28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Olin 7.12.2008 15:44

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Sládek je bezmocný kašpar. Na politické scéně uměl dobře zbohatnout, ale to je vše. Skutečného vůdce najdou tihle lidé někde jinde a nejspíš to může být někdo z "rodu" Haidera anebo z "rodu" Klause. Jenomže se nejdřív musí narodit a to nevíme, zda tady někde anonymně nechodí. Z naprostého nedostatku podobných lídrů byli dlouho vyplašení i naši liberální novináři, takže vystartovali na Čunka v mylném přesvědčení, že "je to von". :-)

Minutus 7.12.2008 15:29

Re: To je jedna část pravdy

A za chvíli by byli zpátky pro další milión. Vždyť by se tam ani nedomluvili.

Ypsilon 7.12.2008 15:26

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Ale jo, pamatuju tyhle stoupence "klidu na práci" ještě z dob totáče:-/ . A to že už zase vystrkují hlavy, tentokrát  v náckoidním obléčku je děs a běs. Pokud se místo Vandase objeví v čele DS nový Sládek nestačíme se divit.

Minutus 7.12.2008 15:22

Re: jednoduche, levne a 100% bude fungovat

Myslím, že to obsahuje dobré myšlenky. Rozvedu v sam. komentáři.

Olin 7.12.2008 15:11

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Nemá cenu se rozčilovat, ypsilonku. Vidláků jako je Český Honza nebo JAS je mnoho, velmi mnoho. Tito tzv. "slušní lidé" bývají obvykle oporou těch nejhorších režimů, a to po staletí, bylo to tak i v Hitlerově Německu a v komunistickém Československu. A bylo by to tak zas. kdybychom tomu nechali volný průběh.

Nemá cenu ale proti nim bojovat. Je to hydra. Uřízli jsme jim hlavu, a naším zodpovědností je uříznout ji zas, pokud poroste nová, a uříznout ji dokud bude mladá. Oni sami umí bez hlavy a vůle akorát  si stěžovat na lampárně,  a ti lidovější nadávat, ale nebezpeční jsou teprve v situaci, kdy jim naroste hlava.

Kecal 7.12.2008 15:03

Re: Někdo se tu zmínil o "politické korektnosti",

R^

Jiří Heincl 7.12.2008 15:00

Re: Definitivní vyřešení problému.

Už jsem na NP psal, že jsme se v naší firmě pokoušeli zaměstnat 200 - 300 cikánů, samozřejmě, že ne najednou, ale postupně. Tehdy se stavěla automobilka TPCA a téměř nebylo možné najít lidi na nekvalifikovanou práci. Většinou to dopadlo tak, že cikáni ve sjednaný den nepřišli a ti, kteří přišli, v drtivé většině vydrželi maximálně několik dnů. Jestli se dobře pamatuju, tak u nás z toho množství vydržela jen jedna cikánka několik měsíců. Celkově i kromě automobilky chodilo řádně do práce a kvalitně pracovalo asi 5 - 10 cikánů, z toho jedna paní byla lepší než většina necikánských pracovníků. Ta se ovšem moc nestýkala ani se svými příbuznými, o ostatních cikánech nemluvě. Když si spočítám podíl v naší firmě řádně pracujících cikánů, tak mi vycházejí asi 3%. To není moc, že?

Teď k opravě barabizny. Cikáni dostávají sociální dávky a pokud je nepropijí, neprokouří a nenaházejí do automatů, můžou si koupit občas pytel vápna, cementu, pár cihel, lopatu a zednickou lžíci. S tím se už něco dá opravit.

Z vlastní zkušenosti vím, že když se mě někdo přijde potřetí zeptat, jestli bych pro něj neměl práci, tak usoudím, že opravdu chce pracovat a zkusím to s ním.

Nakonec budu citovat z knihy Cikáni, kterou napsal britský zastánce cikánů Angus Fraser  v angličtině pod názvem Gypsies vyšla v roce 1992. Citace: Arcivévoda Josef Karel Ludvík (1833 - 1905), pravnuk Marie Terezie a prasynovec Josefa II., byl nadšeným studentem romštiny a zvyklostí Cikánů. ... vydal v maďarštině vyčerpávající gramatiku romskou gramatiku.Značnou část svých finančních prostředků vydal na vybudování rozsáhlé cikánské kolonie na vlastním pozemku v Alesúthu - asi 40 mil západně od Budapešti - a dalších 4 menších kolonií na jiných územích. Cikánům zde zajistil ubytování, zaměstnal je v zemědělství a v Alesúthu založil zvláštní školu pro cikánské děti. Osadníci ovšem daný řád dodržovali pouze tehdy, když na ně dohlížel králův zástupce a později se tyto kolonie zcela rozpadly.

Co dodat?

Láďa 7.12.2008 14:58

Re: To se nám ale ty řady parazitů rozrůstají, co?

Ano, tohle je docela pravdepodobna varianta.

Ypsilon 7.12.2008 14:50

Re: To se nám ale ty řady parazitů rozrůstají, co?

Ono je to asi ještě trochu jinak. Cikánská kriminalita je viditelnější a možná i četnější, protože se postupně koncentruje do určitých míst. Ono vystěhovávání Cikánů z lukrativnějších míst velkých měst a jejich nasáčkování v místech jako je Janov, některé části Ústí, Děčína, a pod. problémy jen zhoršují. Kdo si na tomto stěhování asi mastí kapsy? Zvyšuje se i počet rodin cirkulujících mezi příbuznými, BEZ  nároku na jakoukoli pomoc od státu (nemají trvalé bydliště). Jo, i tohle existuje i z když se o tom moc neví. Akce DS jsou docela prů/ser, nic neřeší, jen zvyšují napětí.

"Velkým" loupežníkům situace vyhovuje, ale nebude jim vadit ani další eskalace problému s cikánskou kriminalitou. Pak vládnoucí garnitura jednoduše "utáhne šrouby". Policie dostane pokyn začít víc kmitat. Bude vydáno pár vyhlášek a zákonů, které plošně omezí všechny. Dojde asi i k osekání "sociálna". Opět plošně a nikdo si v téhle atmosféře nedovolín ani ceknout. Někteří jednodušší budou i nadšeně hýkat. Mlaskači u koryt ohroženi nebudou. A jede se dál močálem černým....

Láďa 7.12.2008 14:12

Re: To je jedna část pravdy

Kdyby tam prisli s milionem tak jsou uz na solidni stredostavovske urovni. A v kulturne blizkem prostredi by se prosadili snaze nez tady. Indie sama by kompenzaci za jejich prichod brala vsemi 10.

Ypsilon 7.12.2008 14:11

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Doprčic, za koho se považujete? Za Boha, za všemocného otrokáře, který může  rozhodovat o něčím životě, jestli někdo bude nebo nebude BEZ soudu někde v lágru za dráty? Jen doufám, že společnost se nebude vyvíjet podle Vašich naprosto šílených představ

Láďa 7.12.2008 14:06

Re: To se nám ale ty řady parazitů rozrůstají, co?

Kolem "malych" gauneru bylo celou dobu pokrytecke ticho. Na obeti cikanske kriminality se zvysoka kaslalo,  media si netroufla etnikum ani pojmenovat, politici nasypali aktivistum penize a umyli si ruce. Nebyt te proklinane DS tak vsechno zustava pro starem.

Loupeznikum ve velkem docela vyhovuje kdyz se obycejni lide vydesene chouli doma a boji se vubec vyjit na ulici,. V takove situace maji prasata u koryt volnou ruku. Naopak pokud se zacnou resit problemy v malem je tu jista sance ze se nekdo zacne zabyvat i kriminalitou tech velkych, jinymi slovy zapusobi to jako katalyzator.

V Italii, v 90. letech to take zacalo stihanim jakehosi urednicka pro zproneveru a skoncilo to destrukci cele tamni skr-naszkrz zkorumpovane politicke sceny.

Honza42 7.12.2008 14:01

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Bohužel ne. Ale snad k tomu jednou dojde.

Zatím třeba když si nebudete mýt nohy tak Vás vyvedou z divadla. Z hromadné dopravy už ale ne. Takže společnost se stále vyvíjí. Teď jen jde o to, kterým směrem.

Ypsilon 7.12.2008 13:15

Re: Trocha historie

Vy se řídíte statistikami?

Ypsilon 7.12.2008 13:10

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Můžete mi uvést JEDINÝ, CIVILIZOVANÝ stát, kde by podobná otrokářská hovadnost existovala?

Jenda 7.12.2008 12:52

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Na zaklade toho, ze kdyz nekoho zivim, tak taky rozhoduji. Za sve si zijte kde a jak chcete, pokud neporusujete zakony. Pokud chcete aby vas nekdo zivil, tak budete muset prijmout JEHO pravidla. Nezivis, tak neprepinej!

Jenda 7.12.2008 12:50

Re: To se nám ale ty řady parazitů rozrůstají, co?

Skoda neni vzdy jen financni. Tezko financne ohodnotit nocni kraval, bordel na schodisti a kolem baraku, nadavky a strach, ...

Ypsilon 7.12.2008 12:47

Ach jo, ihle samozvaní vykladači dějin

A Vy znáte důvody proč  se "praotec Čech"  svými kmeny ocitl pod  Řípem?

Jenda 7.12.2008 12:47

Re: Trocha historie

Pro to abyste vedel na jak puntikovany si mate dat jak moc velkyho bacha urcite. Aha prominte, to se nesmi.

Ypsilon 7.12.2008 12:36

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Ne, to skutečně není o represi, tohle je o naprosté ABSENCI práva. Do kriminálu se v normálním státě lidi dostávají na základě rozsudku soudu. Na základě čeho je chcete držet v takovém lágru a na základě čeho je vypouštět;-€? Arbeit macht frei ?Proboha, probuďte se, tohle je šílenost na úrovni nácků nebo komnčů 50. let

JaS 7.12.2008 12:28

Někdo se tu zmínil o "politické korektnosti",

 a pozitivní diskriminaci, že vznikla v Americe pro pomoc černochům, aby se mohli dostat do normální společnosti. Jenže v tom je velký rozdíl. Černoši byli do Ameriky dopraveni násilím jako otroci a nevetřeli se tam jako Cikáni k nám. Proč se Cikání odstěhovali z Indie? Jestli je jejich "kulturou" parazitní způsob života (jako u některých zvířat nebo rostlin v přírodě), tak se patrně odstěhovali proto, že to tam vybydleli a vyžrali a pos*ali - tak jak to dělají i u nás. Tam je asi nikdo nerozmazloval tím, že by jim něco dával jen tak. Tady musí mít taky dvě možnosti: buď se zcivilizovat nebo táhnout jinam (akorát už není moc kam). Stačí, aby svoji inteligenci byli ochotni používat na slušný život a ne na podvádění a zlodějinu.

Emil XX 7.12.2008 12:14

To je jedna část pravdy

Druhá je, že by tam nenašli žádnou sociálku, která by se zajímalo o to, mají-li co jíst a kde bydlet. A pokud by kradli, nevím nevím.

JaS 7.12.2008 12:10

Re: Nejlepsi reseni je REPRESE

Nebral bych to jako represi. Tábor se striktním režimem - ne věznice. Tábor, který bude fungovat z toho, co si sám vyprodukuje. A kdo se v něm naučí pracovat a žít slušně, tak potom může mezi slušné lidi. A jediná podpora v tom, že kdo bude chtít, tak bude mít šanci.

JaS 7.12.2008 12:06

Re: Neznalost problematiky etnických menšin.

Jo, zavedlo se "Romové", protože "Cikáni" se bralo jako hanlivé. A není dneska "Rom" hanlivé? Tuhle jsem v rádiu poslouchal o kriminalitě cizinců u nás a kupodivu největší kriminalitu prý mají Slováci (prý že jich u nás je z cizinců nejvíc)!  Taky jsem něco slyšel o "české rodině" v Kanadě. Tak už se Cikánům říká "Češi" nebo "Slováci", aby to pro ně nebylo hanlivé! To pak jsme při tom lhaní hanliví sami sobě. A problém stejně trvá.

Hubert 7.12.2008 11:58

Nejlepsi reseni je REPRESE

Sebrat jim davky, za usetrene penize posilit policii a pristavet veznice. Zakony musi platit pro kazdeho, ne jen pro lidi, kteri na tuhle pakaz makaj. >-

slovan 7.12.2008 11:53

Re: lidé, kteří trpí

Byl jste v nekdy v protialkoholni lecebne? Znate nekoho kdo protialkoholni leceni podstoupil?Je to spis o uvedomeni se sebe sama a o posileni zodpovednosti vuci sobe samemu a svym blizkym.O posileni vule. V lecebne je denni rad ktery musite dodrzovat, drilem bych to urcite nenazval.

Ypsilon 7.12.2008 11:36

Re: To se nám ale ty řady parazitů rozrůstají, co?

A činí tak stát? Nepřetrhne se. Kolem těch "drobných" gaunerů je spousta mediálního a teď  i reálného kraválu a  mlátičky z DS se šikují. Těm druhým právě tenhle stav veelmi vyhovuje a nejen žerou, ale mlaskají při tom. Velikost škody způsobenou oběma lze celkem odhadnout, že. A vo tom to je.

Láďa 7.12.2008 11:30

Re: Pochybuji, že by cikány Indové vzali

Indie ma jeden a pul miliardy obyvatel, z vetsi casti priserne chudych. Kdyby dostala poradne zaplaceno velmi rada by si sve ztracene syny vzala zpet.

To jak by tam Cikani prezili by zaviselo uz jen na nich - byli by mezi svymi a ve sve kuture a nikdo by tam na ne nekoukal skrze prsty kvuli tomu jak vypadaji.

Láďa 7.12.2008 11:25

Re: To se nám ale ty řady parazitů rozrůstají, co?

To ze tunelari spojeni s politiky rozkradaji zemi ma snad byt omluva pro cikanskou kriminalitu? Stat by mel tvrde zakrocit proti vsem gaunerum, bez ohledu na politicke konexe nebo etnicky status.

Ypsilon 7.12.2008 10:37

Re: To se nám ale ty řady parazitů rozrůstají, co?

Obávám se, že se daleko víc stáváme otroky zcela jiných parazitů než jsou "nepřizpůsobiví" pobírači dávek. Jenže ti nedělají v noci bugr na sídlištích a nekradou nám velmi reálnou šrajtofli s "drobnými", nejsou tak viditelní..:-/. Všeliké kšeftíky s předraženými státními , krajskými i městskými zakázkami vytahují z našich daní zatraceně velké sumy. Bráníme se těmhle parazitům? Jejich počet je daleko menší, ale sumy tekoucí do jednotlivých kapes větší.... Prachy z daní tekoucí do sociálních dávek se zatraceně zmenšují (stačí pohled na stránky státního rozpočtu), jak je to stěmi druhými?