28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lišák FOX 6.12.2008 13:45

Re: Je mi divné, že v sousedním vybydleném domě

Podstatné v tomto případě bylo, že soukromý majitel domu dle soudu musí chráněnému nájemníkovi, který neplatí, dodávat vodu a teplo a potom mŮže dlužné částky vymáhat. Nesmí jim vodu a teplo zastavit. A majitel domu je tak otrokem chráněného nájemníka. Z otroctví se může leda vykoupit tak, že nájemníkovi koupí jiný byt, který se ale musí tomu nájemníkovi líbit. Tak kdo se má vlastně dobře a kdo špatně?

Ludva 6.12.2008 13:44

Existuje spousta řešení

Nejjednodušší je neposkytovat sociální dávky. Ponechat jen nemocenskou. I dávky v nezaměstnanosti jsou k ničemu, těch pár tisíc si každý může rychle naspořit. Ať se rodiny postarají o své děti, aspoň budou mladí více spolupracovat s prarodiči. Opravdu nevidím žádný smysl vrážet své peníze do lidí, kteří to nikdy nevrátí. A umožnit žít z dětí, to si žádný stát nebude moci na dlouho dovolit. Celý sociální systém je demotivující a jen k nám tyto typy přitahuje.

Petr Kratochvíl 6.12.2008 13:40

Souhlasím s autorem

Konečně nějaký akorátní komentář k romské problematice! Naprosto souhlasím. Rómové jsou na tom špatně. Tečka. Je to náš problém? Je. Neboť důsledky této reality jsou kriminalita, nárůst extremismu apod. Již z tohjoto utilitárního důvodu (pro ty, kteří to necítí jako důvod morální či solidární) je v našem zájmu věc řešit. Zkušenosti zemí, které autor zmínil a které se pokouší problém řešit již delší dobu pomocí nástrojů demokratické společmnosti, jednoznačně vedou ke komplexnímu řešení, které kombinuje starost o zaměstnanost, inkluzi, kontrolu.

slovan 6.12.2008 13:28

Re: Co vetsinova spolecnost odmita ve vztahu k cikanum

Bude to stat to same co dnes. Dnes jsou cikanum vyplaceny ruzne davky a platby bez toho, aby hnuli prstem. Tudiz vetsinova spolecnost je vychovava k tomu aby parazitovali, k praci je nemotivuje. Navic ani nijak nekontroluje, jak jsou penize urcene pro cikanske deti vyuzivany.Cikansti rodice ani deti nijak doma nevzdelavaji(cest vyjimkam) a za problemy ve skole nijak netrestaji - vinen je automaticky ucitel ktery cikanske dite diskriminuje, takze deti se ve skole ani nesnazi.

Skolni vysledek je to, ze dite umi na konci skolniho roku vic, nez na zacatku. Motivace na skolni vysledky znamena to, ze dite si uvedomi ze ti, co maji lepsi vysledky dostanou vic, takhle to prece funguje i ve svete dospelych a deti s tim prece musi byt konfrontovany. Pokud si cikansky rodic uvedomi ze absence ve skole + zlobeni ve skole znamena nizsi davky, zkusi nejdriv osvecenou metodu jeceni a rvani na uredniky, pokud tito urednici budou pred natlakem cikanu chraneni a necouvnou pak zacnou sve potomky aspon trochu ovlivnovat(nebo se pokusi emigrovat).

Tim ze jsme rezignovali na vychovu cikanu metodami ktere prinesou vysledek (soucasny stav) a preferujeme asi nejlevnější system dopoustime to, ze problem se bude jen zhorsovat a stale vetsi cast nasich penez bude bezucelne promrhana. To neni dobra vyhlidka. Ja radeji drazsi system ktery ponese vysledky nez lacinejsi system ktery vysledky nema.

Jetotak 6.12.2008 13:15

PSÁT PRAVDU JE ASI ZAKÁZÁNO

Celý národ má jiné zkušenosti než pisatelé podobných dobře placených článků na objednávku.

Soused 6.12.2008 12:33

Kde bydlíš, Kalvachu?

Kde bydlíš, Kalvachu? Napiš adresu, pomažu ti každé ráno kliku svým vlastním hovnem... (Y)

Marat 6.12.2008 12:26

Re: Řešení

Do roka bordel a špína? Do týdne !

Ypsilon 6.12.2008 12:19

Re: Co vetsinova spolecnost odmita ve vztahu k cikanum

Zase opajuji svoji otázku, co to bude stát. Mimo to, vázat cokoli na školní výsledky je poněkud mimo, děti jsou různě nadané.

Tím netvrdím, že současný stav je ideální, ale je asi nejlevnější

slovan 6.12.2008 12:14

Re: Co vetsinova spolecnost odmita ve vztahu k cikanum

Deti budou chodit do svych rodin prakticky jen prespavat. Snidani, obed, svacinu, obleceni, skolni potreby dostanou ve skole. Castku na stravovani v sobotu, nedeli v adekvatni vysi dostanou jen tehdy, pokud budou deti chodit do skoly pravidelne a budou v ni vykazovat vysledky a budou spolupracovat. Skola pro ne bude fungovat i tehdy, kdyz maji ostatni deti prazdniny - dobre navyky se rychle vytraci!

Samozrejme, jsem si vedomy ze takovehle reseni by se muselo dopilovat, ale urcite by to byl krok dopredu oproti bezzubym resenim ktere se aplikuji dnes.

Ypsilon 6.12.2008 12:14

Re: Je mi divné, že v sousedním vybydleném domě

S tím, že na sociální dávky není možné uvalit exekuci nemáte tak zcela pravdu. Lze to udělat. Postup výpočtu nezabavitelné částky je upraven nařízením vlády

íslo 367/2007 Sb.

karelcv 6.12.2008 12:10

Kecy, kecy, kecy

Autor je úplně mimo a dělá vše proto, aby neviděl podstatu litvínovského problému. Nešlo o pogrom, šlo o zoufalý pokus vymoci si o právo na jakž takž normální život většinové komunity vedle agresivních a nepřizpůsobivých spoluobčanů. Pokud se policie a státní orgány budou dál tvářit, že žádný problém neexistuje, jednou k pogromu opravdu dojde. A bude to vinou těch, kteří nechtějí, nebo neumí přinutit  necivilizované občany jakékoliv barvy pleti k tomu, aby neterorizovali okolí.

Jirka 6.12.2008 12:03

Re: Sedmdesát let staré řešení !!!

Když k nám přijeli cikáni, bylo po slepicích

Efram 6.12.2008 11:57

rovnost

Žiji  v blízkosti těchto "spoluobčanů" téměř od narození. Myslím, že mají rovné šance jako všichni ostatní v této republice a aby taky ne, vždyť jsou občany ČR. Přestaňme se konečně schovávat za pseudohumanitu a zajistěme všem v tomto státě stejná práva, ale i povinnosti. Na našich tzv. spluobčanech si za několik desítek let aplikování resocializačních programů vylámal nejeden projekt zuby........

Láďa 6.12.2008 11:50

Re: Sedmdesát let staré řešení !!!

Ty casy kdy Cikanu bylo par a nemohli vyrazne skodit jsou pryc. Dnes by se jejich kocovani stalo naletem kobylek.

Skutecnym resnim je zaplatit kazdemu Cikanovi ktery se dobrovolne a natrvalo vystehuje do sve pravlasti Indie vysokou financni castku - vim ja, milion nebo dva. Indii same muze byt poskytnuta dalsi kompenzace. Vypada to na prvni pohled jako obrovska suma ale kdyz si spocitate kolik nas stoji dnes je to stale velmi vyhodne.

Láďa 6.12.2008 11:38

Re: Je mi divné, že v sousedním vybydleném domě

Cikansky parazitismus je dokonaly protoze byl vylepsovan po cela staleti, stejne jako se specializuji jini parazite v prirode.

Lišák FOX 6.12.2008 11:27

Je mi divné, že v sousedním vybydleném domě

žijí chudí cikáni na sociálních dávkách. Majiteli domu, který je má v chráněném nájmu, neplatí za teplo a vodu. Soud rozhodl, že na sociální dávky není možné uvalit exekuci, takže má smůlu.  Ale nejhorší auto, které před domem parkuje je bavorák, na jaký se asi nikdy nezmůžu. Jsem přitom OSVČ, ajťák s VŠ a pracuji 7 dní v týdnu. Třeba to není ani tím vzděláním a ani tou prací. Tito konkrétní cikáni v tom umí evidentně chodit a náš společenský systém dobře dojit. Představují dokonalého parazita a oni nemají potřebu na tom něco měnit, jim tento stav vyhovuje. Z práce koukám jak posedávají, vykuřují a diskutují a se*e mě, že na tohle musím z těžce vydělaných peněz odvádět daně. 

Ypsilon 6.12.2008 11:25

Re: Romská ghetta vytvořil sociální systém

to je přece celkem jedno. Podstatné je, že MAJITEL bytu souhlasil s přihlášením k trvalému pobytu

Honza II 6.12.2008 11:20

Re: Řešíme problém Rómů a nebo ghett?

Co to je "gheto" ??Jestli tomu rozumím správně,tak je to bydliště,kde žije více rodin v okruhu tř.500m - 1km.To znamená,že každé sídliště v každém městě je vlastně gheto.Záleží však na tom,jak slušní a tolerantní lidé tam bydlí,jak plní závazky ,jak dodržují domovní řád,jak se starají o své okolí.Slovo "gheto"není v případě cikánů tedy ničím hanlivým.

Mostečan 6.12.2008 11:17

Re: pokus o pogrom = autor je magor, víc číst nemusím

Přesně tak, máš pravdu. Kdo v tom Litvínově byl, ví sám. Většina médií jen mlží a lže.

Lišák FOX 6.12.2008 11:15

Re: Romská ghetta vytvořil sociální systém

A nebo je v jenom bytě nahlášeno 100 cikánů k trvalému pobytu - a je to. Bydlet tam přece nemusí, stačí evidence.

Ultra 6.12.2008 11:11

Další vořežprut co si na cikánec hřeje polévku...

Kdo bydlel s cikánama v jednom domě, ten ví svoje. Kdo ne, ten o těch hrůzách alespoň slyšel od svých známých, kteří to štěstí prostě neměli. Kdejaký pseudohumanista chce cikány integrovat - česky řečeno zase do nich cpát naše peníze. Tak jo, integrujte je, ale někde jinde! Já mám jen ty nejnegativnější zkušenosti. Integrace v Antarktidě by byla myslím úspěšná. Byly by chráněni před vlivem nás bílých utlačovatelů, pokecali by si s ruskými polárníky - záměrně nepíšu že by jim něco odcizili, neboť ruští polárníci mají a používají dlouhé ruční palné zbraně....

Forstmeister 6.12.2008 11:10

Re: Veš v kožiše je přínosná?

Mysl předchází prsty na klávesnici, hlavně, když emoce lomcují majestátem pisatele. Omluva a můj názor.

Mostečan 6.12.2008 11:09

Re: Co vetsinova spolecnost odmita ve vztahu k cikanum

Mluvíš mi z duše, přesně tohle dávno napadlo i mne, s tím tříděním surovin z elektroodpadu a podobně. Proč to nenapadne ty naše bezduché politiky?

jirka.s. 6.12.2008 11:07

Sedmdesát let staré řešení !!!

Prostě umožnit cikánům "restituovat" komunisty zabavené povozy a koně v podobě karavanů a řešení je nasnadě! ;-D

http://www.bwd.sk/pub/cigani/Ucebnice_patraci_taktiky.pdf

Forstmeister 6.12.2008 11:03

Veš v kožiše je přínosná?

Preventivním prostředkem vůči "škůdci" se stává repelent (souhrn opatření, kterak "škůdce" odradit od jeho škodního jednání) , pokud repelent nepomůže, musí nastoupit represe (pak budou ale  mšice ve skleníku "bedákať", že jsem tam vypustil dravé roztoče, nebo, že mi tam vlezla slunéčka, což jsou predátoři mšic). Moly v šatníku také nemilujeme, plácáme po nich, když vylétnou, nicméně podstatu jejich žroucích larev řešíme maximálně naftalínem. Když mi prožrali huberťák v almaře (naftalínové atmosféře se přizpůsobili), udělal jsem "tabula rasa", svršky z almary jsem vyhodil do extravilánu a poctivě vše vybouchal lískovkou (prut z lísky obecné). Pak jsem nasadil repelenty. Symbiontů či parazitů téměř nebylo. Nyní očekávám, jak popíječka kumysu Džamila, vysvětlí fenomén "Olgoj Chorchoj" v Gobi, "Tatzelwurm"  v bavorských Alpách, "Big Foot" kdesi v Americe a "Cikán či Rom" v České republice. Rád se nechám poučit, hlavně tehdy, až si moly budout u Motejla stěžovat na represi kuklení, lískovka totiž devastuje kokony. Můj názor.    

Mostečan 6.12.2008 11:00

Re: Řešíme problém Rómů a nebo ghett?

Nejhorší je, když bydlí na ještě nedávno normálním sídlišti a ghetto si z něj teprve dělají. Systematickým vytlačováním původního obyvatelstva, jako v Janově. Jenže tam bydlí pořád nějakých 50% slušných obyvatel a dokážete si všichni představit, co to musí být za utrpení. Ona stačí ií jediná nepřizpůsobivá rodina ve vchodě, natož když jich tam je třeba deset.

Mostečan 6.12.2008 10:54

Ten článek je děs

Nevím, čím to je, ale Neviditelný pes byl zakotven v mém povědomí jako nezávislý portál. Snad to bylo tím, že tu je hodně dlouho. Přiznám se, že jsem jej hodně dlouho nenavštívil, dnes jsem se sem dostal z odkazu na http://litvinovjanov.blog.cz/ a iluze pominuly. Vidím, že už není ani nezávislý (lidovky.cz) a podle článku ani nestranný. Tu stránku http://litvinovjanov.blog.cz/ vřele doporučuji, je to dobrý rozcestník informací o problému s nepřizpůsobivými jak v Janově, tak celkově. Jsou zde odkazy jak na solidní články, tak i na slátaniny, polopravdy a nepravdy - každý může vždy posoudit sám.

Ypsilon 6.12.2008 10:51

Re: Co vetsinova spolecnost odmita ve vztahu k cikanum

A s těmi dětmi které už mají a na které dneska dostávají od 1600 do asi1900 Kč/ dítě si zatopí nebo co s nimi udělají?

jirka.s. 6.12.2008 10:49

Autore, mohl byste nám sdělit svou adresu?

Nezbývá mi nic jiného než se připojit k dotazu učitelase !!;-(

"Věznice jsou přeplněné Romy, ovšem informovaní nepochybují, že podstatná část z nich jsou bílí koně, které si najímají nebo prostě dodávají mafie – někdy na špinavou práci, někdy jako nastrčené figury v různých tunelech, jindy jen na falešné přiznání a odsezení trestu."   ;-D;-D;-D

Kdo to jsou oni "informovaní" ??? Že by snad Olahové ???

ranbow 6.12.2008 10:21

Řešíme problém Rómů a nebo ghett?

To je ta otázka - pokud poukazujeme na pozitivní příklady Rómů, nemluvíme o problémových skupinách v ghettech. Stejně bychom se mohli zaměřit na bezdomovce u Hlavního nádraží. Prostě - jestliže Rómům vyhovuje bydlet v ghettech, nikdo jim nebude bránit - a na jídlo a pro děti sociální podporu dostanou. Pokud chtějí bydlet ve slušném bydlení, mít elektřinu, auta atd musí se snažit - najít si práci, vzdělávat se i své děti.. Prostě to co všichni ostatní co v ghettech nebydlí.