28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šnek 25.7.2007 11:14

Pořád čekám, až Uhlové, Pithartové, Dienstbierové a mnozí jiní naleznou v sobě sílu..

Sílu k omluvení se samozřejmě nenaleznou. S tím už nic nenaděláme. Platí jediné: Ignorovat je!

Jde mi ale o jinou věc. Nevím co se stane, když budu pobíhat s portrétem Hitlera na tričku. Patrně budu někam zavřen. Jak to ale, že portréty Che Gevary se mohou v Praze volně prodávat a nosit ve všech podobách? Proč Langr nezakročí?

jerry 25.7.2007 11:18

Re: Pořád čekám, až Uhlové, Pithartové, Dienstbierové a mnozí jiní naleznou v sobě sílu..

No stěma tričkama - především přiznejme si, že ač Che byl zločinec, jisté charisma měl. proto bude u naivních mladých vzbuzovat sympatie. Zatímco Dienstbier, Pithart či Uhl jsou dnes jen k smíchu. Pokud ovšem nemají moc.:-)

pp 25.7.2007 11:49

Re:A Hitler to "jisté charisma" neměl?

Tak v čem je rozdíl?

jerry 25.7.2007 11:52

Bohužel měl,

ale tihle tři je nemají.:-)

honzak 25.7.2007 12:08

Re: Re: Pořád čekám, až Uhlové, Pithartové, Dienstbierové a mnozí jiní naleznou v sobě sílu..

já bych to viděl realisticky - kdo by si koupil tričko s dienstbierem, pithartem nabo uhlem? asi jenom vuhl...

Historik 25.7.2007 13:37

Hitler měl také velké charizma (mnozí nacisté, včetně nejvyšších byli oslněni jeho osobou)

a dokonce také u některých naivních mladých vzbuzuje sympatie. V obou případech je tomu tak proto, že neznají SKUTEČNOU podobu svého idolu.

Ale jedno je zakázané druhé ne.

čtenář 25.7.2007 10:52

Uhl je hlavně

pitomej. Když z moci úřední jako vládní zmocněnec "řešil" kauzu Matiční ulice, podařilo se mu z toho udělat téměř mezinárodní zápletku. Když už téměř hrozilo vyloučení Česka ze všech možných mezinárodních organizací, vzpamatovala se konečně Zemanova vláda, Uhla, s kterým se sami tamější cikáni odmítali bavit, odvolala a poslala tam subalterního úředníka, který situaci vyřešil do 2 dnů.  Kdo se chce opravdu Uhlovým eskapádám zasmát, může si přečíst vzpomínku syna prof. J. Patočky, J. Patočky mladšího, který měl příležitost se Uhlem setkat ještě za bolševiků, jmenuje se to "Tenkrát na východě". Založení vážně míněné trockistické organizace "Hnutí revoluční mládeže" jako prostředku k nápravě věcí veřejných, kde byla přední členkou i P. Šustrová, jen ilustruje Uhlovo mimoběžné myšlení. Charakteristicky, bolševici, místo aby nad tím mávli rukou nebo Uhla zesměšnili, zavřeli ho na 4 roky.

glos 25.7.2007 12:00

Re: Uhl je hlavně

No, točil se kolem toho taky nějaký Mlynář, i veliký Havel si smočil, EU nám říkala, jak na to.

jirka.s. 25.7.2007 10:51

Mohli byste mne někdo upozornit ....

..... kdy a kde se omluvil například soudruh Jičínský za toto:

Základy teorie státu a práva, rok 1954, autor Zdeněk Jičínský

kapitola 6: Mechanismus socialistického státu: Základní rozdíl v třídní podstatě buržoazního státu povolaného k udržování panství buržoazie, k potlačování dělnické třídy a pracujících mas a státu socialistického, jehož činnost směřuje k likvidaci vykořisťovatelských tříd určuje i zcela jiný vztah proletariátu k existujícímu státnímu aparátu. Buržoazie v buržoazní revoluci neničí starý státní aparát, ale přejímá jej, přizpůsobuje novým cílům a úkolům a dále jej posiluje. Proletariát nemůže převzít buržoazní státní aparát, ale musí jej rozbít, zničit a na jeho troskách vybudovat státní aparát zcela nový.

Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu - Rudé právo 1956, autor Zdeněk JičínskýBuržoazní právo a s ním i licoměrná zvetšelá buržoazní ideologie o nadtřídním právu je odklizena na smetiště dějin proletářskou revolucí, v níž se vytváří nové, revoluční proletářské právo, které otevřeně prohlašuje, že je právem proletářským, usilujícím o likvidaci nepřátelských tříd.

tomáš 25.7.2007 11:01

Re: Mohli byste mne někdo upozornit ....

ten senilák ani neví co to je omluva.

BuBu 25.7.2007 11:20

Re: Re: Jo přátelé - máte pravdu . . .

. . . zatímco se Václav Veškrna Havel zajíkal kydy o Pravdě a lásce . . . a nejsme jako oni - tak se mělo věšet ! A soudruh Jičínský to věděl . . . a tak se rychle dal do OF - přičemž měl viset (jako óbr sv*ině) mezi prvními !

Pete 25.7.2007 13:17

Re: Re: Re: Jo přátelé - máte pravdu . . .

R^R^R^

Alfred 25.7.2007 15:32

Re: Mohli byste mne někdo upozornit ....

Kdo jest proletář? Námezdný dělník bez majetku, závislý na libovůli zaměstnavatelů. Socialistický stát usiloval ne o to udělat ze všech boháče, ale proletáře. Jinak diktatura proletariátu je stejná pitomost jako vláda otroků, neboť ten , kdo vládne, není otrok stejně jako ten, kdo totalitně rozhoduje ve státě o všem může být těžko označen za proletáře.

JJ 25.7.2007 10:32

Akorat populisticky krok

v normalnim state soud remixovane CD prirozene jako dukaz neprijme. A myslim, ze to by bylo moc i na CR.

Jiho 25.7.2007 10:08

Uhlovo věznění

Poprvé byl Uhl ve vězení coby postarší student, protože spoluzaložil Hnutí revoluční mládeže, které po srpnu 1968 aktivně působilo proti okupaci. Zatímco ostatní (dnešní modří) klopili uši a přemýšleli, jak to zaonačit a jak se přizpůsobit, HRM začalo ve velkém tisknout a distribouvat letáky kritizující ruskou okupaci a normalizační režim (cenzuru, porušování lidských práv atd.)

Podruhé se v kriminálu ocitl už coby klasický disident. Jeho "specializací" byla a jsou lidská práva a zejména dodržování zákonů. Dříve VONS, po roce 1992 se třeba hodně angažoval pro lidi co měli problém s občanstvím, důchody atd. z důvodu rozdělení státu, později se angažoval hodně v romské otázce. P.Uhl pojjímá právo až puntičkářsky a v životě jsem neslyšel, že by říkal, že nějaký zloděj by neměl jít do vězení protože je cikán apod. Hájí princip ze zákona padni komu padni.

Psí vrah Čumil 25.7.2007 10:25

Re: Uhlovo věznění

Jiho, vy jste nečetl obžalovací řeč pana prokurátora? Uhl zastával v mládí trockistická stanoviska - tím je přece automaticky vinný. Co je tady někomu po lidských právech a přihlouplé senátorce? Však podobné žgryndy slyšíme z nejvyšších míst, on si pan vicepremiér v nich také libuje.;-)

Jiho 25.7.2007 10:33

Re: Re: Uhlovo věznění

Jo takhle, jestli místní berou výraz trockismus jako se to používalo za minulého režimu, tak to je něco jiného :-D

Modrý pták 25.7.2007 10:07

Reakce.

Souhlasím, že se u nás měří dvojím metrem a jedniný závěr, který bych z toho udělal je ten, že bych zrušil trestnost šíření rasismu.Šíření třídní nenávisti a každé podobné hlouposti je především ukázkou individuální tuposti, omezenosti a nevzdělanosti. Na všechny pády, jestli je svoboda projevu výnosem, tak jsou tyhle odporné neomalenosti jejím nákladem. Jestliže mám právo se vyjadřovat, tak musím mít právo se vyjadřovat také hloupě. Cesta zákazů je přesně tou cestou do pekel buď nesvobody slova nebo naopak seznamu korektních témat. Obojí nestojí za nic. Nechť si každý hlásá, co chce.

www racek 25.7.2007 12:21

Re: Reakce.

aha. občas mluvíte i rozumně ...

Psí vrah Čumil 25.7.2007 10:07

Hm, mimořádný lidový soud vyslechl skutečně mimořádně urválkovskou řeč pana autora

a s gustem teď soudí. S panem Prokopem si Pes vskutku pomohl.:-)

jirka.s. 25.7.2007 11:26

Re: Hm, mimořádný lidový soud vyslechl skutečně mimořádně urválkovskou řeč pana autora

No, když vydrží tebe....

MLOK1 25.7.2007 9:48

MILÝ PANE NEFFE,

to se asi dost načekáte. Slyšel jste snad aspoň jednoho jediného našeho politika, že by řekl: "ANO, UDĚLAL JSEM TU A TU CHYBU A OMLOUVÁM SE ZA NI" ???

        Howgh - přeji Vám hezký den.

cb 25.7.2007 9:50

Re: MILÝ PANE NEFFE,

Takovy politik by skoncil, protoze by mu to furt pripominali. S jeho vlastnimi slovy.

MLOK1 25.7.2007 10:24

Re: Re: MILÝ PANE NEFFE,

Milý "cb", nevím jak Vy, ale já si lidí, umějících přiznat si vlastní chybu (nesmí těch chyb být moc!:-)) vážím a věřím jim daleko více, nežli různým "absolutně neomylným všeználkům".

       Na druhou stranu, asi máte pravdu, což dokládá i bonmot: "Svět chce být klamán!" a proto lidé všeobecně daleko více věří pouhým krásným SLIBŮM nedůvěryhodných lidí, nežli jejich předchozím hanebným SKUTKŮM.

pidbul 25.7.2007 9:45

petr uhl

seděl plno let v komunistickym žaláři,ale je levičák,tak žádná soudnost s ním,levičáci si nezaslouží pobývat v této republice!naopak si obrovsky vážím těch co v různých kancelářích,vojenských útvarech kuli pravicové pikle,těm by se měli stavět sochy!a ještě k di,nsbierovi,to,že ho spolusoudruzi po roce 68 vystrnadili do kotelny(ted by se řeklo,že od nich dostal trafiku)bylo taky nefér,kdo z normálních lidí měl takový parádní zaměstnání a ještě k tomu část výplaty ve valutách!!!stop levici:-D

jan 25.7.2007 9:47

Re: petr uhl

že ta budeš ten pravicovej kutil?

Jiho 25.7.2007 9:25

Nedemokrat

Ještě jsem nezaznamenal JEDINÝ argument dokládající nedemokratické smýšlení P.Uhla. Resp. jediný argument bylo jeho vystupování v kauze Matiční. Tedy to, že hájil principy demokracie a rovnoprávnosi až přehnaně a bez ohledu na realitu. A že hájil myšlenku, že zavírat lidi (např. cikány) do ghett za zeď je špatné a nic neřešící. Tohle je ten zločin? 8-o

jerry 25.7.2007 9:28

Nastěhujte se dobrovolně do Chánova,

tak přispějete k lepší integraci obtížně přizpůsobivých. Pak nám všem kážte morálku.:-)

Jiho 25.7.2007 9:36

Re: Nastěhujte se dobrovolně do Chánova,

Já přece netvrdím, že má ve všem pravdu. Dokonce si myslím, že Uhl někdy hájí zákonnost a lidská práva až přehnaně a kontraproduktivně. To ale nelze označovat jako nedemokratické.

Navíc s cikány trávil spoustu času v hodně malé "garsonce", co vím on i jeho rodina mají řadu přátel a známých cikánů, se kterými se stýkají a rozhodně tedy z jeho strany nejde o "salónní" názory bez kontaktu s realitou.

jerry 25.7.2007 9:43

Zásadně používám slova nepřízpůsobiví

Co to proboha znamená, že žil s cikány? To je jako mluvit o obyvatelích Liberce. Znám 10 slušných, tak mezi 100 000 obyvateli nejsou žádní kriminálníci?  U nás v domě jsou slušní lidé, tak nevěřím, že někde jinde někdo dělá bordel? Názory pana Uhla jsou idiotské a škodlivé.