24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P.M. 27.6.2006 17:35

Re:Vladimire Bore,

posledni slova pana Potocka pred popravou platila taky Vam:

"Nedělal jsem to pro peníze, dělal jsem to proto, že vás nenávidím. Mám rád svou zemi a vy jste ji zasvinili jako štěnice."

Alex Juchelka 27.6.2006 17:51

Re: Re: VLASTIZRADCE?

Vy se také hlásíte k režimu, který vraždí - má na svědomí mnohem více mrtvých, než čeští komunisté... Já Vás za člověka se silnými kriminálními sklony, jejichž výrazem je nekritická podpora současné americké vlády, považuji již dávno a ti mrtví v Iráku a současný marasmus jsou i Vaším dílem. Popravdě řečeno, principiálně dnes nevidím valného rozdílu mezi těmi, kdo podporují Bushe a těmi, kdo podporovali komunisty...:-/

Stredocech 27.6.2006 17:57

Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

To myslíte vážně????

Alex Juchelka 27.6.2006 18:16

Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Ano, myslím. Naštěstí je Bushových stoupenců v USA dnes již menšina, ale nedělám si iluse, že za pár let po volbách může nastoupit někdo podobný a to i z řad Demokratů... :-(

Vodník 27.6.2006 18:45

Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Já s Alexem Juchelkou souhlasím. Současná americká vláda nejedná v zájmu Ameriky a jejích občanů a nechává svoje mladé kluky v Iráku umírat a mrzačit v zájmu jiním, jak dokazuje mj. studie Mearsheimera a Walta. Její jednání je z tohoto hlediska protiamerické, vlastizrádné.

Stejné vlastizrady se dopustily orgány ve vedení letecké dopravy a letiště Schiphol, když na žádost Israele zatajili a pomáhali zatajit před veřejností náklad letadla, které havarovalo na amsterdamském předměstí, ačkoli tím - v zájmu cizí mocnosti - ohrozili životy a zdraví holandských občanů.

Alex Juchelka 27.6.2006 19:01

Re: Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

I kdyby neexistovaly silné vazby amerických neokonů na Israel, byla Bushova invaze a okupace Iráku vylhanou a nelegální akcí. Bylo to také selhání Kongresu, médií, v podstatě i občanů - řadových Američanů.

Bushova vláda nelegálním způsobem obchází americké zákony dodnes a cítí se dotčena, když na to některá média, včetně WSJ upozorňují - americká demokracie postavená na hlavu. :-/

Vladimir Bor 27.6.2006 19:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Ale invaze v

Vladimir Bor 27.6.2006 19:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Ale invaze v Iraku neni vubec v Izraelskem zajmu. Izraelu zalezi na miru v celem regionu, ne na valce, jejiz vysledkem muze byt Arabsky utok na Izrael

Vodník 27.6.2006 19:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Mám na to jiný názor, ale to nemá už s tématem článku opravdu co dělat.

Alex Juchelka 27.6.2006 19:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Teď už není, když prohráváme. Předtím, když nás měli vítat šeříky, byla...

Sowfiw 27.6.2006 19:39

Blbej Tonda Vacha, jak uz tu bylo mnohokrat zdurazneno,

 musel z Ameriky uteci s holou zadnici, neb byl naprosto neschopny se tam o sebe postarat. Tudiz tento neskutecny pitomec bude zajiste nejlepsim odbornikem na zajmy USA a jejich obcanu. Hlavne,  ze sem zase neopomnel zamichat Zidy. Je uz to u nej naprosta patologicka juchelka.

Vodník 27.6.2006 20:00

Vida! První hovado...

...z populárního cirkusu už dorazilo! Kdepak nám vězí ostatní? Kam se nám ti čerchmanti schovali?

Auiam 27.6.2006 21:20

Re: Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Je zajimave, ze na Bushe ma nazor kazdy, kdo ma otvor do (Y).

Alex Juchelka 27.6.2006 22:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

To není nic ve srovnání se zdejšími orgiemi o Paroubkovi... ;-)

Dušan 27.6.2006 17:58

Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

To tedy, pane (spíše soudruhu) Juchelko, vidíte opravdu velmi špatně

Alex Juchelka 27.6.2006 18:06

Re: Re: Re: Re: VLASTIZRADCE?

Když mě máte potřebu oslovovat 'soudruhu', proč neodjedete na Kubu nebo do Severní Koreje? Tam jistě budete spokojen, jednota názorů zaručena!

Vladimir Bor 27.6.2006 17:44

Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

Jo, presne tak! Prachobycejny spion a vlastizradce. Nadelal pravdepodobne milionove skody sve vlasti, ktere museli jeho spoluobcane nest. Trest si bezpochyby zaslouzil. 

Srovnavat toho spiona , vyzvedace, skudce a zradce s nacistickym pruskym vojakem je vice nez smesne.

Stredocech 27.6.2006 17:56

Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

Tak to já se hlásím k tomu Potočkovi. Bojoval proti kolaborantskému režimu, ne proti své vlasti.

Podobně byste mohl odsoudit Krajinu, Morávka, Mašína a Balabána, příslušníky francouzské FFI a mnoho dalších.

Doc. Krajina, pokud to nevíte, byl rezident britské rozvědky za protektorátu. Byl zatčen roku 1943 ale válku přežil.

Vodník 27.6.2006 18:39

Re: Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

I já sympatizuji s Potočkem, s Mašínem nebo s Kubišem & Gabčíkem. To nic nemění na tom, že dotyčné režimy v boji s nimi nespáchaly justiční vraždy, jako v případě Horákové nebo vlastních soudruhů kolem R.Slánského.

G. Pašek 27.6.2006 17:57

Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

Pro mě je hrdina a lumpové řádu Bor ne . . . . . ale oni v Moskvě také postavili pomnik manželům Rosenbergovým.

V USA popravili 2 špióny, v posrané ČSR pověsili ve stejné době 233 nevinných.

Vladimir Bor 27.6.2006 19:02

Re: Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

To jsme si snad uz ujasnili. Dr. Josef Potocek nebyl nevinny: Byl spion, vyzvedac, vlastizradce!

G. Pašek 27.6.2006 19:21

Re: Re: Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

Záleží na které straně plotu máš svědomí a srdce . . . . našeho tátu zavřeli do Jáchymova na mnoho let za pokus o ilegální přechod hranic do Němec. Špión nebyl.

Proč jste neotevřeli hranice v r.1948-50 na západ a nechali klidně volně odejít rodiny a lidi z ČSR, kteří vaš komunismus nenáviděli a žít tam nechtěli, tak jak jste na to chytře šli po okupaci 1968?

Vladimir Bor 27.6.2006 19:52

Re: Re: Re: Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

My? Ja jsem v te dobe nezil, o to mene js

Vladimir Bor 27.6.2006 19:54

Re: Re: Re: Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

My? Ja jsem v te dobe nezil, o to mene jsem mel mozbost hr

Vladimir Bor 27.6.2006 19:57

Re: Re: Re: Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

Sorry, prispevky se mi samy odesilaji uprostred very.

Ja jsem v te dobe nezil, o to mene jsem mel moznost hranice otevirat nebo zavirat.

Faktem je, ze v te dobe bylo v CSR nevyhlasene stane pravo. Ocekavalo se, ze kazdym dnem muze zacit svetova (atomova) valka.

G. Pašek 27.6.2006 20:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

Když jsi takový expert na Dr. Patočku, který žil v době kdy jsi chodil na houbách, tak jsi mohl odpovědět na mojí jednoduchou otázku, proč komunisti neotevřeli hranice v 1948-50 nechat klidně odejít lidi a rodiny na západ, kteří komunisty a komunismus nenáviděli, jak na to chytře šli po okupaci 1968 . . . . . jen tak odpovědět na tvojí otázku, Rusáci v 1948 atomovku neměli a nech si vyšetřit hlavu, jestli se domníváš, že atomová válka ČSR či škubánkům SSSR hrozila . . .  .

Nevím na kolik byla bezpečnost ČSR ohrožena, že se západu dostal do rukou stojan na český kulomet. Ach, jo.

Petr Benes 27.6.2006 20:21

Re: dr. Josef Potocek, spion a vlastizradce

Prisne tajne materialy? On tank T-34 v polovine 50. let byl nejaky vykrik techniky? :-) Samy plky

Malý Aston 27.6.2006 15:50

Občené jsou nepoučitelní!

Události po roku 1948 nelze vymazat z dějin České republiky. Vše co bylo činěno byla práce komunistů.O tom není žádná diskuze.Byl prosazen teror,kdy se jeden bál druhého.Pro prosazení jednotné linie a poslušnosti využili komunisté systém,který k nám byl dovezen KGB z Moskvy.To co bylo učiněno nelze omluvit a nelze to nijak zdůvodnit,než touhou prosadit všemi prostředky ideu komunismu od kolébky až po hrob. Jsem pamětník a těžko mi to někdo vysvětlí jinak. Žádné radostné roky to nebyly. Komunisté nemají v dnešní době žádné právo se účastnit řízení věcí veřejných. Jejich skutky které jsou prokázany a mohou se omlouvat,že jsou jiní a lepší a moderní si ještě pamatujeme.Jsem proti jakékoliv spolupráci demokratických stran s KSČM. Jakákoliv spolupráce s nimi je souhlas s tím,co tady 41 let předváděli. Je to souhlas s likvidací všech,kteří stáli v cestě komunistům,kdy jen oni chtěli rozhodovat co je pro nás lepší a nejlepší a neomlouvá je ani to,že byli přímo řízeni z Moskvy a jinak nemohli. Je to strana vrahů a zvrácené ideologie. Milada Horáková,je svědkyní jejich obžaloby.

Hamar 27.6.2006 15:03

Ještě pořád vystrkují rohy!!! A nestydí se!!!

V jedné inetové diskusi byl tento odkaz http://www.kscm.cz/article.asp?thema=2665&item=30731 (článek Ničení životů od Ludvíka Šuldy).

Je to totální výsměch obětem komunistického řádění v naší republice. Už první věty - cituji: "Komunisté zničili během své vlády životy tisíců občanů Československa. Mnoho lidí bylo pro své politické názory pronásledováno, nebylo jim umožněno studovat a pracovat. Tato relativně pravdivá hodnocení minulosti slýcháme pravidelně z úst mnoha dnešních „demokratů“."

Už jen právě pro to "relativně" by měla být Komunistická strana vymazána z demokratické společnosti a její propagátoři stejně odsouzeni jako popírači holocaustu!!!

A kryptokomunisti typu Paroubka chtějí s KSČM vládnout, ... je mi z toho zle!!!;-€

Vodník 27.6.2006 15:10

Re: Už jen právě pro to "relativně" by měla být Komunistická strana VYMAZÁNA z demokratické společnosti

Není Vaším vzorem Ahmadínnežád? :-D

BTW, šíření ideologie násilí a nenávisti není totéž jako popírání/pochybování o historických skutečnostech.