20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alex Juchelka 28.6.2006 6:04

Re: snad poprve musim s juchelkou souhlasit

Nevnucuj se, buclínku... :-/

doxa 27.6.2006 23:22

My dva jsme si sice tykali

ale přece jen Alexi uznejte, že existují slova, kterých slušný člověk vůči dámě neužívá.

Alex Juchelka 27.6.2006 23:31

Re: My dva jsme si sice tykali

Problém je v tom, že Andyo sama těchto slov, přes mé dobře míněné rady, používá, takže se bohužel sama jako dáma diskvalifikuje...

doxa 27.6.2006 23:55

No dobře Alexi, budeme si vykat

ale prosím, mám ještě poslední prosbu: vysvětlete nějak taktně tomu vodníkovi, že s takovými primitivy, jako je on, se já nebavím, tak ať nic nelepí na moje příspěvky.

Vodník 28.6.2006 0:00

Re: No dobře Alexi, budeme si vykat

Stačí, když nebudeš "uvádět na pravou míru" moje "antisemitské" příspěvky (©Andy) ještě před tím, než je stačím napsat!

Alex Juchelka 28.6.2006 0:13

Re: No dobře Alexi, budeme si vykat

Doxo, můžeme si klidně tykat, přiznám se, že se mi to plete, takže se k vykání vracím - je to takový zlatý standart... Něco jiného je, když se začne urážet. :-)

Vodník 27.6.2006 23:42

Doxo, od lidí...

...kteří nedovedou vést poctivou diskusi - a to se týká jak tebe, tak Andy, pbla4024, o Pakových neandrtálcích nemluvě - rady ohledně slušných způsobů prostě nepřijímám. Pokud Andy argumentuje poctivě a nepodsouvá mi svou paranoiu, jsem ochoten s ní debatovat velmi slušně. Jestliže někoho nazvu píčou nebo kokotem, to už musí předvést hodně velkou řadu neslušností. Tys nebyl schopen ani v tomto poukazu zachovat minimálně objektivní kontext. Myslím, že přes používání vulgarismů nejsem charakteristický sprosťák, nestalo se snad nikdy, že bych někoho sprostě napadl jako první.

Andy 27.6.2006 23:49

Re: Doxo, od lidí...

no comment, článek o Miladě Horákové tímhle humusem snad netřeba umazat. Dělejte co chcete, všichni, bez ohledu na preference a sympatie, v tomhle s vámi odmítám jet.

Vodník 27.6.2006 23:57

Re: Re: Doxo, od lidí...

Myslím Andy, že článek o M.Horákové jsem neumazal humusem ani já ani Alex a určitě ani jeden z nás nezačal nadávat. V tomhle se obrať na Paška, Sowfiwa a jim podobné :-(...

doxa 27.6.2006 20:13

Holt jsme neměli tolik štěstí jako ti Iráčani

Tady jsme na hochy z Júesej marně čekali 40 let (a přitom celou tu dobu US Army nečinně stála na bavorských hranicích)

Mysch 27.6.2006 20:50

nojo,

ono u hodonina ty nafty zas tolik neni.

doxa 27.6.2006 20:52

zato

u Jáchymova byl uran

Mysch 27.6.2006 21:02

jo, u pribrami taky

ale i v americe, jak jizni, zak i severni, v australii, africe. zkratka amici ho meli dost a zkratka nebyl by to byval dobrej  bussines.

Auiam 27.6.2006 21:04

Re: jo, u pribrami taky

Nenapadlo te, ze pote, co straslive investovali do vitezstvi v 2.SV, jiz tamni verejnost nehodlala platit SVOU krvi CIZI svobodu?

Mysch 27.6.2006 21:08

ne, to mne opravdu

nenapadlo. strasne se stydim a strkam hlavu do pisku. jen je mi smutno, ze jsme za praotce cecha oplivali jen medem a strdim, a ne pozdeji nicim jinym.

G. Pašek 27.6.2006 21:22

Re: jo, u pribrami taky

Pane Mysh, Amíci po válce byli ochotni za český uran platit 5x cenu zlata, jen aby se neposílal za českou babku a úsměv báťušky Stalina Rusákům. Jenomže, Goeringa závody na benzín z uhlí v Záluží u Mostu, které byl osobní majetek Goeringa, postavený za hrozných podmínek v krkolomném čase ruskými vojáky zajatci, mnoho nepřežilo. Stalin podnik po válce zabral coby válečnou kořist, pojmenováno Staliňák a Stalin to Čechům "prodal" za dodávky českého uranu na mnoho let, tedy kysličníků uranu, který se extrahoval ze žuly v úpravnách v Nejdku u K. Varů a Mydlovarech u Č. Budějovic. Ruský laboranti a pod ruským vojenským dozorem tajně převážel do ruska, kde se odděloval radioaktivní uran na jejich atomovky a elektrárny. Později ČSSSR prodávala SSSR za srandovní cenu a ne to za co se prodával na světovém trhu. 

USA uran měla. Z čeho jiného by udělala bomby na Japonsko?  

Mysch 27.6.2006 21:30

platit jo,

ale bojovat uz ne. nic jineho nepisu. uranu bylo dost. nebyl to holt bussines.

nic jineho nepisu.

Auiam 27.6.2006 21:02

Re: Holt jsme neměli tolik štěstí jako ti Iráčani

Jasne. Oni maji povinnost branit tvoji svobodu i pote, co ty slozis zbrane. Svoboda je statek vzdy placeny krvi, neda se k nemu prokecat.

divana 27.6.2006 20:05

z jednání senátu

skoro na konci jednání v návrhu na vyznamenání je, jak zemřeli ti pochytaní od mašínů

Senátorka Alena Palečková:  ... Švéda, Janata a kapitán

Novák. Byli připoutáni k jakémusi zařízení, kde měli na jedné straně připoutány nohy, na druhé straně hlavu a mechanismus po spuštění tyto dvě části tohoto zařízení roztáhl tak, že hlava byla oddělena od těla.

http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/htmlhled?action=doc&value=38036

G. Pašek 27.6.2006 19:44

Koukám psychopati Juchelka, Vodník si tady léčí jejich schyzofrení minráky . . . .

Kdepak se fláká ten vaš kámoš blbeček Janeček . . . . fuj USA, fuj Israel  . . .  hurá mohamedáni teroristi, dejte Amíkům co proto! 

Vodník 27.6.2006 20:01

Hele, strejdo...

...co máte v Americe na zácpu? Není už čas?

JJ 27.6.2006 19:12

Diky za clanek

 

S uctou k rovnym lidem

R. H 27.6.2006 18:30

#

"Mezi nacistickymi zlociny neni zadny, ktereho by se nedopustili rovnez komunisti"

Tudiz bych je hnal svinskym krokem i s temi venci  od vsech pamatniku nacistickych obeti. 40 let stale jen poukazovali na nacisticke zlociny, aby zastreli vlastni zverstva a  mnohdy i aktivni kolaboraci v protektoratu. Na Zapotockeho byl v Holandsku vydan zatykac, protoze mel coby kapo na svedomi vrazdy veznu v koncentraku.

Vodník 27.6.2006 18:40

Re: #

Těch nacistických zločinů se ale nedopustil Dolejš, Ransdorf, Grebeníček jr., ba ani fízl Filip.

Andy 27.6.2006 19:07

Re: Re: #

myslím, že Hitler nikdy nikoho osobně nezabil.

Vodník 27.6.2006 19:17

Re: Re: Re: #

Dolejš, ransdorf, Grebeníček jr. a fízl Filip ovšem, na rozdíl od Hitlera, nenesou odpovědnost za vraždy, které spáchali Pich-Tůma, Čech-Mácha, P.Janoušek nebo J.Pátek (=mimořádně suroví komunističtí agenti, kteří prokazatelně u výslechů utloukli několik lidí).

H.K. 27.6.2006 20:10

Re: Re: Re: Re: #

Jsou vůbec za něco odpovědní? Myslím, že když vstoupili do strany, která inscenovala politické vraždy, tak s tím co se stalo souhlasili. Možná tu stranu chtěli polidštit.

Andy 27.6.2006 20:34

Re: Re: Re: Re: #

aha. Takže kdyby NSDAP nebyla po prohrané válce rozpuštěna a vypuštěna, byla by přejmenována na NNSDAP,dál by do ní vstupovali mladí lidé, staří by je učili, jak politicky pracovat, předávali by jim oficiálně zkušenosti, vyprávěli o hrdinství SS a slávě Hitlera, tak bys neměl námitek ?  Zdá se, ale možná se mýlím, že přejímáš informace z vyprávění a psaní historiků, utváříš si na takových podkladech svůj světonázor. Tím vlastně přiznáváš, že vliv historie na současnost je nepopiratelný. To nekoresponduje s tvým přesvědčením, že by např. popírači holocaustu neměli být trestáni či umlčováni.

Jak to tedy je? Protentokrát si odpusť prezentaci svých anatomických znalostí, pokud mohu požádat.

Vodník 27.6.2006 20:55

Re: Re: Re: Re: Re: #

Pokud by se NNSDAP distancovala od politických a praktických metod NSDAP a těch bodů jejího programu, které jsou v rozporu s demokracií, bylo by asi nutné ji přijmout jako normální parlamentní stranu. Němci na rozdíl od Čechů tu blbost neudělali a stranu rozpustili a vypustili.

Pokud je mi známo, ke Gottwaldovi se otevřeně hlásí jen Marta Semelová a několik podobných šílenců. O revolučním převzetí moci není v jejich programu ani slovo. A na to, aby se po nějakém fantasmagorickém "vítězství ve volbách" začali u moci chovat jako v únoru 1948, na to jim chybí Stalin za prdelí. Pokud by chtěli setrvat u moci, tak by museli koukat z EU-vlky výt, co jim rudá hrdla stačí - osud Miloševiče je jim, myslím, dobrým varováním!

A teď musím zase pryč, sorry...

Andy 27.6.2006 21:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: #

obávám se, že nemáš reálné informace, pravděpodobně nečteš jejich tisk, nesleduješ jejich politické styky a jejich politickou aktivitu. Pokud soudíš jen podle běžných novin a prezentací v televizi, pak tvůj postoj chápu. Bohužel, už jen patronace nad svazem mládeže, pro kterou je právě ten Stalin a Gottwald příkladem a vzorem, hovoří o něčem jiném, než zde píšeš. Těch pár šílenců se asi moc neodlišuje od pár šílenců, kteří se scházeli s Ádou v hospodě a na koleně řešili problémy světa- po svém.

Aniž bych se chtěla sebeméně hádat, tak se domnívám, že nemáš o problematice ani Ahnung a proto ji podceňuješ.

Uznávám, že kdybych žila v Holandsku, bylo by mi jedno, co kdo vyvádí v Praze, v ulici Politických vězňů. Tady mi to jedno není.