1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 3.2.2006 10:55

Re: Re: Přečetl jsem si komentáře.

Jo, tak pod Váš názor se můžu podepsat. (Ale jen dneska, včera to bylo horší )
conqueror 3.2.2006 10:45

A proč?

Jenom proto, že Křeček je gauner? Polévejte si hlavu vlažnou vodou a nechoďte moc na mráz. Ale hlavně si uvědomte kde žijete a jaký je letopočet. Pak se možná přestanete projevovat jako naprostý debil.
Evropan (original) 3.2.2006 10:23

Re: Přečetl jsem si komentáře.

p.Juro nesmite si ty spoluobcany tak brat, pro me jsou spoluobcane  ty ktere znam osobne, ostatni jsou lide, kteri shodou okolnosti bydli se mnou v jakemsi administrativne stanovenem prostoru. Za pobyt v tomto prostoru platim poplatek zvany dane. Zadnou jinou sounalezitost necitim a nepovazuji za dulezitou.
Jaka 3.2.2006 10:11

Ježíšikristepanomarjásvatobolestná!!!!

Co to tu je za žumpu??? Co to tu je za smečku rovnostářských závistivců? Už jste někdy něco vlastnili a museli jste pro to cosi podniknout? Třeba jen ušetřit, když už ne vystavět či vyrobit vlastnoručně? Za účelem našetření si i čásek čehosi odříkat? A teď si představte, že by vám někdo předepisoval, jak máte či musíte svůj majetek využívat. Třeba byste si pořídili dvě auta a to druhé byste půjčovali na výdělek a někdo by se vám snažil vymezit, že z toho nesmíte mít žádný zisk, nebo jen naprosto minimální. Do pihele! Co je komu po vlastnictví jiného, jakým právem se do vztahu vlastník - nájemce či uživatel plete strana třetí? JAKÝM PRÁVEM? Je to dvoustranný vztah a záleží jen na těch dvou, oba mají právo podmínky druhé strany přijmout či odmítnout. Každý má možnost stát se vlastníkem, každý svého osudu strůjce.. To jenom levičáci si myslí, že vlastníci jim něco dluží a měli by mít špatné svědomí... Autorovi i dalším postiženým držím palce..
Jura Jurax 3.2.2006 9:53

Přečetl jsem si komentáře.

Je pozoruhodné a smutné, jakou svoloč mám tu pochybnou čest mít za spoluobčany. Autor je napadán, že je Ital a tudíž samozřejmě mafián, je napadán, cože si tady vůbec dovoluje otevírat ústa, nejsa již podle jména roduvěrný Čech, případně Moravan či Slezan jako poleno, je napadán, že si dovoluje se ohradit proti sponzorování bydlení svých nájemníků z vlastní kapsy, je mu s pozoruhodnou blbostí raděno, aby svůj majetek prodal (ti zabednění poraděnkové jej od něho jistě rádi koupí za slušnou cenu; ostatně dotování regulovaných nájemníků je patrně jejich hobby).
No a že soudruh Křeček lezl bolševikovi do rekta - inu nebyl v tom sám, takových bylo, a na něm je to dodneška vidět. Koneckonců brání si taky svoje - ty stařenky pod mosty jsou jen rétorikou zastírající obavy páně poslancovy, že tržní nájemné by jej mohlo finančně zničit ... když to furt tak sugestivně líčí, tak tomu asi už uvěřil ... a jinou sociální podporu než to regulované nájemné na plat poslance stěží dostane ...
tom 3.2.2006 9:49

Re: Pane Giormani, díky za práci s vyhledáváním.

Paroubek je ze stejné strany.To nikomu nevadí?
Evropan (original) 3.2.2006 9:43

p.Giormani

drzime Vam palce, po letech pronajmu (bratru za 15 a 12 kCZK), vysroubovanych regulaci, jsme si konecne postavili vlastni, takze nam cely problem muze byt putynka, nicmene pro nase kolegy a kamarady, kteri diky regulaci musi tyhle nehorazne castky platit prosim bojujte a ve Strasburku rozdrtte Krachistan na prach.
Saša 3.2.2006 9:37

Pane Volaříku, lžidoktor Křeček

nevstoupil do politiky jako bývalý člen KSČ, ale jako bývalý člen ČSS! Vždyť formálně vzato je jeho politická minulost čistá. Že má a měl marxističtější názory než 65 % předlistopadových členů KSČ, to není problém legitimace. A že si ho tam ČSSD drží i přes to, že se jeho podvody provalily, to je problém dnešní ČSSD, v jejímž čele je další výtečník z ČSS, Roko Paroubek.
Jura Jurax 3.2.2006 9:36

Re: Re: blivno

No jestli jsou tohle ti chytřejší, není zle ...
Jura Jurax 3.2.2006 9:34

Re: A hele taliánskej spekulant si tady roztahuje kušnu !?

Fuj, Šedovousi - člověk by neměl zestárnout a zešedivět, dokud nezmoudří.
Saša 3.2.2006 9:31

Pro Vás je holt důležitější národnost

než vztah k demokracii a politické názory... Velmi poučné.
Saša 3.2.2006 9:30

Pane Giormani, díky za práci s vyhledáváním.

K tomu jen podotýkám:
a) ukazuje to na hyperlevicové milieu v ČSS;
b) ani v materiálech KSČ se tehdy nepsaly takové hovadnosti;
c) lžidoktor Křeček neoprávněně užíval titul již tenkrát;
d) ČSSD je v takovém personálním svrabu, že není schopna se tohoto stalinistického hajzlíka zbavit.
Šedovous 3.2.2006 9:21

A hele taliánskej spekulant si tady roztahuje kušnu !?

Jo holt to TŘÍBENÍ názorů.....
Vrať se do Neapole mafiáne, vlastní mafie už tady i tak  máme dost.
Tess 3.2.2006 9:05

.V Italii existuje rada restrikci ze strany statu, ktere chrani podnajemniky

v r. 1978 byl zaveden tzv. „Zakon o pripustnych najmech“, ktery ma zvlastni vyznam.
 
Tento zakon NEPRIPOUSTI volnou tvorbu najmu, ale zadava ostre hranice a parametry, podle kterych se MUSI vypocitat najem. Nejenom plocha bytu, ale poloha, podlazi, i kvalita a velikost obce, ruzne koefizienty a kategorie jsou zavazne.   Tyto parametry jsou stale statem kontrolovany. K teto zakonem dane regulaci pristupuje jeste restriktivni pravo na uvolneni bytu, ktere nedovoluje majitelum zbavit se podnajemnika bez radnych duvodu a ani mu nemuze defakto zvysit najemne.   
Pouze U NOVE POSTAVENYCH domu se nemusi majitel naprosto doslova vazat na tyto zakony.
Tess 3.2.2006 8:48

Nevim co je panu Giroamu Giordanovi do ceskych obecnich

bytu? PObecni byty nemaji NORMALNE trzni najemne.
Bíca 3.2.2006 8:44

Re: Re: Re: blivno

Copak ČSSD ať je na tom jak chce, ale bohužel ty důsledky pak neseme i my...
klown 3.2.2006 8:44

ve skříni chrastěj kostlivci

Místo toho byste si pánové měli normálně po česku dát přes držku, vyvolat bitku v parlamentě, protože z hospody by vás vyhodili a vůbec chovat se kulturně. Je pravda, že Benátky vyrostly z bažiny, předpokládat, že z české bažiny vyroste Versailles a bude u nás krásně, to je holá fantasie. Ale držim palce, až se budete někde prát, přijdu se rád podívat a budu vám fandit pane girolamo.
franta 3.2.2006 8:43

Milý Girolamo

nezbývá Vám asi než se zachovat tržně a ty baráky na které doplácíte prostě prodat. A bude po ptákách a nemusíte zde otravovat. 
ferry 3.2.2006 8:41

Re: Běžte do hajzlu

Ano, republiku si rozzvracen nedáme!!! My do vás také, paní!!!
ferry 3.2.2006 8:39

Re: Re: blivno

Pokud jsou to ti chytřejší, tak je na tom ČSSD dost blbě!
ferry 3.2.2006 8:35

Re: ... a co takhle panu G.

A proč ne Křečkovi? Ten by měl bejt na řadě především!
gerontusinza 3.2.2006 8:13

No co pane, neřekl jste pane že to je socialista? To víte, tehdyádil Marx-leninismus a jeho pojetí dějin. Tak pokud se chtěll dobře živit psal tak jak psal. A co vy. Taky se potřebujete dobře živit?

Ale tyto bláboly moc nezaberou, stejně jako ty Křečkovi z r.86. Hezký den.
Bíca 3.2.2006 8:12

Re: blivno

Soulas až na to, že se obávám, že ČSSD zaúkolovala ty chytřejší ....
Švrk 3.2.2006 8:02

Re: ... pokles úrovně NP

Soudruzi vyjadřující se rozhořčeně k panu G. Zdá se, že požíváte těch strašných nevýhod regulovaného bydlení. Takže sklapněte laskavě. Já jako majitel rodinného domu, který jsem si jej před lety za 6 krutých let postavil sám a za své, mám nyní to potěšení vám z daní hrubě na vaše bydlení přispívat! To je ten solidární socialistický systém sociálního bydlení, v němž samozřejmě bydlí i křeček Křeček.
Švrk 3.2.2006 7:58

Re: Re: Sockomouši už se vyžvanili, tak přidám odkaz na článek k věci v HN

Špatně, špatně. Správně není sockomouši, ale komunistická strana v čele s ČSSD!
Švrk 3.2.2006 7:56

Re: Běžte do hajzlu

A jéje, potrefená husa se ozvala. Pane, jsme v Evropě, pokud to nevíte, kecají nám do všeho z Bruselu, proč by nemohl Girolamo? Ostatně je vidno, jak byste si dokázal pořádek udělat. Pověsit všechny buržousty až do toho majitele trafičky na růžku, že?
Borovan 3.2.2006 7:47

Běžte do hajzlu

Nevážený Giormani 
nejste v kolonii, běžte si "podnikat"  někam někam do prdele a nechte nás, aťsi uděláme v našem domě pořádek my domácí!!!
Borovan
Borek@Exil 3.2.2006 7:42

Re: Giormani podal i trestní oznámení na ombudsmana

Počítáte do Vašeho "všude jinde" třeba i USA? Za pětadvacet let života v Americe jsem si nstačil všimnout, že by se tu dělo za napsání článku něco podobného, co popisujete...zato v komunistickém Těžkoslovensku to bylo normálka...pamatujou, Voni bolševiku?
Borek@Exil 3.2.2006 7:38

Re: sovětská ústava a obydlí

JO...například taková komunalnaja kvatira = společná kuchyně, záchod a koupelna, pár ložnic pro různé rodiny. Takové žilišče ta ústava poskytovala. I v Praze byly rozdělené byty,,,mou rodinu šoupli do bytu manželům Šmejkalovým...ti ztratili ve válce syna, odmítl se rozvést s manželkou židovkou...skončili v plynu všichni, on, ona i malý Mireček. Já jsem v tom rozděleném bytě vyrostl.....taky "socialistické bydlení"..hehe.
Borek@Exil 3.2.2006 7:11

Pořád to říkám..

..měli jste bolševiky vyházet z oken v devětaosmdesátém a všechny Křečky utopit.....teď už je asi pozdě.