3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Typologie neočkovanců

Přiznám se, že jsem zcela racionální člověk, který věří na přirozený běh života a který se snaží pochopit logické souvislosti dění okolo sebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 5.1.2022 19:09

R^

J. Jurax 5.1.2022 19:33

Nesouhlas. Dovoluji si to vidět jinak.

R. Langer 5.1.2022 20:04

A jak? 8-o

M. Mucha 5.1.2022 20:45

R^

P. Král 5.1.2022 18:16

Neočkovat se je evolučně inteligentní volba. Až se za pár let objeví vedlejší účinky, např. neplodnost (a jen idiot může už po pár měsících tvrdit, že je "vakcína" definitivně bezpečná), přežije lidstvo jen díky těm borcům, podnikatelům, ezákům a bludným balvanům, co teď stojí v cestě 100% účasti, o které sní všichni spojení bolševici světa.

Neočkovaní nesou dobrovolně riziko a výsměch takových mentálních trpaslíků, jako autor, kterému je vše jasné jak facka a dál už prostě nemůže, protože nevidí a nedomyslí, je pro ně vlastně oceněním.

J. Vintr 5.1.2022 18:44

To riziko vůbec nespočívá v možnosti nějakého onemocnění, ale ve zběsilé snaze států, které se upsaly farmaceutickým firmám, že zajistí aby se to svinstvo napíchalo úplně do všech. To by mimo zisků těm farmaceutickým zločincům a vrahům zajistilo, že by je nebylo možno usvědčit z jejich obludných zločinů.

P. Král 5.1.2022 18:55

Přesně tak. Není srovnání, není problém.

J. Jurax 5.1.2022 19:32

Naprostý nesouhlas.

F. Zrcek 5.1.2022 18:58

Nejhorší je, že bezpečnost či nebezpečnost vakcín nebudeme nejspíš schopni posoudit nikdy. Nežádoucí účinky se čistě hypoteticky můžou projevit až u dalších generací. A pokud se projeví, bude skoro nemožné odhalit příčinnou souvislost s očkováním jejich předků. Ale ještě si můžete vybrat sami - na rozdíl od Rakouska tu není očkování povinné...

J. Jurax 5.1.2022 19:27

Neočkovat se je evolučně inteligentní volba, pravíte. Nebo taky není, jsouc evolučně blbou.

Vedlejší účinky se projevit jistě mohou, neboť vskutku nelze po pár měsících tvrdit, že vakcína je definitivně bezpečná; nicméně stejně tak z téhož důvodu nelze tvrdit, že je definitivně nebezpečná. Takže vedlejší účinky se taky projevit nemusí, nepočítáme-li banality typu mírného trnutí v místě vpichu. Kladné účinky se už mírně projevily ve snížení počtu vážných případů.

Lze argumentovat i principem předběžné opatrnosti v souvislosti s velmi krátce testovanou vakcínou, což Vás kupodivu nenapadlo. Ovšem týmž principem lze argumentovat i v souvislosti s nekontrolovaným rozjetím infekce a následným zahlcením až případným kolapsem zdravotnických služeb.

A ano, neočkovanci nesou dobrovolně riziko, ale to očkovanci taky. Jeho velikost je v obou případech neznámá; lze pouze zatím říct, že neočkovanci větší.

Bolševiky bych do toho nepletl a mentální trpaslíky taky ne. Ono podle mínění mnohých budete mentální trpaslík a sice nikoliv bolševik, nýbrž nezodpovědný a sebestředný anarchista, jenž nevidí a nedomyslí, zase Vy. A není arbitra, jenž by nerozporně rozhodl, kdo má pravdu.

Za sebe pravím, že jsem očkovanec již trojitý. Zvážil jsem si, že Vámi zmíněné nebezpečí vedlejších účinků je menší, než nebezpečí vážného průběhu choroby pro mne a obecně nekontrolovaného rozjetí infekce pro celou populaci.

Jednoduše řečeno - na rozdíl od Vás se nebojím očkování, ale obávám se nakažení a vážného průběhu covidu. Vy to máte holt obráceně.

Takže já bych opatrně byl i pro povinnost očkování ve specifických případech, pokud dotyční už covid neprodělali. Senioři, třeba složky nezbytné pro fungování státu (silové, záchranáři a hasiči, zdravotnický personál) a možná učitelé.

Ale jedno máme zřejmě společné - oba přes tohle nejsme odborníci ani guruové ... :-)

P. Král 5.1.2022 20:35

Nepostřehl jste, že píšu o inteligenci druhové, nikoli individuální. Má-li lidstvo nebo jakýkoli druh přežít, je naprosto nezbytné, aby se v každé situaci část populace chovala jinak než ostatní. I při vědomí možných ztrát. Když všichni lumíci poběží jedním směrem a skočí z útesu, skončí. Tečka.

To je prostě a jednoduše fakt, na který nepotřebujete arbitra ani guru.

Ostatní jsou takové řeči pro povídání, které neřeším, neboť na ně, promiňte mi, nemám čas ni trpělivost :)

J. Jurax 6.1.2022 0:42

Že nemáte čas a trpělivost je patrné. Přemýšlení vyžaduje dostatek obého.

P. Král 6.1.2022 1:20

Jste zabržděný kudrlinkovaný žvanil, chytající se stébla a nereagující na podstatu věci, mesijé "Jurax".

Takhle to chcete?

J. Jurax 6.1.2022 12:48

Roztomile potvrzujete, co píšu ... :-)

J. Vintr 5.1.2022 21:26

Už skoro dva roky se straší zahlcením nemocnic a ještě k němu nikdy ani vzdáleně nedošlo. Přes usilovnou snahu aby se do nemocnice dostalo co nejvíc lidí. Vytvářením stresu strašením a omezováním všech oblastí normálního života a taky záměrnou likvidací primární zdravotní péče. Aby mohli lidem lhát, jak jsou nemocnice přetížené, musejí uměle inscenovat "dramatické scény" z přetížených nemocnic, stavět nouzové fake nemocnice a také platit doktory, kteří lžou do médií. Zrovna před chvílí jsem v rádiu zaslechl skuhrání jednoho takového komika. Mají prý plno. A to je oficiálně v nemocnicích jen něco přes dva tisíce "covidových" pacientů...

J. Jurax 6.1.2022 0:47

No, nedošlo. Kdyby došlo, pozdě bude strašit.

Holt to vidíte jinak než já ... a nemohu se ubránit dojmu, že to vidíte celkem pomýleně, pokřiveně a dost paranoicky.

V. Sember 6.1.2022 0:54

Máte tam chybu. Vaše poslední věta správně zní: "Holt to vidím jinak než vy ... a nemohu se ubránit dojmu, že to vidím celkem pomýleně, pokřiveně a dost paranoicky.":-P

J. Jurax 6.1.2022 1:01

I Vy vtipálku ... :-)

V. Sember 6.1.2022 1:03

V typologii očkovanců bych vás zařadil mezi Bludaře. Mimochodem, co jste vystudoval? Nedovedu si představit, že nějaký vědeckotechnický obor. Ta zatvrzelost popírat a ignorovat reálná fakta je na úrovni člena nějaké náboženské sekty. Možná je to dáno i věkem. Prostě jste zamrzl a usnul někde před třiceti či čtyřiceti lety. Berte to jako přátelský pokus o vaše znovuprobuzení.;-)

J. Jurax 6.1.2022 12:37

Inu, dobrý muži, matematiku na PřF UJEP v Brně 1967 - 1972.

A co Vy?

J. Jurax 6.1.2022 12:44

A ještě - víte, ta zatvrzelost popírat a ignorovat reálná fakta je na úrovni člena nějaké náboženské sekty. Možná je to dáno i věkem. Prostě jste zamrzl a usnul někde před třiceti či čtyřiceti lety. Ale můžete být i mlád a úměrně tomu nadšeně svazácky pošetilý; ono pošetilost není vázána na věk.

Nicméně probouzet Vás nehodlám :-)

J. Huml 5.1.2022 18:00

Dnes velice zajimava diskuze, vsechny prispevky opravdu od srdce, casto pribarvene davkou zlucniku. Autorovi musim pripomenout, ze jako politik ma zastupovat populaci vcelku; tedy mel by konversovat se vsemi, prestoze je nechape. Treba se mu take neco noveho v hlave rozsviti.

Ano, vsichni jsme zasazeni soucasnou buzeraci, velice neprijemna situace. Slouzil jsem v Terezine, zakladni povina vojenska sluzba vr.1962-64. Spolecne motto nasi roty: Zadna buzerace kalendar nezastavi. Preji vsem typkum zit a prezit.

J. Huml 5.1.2022 18:01

Povinna..

J. Vintr 5.1.2022 18:48

Bojem proti snaze státu zavést povinné očkování bojuje pan Koudelka úplně za všechny občany, které chce stát ve službách farmaceutických firem uočkovat k smrti. Nic na tom nemění fakt, že si spousta občanů toto nebezpečí neuvědomuje nebo nepřipouští

J. Jurax 5.1.2022 19:35

Ale jděte ... ;-D;-DRv

J. Vintr 5.1.2022 20:16

Tohle mělo patřit pod článek pana Koudelky. S tím blbem Perlínem to vůbec nesouvisí.

J. Jurax 5.1.2022 20:04

Ehm ... politik nemůže zastupovat populaci vcelku, nýbrž hlavně svůj elektorát a jeho zájmy. Kdo chce zastupovat všechny, je zpravidla všemi zavržen.

P. Král 5.1.2022 17:56

Článek si asi uložím. Kdybych jednou, až fialoví sluníčkáři zalezou zpět do Brna, zvažoval volbu ODS, tak abych si uvědomil, jakými bohorovnými omezenci je ta strana prolezlá.

Š. Hašek 5.1.2022 19:15

R^

P. Král 6.1.2022 1:22

;-)