30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Luky Strike 15.4.2006 12:19

"Normální" lidé vzbuďte se

V současné společnosti neexistuje "rovnost-volnost-bratrství",na výběr je pouze první nebo druhá strana barikády. Kde první je komunismus,který snad víme co znamená a druhá je kapitalismus,který alespoň nás normální lidi nechá žít,tj. nechá nás pracovat, nekrade nám většinu majetku šílenými daněmi, nechá nám alespoň špetku občanských svobod atd. V Čechách již začal třídní boj, kde na jedné straně stojí plebs, tedy dělníci, utahnutí na namazaném rohlíku hrstkou chytráků v ČSSD, KSČM a Odborech, a na druhé staně zbylá část společnosti. První skupina má Haló noviny, Právo a hromadu bulvárů. Ke druhé skupině snad patří Lidové noviny a MF dnes a snad dále internetové servery, i tak je to tragická nerovnováha. Proto by všechna tato média měla zásadně zpřístupnit diskuze - odkaz dát na hlavní stránku,zavést politické diskuze, umožnit,aby čtenáři zadávali diskuzní témata,umožnit neomezenou velikost přístévků. A všichni by sem měly masivně přispívat - uvádět  příklady ze svého okruhu, oboru, činnosti, života. Jen tak se podaří zamezit vítězství výše uvedeného "plebsu" a ustavovení komunismu v Čechách.

 

mm 1.3.2006 9:20

Výce vysvětlovat

Pane Zaorálku náš lid je vcelku hloupý a musí se mu vše podrobně vysvětlit,at je to jakýkoliv problém.TO CSSD nedělá a kdejaký křikloun  z hezkym i když nepravdivim názorem vás pokryje
Správně 3.3.2006 7:19

Re: Výce vysvětlovat, natvrdlému-vÝce,více gramatiky

Jinak souhlas, jsou mimo běžný život...a vrtulníci nepadají a nepadají..
Medák 28.2.2006 23:22

Zaorálek...

Bych tomu socanskýmu pitomcovi přál,aby ho S a G žalovali pro pomluvu a na odškodnym stáhli z posledních kalhot.
Saša 1.3.2006 7:14

To je další rozměr důsledků zavedení registrace homosexuálního quasimatrimonia

Bude-li zavedeno homosexuální matrimonium, nebude moci být označení za homosexuála považováno za urážku ani pomluvu.
 
éééé 28.2.2006 22:41

čumím

no asi jsme blbci, muž a žena není to pravé ořechové další impulsy rozvoje společnosti přinesou homouši a lesby a my budeme koukat jak se to dělá, to není úchylka zkusme to obohatíme se třeba panbůh nadělí i děti
David 28.2.2006 22:10

Simon a Garfunkel jsou dokonaláý argument ŠPATNOSTI registrace homosexuálních svazků

Protože naši homosexuálové se nejvíce zaštiťují tím, že nejde o atypický sex, ale o LÁSKU a VĚRNOST. Ta si zaslouží onu podporu, ono "zrovnoprávnění". A nelze přehlédnout, že ti dva skvělí zpěváci se rozešli zrovna v takovém svém věku, kdy lze očekávat pokles sexuálního apetitu. Hmmmm
Andy 28.2.2006 22:52

Re: Simon a Garfunkel jsou dokonaláý argument ŠPATNOSTI registrace homosexuálních svazků

i když nebyli teplouši, tak je to stejně důvod.
Jo, hetero by to neudělali. Ti, jak se jednou vožení, tak je to na celý život.
A když se rozešli Beatles, tak to bylo proto, že už je ten gruppen sex ve čtyřech přestal bavit.
 
 
 
 
 
raptor 1.3.2006 9:04

Davide, rozešli se ve třiceti, hráli spolu jen cca šestinu svých kariér.

Vlado 28.2.2006 21:15

Kurnik sopa

Tak marne rozmyslam, preco vas predseda parlamentu namiesto Simona a Garfunkela neargumentuje nejakou dvojicou homosexualnych vrahov. Inac pre hodnotenie urovne jeho prispevku ma napada jedno vhodne ceske slovo - blabol. Doslova a do pismena. 
Venkovan 28.2.2006 18:29

Soudruh Zaorálek expert

na F jako fšechno.Vzpomeńme na kněžnu Libuši: běda lidu,který má takového předsedu parlamentu.
Eurorealista 28.2.2006 16:26

Zaorálku přečti si konečně co Klaus píše

Jak nemám prezidenta Klause rád tak musím říci , po přečtení jeho vysvětlující zprávy , že jeho zdůvadnění ná hlavu a patu. Logicky prezident prochází jednotlivými paragrafy a logisky je naprosto ničí. Ten zákon je hlavně jako taková špatný a je to takový kříženec zákona o rodině. Řeší věci, které dávno řeší jiné zákony a vnáší neuvěřitelný zmatek. Možná by si ho jeho zastánci mohli přečíst a přešíst i prezidentovu logickou argumentaci. Zaorálek si to určitě nepřečet , protože má jasno.
Největší hnus na tom je, že vůbec nejde o tuhle menšinu , ale o to aby premiér ukázal svoji moc. A zo sebe zahleděná homosexuální menšina socialistům ráda pomůže. Stejně je neuvěřitelné, že kvůli TOMOTO zákonu se svolávají a mobilizují všichni poslanci a lidi se zavazují hlasovat. Holt nová levice už má nové hrdiny. Už ne žádný proletář a dělník, ale hýbatelem marxistického pokroku jsou homosexuálové, feministky a přistěhovalci. A nepřítelem není vykořišťovatel ale obyčejný  bílý, heterosexuální muž. Ten totiž podle nové Zaorálkovské levice zničil životní prostředí, zotročil národy, své ženy a utlačoval menšiny. Proto teď se v médiích vede zničující ideový boj proti všem vlastnostem které muže dělají mužem.
bp 28.2.2006 16:23

Doprdele!

Nemůžete už s těmi nechutnými oplzlostmi táhnout viz Subj.? Ale zase na druhou stranu je lepší, když se zabýváte těmito pitomostmi, než když začnete vyrábět ty svoje tzv. "zákony".
Včelka 28.2.2006 16:13

Prokristapána,

co je tohle za sprosťárnu? Tohle fakt napsal předseda poslanecké sněmovny? Že Simon a Garfunkel jsou homosexuálové? To už opravdu přesahuje všechno - dovoleno cokoli, jen když to podpoří mou argumentaci? Fuj.
Jirka 28.2.2006 15:52

Zaorálek

Zajímalo by mě, kolik % je pedofilů. Že by se mohli taky ozvat jako vllivná skupina a vydupat si nějaké právní výhody na úkor ostatních... Nebo snad chcete zastánci 4% tvrdit, že pedofilie není normální? Oni se tak přeci narodili. Mají to tedy v genech. Vidíte, jak je Vaše argumentace absurdní? Prostě úchylka je úchylka. Kdo to prosazuje jako něco normálního, je úchyl.
O.K. 28.2.2006 16:14

Pedofilové

nemůžou uzavírat a tak ani požadovat registrované partnerství, protože jejich protějšky jsou nezletilé a tedy bez potřebné právní způsobilosti.
Když tak o tom uvažuju dál, u nekrofilů je jejich protějšek mrtvý, tudiž zcela bez subjektivity. Stejné platí pro zoofily. Sadisté a masochisté se klidně oženit mohou.
Takže ti homosexuálové jsou opravdu chudáci
hodne neRtah... 28.2.2006 16:38

Re: Pedofilové

no, oni by bojovnici za prava zvirat jiste pravni subjektivitu zviratek podporili... takze krok za krokem.. wait nad see
kocour 28.2.2006 18:21

Re: Pedofilové

Ježíši Kriste, a to je takový problém:
- dát subjektivitu zvířátkům (já jsem pro),
- svéprávnost malým dětem, popř. - ještě lépe - dát jejich zákonným zástupcům právo dát pedofilovi souhlas místo nich,
- prohlásit mrtvolky za právnické osoby a zřídit jim správní radu (btw, co jiného byli kněží v egyptských chrmech, starající se o materiální blaho dávno zesnulého faraona)?   
richard 28.2.2006 16:50

Re: Zaorálek

Byl bych opatrnější s těmi geny: v polovině 70.let prostě a jednoduše zakázali léčit homosexualitu a jakkoli se zabývat tím, co to způsobuje. Dnes je povinné říkat, že homosexualita je geneticky podmíněna a tudíž nevyléčitelná, je povinné říkat, že je to v přírodě zcela běžné a normální. Není tomu tak, je to zavádějící. Pokud je živočišný druh nastaven jako samec a samice homosexualita zvířat se objeví pouze v případě, kdy do zoologické zahrady zavřem samice do jednoho a samce do druhého kotce,  pak se samozřejmě objeví i náhražkové sexuální jevy. Homosexualitu léčili úspěšnost byla poměrně značná, i když samozřejmě nikoli 100%, dokonce ani většinová. Bylo totiž a je spousta osob z homosexuálními sklony, kteří svůj stav nepovažují za "dar" a nechtějí takto žít, ne ze strachu z většinové společnosti, ale proto, že jejich jakési "nastavení" neproběhlo "dokonale" : např. muž není schopen styku s ženou, zjistí že je to "tím" ,  ale svoji psychikou touží po ženském těle, představa sexu s mužem je mu nepřijatelná - před cca 40 lety měl jakous takous šanci, dnes mu ovšem leda řekneme nestyď se a zaregistruj si partnerský stav s nějakým chlapem, ty to v sobě potlačuješ kvůli výchově, víře, okolí atd. a nutíme takového člověka k sexu o který nestojí a který ho nikdy neuspokojí. Tedy homosexualitu lze v určitých případech léčit ale zakázali to - to je i jedna z příčin, proč v Evropě stoupá počet homosexuálů, další příčinou je propagace análního sexu a homosexuality jako takové - psychologové dobře vědí, co je to síla reklamy a chuť člověka být in:))))) Pokud jde pedofily podstatná je věková hranice, existuje samozřejmě test, který tento možný sklon zjistí: vtip je v tom, že bingnou li vám akt  jedince s nedospělými tělem, pak jste  jasný, ovšem bingnou-li vám cca 15letou slečnu s plně vyvinutými a jednoznačnými  sekundárními znasky - prsy, oblé boky, ochlupení, pak reagujete jako na dospělého člověka,
richard 28.2.2006 17:00

Re: Re: Zaorálek

abych doplnil, tohle se nevytisklo: existuje  i statistika - 50 až 75 % z nás jsou pedofilové ("hebefilie", pokud vás to napadlo je dodatečný vymyšlený umělý konstrukt:)))) Skutečných pedofilů je mnohem méně, než homosexuálů, leč při nastavených věkových hranicích lze, což je znepokující, lze prakticky značné části z nás "vědecky" dokázat, že jsme na děti - v některých zemích je hranice vyšší než u nás, stejně jako na fotce nerozeznáte 15ku  od 18ky, nerozeznáte ani 18ku od 21ky:)))) Abych se, přiznal z té šarády okolo pedofilie mám podobně nedobrý pocit jako z homosexualitu - sledují tím nastartování určitých procesů ve společnosti - ale ne zrovna těch "ořechových" - naše děti a vnuci, pokud se tohle sociální inženýrství zadaří by nás mohli i proklínat:))))
Ladislav N. 28.2.2006 15:38

Re: Simon a Garfunkel NEBYLI homosexuální dvojice

Tak jsem toho troubu Zaorálka přechválil... :-D
 
Také mě překvapilo, že by Simon & Garfunkel byli homosexuálové, ale protože "rodinné vztahy" hudebníků nesleduji (či jen okrajově), považoval jsem to za nevýznamnou záležitost.
 
Tak to tedy máme zde. Zaorálek nejenom že kecá nesmysly o ekonomické problematice (viz jeho text: Pomoc, která se vyplatí), ale vymýšlí si dokonce sexuální orientaci světově proslulých muzikantů... Takového VOLA máme předsedou  Poslanecké sněmovny PČR?
Ronald 14.4.2006 13:27

Re: Re: Simon a Garfunkel NEBYLI homosexuální dvojice

Toto je skutečně k smíchu. Simon a Garfunkel by jej opravdu měli zažalovat... Nebo aspoň jejich manželky :)

http://paulsimon.webpark.cz

Jirka 28.2.2006 15:11

To se zase Zaorálek předvedl

Osobně nevidím jediný důvod, proč má mít 4% skupiny větší práva, než normální heterosexuální páry. Ať se udělá zákon o registrovaném partnerství pro všechny. A pokud rodina přestane být podporovaná státem, stát zanikne.
hasil 28.2.2006 14:41

Zaorálku, Zaorálku

Jak dlouho ještě budeš takhle plkat . Do června ?  Pak ti bude úplně jedno to tvoje tzv. registrované partnerství. A propo, ty že jsi liberál ? No pokud znám názory pana Macka, tak toho já na rozdíl od tebe spolu s V. Klausem považuji za liberála. Ty jsi jsi pouze politická úchylka , bohužel ne jenom 4%.
 Buzerant může být umělcem, ne každý umělec je buzerant. Tak co je jich aspoň .... no kolik ? 
Jarmila 28.2.2006 13:31

Divadýlko pro občany- zvané demokracie

již nyní vám prozradím výsledek: registrované partnerství homosexuálů bude parlamentem odsouhlaseno. Akorát si bolševik Klaus mohl odpustit to divadýlko pro občany, kde se mediálně předvedl coby tatíček národa, který zachraňuje tradiční hodnoty. Sám moc dobře ví, že i když řekl ne, že je již vše dávno v zákulisí dopředu dohodnuto. Mohl dvěma větami tisku říci: jsem bezmocný, i když řeknu ne, stejně to bude odsouhlaseno. Ale proč nevyužít příležitosti, proč se nezviditelnit a nevylepšit si zadarmo image, že? Jinak registrované partnerství je další krok k rozbití tradiční rodiny, neboť po čase začnou lidé volat po tom, že jen zaregistrovat se mají mít možnost i heterosexuální páry. Tyto pouhé registrace pak budou jak na běžícím pásu „rozvádět“ matrikáři, takové podružnosti už soudy přestanou řešit.
ok 28.2.2006 14:43

Re: Divadýlko pro občany- zvané demokracie

Jake divadylko? Proste dal najevo svuj nazor. To neni zadne divadylko. Pokud chce parlament prehlasovat veto prezidenta, plati jina pravidla nez pri prvnim hlasovani. Nastudujte si to. Tahle procedura neni vubec zbytecna.
Vlasta.on 28.2.2006 19:32

Re: Divadýlko pro občany- zvané demokracie

Jste pitomá slepice. Je to pouze konstetování, ale podle mích skušeností stejně argumenty na slepice neučinkují.
Jarmila 28.2.2006 20:10

Re: Re: Divadýlko pro občany- zvané demokracie

minule jsem se od kajana dozvěděla, že jsem kráva. A podle mích skuseností, ten kdo je kráva nemůže být slepice. :o)) Vy vole naučte se pravopis.
kocour 28.2.2006 20:41

Zákon o zvířátkách

"§ 1 Slepice je kráva. § 2 Slepice má tři nohy. § 3 Kráva je pták. § 4 Tento zákon nabývá účinnosti dnem vyhlášení."
 
Jak jednoduché to bylo ...
 
A teď vážně:
Na schválení zákona Sněmovna potřebuje nadpoloviční většinu PŘÍTOMNÝCH poslanců.
Na přehlasování veta Sněmovna potřebuje nadpoloviční většinu VŠECH poslanců.
Jan 28.2.2006 20:44

Re: Re: Re: Divadýlko pro občany- zvané demokracie

No pokud se nepletu, tak k přehlasování prezidentova veta je zapotřebí absolutní (nikoli jen přítomná) většina - jeho veto tudíž nějaký/malý faktický smysl má. Tak přestaňte blbě rejpat.