26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jimmi 27.6.2006 15:26

Re: Re: Už jen právě pro to "relativně" by měla být Komunistická strana VYMAZÁNA z demokratické společnosti

Dost často to chodívá ruku v ruce, Vodníku..........

Vodník 27.6.2006 17:05

Re: Re: Re: Už jen právě pro to "relativně" by měla být Komunistická strana VYMAZÁNA z demokratické společnosti

Naprostý souhlas. A proto to nemůže být totéž - to by nemohlo jít "ruku v ruce s".

Jimmi 27.6.2006 18:42

Re: Re: Re: Re: Už jen právě pro to "relativně" by měla být Komunistická strana VYMAZÁNA z demokratické společnosti

Vy jste to Vodníku dost silně nepochopil :-/

Vodník 27.6.2006 18:49

Re: Re: Re: Re: Re: Už jen právě pro to "relativně" by měla být Komunistická strana VYMAZÁNA z demokratické společnosti

Tak mi to vysvětlete! Chcete snad tvrdit, že to je totéž?? 8-o

Stredocech 27.6.2006 15:50

Vodníku, u Vás bych čekal, že jste četl Mein Kampf,

všiměte si, že Hitler ve své propagandě mimo jiné účelově falšuje dějiny. My jsme tady, jak už jsem vícekrát napsal ve velmi schizofrenní situaci, komunističtí zločinci se glorifikovat smějí, běda však, pokud máte nevhodnou nášivku na bundě.

Jsme tady v přesně opačné situaci, jako Německo po WW1, které postihovalo značně přísněji komunisty, než nacisty a to v takové sféře, jako je dvojí metr na trestné činy včetně vražd.

Vodník 27.6.2006 17:04

Z Mein Kampfu jsem četl jen výbor...

...s komentářem a vysvětlivkami.

Ano, situace u vás je stejně špatná, jako byla v Německu po WW1.

Stredocech 27.6.2006 16:05

Jinak, není problém napsat ódu na Hitlera a jeho režim

a ani se nemusí lhát. Stačí vynechat takové "detaily" jako jsou vraždění odpůrců, koncentrační tábory, plynové komory a rozpoutání WW2.

Podobně, jako komunisté omlouvají Gottwalda a Stalina a poukazují na "sociální vymoženosti," mimochodem menší, než v Třetí říši.

Vodník 27.6.2006 17:07

Re: Jinak, není problém napsat ódu na Hitlera a jeho režim

Ano. Podobně jako se zde pějí ódy na Reagana a cudně se mlčí o desítkách tisíc zavražděných civilistů ve Střední Americe, například ;-)

Auiam 27.6.2006 21:27

Re: Re: Jinak, není problém napsat ódu na Hitlera a jeho režim

Autorem techto vrazd byl jisty NORIEGA. Vrat se do materske skoly.

Vodník 27.6.2006 23:50

Re: Re: Re: Jinak, není problém napsat ódu na Hitlera a jeho režim

Noriega vraždil v Guatemale a v Salvadoru? Hm, kdo tu patří do mateřské školky?...:-/

Stredocech 27.6.2006 15:57

Jinak, já bych slovní trestné činy spíše zrušil, jako je tomu v USA,

"jediné zemi, kde existuje svoboda slova."

křovas 27.6.2006 14:31

Výborně, pane Beneši

Komunisti vyskákali jak blechy, třeba někoho z nich klepne pepka;-D

G. Pašek 27.6.2006 14:25

Dík pane Beneši za zmínku JUDr. M. Horákové . . . .

Opomenul jste se ale zmínit, kolik miliónů českývh ovcí podepsalo petice a bylo doručeno do soudní síně "Smrt zrádkzni Horákové" včetně podpisů univerzitních profesůrků a docentů UK.

A když chcipnul Stalin, KSČ si zamanula poslat do Moskvy podepsané sympatie od 80% občanů ČSR a Moskva 80% podpisů dostala. 

A my se dodnes divímě, jak tak inteligentní a kultivovaný národ jako Němci skákal, jak Hitler s věrnými nohsledy vrahy pískal. 

 

Vodník 27.6.2006 14:34

Docházely i petice,

které se dožadovaly mučení obžalovaných.

Saša 27.6.2006 14:36

Texty peticí

a jména signatářů by měly viset někde na www. Stejně jako podpisy kondolencí k úmrtí Stalina a Břežněva.

Vodník 27.6.2006 14:43

Re: Texty peticí

Cca 20 jich najdete v Karel Kaplan: Největší politický proces "M.Horáková & spol.", USD 1995. O spravedlivý trest žádají rozhořčení žáčci základních škol...:-(

G. Pašek 27.6.2006 14:48

Re: Texty peticí

Ti kteří petice JUDr. Horákové a kripla Stalina podepsali jsou pod drnem, nebo 1,5 nohou v hrobě. O petici k Brežněva funerálu jsem nevěděl . . . . a domnívám se, skončily v Moskvě na smetišti.

Saša 27.6.2006 16:11

To nevadí, že "jsou jednou nohou v hrobě".

Vůbec není na závadu, aby všelicí dnešní morálisti a rádobyneochvějní viděli, že i jejich rodiče a prarodiče...

Proč se podepisovaly petice k Břežněvovi? No aby se ověřilo, zda schvalovači okupace ji opravdu schvalují a vrchního okupanta milují. Kolik podpisů se sešlo, to nevím. Já jsem to nepodepsal a na opakovanou výzvu jsem to výslovně odmítl podepsat.

Stejně tak jsem nepodepsal řadu jiných petic a blábolů... například na Portě kdysi běhaly jakési dívčiny a strakaly nám k podpisu tlustou knihu a kdekdo se nadšeně podepisoval v domnění, že to je jen sbírka do cancáku. Mně ty holky nepřipadaly, že by snad někdy v životě spaly v lese pod stromem, a tak jsem si tu jejich knihu přelistoval na první stránku - a ejhle, ona to výzva pokrokové mládeže ke světovému míru. Ty svazačky dodnes zřejmě nepochopily důvod mého odmítnutí a mají mne za válečného štváče.

Minulost, má-li být poučením, musí být reflektována celá. Včetně dětských podpisů za trest smrti Horákové a leckoho jiného.

Stredocech 27.6.2006 17:47

Sašo, tak to není, ověřovalo se, zda je teror dostatečný

k tomu, aby lidé prokazovali režimu FORMÁLNÍ loajalitu.

Ve skutečnou loajalitu režim nevěřil ani u členů KSČ a LM. StB spíše prověřila pro práci s tajnými materiály (ne ovšem přísně tajnými) řadového nestraníka se zaraženým postupem (kvůli příbuzenstvu) než člena KSČ se  švagrem emigrantem.

Ten člen KSČ mohl mít kontakty, ten nestraník je neměl a to se posuzovalo. V přesvědčení toho komunisty se nevěřilo. Pokud se ten komunista chtěl této "skvrny" zbavit, musel by s tím příbuzným přerušit styky nejen on, ale celá jeho rodina.

Zuzana W 27.6.2006 14:57

Re: Sasa - Texty peticí

Mela by tu viset jmena vsech kolaborantu s bolsevikem. Jenze vy se neodvazite se podepsat ani pod clanek na hlavni strance. Kondolence k umrti tech gauneru posilala vase kriminalni strana, ktere jste byl clenem.

WWW 27.6.2006 15:10

Re: Re: Sasa - Texty peticí

Mila Zuzano!

Daleko snadnejsi, by bylo vyvesit jmena tech, kteri s bolsevikem  zasadne nekolaborovali. A sahneme si hezky do svedomi, co se muselo a co uz ne !!!

Zuzana W 27.6.2006 16:56

Re: Re: Re: Sasa - Texty peticí

Mily www, obracite to. Jiste umite rozeznat rozdil mezi pasivnim snasenim totality nebo primou kolaboraci s ni. Vstupem do KSC jste podepsal jejich ideologii a vsechno svinstvo s tim spojene.  (Nemyslim vas, je to primer). Myslim Sasu.

Saša 27.6.2006 16:14

Vy jste jenom hloupá ženská,

které chybí vzdělání i rozhled... Vy jste moc blbá na to, abyste chápala realitu své nové vlasti, natož té bývalé.

Zuzana W 27.6.2006 16:53

Re: Sasa - Vy jste jenom hloupá ženská,

Samozrejme, kdo nedokaze argumentovat, zacne nadavat, to mne vubec neprekvapuje.

Do moji nove vlasti vam nic neni a jeji realitu byste ev. mohl pochopit, kdybyste sem utekl pred zlocinnou komunistickoup partaji a zacal zivot od nuly znovu. Vam to vase vzdelani, kterym se smesne holedbate, poskytl bolsevik za kolaboraci a to kolaboraci v normalizaci, coz byl ten nejhorsi druh kolaborace vubec! Vzdelani mi nechybi, ale na rozdil od vas, ktery jste se kvuli nemu prodal bolsevikovi a dodnes vas ta loayalita k vasim soudruhum dobre zivi, jsem si ho ve sve nove vlasti zaplatila.

Je to tragikomicke, kdyz mne byvaly soudruh, ktery z prospecharstvi vlezl ke zlocincum tady osocuje z nevzdelanosti . A prohlaseni, ze jsem jenom hloupa zenska nezapre, kde jste se za bolsevika pohyboval. A ze mne byvaly bolsevik vyklada, ze nedokazu pochopit realitu sve nove vlastni - to je prave ta absurdita k niz doslo proto, ze vas hned po sametu vsechny nevypraskali.

J. Novák 27.6.2006 15:13

A co teprv, když soudili Slánskýho a tu jeho židovskou bandu

G. Pašek 27.6.2006 15:30

Re: A co teprv, když soudili Slánskýho a tu jeho židovskou bandu

Maminka chodila s dvojčaty, kamarádka, do školy na Zelenou Lišku. Jedno dvojče si vzala Rudolfa Slánského a druhá Rýšu Haška. Nedaleko Hašků bydlela maminka. Po válce, když se Gottwald s kámošem Slánským vrátili z Moskvy,  prej paní Slánskou vozil šofér v bílém tatraplánu navštívit ségru Haškovou. Někdy pozvaly maminku na kafe a bábovku, vzpomínat a povídat na dny ve škole. 

Když později byl proces s židem Slánským, byl jsem malý cvrček, plné Rudé Právo toho bylo s fotkama a maminka se klepala strachy, že pro ní příjdou také, protože před lety jedla bábovku a pila kafe s paní Slánskou a povídala si s dědou, co se stane se mnou a bráchou, když jí zavřou. To byla hnusná, hnusná, hnusná doba.

Jak může národ český, kromě Prahy,  dnes 15% volit pro komunisty.  

WWW 27.6.2006 15:34

Re: Re: A co teprv, když soudili Slánskýho a tu jeho židovskou bandu

Ach pane Pasku, jak jste roztomile naivni ! Coz jste se opravdu nepodival trochu na nase novodobe dejiny ??!!

Vodník 27.6.2006 17:02

Re: A co teprv, když soudili Slánskýho a tu jeho židovskou bandu

Ano, Vodnice. Když soudili Slánskýho a tu jeho židovskou bandu, tak taky docházely tisíce petic, mezi nimi takových, které se dožadovaly mučení vězňů. Oběšený K.Šváb před tím několikrát rozbil Antonii Kleinerové (odsouzená s M.Horákovou) obličej do krve. Boží mlýny tenkrát mlely zatraceně rychle...

Malý Aston! 27.6.2006 15:34

Re: Dík pane Beneši za zmínku JUDr. M. Horákové . . . .

S těmi podpisy máte pravdu.I nedávno nějací akademikové něco podepisovali. Jak říkala naše babička,co se v mládí naučíš,ve stáří jako bys našel.

Stredocech 27.6.2006 16:14

pane Pašku, těm Němcům se lze podivovat, věřili tomu

Hitlerovi ve velkém procentu dost dlouho.

Zato se, proti obecnému povědomí, vůbec nedivím Rusům, že od 30 let skoro všichni drželi hubu a krok. Takovou hrůzovládu, jako byla tam si lze stěží představit. Stačilo nebojovat proti zlu na začátku a už to jelo. Čeka byla založena už roku 1917, já jsem si dříve myslel, že až o rok později.