21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JoJo 9.11.2006 12:12

Re: no nevim soudruzi

Jestli to nebude tím, že američani jsou zvyklí chápat úplně jinak zodpovědnost vůči sobě i ostatním. Jak je možné, že v americe nejsou potřeba semafory na tříproudovkách i když o přednosti zprava tam nikdy neslyšeli? Nebude to třeba i tím, že s velkou pravděpodobností budete mít v okamžiku překročení rychlosti za zadkem hlídku? Zkusil jste někdy objet stojící školní autobus?

pavel 9.11.2006 12:12

Re: Re: Re: Každý řidič má právo zabít sebe a své děti. Ale cizí děti zabíjet nesmí.

Na Ferrari to za 5000 těžko pořídíte.

PP 9.11.2006 12:12

Re: Re: Re: Re: Re: jsem pro !

No - a právě část z těch "nepřezutých" radši přezuje, protože by na ně přijela policie s "teréňákem" a na místě je zkasírovala.

Dušan 9.11.2006 12:11

Re: Re: Re: Re: Sám sice na zimní pravidelně přezouvám,

Zastavit jsem byl nucen, jezdím autem(na zimních), ne vrtulníkem.

pavel 9.11.2006 12:09

Re: Re: LETNÍ AUTA

Vy asi prodáváte pneumatiky.

JoJo 9.11.2006 12:07

Re: Re: Re: Re: jsem pro !

Asi mám smůlu. V obchodě vždycky neomylně zamířím k pokladně, kde sedí netáhlo, anebo "Vlastó, tady na tom pytlíku neni kód", za zimu se mi podaří vždy min 3x uvíznout pod kopcem, přestože většina přezouvá.

tich@dohoda 9.11.2006 12:05

no nevim soudruzi

treba na Floride ale i spouste dalsich statu USA nejsou vubec tech. prohlidky, presto je tam nehod nesrovnatelne mene nez v CR, provoz daleko hustsi a casto na ceste vidim vraky, ze z nich jde hruza, dokonce ani autoskoly tam nejsou a fuguje to :-)

Charlie 9.11.2006 12:04

Opilí rozhodně ne !

Ale po jednom pivu k obědu je opilý nanejvýš kojenec.

PP 9.11.2006 11:57

Re: Re: Re: jsem pro !

Nesmíte předpokládat, že prostě nikdo nepřezuje - dneska to není povinné, nic nehrozí a přesto nejsou všechny pahorky zablokované. Vtip je v tom, že velká (?) část z těch, kteří dneska "šetří", radši přezuje, aby tu pokutu nedostali.

varan 9.11.2006 11:54

Článek zavání

Stejně tak by se dalo prohlásit, že opilí řidiči mohou směle jezdit, ale za nehodu pod vlivem by zaplatili dvakrát tolik. :-/ Bez ohledu na povinnost v zákoně jezdím v zimě na zimních a v létě na letních. Vlastnosti univerzálních jste pojmenoval sám. Vím, že začátky podnikání jsou těžké, ale chci věřit, že až se vám autore bude dařit lépe, nekoupíte si exotickou dovolenou, ale právě ty gumy - co nejdražší. Nerad bych se totiž v zimě s vámi setkal někde na přechodu. ;-€

JoJo 9.11.2006 11:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jak by se to řešilo s cizincema

Je to naprosto zřejmé z dnešní diskuze, nakolik mnoho diskutujících přemýšlí hlavou. Pokud by chápali význam ježdění na zimních pneu, byl by jim příkaz ganz egal, protože na nich stejně jezdí. Připomínám, že celá diskuze je k článku o tom, že "chudina" nebude moci v zimě jezdit, protože nemá na gumy. Tolik k rozumné radě. Také jsem rozumnou radou o dětských sedačkách přispěl několika příbuzným, kteří argumentovali úplně stejně ( je to drahé, je to k ničemu, mně se nikdy nemůže nic stát) Možná shodou náhod jeden chytrý známý již dnes nemá koho vychovávat ( on byl připoutaný, dítě z pásů vyletělo), dalšího to stálo nové přední sklo a několika týdenní pohled na rozbitý obličej dítěte.

LERAK 9.11.2006 11:50

Re: Re: Autor si bohuzel neuvedomuje par okolnosti...

Nikoho ani nenapadne chodit s letními botami v zimě. Tedy opravdové zimě.

marek 9.11.2006 11:47

Re: Re: Nápad na vyšší pokutu při nehodě

Též ale státu ,který se tak dobře za nemalé peníze stará o silnice!

LERAK 9.11.2006 11:47

Re: Re: Re: Re: Autor si bohuzel neuvedomuje par okolnosti...

Za totáče stály 165 gumy cca 450Kč. Dnes koupíte tytéž za jedenapůlnásobek. Platy pětinásobek. Bože chraň nás před nezodpovědnými lidmi!

ijáček 9.11.2006 11:46

Re: Stanislave, povinnost by se dala nařídit například časově začátkem a koncem zimy. To by bylo jednoznačné

Jako na vojně, tam taky vyhlásili rozkazem zimu a její konec. Bohužel se to v Janovicích nad Úhlavou a výše položených obcích nekrylo s realitou štábu.

Ve věci pneumatik asi udělají víc pojišťovny - ostatně už teď likvidátor protokoluje pneumatiky dost pečlivě, je to pro ně dobrá záminka pro snížení pojistného plnění.

AAA 9.11.2006 11:45

Re: Nějak nechápu,

Mozna ze po pripadnem zavedeni takoveho zakona pujdou dobre na odbyt nalepky "M+S" ktere vyrobi zimni gumu ve smyslu zakona z cehokoli. Obavam se (a spotrebitelske testy to potvrzuji) ze jejich prinos bude srovnatelny s prinosem onech hypermarketovych gum za sest stovek (ale hlavne ze jsou zimni).

marek 9.11.2006 11:43

nabouráš na ledě

Přidal bych ještě:Dojná krávo-motoristo nabouráš na ledě-policajt bude stíhat správce komunikace

Honza z podhůří 9.11.2006 11:43

Pokud neměním auto každou chvíli

nemůže být nákup pneu na zimu finanční zátěží navíc - oproti 2 sadám letních gum po sobě jezdím stejnou dobu na jedné sadě letních a jedné zimních (jen je měním mezi sebou). Doufám že mi tu někdo nebude namítat nutnost dvojích disků - pokud je nechce, může si měnit pneu na stejných discích (jedině tady je to o něco dražší).

JoJo 9.11.2006 11:41

Re: Re: jsem pro !

Za to si koupím, že bude potrestán pitomec, který na letních pneu zablokoval kopec, pod kterým díky tomu strávím den. Když se něco stane, zpravidla už bývá pozdě.

eTony 9.11.2006 11:38

Re: jsem pro !

jste nezodpovědný, a ani to nevíte. Zodpovědný člověk nepotřebuje na každou blbost lejstro, které mu to předepíše.

Každý zodpovědný člověk se zamyslí nad použitím zimních pneumatik, nad způsobem a kdy, nepotřebuje na to lejstro, které mu to předepíše.

Neurčujte co a kam patří, nechte to na přirozeném vývoji, ten nepotřebuje lejstro, které mu to předepíše.

PP 9.11.2006 11:36

Re: jsem pro !

Jsem pro povinnost, ale né "podle data", "podle teploty" nebo "podle ouředního rozhodnutí". Mělo by to být povinné, ale trestat až v případě, kdy se něco stane (třeba nevyjedu na letních gumách kopec - nemusí to být nutně nehoda).

AAA 9.11.2006 11:35

Re: Re: Naboural jste v zimě na letních pneumatikách? Zaplatíte dvojnásobnou pokutu než byste zaplatil, kdybyste naboural na zimních

Tusite spatne. Je to 0,5 promile a je to tolerovano. Tolerovano zmena tolerovano, cili brano jako kdyby clovek nepil nic.

Honza z podhůří 9.11.2006 11:33

Re: Re: Re: Sám sice na zimní pravidelně přezouvám,

To mně teda podržte - a to jste u každé nehody zastavil a šel se na pneu podívat? V pátek jsem viděl 3 nehody, ale sám jsem nemohl zastavit, protože už bych se (na letních) nerozjel ;-P

f 9.11.2006 11:25

Re: LETNÍ AUTA

třeba benzín

Pepa 9.11.2006 11:20

Re: Každý řidič má právo zabít sebe a své děti. Ale cizí děti zabíjet nesmí.

...spíš blbec,co se ke své blbosti ještě přihlásí v diskusi

vlada 9.11.2006 11:18

jsem pro !

Jsem pro povinnost používat během zimního období pneumatiky, které jsou k tomuto účelu určené a vhodné. Jsem zodovědný vůči sobě i své rodině a také chci, aby při dnešní frekvenci dopravy nebylo zvyšováno riziko, že nějaký ortodoxní letňák bude brzdit o mé auto. Zimní pneumatiky samozřejmě nemohou nahradit opatrnost a předvídavost při řízení auta. A spekulace a době přezutí atd. jsou bezpředmětné. Souhlasím také se snižováním pojistného plnění pro ty, kteří pro svou bezpečnost dělají minimum. Kdo nemá na provoz auta, což zahrnuje i odpovídající technický stav vozidla, musí holt využít jiné způsoby dopravy.

Ad kamiony - souhlas s názorem, tranzit patří na železnici, zejména na "univerzálně letních" gumách během zimního období. Lépe po celý rok a aspoň by se přezaměstnané ČD  (bohatě placené z naších daní) nějak pořádně využily (zdravím odbory!).

PP 9.11.2006 11:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jak by se to řešilo s cizincema

Rozhodnou většinu.

Některé maminy jsou tak zblblé "dobrejma radama" z reklam, že kupují dětem jen nízkotučné jogurty, nízkotučné mléko, zdravou výživu a potravinové doplňky. ;-)

Ale vážně: já si opravdu myslím, že většina lidí dá na rozumnou radu víc, než na problematický "befel".

Los 9.11.2006 11:09

Re: použít mozek je lepší a

jen technicka poznamka k Brokovi, ke svedsku a pneumatikam s hreby: ano, od 1.listopadu je nutno mit zimni pneumatiky, bud "friction", teda normalni, nebo s hrebikama, POKUD je na silnici snih/namraza. Takze i "socialni pripady co nemaji na zimni" muzou jezdit, ale jen kdyz je sucho. Ale jinak mi cela diskuze pripada trochu pritazena za vlasy. Sada pneumatik vydrzi tak jako tak nejakych 50000km, takze vetsinou, aspon ja, za dobu co mam jedno auto tak stejne minimalne jedny pneumatiky musim dokoupit...,    

Jana 9.11.2006 11:07

Re: Sám sice na zimní pravidelně přezouvám,

R^