ČT2 pořad, ve kterém se mluvilo o židovském majetku, který Němci arizovali, po válce zase Češi zabrali ten majetek jako německý a Židům (původním majitelům) už ho nikdy nevrátili, pokud přežili koncentráky a vrátili se. na mikrofon tam mluvil jeden z těch českých výtečníků a na přímou námitku, že to přece je židovský majetek, ve kterém leta bydlí, tak na to řekl: nám bylo řečeno, že to je měmecký majetek a hotovo. Přitom se dávno ví, že ho Němci ouze ukradli - arizovali.

Taky poučná historie.

5P 11.2.2010 21:44

Re: Jedno je jisté.

To je fakt: Němci neměli problém do svých služeb zpět najímat bývalé příslušníky SS. Zkuste se na to podívat z německé strany. Kdy nácci si žili jako prasata v žitě, arizovali ve velkém židovský majetek, je pravda, že nekolaborovali (nádherný název pro spolupráci) protože nebylo s kým a hrdinně za války vraždili civilisty ve velkém. Třeba by Vám to přeživší Bělorusové objasnili. Docela mě baví, že ten, kdo rozpoutá válku má právo vraždit a ten, který byl vražděn nemá nárok na pomstu a pokud ano tak pouze v rámci takzvané demokratické civilizace. Když už jsme u toho. Vaše argumenty jsou docela směšné. A vy máte nárok na léčení. Ale ne z mých daní.

Pavel 11.2.2010 21:48

Re: Jedno je jisté.

Myslel jsem, že už jste šel spát!?

5P 11.2.2010 22:04

Re: Jedno je jisté.

No nešel, ale už jdu. Omlouvám se.

Vladimir 11.2.2010 21:38

Re: Jedno je jisté.

Milý pane, jsem přesvědčen, že se mýlíte. Mýlíte se hned dvakrát. Možná ve vašem případě je přání otcem myšlenky - tedy přejete si pohrdat českým národem a tak dolujete myšlenky, resp. hledáte podporné agumenty pro své přání.

1)Nemyslím, že je nutné postavit se do zbraně - celý národ, v případě přepadení. Pokud se objektivně sezná, že NYNÍ

Vladimir 11.2.2010 21:54

Re: Jedno je jisté.

... Pokud se objektivně sezná, že NYNÍ  v TUTO CHVÍLI, je převaha protivníka zničující, že pro kladný výsledek je nutné počkat na příhodnější dobu, vyhledat spojence a zaútočit až pak, není to zahanbující, ale realistické.

2) To, že Češi "vypláceli" Němce týmž způsobem jakým Němci dřív účtovali s Čechy, bylo myslím úmyslné. Aby ONI - Němci poznali jak chutnají jejich metody, jejich prostředky, způsoby. Nebylo zapotřebí vlůči Němcům chovat se VELKORYSE. Je to starý atavismus (asi), že zločincům se odplácí jejich zbraní nebo ještě horší. Běžně se až do pozdního středověku usekávaly zlodějům ruce, smilníkům přirození, ... , loupežníci se věšeli za žebro ... Myslíte, že nebylo humánní (důstojné) vůči Němcům - agresorům, kteří chtěli zlikvidovat Český národ  používat jejich zbraně, či že nepotlačili zlobu, vztek, stres ? Uvědomte si, že tyto věco probíhaly těsně po válce - po válce, kterou agresor ani nevyhlásil, že ani nerespektoval nějaké ženevské konvence ..., že je neprováděla armáda čs státu (byly to  bojůvky složené z civilů, partyzánů, či přešedšch vojáků bez velení ) .

Paměrník starejch dob 11.2.2010 22:05

Vzhledem k hrůzám nacistického teroru lze říci, že takovýchto excesů bylo relativně málo.

Válka není sportovní utkání, které se odpíská a soupeři si podají ruce. A WW 2 tuplem ne. No, a nacismus byl na popírání humanity přímo založen. Ybermenschové nastolili politickou kulturu, jejíž se sami stali obětí.

Pamětník 11.2.2010 22:17

Počet nevinných civilistů které Němci zavraždili se odhaduje na 11 milionů.

A ono starozákonní "oko za oko, zub za zub, ruku za ruku, nohu za nohu" pořád alespoň z části platí. 

JH 12.2.2010 0:38

Pan čtenř IP: 89.176.53.xxx

je buď debil, Quisling z SdL nebo nacistická svině. Pardon, vepřům se omlouvám.

Dr. Chocholoušek 11.2.2010 20:25

Jako vosy na med

Je zajímavé pozorovat, jak se na články pana Doležala, jako vosy na med, slétají "hurávlastenci" a další zakomplexované existence. Za války by z nich byli kolaboranti, po válce náhlí hrdinové. Teď aspoň internetoví strážci vlasti. 

P.S Chybí mi blicí smajlík.

Pavel 11.2.2010 20:39

Re: Jako vosy na med

no comment

Brdek 12.2.2010 15:09

Re: Jako vosy na med

100% souhlas!

Jeseter 11.2.2010 20:00

Herr Dolezal

bude velmi spokojeny od 15.unora ! AT ZIJOU NAHUBKY !!

strejda 11.2.2010 20:13

Re: Herr Dolezal

To máte recht. Bez diskuse opravdu, ale opravdu nestojí za to Doležala číst.

AAA 11.2.2010 21:20

Re: Herr Dolezal

Tam co sem vůbec lezeš, osle, počti si v Haló novinách.

strejda 11.2.2010 22:58

Re: Herr Dolezal

Jawohl, Herr Standartenführer. Už to nikdy neudělám. Vy gestapáci NIKDY neměníte své manýry.